Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1126 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Budu rád za pocitové srovnání s V70 P2. Taky se mi libí. Kufr, místo, ovládání...
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70II, 2,4i,125kw, VW T4, 2,5tdi,75kw
#1127 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Hele srovnání vychází pochopitelně lépe pro Subaru, ale to není vůbec ode mne objektivní. Mám V70 P2 ( r.v.2005) a teď Subaru (r.v.2021), takže aby to bylo objektivní potřeboval bych se lépe projet s nějakým letoškem od Volva. To se mi teda stalo, ale opravdu jen pár km jako předváděcí jízda a to není ono, však víte... Za mne je to Subaru strašně pohodlné (až moc), tichý, klidný projev motoru, podvozek sedí jak přilepený. Jsem z toho nadšen, jediné co mi tam chybí je více kW, ale je to zase rodinný vůz a budeme se střídat se ženou, takže ok. Vzhledově si musím zvyknout, byl jsem přesvědčen, že nic jiného než Volvo si už nepořídím a jsem prostě zvyklý na ten jejich design a líbí se mi a to se u Subaru úplně hned na první pohled nedá říct ( možná to zní nelogicky, když jsem si ho právě koupil...), ale vyváží to zase jinde. Jízdní vlastnosti jsou bomba, interiér prostorově pecka, když se opravdu pohodlně usadím za volant (mám 185cm/90kg) a potom vlezu si pohodlně dozadu, tak tam mám na kolena fakt doost místa (třeba od kolen ještě 10cm) a to jdou zadní sedačky ještě polohovat na tři stupně sklopení. Za mně max. spokojenost, ale jak říkám není to moc objektivní vůči volvu, protože nové XC 60 je taky už úplně jinde.
MartinR
MartinR
_________________
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 49
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Západ
- Vůz: Subaru Outback 2.5i X Special Edition
#1128 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Subaru je moc fajn Ono to nakonec i jede, když se té atmosféře šlápne, takže za nějakou chvíli si zvykneš. Jasně, jsou i svižnější auta, ale Otb má přednosti jinde.
_________________
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
Subaru Outback 2.5i X Special Edition
ex. Subaru Outback 2.5i Sport
ex. Ford Mondeo mk4
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 141
- Příspěvky: 9879
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1129 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Tak hlavně máš nový syrový auto, kde se musí nejdřív motor zajet a až potom se dá honit k červenému. Nelze samozřejmě čekat turbozátah dieselu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 19
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70II, 2,4i,125kw, VW T4, 2,5tdi,75kw
#1130 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Přesně tak, to Subaru jsem bral z tohoto důvodu, má přednosti jinde, než že je to závoďák. A než si zvyknu a motor hlavně si zvykne, tak chvilku to bude taková "klobouková jízda"...
_________________
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
V70II ,2,4i, 125kw, manual, B5244S
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
#1131 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zdravím,
nemáte někdo info jaký je poměr výkonu u AWD (předek - zadek) V60 polestar 2017(367hp)? A po případě jak jde měnit?
nemáte někdo info jaký je poměr výkonu u AWD (předek - zadek) V60 polestar 2017(367hp)? A po případě jak jde měnit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 380
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 MY11 T6 AWD
#1132 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Je tam Haldex 5. generace, takže při běžných podmínkách je síla distribuována 95% (nebo 90%, teď přesně nevím) na předek a zbytek na zadek. Při prokluzu jde na zadek až 50% výkonu. Nevím o tom, že by to šlo měnit.
_________________
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
Je: S60 T6 AWD MY2011 Polestar Engineered Optimisation - Na prodej
Bylo: S60 T5 MY2004
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
#1133 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Dík moc za odpověd. Budu teď jednu kupovat tak zjištuji informace...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1134 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Je to mnohem složitější.
Vstupní proměnné jsou na obrázku a podle jejich hodnot ŘJ dělá to co má. Když tomu na fleku naložíš, tak je to okamžitě 50 na 50
Vstupní proměnné jsou na obrázku a podle jejich hodnot ŘJ dělá to co má. Když tomu na fleku naložíš, tak je to okamžitě 50 na 50
- Přílohy
-
- hald.jpg (99.78 KiB) Zobrazeno 546 x
Naposledy upravil(a) Romulusw dne 10 led 2022 19:46, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
#1135 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Já tomu naložil na semaforech na mokru když jsem to byl projet a přišlo mi že to hrabalo dlouho. Jde nějak zjistit jestli funguje i náhon na zadek na silnici? Kdyby to bylo nějaké šméčko....
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1136 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Hrabat na mokru by to nemělo skoro vůbec, leda na ledu či sněhu. Otázka zní jestli není v háji úhlovka.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 718
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#1137 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ať to někdo natočí z blízka na kameru(mobil). Ideálně pustit auto dozadu z mírnýho kopečku, aby se rozjelo vlastní vahou a pak tomu naložit dopředu. A druhej člověk ať kouká(točí to) na zadní kola. Jde to vůbec u automatu? Tady u nás to tady praktikoval jeden nadšenec dost často a stačila mu k tomu S60 2.5T AWD-na suchým asfaltu-hrabalo slušně a dlouho-všechny kola!!!
