Xc70 Nouzový režim motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#1 Xc70 Nouzový režim motoru
Dobrý den, dnes se mi stalo u XC 70 3.2 že jsem po cestě zastavil a při vykládání věci mi přišlo že motor nejde úplně hladce. Nevěnoval jsem tomu pozornost po dalších asi 2 km mi při prudším předjíždění auto napsalo hlášku "zpomalte nebo zař. vyšší přev." zacala blikat kontr. Motoru. Auto začalo jet na miň válců. Nechtělo už vůbec jet. Po zastavení a hodině pauzy pořád to samé. Skusil jsem načíst závady přez čínskou diagnostiku a ta mi vypsala P0301, P0302, P0304, P0305, P0300. Misfire na všech vlacích. Před týdnem jsem vyměnil svíčky a až do dneška bez problémů. Poraďte prosím co tomu může být.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 Xc70 Nouzový režim motoru
A jakou značku svíček jsi montoval? Je známo, že Volvo si nejlépe rozumí s origo svíčkami. Pak ještě NGK.
Jak jsou na tom cívky, nejsou popraskané?
Jak jsou na tom cívky, nejsou popraskané?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#3 Xc70 Nouzový režim motoru
Zapalovací svíčka DENSO IKH20TT
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Xc70 Nouzový režim motoru
Jaké máš číslo kastle, páč je možný, že jsi namontoval jiné svíčky než tam patří.
Do čísla 94000 tam patří 31216183 což odpovídá Denso VKH20Y a od čísla 94001 tam mají být 31286359 což jsou ty tvoje IKH20TT
Do čísla 94000 tam patří 31216183 což odpovídá Denso VKH20Y a od čísla 94001 tam mají být 31286359 což jsou ty tvoje IKH20TT
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#5 Xc70 Nouzový režim motoru
Mám vin YV1BZ985681012764 dle všeho co jsem prošel měli by být pro moje auto
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Xc70 Nouzový režim motoru
Takže jsi tam dal jiné. Číslo kastle je 12764, takže tam patří Denso VKH20Y
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#7 Xc70 Nouzový režim motoru
Zítra dám na zpět ty bosch co tam byly ale moc tomu nevěřím že to bude ok
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#8 Xc70 Nouzový režim motoru
Dobrý postup, uvidíš. Snad to neodpálilo nic jiného.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Xc70 Nouzový režim motoru
Uprime si myslim, ze by to melo bejt docela jedno, ve vysledku jsou defacto stejne, jen maji jiny odtrh, coz odpovida jinemu provedeni spodni elektrody...
Ale samozrejme by se na ten odtrh dalo sahnout, ale clovek by ten motor potreboval slyset, videt barvu svicek, etc.
Takze svicky vyloucit nemuzu, ale uplne se mi to nezda.
A odpalit to nemelo zrovna 2x co, jedine kdyby to blbe spalovalo, tak nebude 2x nadsenej katalyzator, ale to by to muselo trvat docela dlohodobe.
Nejakej vytah z katalogu Denso, pro ruzne trhy:
Konfigurator
PK20PR-P8
IK20TT
I - IRIDIUM POWER(elektroda 0.4mm, zivotnost 15-20kkm)
V - IRIDIUM TOUGH(elektroda 0.4mm, zivotnost az 100kkm)
S - IRIDIUM (elektroda 0.7mm)
K - rozmer (14×19.0×16.0mm)
20 - teplotni rozsah
IRIDIUM POWER/IRIDIUM TOUGH)
Y - odtrh 0.8mm
TT - platinova zemnici elektroda 0.7mm(zivotnost az 100kkm)
IRIDIUM PLUS
T - Taxi/LPG (zesileny izolator o 20%)
IK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, U-drazka na zemnici elektrode, zivotnost 15-20kkm
VK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda
VK20Y - odtrh 0.8mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda
VKH20
V8 IK20TT -el. katalog, papirovej - IK20 a VK20
2.3 T5 ME4 2.3 T5 ME7 V8
Australia, Philipines, Singapore IK22, VK22 IK20, VK20Y IK20, VK20, K20 a vse i v TT
Od 1.1bar vysi pouzit Iridium Racing 01
Ale samozrejme by se na ten odtrh dalo sahnout, ale clovek by ten motor potreboval slyset, videt barvu svicek, etc.
