Xc70 Nouzový režim motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Xc70 Nouzový režim motoru
Taky snimac tlaku paliva na liste umi potrapit.
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/sensor-fuel-pressure/1039517/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/engine/fuel-mixture-formation/injection-system/injection-pump/sensor-fuel-pressure/1039517/
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Když se to stalo jel jsem na LPG, přepínání za jízdy nebylo vůbec znát. Dělalo to same na plyn i benzín.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Xc70 Nouzový režim motoru
Slíbil, slíbil...tak uvidíme co se dozvímeklistaak píše: ↑31 srp 2022 08:10 Tohle tak nějak vylučuji, po smazání chyb to hodí nové ale i jiné válce. Třeba čtyři že šesti špatně. Potom zase je dva špatně ale jiné než předtím. Už jsem přešel čidla, kabely kostry... V pátek mi přislíbil jeden člověk s diagnostikou návštěvu tak uvidíme. Co je divné že po startu tu chvilku ve zvýšených otáčkách jde skoro dobře, pak jak kdyby něco načetl a začne brutálně vibrovat. Jde na dva, max na tři válce.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Tak jsme to připojili na Vidu a nejsem z toho vůbec chytrej. Zkusím sem nahrát fotky obrazovek jestli mi někdo něco poradí.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Xc70 Nouzový režim motoru
Tam nemáš nic co by se týkalo motoru, takže to nouzový režim není, jen tam zřejmě z nějakého důvodu nejde palivo.
V parametrech ECM koukněte na Fuel pressure a Fuel pump, duty cycle.
Taky by stálo za zkoušku v Advanced resetovat adaptace, jestli to toho nežvaní ten plyn.
V parametrech ECM koukněte na Fuel pressure a Fuel pump, duty cycle.
Taky by stálo za zkoušku v Advanced resetovat adaptace, jestli to toho nežvaní ten plyn.
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Tak jsem omylem nenahrál asi to podstatné...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Pohjola
Xc70 Nouzový režim motoru
To už je lepší, tak zkusit prohazovat cívky, jestli se závada přesune.
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Ok ale jak píši víš hází to po smazání různé válce...
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Xc70 Nouzový režim motoru
Proč jsou ty chyby v zeleném? To jsem snad ještě neviděl.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 161
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V70 II 2,4T 147Kw, r.v.2000
Xc70 Nouzový režim motoru
Ty poslední byly focené po odpojení Vidy, tak možná proto. Jako auto frčí fakt tak na 4 hrnky a smrdí z výfuku, jak to nepálí.
_________________
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
Volvo V70 2,4t, 147Kw, LPG, r.v.2000 Spritmonitor
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Tak jsem pokročil. Teď to už to hází chybu jen válec 4 a 5. Dal jsem na 5ku novou cívku a už to běží bez chyby ale jen na 5 válců. Objednám další cívku a uvidíme.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3653
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
Xc70 Nouzový režim motoru
Vyměň rovnou všechny, jinak to budeš za chvíli řešit znova.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: xc 90 3.2
Xc70 Nouzový režim motoru
Jen prosím otázečku, jak to dopadlo?
Máme také podobný problém s tímto jinak skvělým motorem. Po nastartování déle stojícího motoru jde jakoby na 4-5 válců,
po té se většinou rozsvítí kontrolka motoru a když nepřidám plyn tak někdy má snahu chcípnout. Po opětovném nastartování
se to skoro vždy srovná a funguje normálně i když kontrolka motoru zůstane svítit.
Podle diag. detekována chyba zapalování na 5 a 6 válci.
Podle Vašich zkušeností zde na fóru výměna: výměna zapal svíček Denso iridium
prohození zapal cívek mezi 1,2 a 5,6 válci
výměna snímače tlaku na liště
cca rok zpět výměna čerpadla v nádrži - bylo špatné
Je zvláštní že na diag. mi neukazuje žádný tlak paliva.
No a ještě pro upřesnění, samozřejmě je to LPG .
Děkuji všem dobrým duším za jakoukoli radu či nápad
Volvíka máme již cca 7 let.
Díky
Máme také podobný problém s tímto jinak skvělým motorem. Po nastartování déle stojícího motoru jde jakoby na 4-5 válců,
po té se většinou rozsvítí kontrolka motoru a když nepřidám plyn tak někdy má snahu chcípnout. Po opětovném nastartování
se to skoro vždy srovná a funguje normálně i když kontrolka motoru zůstane svítit.
Podle diag. detekována chyba zapalování na 5 a 6 válci.
Podle Vašich zkušeností zde na fóru výměna: výměna zapal svíček Denso iridium
prohození zapal cívek mezi 1,2 a 5,6 válci
výměna snímače tlaku na liště
cca rok zpět výměna čerpadla v nádrži - bylo špatné
Je zvláštní že na diag. mi neukazuje žádný tlak paliva.
No a ještě pro upřesnění, samozřejmě je to LPG .
Děkuji všem dobrým duším za jakoukoli radu či nápad
Volvíka máme již cca 7 let.
Díky
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Vyměnil jsem všechny cívky a pak už bylo vše ok. Za poslední rok odešli znovu dvě. Asi špatné kusy... Jinak hláška o přeřazení na vyšší stupeň se už neobjevila.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvky: 4996
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Xc70 Nouzový režim motoru
To je tak, když se se svíčkama, potažmo cívkama moc hejbe to to praská jak na běžícím páse
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 6 měsíců
- Bydliště: Benešov
- Vůz: xc 90 3.2
Xc70 Nouzový režim motoru
No je mi divný, že i když jsem prohodil cívky z 1a2 válce na 5a6 tak to pořád hlásí elektrozávadu na 5a6 válci.
Ještě zkusím očistit a prostříknout piny v konektorech a proměřit odpory cívek. Dnes po vymazání chyb start v pohodě.
Přidáno za 2 minuty 10 sekund:
Ještě zkusím očistit a prostříknout piny v konektorech a proměřit odpory cívek. Dnes po vymazání chyb start v pohodě.
Přidáno za 2 minuty 10 sekund:
Jaké cívky jsi dával?
-
Offline
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
Xc70 Nouzový režim motoru
Tenkrát jsem sháněl na rychlo a dal jsem tam NTY. Teď když hlásili chybu tak jsem vrátil zpět staré DENSO, ty co byli ok.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé