Dá se z fotek EGR, co jsem tu nedávno nahrával, poznat zda jde o nový typ?
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Městský provoz a dálky jezdím tak 50/50. EGR se měnil za předchozího majitele v Autocentrum AMBO u Brna (autorizák), tak předpokládám, že rovnou provedli upgrade EGR za nový typ - ale jestli i s chladičem, to nevím
v servisce je zmíněna pouze “výměna EGR” a ohledně výměny chladiče EGR mi prodávající tehdá nedokázal odpovědět.
Dá se z fotek EGR, co jsem tu nedávno nahrával, poznat zda jde o nový typ?
Dá se z fotek EGR, co jsem tu nedávno nahrával, poznat zda jde o nový typ?
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Bohuzial záruka sa viaže na jedného majiteľa….
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
S tim zakopavanim bych hledal neco a s celkovym ubytkem vykonu bych hledal neco jineho. Asi je to live data a sledovat, plnici tlak turba by bylo to prvni na co bych koukal pri ubytku vykonu.
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Kolín
- Vůz: XC70 D4 VEA (MY2014/2015)
- Bydliště: Kolín
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tak či tak to v úterý budu muset předat odborníkům, není úniku. Koncem dubna mám auto předávat novému majiteli a přišlo to jako překvapení na rozloučenou, takže musím jednat rychle, abych to předal v cajku. Nezbývá než doufat, že mě to před prodejem nestihne zruinovat a nebude to nějaká sviňárna za majlant 
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Přidáno za 21 sekund:
Přidáno za 45 sekund:
Ako odstupom času po presadnutí auta s VEA hodnotíte hluk od motora napríklad na dialnici? Po dlhšej dobe som jazdil na mojej ex S60 MY2012 D3 120kw s príplatkovými bočnými sklami a počas jazdi na dialnici som bol prekvapený hlukom od motora, až som skúšal okná dovrieť - samozrejme to nemá nič spoločné s hlukom od motora
Ako si to vyriešil?Dacan_cz píše: 29 bře 2024 10:39 Tak či tak to v úterý budu muset předat odborníkům, není úniku. Koncem dubna mám auto předávat novému majiteli a přišlo to jako překvapení na rozloučenou, takže musím jednat rychle, abych to předal v cajku. Nezbývá než doufat, že mě to před prodejem nestihne zruinovat a nebude to nějaká sviňárna za majlant![]()
Přidáno za 45 sekund:
Ako odstupom času po presadnutí auta s VEA hodnotíte hluk od motora napríklad na dialnici? Po dlhšej dobe som jazdil na mojej ex S60 MY2012 D3 120kw s príplatkovými bočnými sklami a počas jazdi na dialnici som bol prekvapený hlukom od motora, až som skúšal okná dovrieť - samozrejme to nemá nič spoločné s hlukom od motora
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 22 kvě 2024 06:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 2 roky 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V60 II
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
V60 2019 D4, laminovaná okna, hluk je subjektivně nízký, nejvíc slyším pneu a aerodynamický hluk. Motor při ustálené rychlosti kolem 130km/h točí kolem 2000ot a je pro mě oproti ostatnímu hluku v podstatě neslyšitelný.
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Čo hovoríte o prechode z 0W-20 na 5W-30? Napríklad Mobil Super 3000 Formula V 5W-30 s normou C3? Nahovára ma servisák na prechod hlavne v týchto horúcich mesiacoch, on to leje do všetkých nových modelov s VEA motorom. Absolvoval som dovolenku do Chorvátska, jazdy po SK v teplotách 30-35 stupnov a po 5500 kmod výmeny si auto vypýtalo doliať 0,5 litra oleja.