Takze svicky vyloucit nemuzu, ale uplne se mi to nezda.
A odpalit to nemelo zrovna 2x co, jedine kdyby to blbe spalovalo, tak nebude 2x nadsenej katalyzator, ale to by to muselo trvat docela dlohodobe.
Nejakej vytah z katalogu Denso, pro ruzne trhy:
Konfigurator
PK20PR-P8
IK20TT
I - IRIDIUM POWER(elektroda 0.4mm, zivotnost 15-20kkm)
V - IRIDIUM TOUGH(elektroda 0.4mm, zivotnost az 100kkm)
S - IRIDIUM (elektroda 0.7mm)
K - rozmer (14×19.0×16.0mm)
20 - teplotni rozsah
IRIDIUM POWER/IRIDIUM TOUGH)
Y - odtrh 0.8mm
TT - platinova zemnici elektroda 0.7mm(zivotnost az 100kkm)
IRIDIUM PLUS
T - Taxi/LPG (zesileny izolator o 20%)
IK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, U-drazka na zemnici elektrode, zivotnost 15-20kkm
VK20 - odtrh 1.1mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda
VK20Y - odtrh 0.8mm, 0.4mm iridiova elektroda, platinova zemnici elektroda
VKH20
V8 IK20TT -el. katalog, papirovej - IK20 a VK20
2.3 T5 ME4 2.3 T5 ME7 V8
Australia, Philipines, Singapore IK22, VK22 IK20, VK20Y IK20, VK20, K20 a vse i v TT
Od 1.1bar vysi pouzit Iridium Racing 01
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#10 Xc70 Nouzový režim motoru
No asi tak za hodinu jdu dávat nazpět ty staré ale fakt pochybuji o tom že to bude ok.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#11 Xc70 Nouzový režim motoru
Podle mě cívky... takhle od boku.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#12 Xc70 Nouzový režim motoru
Vzhledově vypadají cívky ok
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#13 Xc70 Nouzový režim motoru
Tak si zkontroluj kabely a ukostření... A cívky vyndej a prohlédni fakt důkladně. stačí malá prasklinka.
Je to bolest těchto motorů, jak 3.2 tak T6. Někteří vozí náhradní cívky v kufru, protože se to prostě děje.
Je to bolest těchto motorů, jak 3.2 tak T6. Někteří vozí náhradní cívky v kufru, protože se to prostě děje.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 13064
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Xc70 Nouzový režim motoru
Cívky jsou taky můj další tip. Sice se mi moc nezdá, že by jich odešlo takhle moc najednou, ale stát se to může. Kdo ví, jak dlouho se s nimi nehýbalo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4941
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#15 Xc70 Nouzový režim motoru
Já mám momentálně na svíčkách 60 tis. a bojím se na ně šahnout
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#16 Xc70 Nouzový režim motoru
Já před kontrolou měl missfire na 2 válcích, jak jsem je vyndal a zkontroloval, tak na všech...
Romulusw: chápu. Pokud to funguje, hlavně na to nesahat.
Romulusw: chápu. Pokud to funguje, hlavně na to nesahat.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#17 Xc70 Nouzový režim motoru
Tak svíčky jsem dal nazpět ty staré Bosch, na cívkách nejsou žádné praskliny ani jiné okem viditelné vady. Motor naskočil skoro kulatě ale po cca 20 vteřinách to samé sotva drží volnoběh. Klepe se a na palubáku opět hláška " Zpomalte nebo zař. Vyšší přev." jedna cívka zřejmě byla měněna.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#18 Xc70 Nouzový režim motoru
Je tady prosím někdo s diagnostikou v okolí Vysokého Mýta?
