Zadní tlumiče XC70 III

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5796
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Origo - Bilstein ( ty klepaly) a zas origo.
Zadek KYB
Sam to zpet nenandas, musi byt 2, jinak nestahnes tak dolu rameno.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

peter cz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2180
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od peter cz »

Když si vyhodíš rameno z předního uložení, tak jde víc stáhnout dolů a už tam tlumič nasadíš.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Tom0
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1122
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 D4 MY19

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Tom0 »

Ja měl originál, přešel jsem na Sachs (ty začaly klepat) a šel jsem do nových originálů... a je klid .
_________________
Obrázek + Obrázek Volvo V90 D4 140kW, MY19, Inscription
Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW, MY21

Bylo toho více: https://www.spritmonitor.de/en/user/Tom0.html
Volva: Obrázek V90 D3 ; Obrázek V70 D4 ; Obrázek S80 3,2 LPG

Majkl1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 571
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Ždírec nad Doubravou
Vůz: XC70 D3 AWD manuál (D5244T17)

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Majkl1 »

Kluci, když jste nahodili nové originály, jak se chovalo auto na příčných nerovnostech? Nepřijde mi, že bych měl špatné tlumiče, ale na tomto typu nerovností je auto dost uskákané (porovnávám s koncernem). Tak nevím, zda nejde o vlastnost auta. :oops:
_________________
audi A4 B6 quattro Avant, ex. XC70 D5 136kw AWD AT 2008, ex. VW passat (B5,5) 4motion, ex. VW passat (B5) syncro, ex. VW passat (B5) Variant, ex. VW passat (B4), ex. Ford orion 1,6i, ex. Ford Orion 1,6D, ex. Mitsubishi Pajero 2,5TD, ex. VAZ 2101, ex. Ford escort 1,1, ex. Škoda 105L :-)

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od python.p »

Tohle se myslím řešilo na XC90, že to je vlastnost. Uskákaný zadek pak řešili "vytuněné silentbloky" od místnoho bejvalého "odborníka" a pokud vím tak Kuba tam má na zadní nápravě silentbloky z D6 (nebo jak se značí ta verze z baterkama v kufru) Jsou origo není potřeba žádné úpravy, jen jsou z tužšího materiálu. Ale podle mě je to tady u těch aut taky vlastnost.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9940
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od hajnej »

Taky mám ty zesílený silenty. Ve Volvu na mě čuměli, co to jako chci...ale nakonec to udělali.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5796
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Asi zítra nahodím zadní nové Origa a pak poreferuji. KYB se tedy moc nevytáhli.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14254
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od raolsa »

Já to říkám od začátku že KYB stojí za hov...
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5796
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jenže pro XC70 P3 nic jinýho nekoupíš. Páč vše ostatní je o 7cm kratší. No a to jsme tu už řešili na začátku vlákna.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od python.p »

Jedině udělat tunningové snížení a dát tam péra a tlumiče z V70 ... Osobně do térenu nejzdím a lhal bych, kdybych řekl, že mě to nenapadlo. :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Zajsoft »

Muzu z P3 S80 poreferovat, ze s komplet s Bistein B8 + -3cm pruziny Eibach a PURy od PowerFlexu pak luxusne zehli...
Tvrdsi(co se tyce komfortu) je to jen pro nizsi rychlosti(mesto) a horsi povrch. Okresky tak na stejno a dalnice to uz je uplne neco jinyho(hor treba pak 150-180+ to uz je nebe a dudy...).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6151
Registrován: 8 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od python.p »

Jenže pokud člověk nelítá denno denně po dálnících do němec, tak je to spíš kontraproduktivní... :)
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Zajsoft
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2245
Registrován: 11 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
Participant x 3

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Zajsoft »

No danou kombinaci mame na vetsine aut: Amazon, PVcko, Dvojka, V70 I, S80 T6, S80 V8, ted to pujde na XC90, TTcko... Takze jak daily, tak vikendovky. Vlastne, kdyz to vemu obracene, tak jediny, kde je neco jinyho je kabro, kde jsou coilovery od BC, kdyz sem mel "nutkavou" potrebu si ozkouset stelovak :D
A se vsim mi jezdi i zenska, ted s Blackem jezdila mlady kamoska a neter, a taky z toho nadseny o tom, ze je to tvrdy ani pip, nemluve o tom, ze tam sou slupky /40 (na kabru /35 ani nebudu komentovat :D).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5796
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Zadní tlumiče XC70 III

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Jsou tam. Pocitově mnohem tužší tlumení v ruce. Větší průměr tlumiče a pístnice no a delší tělo než KYB. Kyb co jsem vyndal po stlačení než vyjel trvalo cca 30s.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé