Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Však já neříkám, že ty naše nejsou. Proto se můžu smát kolegovi a říkat mu Fordem tam a vlakem zpět. A že mu to auto fakt zlobí. A když začne brblat, tak mu říkám, ať se nebojí, že na mě to platí víceméně taky.
PS: Já furt koukám na XF s V8 ale v aktuální situaci si asi počkám tak do důchodu.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Tahle V6 v jagu je ten motor co trpí na záděry na klíče při malém úbytku oleje? Jinak ale hezké auto a byl to kandidát na druhé auto, nakonec jsem ale zvolil coupé s lepšími ambicemi na trackdays.
to python.p, jojo, také mě s tou XF jeden zdejší člen nakazil a začal jsem po nich koukat, problém, že s V8 opravdu moc nejsou (asi jako S80, občas se něco objeví..). Druhá věc, že by se mi spíše líbil poface (nejlépe Black edition), vypadá lépe, takový obratnější, ale ten se už s V8 asi ani nedělal..
Vapik, co vím o problémech V6 s klikou tak to byly naftové motory právě v XF. Tím neříkám, že tady to není taky možný.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
[quote=python.p post_id=988970 time=1657172171 user_id=16655]
A přitom je to Mondeo... Promiň já musel.
Já vím... i na Jaguar clubu tak tomu říkají... , ale přitom HODNĚ věcí je na tom jinak. Takže stejně nezbývá často, než hledat a shánět originál, nebo druhovýrobu hlavně z GB, nebo použité z vrakoviště.
Vapik píše: 07 črc 2022 09:33
Tahle V6 v jagu je ten motor co trpí na záděry na klíče při malém úbytku oleje?
V našem je motor 2,5 litr, zadíráním ojničních ložisek trpí hlavně 3,0 V6. Je tam prý nevhodně tvarovaná olejová vana a když se nehlídá olej, tak pak může být problém. Auto máme 4 roky, je to rok výroby 2001 a problém s motorem nemáme.