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2913
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#19 Xc70 Nouzový režim motoru
Řešil jsem nedávno podobný problém na 2,4T3 A vyřešili to vyčištění skrtici klapky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#20 Xc70 Nouzový režim motoru
Tak jsem přešel kabely, kostry, vyčistil váhu vzduchu a je to pořád stejné. Cívka je na cestě. Zkusím ji postupně přecházet a dal jsem v koncích...
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#21 Xc70 Nouzový režim motoru
Máte prosím nějaký tip na spolehlivého opraváře v Pardubickém kraji?
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#22 Xc70 Nouzový režim motoru
Jsem sice analfabet oproti ostatnim tady, ale epizodku s behem motoru na mene valcu uz jsem zazil 2x, ale ne za jizdy. Pri nastartovani po vymene svicek...jak jsem hrabnul na civky.
Abych prisel na jakem valci to je, tak jsem postupne vytahoval fajfku ze svicky a pokud se chod motoru jeste zhorsil ci to uplne zhaslo, tak to je "zdravy" valec (svicka, civka), pokud se chod nezhorsil, tak jsem mel vinika. Postupne jeden valec vypojit/zapojit fajfku a pak jit na dalsi valec...
V kufru vozim ted uz jen 3 nove civky (2 uz jsem pouzil)
Abych prisel na jakem valci to je, tak jsem postupne vytahoval fajfku ze svicky a pokud se chod motoru jeste zhorsil ci to uplne zhaslo, tak to je "zdravy" valec (svicka, civka), pokud se chod nezhorsil, tak jsem mel vinika. Postupne jeden valec vypojit/zapojit fajfku a pak jit na dalsi valec...
V kufru vozim ted uz jen 3 nove civky (2 uz jsem pouzil)
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 457
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horní Slavkov
- Vůz: S60 2,4T 2001
#23 Xc70 Nouzový režim motoru
Jak to tady tak čtu, dá se těm cívkám věnovat nějaká péče, aby nepopraskaly, jako třeba brát si je do ruky pravidelně, aby na dotyky byly zvyklé, a nebo je jediným řešením na to nehrabat?
_________________
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
S60 - MY2002, 2,4T, 147kW (B5244T3), manual, Gold metallic | C70 - MY2000, 2,4i (B5244S), 125kW, manual, Saffron, LPG
(Škoda Feličita 1997, 1,3 BMM,50kW, okna v elektrice a centrál)(Trabant 601, MY1967, 595ccm, 19,1kW)(Kawasaki ZR750 Zephyr, 1997, 57kW)
#24 Xc70 Nouzový režim motoru
Civka neni zvire, aby si zvykala na doteky Tady spis plati heslo neopravuj to co funguje.
Jde o to, ze je zalita v plastu a ten v horku casem zkrehne.
Jde o to, ze je zalita v plastu a ten v horku casem zkrehne.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 22
- Příspěvky: 43
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rzy
- Vůz: XC70 3.2 2008 B6324S LPG
- Bydliště: Rzy
#25 Xc70 Nouzový režim motoru
Tohle tak nějak vylučuji, po smazání chyb to hodí nové ale i jiné válce. Třeba čtyři že šesti špatně. Potom zase je dva špatně ale jiné než předtím. Už jsem přešel čidla, kabely kostry... V pátek mi přislíbil jeden člověk s diagnostikou návštěvu tak uvidíme. Co je divné že po startu tu chvilku ve zvýšených otáčkách jde skoro dobře, pak jak kdyby něco načetl a začne brutálně vibrovat. Jde na dva, max na tři válce.
_________________
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
XC70 3.2 2008 B6324S 175kw LPG
Subaru Forester 2.5.XT 169kw LPG
´00 V70- B5244S2 2.4 103kw LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 6 Odpovědi
- 866 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od THOmasoj
-
- 1 Odpovědi
- 844 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 8 Odpovědi
- 1915 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 6 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ok2ucx
-
- 2 Odpovědi
- 1085 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2