Mám model MY2015, čiže model náchylný na piestne krúžky. Pre porovnanie, mami XC60 MY2017 D3 jazdí od nova intervaly výmeny oleja 25-30 tis km, teraz má 200 tis a ani kvapka dolievania oleja. Typy jázd sú cca rovnaké
Mám model MY2015, čiže model náchylný na piestne krúžky. Pre porovnanie, mami XC60 MY2017 D3 jazdí od nova intervaly výmeny oleja 25-30 tis km, teraz má 200 tis a ani kvapka dolievania oleja. Typy jázd sú cca rovnaké
Naposledy upravil(a) lkopcansky dne 19 črc 2024 11:22, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
To je litr na 10tkm to je docela dost.
Tady u toho motoru si nejsem jistej jestli je to správná cesta...
Tady u toho motoru si nejsem jistej jestli je to správná cesta...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Litr na 10t km u 0W20 je dost? Lidi uz se probudte…doby kdy motory neberou olej od vymeny do vymeny jsou ty tam prave diky teto specifikaci. Je to vlastnost. Je to smutne, ale je to tak. Nevztahuju to na Volva, mluvim o tom obecne, je to technologicka nutnost.
0W30 muze byt i u tohoto motoru cesta, pokud je dodrzena specifikace Volvo VCC RBS02AE. To se myslim jeste da a ve svete s timhle olejem bezne jezdi i VEA motory, ale 5W30 zminene specifikace asi nesezenes. To ze by se hodil vic Ti potvrdi kazdy mechanik bojujici s vyssi spotrebou oleje hlavou = dej hustejsi olej. Otazka je, jestli ten hustejsi olej spravne namaze a jsi jako obvykle v olejovem zacarovanem kruhu - bylo na svete prvni slepice anebo vejce?
0W30 muze byt i u tohoto motoru cesta, pokud je dodrzena specifikace Volvo VCC RBS02AE. To se myslim jeste da a ve svete s timhle olejem bezne jezdi i VEA motory, ale 5W30 zminene specifikace asi nesezenes. To ze by se hodil vic Ti potvrdi kazdy mechanik bojujici s vyssi spotrebou oleje hlavou = dej hustejsi olej. Otazka je, jestli ten hustejsi olej spravne namaze a jsi jako obvykle v olejovem zacarovanem kruhu - bylo na svete prvni slepice anebo vejce?
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
doplnil som do pôvodného príspevku:
Mám model MY2015, čiže model náchylný na piestne krúžky. Pre porovnanie, mami XC60 MY2017 D3 jazdí od nova intervaly výmeny oleja 25-30 tis km, teraz má 200 tis a ani kvapka dolievania oleja. Typy jázd sú cca rovnaké
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Olej žrali už motory dávno před desítkami let, to nemá zas tak moc s oleji společné, spíš špatná konstrukce.Dural8 píše: 19 črc 2024 10:59 Litr na 10t km u 0W20 je dost? Lidi uz se probudte…doby kdy motory neberou olej od vymeny do vymeny jsou ty tam prave diky teto specifikaci. Je to vlastnost. Je to smutne, ale je to tak. Nevztahuju to na Volva, mluvim o tom obecne, je to technologicka nutnost.
0W30 muze byt i u tohoto motoru cesta, pokud je dodrzena specifikace Volvo VCC RBS02AE. To se myslim jeste da a ve svete s timhle olejem bezne jezdi i VEA motory, ale 5W30 zminene specifikace asi nesezenes. To ze by se hodil vic Ti potvrdi kazdy mechanik bojujici s vyssi spotrebou oleje hlavou = dej hustejsi olej. Otazka je, jestli ten hustejsi olej spravne namaze a jsi jako obvykle v olejovem zacarovanem kruhu - bylo na svete prvni slepice anebo vejce?![]()
Novodobé oleje jsou úplně někde jinde co se týká vlastnosti... Ale když je něco na motoru špatně, tak nepomůže ani M6A....
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
A měl si tam nalito 5,2 litru oleje při výměně?
Jestli neměníš sám a nevíš, tak se může stát že jsi tam měl méně už při výměně a třeba decka byla ta rozhodující pro rozsvícení hlášky dolej půl litru.
Osobně bych to řešil až při opakujících dolévání... případně odměřovat kolik naleju a kolik vyleju.