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
#1138 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
https://auto.bazos.cz/inzerat/145402545/volvo-s80-24-d5-puvod-cr.php. Ahoj, měl bych zájem o toto auto pro manželku místo dosavadního golfa 6. Mohl bych poprosit, zda je v této motorizaci v kombinaci s tímto automatem, co často odchází atd? Mnoho jsem toho načetl, ale praxe je to, co potřebuju. Pán majitel mi poskytl servisní knížku a údajně vše bylo měněno. Pokud je vše v pořádku, měl bych se něčeho velkého obávat. Brzdy a spotřebak neřeším. Děkuji mnohokrát.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 31
- Příspěvky: 13139
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#1139 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zajímal bych se hlavně o automat, jestli byl měněný olej. A samozřejmostí by měla být dlouhá zkušební jízda, při které se automat řádně prohřeje. Při všech režimech musí řadit pěkně. bez kopání a různých pazvuků.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
#1140 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Co je úhlovka? Potřeboval bych i odborný název ať to můžu nechat zkontrolovat než ho koupím.
Naposledy upravil(a) kolemman dne 11 led 2022 18:15, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 322
- Registrován: 7 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: V60 D5 AWD
#1141 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Taková ta věc co se ráda posere
Úhlovka = úhlová převodovka. Mezikus mezi automatem a kardanem. Repas v autorizáku za 30k - vlastní zkušenost. Jinak to repasuje p. Patočka v Pahe s tím, že by se to pak už v budoucnu nemělo znova podělat.
Úhlovka = úhlová převodovka. Mezikus mezi automatem a kardanem. Repas v autorizáku za 30k - vlastní zkušenost. Jinak to repasuje p. Patočka v Pahe s tím, že by se to pak už v budoucnu nemělo znova podělat.
_________________
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
Volvo V60 D5 AWD 2012
Volvo S40 2.0D 2009
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1142 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Uhlova prevodovka - prevadi hnaci silu z motoru na kardan (pres tisicihran - ten umi taky pozlobit - ohloda se)
Edit: papaya byl rychlejsi
Edit: papaya byl rychlejsi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12096
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1143 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Zadní náhon se zapojuje při podkluzu předních kol ani ne o půl otáčky (už si to nepamatuju přesně). Zajeď na louku, hrábni si a jdi se podívat, zda máš stopu i od zadku. Muj tip je, že ne...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Beroun
- Vůz: V60 polestar 2017
#1144 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
A když bude v pr... tak by se zadní kola nezapnula když proklouzne předek?
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 50
- Příspěvky: 5949
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1145 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ano, uhlovka neprenese hnaci silu a zadni kola nezabiraji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1146 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
To platí pro 2. a 3. gen. Od 4. gen. (a tady někdo psal, že zde jde údajně o gen. 5.) při požadavku o velký výkon spíná okamžitě.
Ten prokluz 2. a 3. gen je 20°
- Přílohy
-
- hald.jpg (118.05 KiB) Zobrazeno 461 x
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 12096
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1147 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Jasný, prostě se nemůže kolo protáčet a čekat na sepnutí.
Tohle sepnutí rovnou je výrazně rozumnější, páč pak nejdou takový rázy a úhlovka spíš přežije.
Tohle sepnutí rovnou je výrazně rozumnější, páč pak nejdou takový rázy a úhlovka spíš přežije.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 23
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#1148 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Přesně tak
Má to jen jeden háček, že nikdo z běžných lidí nezná ten algoritmus, podle kterého se to celé řídí. U toho co mám já (3.gen) stačí při jízdě do zasněženého kopce ubrat plyn a haldex se odpojuje. Při dalším přidání opět musí dojít k tomu prokluzu, aby se zadek zase připojil. Prostě ztráta trakce a štosy do kardanu.
Má to jen jeden háček, že nikdo z běžných lidí nezná ten algoritmus, podle kterého se to celé řídí. U toho co mám já (3.gen) stačí při jízdě do zasněženého kopce ubrat plyn a haldex se odpojuje. Při dalším přidání opět musí dojít k tomu prokluzu, aby se zadek zase připojil. Prostě ztráta trakce a štosy do kardanu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 20
- Registrován: 2 roky 4 měsíce
- Bydliště: Ostravsko
- Vůz: S80
#1149 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
Ahoj,
sháním volvo S80 jak jsem tady psal včera.
Mám dva favority
1. Rok 2007 s motorem 2,4 D5136kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
2. Rok 2011 s motorem 2,0 D3 120kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
Chci se zeptat, zda je možné u jednoho či druhého motoru udělat nějakou zásadní chybu nebo se jedná o držáky s podobnou spolehlivostí.
Někde jsem četl, že ty staré D5 mají vstřiky bosch, které fungují ale nedočetl jsem se, zda u těch D3 taky bývá nějaký problém.
Díky
Marek
sháním volvo S80 jak jsem tady psal včera.
Mám dva favority
1. Rok 2007 s motorem 2,4 D5136kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
2. Rok 2011 s motorem 2,0 D3 120kw s automatem. Servisní historie plná a cena cca 150 000Kč.
Chci se zeptat, zda je možné u jednoho či druhého motoru udělat nějakou zásadní chybu nebo se jedná o držáky s podobnou spolehlivostí.
Někde jsem četl, že ty staré D5 mají vstřiky bosch, které fungují ale nedočetl jsem se, zda u těch D3 taky bývá nějaký problém.
Díky
Marek
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5226
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#1150 Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
2. je D4204T ? 4válec od fordu ? Zůstal bych u 5 válcových Volvo motoru.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek