Takže planý poplach. Dnes ráno zakoktal i s maxxmotion dieslem.
Zkusím testnout ty žhavičky. U prasete (passat TDI) je to jednoduché, tam jsou 12V. Takže tam jí vyndám z auta a napojím přímo na baterii a vidím, zda a jak se rozžhavuje.
Ale tady vlastně nevím, jak to takto fyzicky odzkoušet. Když jí vyndám z motoru a nechám jí na kabelu, aby to řídila jednotka, jak docílím toho, aby auto jen nažhavilo a nenastartovalo? A jak docílím, aby vůbec žhavilo, pokud bude motor teplý? U prasete jsem jen odpojil teplotní čidlo, čímž si jednotka dosadila cca -35°C a žhavilo se max. dobu. Stačilo jen klíček nepootočit do třetí polohy, takže se nespustil startér.
Nebo jí mohu taky testnout na 12V?
Ještě mám zdroj z PC, který dává 5V, ale nevím, jaké má max. zatížení.