Jestli neměníš sám a nevíš, tak se může stát že jsi tam měl méně už při výměně a třeba decka byla ta rozhodující pro rozsvícení hlášky dolej půl litru.
Osobně bych to řešil až při opakujících dolévání... případně odměřovat kolik naleju a kolik vyleju.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
predposledná výmena oleja bola v autorizáku, teda správne množstvo a nastavenie hladiny oleja prebehlo hádam správne. Posledná výmena bola u lokálneho volvo servisáka a nalial 5,0 litra. Viem, všade sa píše, že náplň je 5,2 litra. Čiže môže byť len málo oleja už pri výmene?
-
Offline
- Příspěvky: 1145
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 D4 MY19
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Právě, všude jsem se dozvěděl že mám lít při výměně 5,2l, tak to tak dělám...
jak píšu, podle jednoho dolití bych hned neřešil nějakou změnu oleje, ale začal spíše sledovat a odměřovat.
Minulá VEA 110kW po nalití 5,2 litry jsem po 10tkm vylil 5,1 litru. těch 0,1litru je něco vsáknuto do filtru a něco malinko možná spotřeba.
U této 140kW to nemám vypozorováno zatím, tak vím jen že jsem nalil 5,2 litru a ujel jsem teprve 1500km, takže se teprve uvidí co a jak .
jak píšu, podle jednoho dolití bych hned neřešil nějakou změnu oleje, ale začal spíše sledovat a odměřovat.
Minulá VEA 110kW po nalití 5,2 litry jsem po 10tkm vylil 5,1 litru. těch 0,1litru je něco vsáknuto do filtru a něco malinko možná spotřeba.
U této 140kW to nemám vypozorováno zatím, tak vím jen že jsem nalil 5,2 litru a ujel jsem teprve 1500km, takže se teprve uvidí co a jak .
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25
Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Tiger S 7kW MY25Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva:
V90 D3 ;
V70 D4 ;
S80 3,2 LPG-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pokud beres svet pouze cernobile, pak mas samozrejme pravdu…python.p píše: 19 črc 2024 12:13Olej žrali už motory dávno před desítkami let, to nemá zas tak moc s oleji společné, spíš špatná konstrukce.Dural8 píše: 19 črc 2024 10:59 Litr na 10t km u 0W20 je dost? Lidi uz se probudte…doby kdy motory neberou olej od vymeny do vymeny jsou ty tam prave diky teto specifikaci. Je to vlastnost. Je to smutne, ale je to tak. Nevztahuju to na Volva, mluvim o tom obecne, je to technologicka nutnost.
0W30 muze byt i u tohoto motoru cesta, pokud je dodrzena specifikace Volvo VCC RBS02AE. To se myslim jeste da a ve svete s timhle olejem bezne jezdi i VEA motory, ale 5W30 zminene specifikace asi nesezenes. To ze by se hodil vic Ti potvrdi kazdy mechanik bojujici s vyssi spotrebou oleje hlavou = dej hustejsi olej. Otazka je, jestli ten hustejsi olej spravne namaze a jsi jako obvykle v olejovem zacarovanem kruhu - bylo na svete prvni slepice anebo vejce?![]()
Novodobé oleje jsou úplně někde jinde co se týká vlastnosti... Ale když je něco na motoru špatně, tak nepomůže ani M6A....
Přidáno za 3 minuty 30 sekund:
Jinak jsem tim chtel rict, ze treba nove oktavky berou litr na 4t km a je to tak v poradku, nevim proc by me melo zvedat ze zidle VEA volvo se starsim designem krouzku, ktere se ucpavaji a zpusobuji, ze motor bere olej, kdyz se jedna o litr na 10t km, kdyz je zname, ze to co se resilo na VEA motorech 2014-2017 znamenalo spotrebu oleje litr na 1000km a v mnoha pripadech i mene. Tolik muj nazor.
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Příspěvky: 328
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tu máš niečo od amikov na nové vea motory.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1749
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: neVolva
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Že vydají prohlášení nebo teď už rovnou píšou do manuálu, že to je vpořádku, ještě neznamená, že to je z technického hlediska taky vpořádku. Pouze, že se v automobilce dohodli, že nebudou uznávat takové reklamace, protože je to pravděpodobně bude stát méně pěněz.Dural8 píše: 19 črc 2024 18:43 nove oktavky berou litr na 4t km a je to tak v poradku, nevim proc...
Druhá věc je, a to mě udivuje, že tohle nikdo nezapočítavá k reálným emisím, to by automobilku peníze už stálo a řešit by to začli
_________________
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
P5008 2.0HDi 110kw | TM3 SR+ 225kW |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 | S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvky: 6432
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tak litr oleje na 10t km už mohla žrát moje stařičká Astra z roku 96... tam to měli taky napsaný. Teď je otázka jestli je to olejem, nebo motorem. Kdyby to žral jedno z mých aut, tak jsem v klidu, ale u nových VEA no, asi bych zo toho byl taky nešťastný.Dural8 píše: 19 črc 2024 18:43Pokud beres svet pouze cernobile, pak mas samozrejme pravdu…python.p píše: 19 črc 2024 12:13
Olej žrali už motory dávno před desítkami let, to nemá zas tak moc s oleji společné, spíš špatná konstrukce.
Novodobé oleje jsou úplně někde jinde co se týká vlastnosti... Ale když je něco na motoru špatně, tak nepomůže ani M6A....
Přidáno za 3 minuty 30 sekund:
Jinak jsem tim chtel rict, ze treba nove oktavky berou litr na 4t km a je to tak v poradku, nevim proc by me melo zvedat ze zidle VEA volvo se starsim designem krouzku, ktere se ucpavaji a zpusobuji, ze motor bere olej, kdyz se jedna o litr na 10t km, kdyz je zname, ze to co se resilo na VEA motorech 2014-2017 znamenalo spotrebu oleje litr na 1000km a v mnoha pripadech i mene. Tolik muj nazor.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 149
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Jaké množství oleje je mezi ryskami na displeji u xc60-90 druhé generace s motory VEA?
-
Offline
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: Ofce
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Pul litru? Kdyz mas doplneno po vymene a auto hlasi dopln 0,5l tak, jak tu lide pisi…
_________________
Ofce a Žabožrout
Ofce a Žabožrout
-
Offline
- Příspěvky: 149
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Prostějov
- Vůz: XC60 II D5 2.0 173kw 2018
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Já právě nevím. Měnit olej budu,až za dva měsíce tak potom budu moudřejší.
Za 8000km mi to spadlo o 1/3.
Ale je pravda,že když jsem dal 5,2l tak to nebylo na horní rysce.
Za 8000km mi to spadlo o 1/3.
Ale je pravda,že když jsem dal 5,2l tak to nebylo na horní rysce.
-
Offline
- Příspěvky: 328
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Dnes prišiel deň D. Moja 72r mama ma XC40 a dnes pri nájazde 71tkm naskočila hláška dolejte 1L oleja.
-
Offline
- Příspěvky: 523
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
aký kód motora? boli tam 1,5 aj 2,0
-
Offline
- Příspěvky: 328
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Ikopcansky: je to 2.0 diesel, s adblue, bez mildhybridu, ale výkon z hlavy neviem. Nájazd 90% diaľnica.
-
Offline
- Příspěvky: 328
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Žiar nad Hronom
- Vůz: V40CC 2013 D3
VEA 2,0 Drive-E 1969 cm3 88/110/133/140/165/173…kW - rady, skúsenosti...
Tak mama najazdila cca 400km a na displeji tri paličky oleja fuč. O týždeň ide na servis po rokujergus.balaz píše: 25 srp 2024 21:45 Dnes prišiel deň D. Moja 72r mama ma XC40 a dnes pri nájazde 71tkm naskočila hláška dolejte 1L oleja.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

