Vybijeni autobaterie

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14561
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od raolsa »

Polomrtvá baterie.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Jakub Svoboda
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5966
Registrován: 8 roků 11 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Taky může být. Já loni od září do prosince řešil 2 reklamace nových baterek. Takže je možné vše.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2608
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od ok2ucx »

.. a podle VINu můžu ověřit, zda-li není potenciální příčinou i tohle: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=50867

{resp. pokud je z uvedené série a nemá (zatím) žádné uvedené příznaky - tento problém tam může být = zvláště jestli problémy nastávají s vyššími teplotami. Další jinou baterku bych ale opravdu zkusil - je to to nejjednodušší, co lze zkusit.}
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

MatoS
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Detva
Vůz: S60 D5 2002

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od MatoS »

Skusim dnes zmerať kľudový odber a ak sa podarí a zoženiem niekoho kto zmerá batériu. Raz keď mi merali ešte starú, keď dali prístroj priamo na batériu v kufri tak ukázal prístroj že je ok ale keď ju zameral v motorovom priestore tak ukázalo že je na výmenu. Cem ma HW číslo presne z tej série “šedej cem” o ktorej som čítal vo vlákne ale ako vravím zatiaľ s ňou nebol problém. Teda až na jeden prípad asi pred polrokom kedy ma nepustilo štartovať. Vtedy niečo vypísalo na palubáku a vida hlásila problém s Immo. Napísem čo som nameral v kľude.
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)

python.p
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6368
Registrován: 8 roků 4 měsíce
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70 D5 2008

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od python.p »

Tak on ten jeden problém může být začátkem koncem dané CEM...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!

K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!

VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

mirekcafa
Offline
Příspěvky: 467
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od mirekcafa »

MatoS: přesně tohle mi dělal starter....po výměně zatím bez problému.

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=5&t=74026&start=50

Jarda.JM
Offline
Příspěvky: 692
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno - Hodonín
Vůz: XC70 D5 AWD 2003

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Jarda.JM »

MatoS píše: 06 črc 2021 19:22 Ahojte. Mam problem s mojou XC90 d5 2004. Ked sa na aute jazdi denno denne, vsetko je bez problemov.
- Auto ked postoji 3 a viac dni, nenastartuje. Klucik poloha 2, vsetko sa pekne rozsvieti ale starterom ani len necukne (ale budiky v moment stiahne uplne).
- Dam startovacie kable, zaloznu baterku a bez cakania chyti na brnk.....
- Klucik na mieste nenechavam ani v polohe 1 lebo baterku vymlati do polhodiny.
Nejake tipi z vesteckej gule?
Moje koule hlásí:
(mimochodem je to stále dokola - myslím ty stejné dotazy, k tomu stejné odpovědi)
Symptomy, které popisuješ :kuchta:
- po třech dnech nestartuje
- poloha "2" svítí, startér ani len...
- s novou baterkou chytá na brnk
- za půlhodiny vybitá s klíčkem v "1"

Hovoří celkem jasně v neprospěch mrtvé baterky. Velký vnitřní odpor, zanedbatelná kapacita, samovybíjení.
Otázka, která následuje: "Co ji zhuntovalo?" Může být horší oříšek k rozlousknutí... :%)

Pokud tu "záložní" baterku přes kabely nedáváš rovnou na původní baterku, tak je tu ještě možnost, že někde po cestě mezi původní baterkou a startérem je velký přechodový odpor. Většinou svorky, oxidace, upevnění kabelu ve svorce, zlomený kabel, někdy i silně zoxidovanž kabel v izolaci, což vůbec neuvidíš a pod.
To vše se ale dá velice jednoduše změřit s multimetrem za stovku.

Startér, který je zralý na repas se chová též velice podobně, ale pokud to startuje v pohodě přes kabely, nebo když je baterka čerstvě nabitá, tak bych to na startér netipoval.

Člověk se základními znalostmi elektrotechniky dokáže stejně tak změřit i stav baterky. Netřeba žádných křišťálových koulí.

Pokud to sám nedáváš přizvi někoho. Nemusí každý umět všechno. :unknown:
_________________
XC70 D5 120kW AWD Automat 2003

MatoS
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Detva
Vůz: S60 D5 2002

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od MatoS »

Takze zmerane hodnoty. Bateria je k.o. po necelych dvoch rokoch. Pri zatazi klesla behom par sekund na 7V. Niekolko rocna boschka z kamaratovej audiny kde hlasil power manager ze je uz na odpis frci v xcinke. Starter toci podstatne rychlejsie ako na tej baterii a vobec nestahuje budiky. Cize zrejme bateria vadna od vyroby. Inak odber po zamknuti je 70mA, po vytiahnuti cfe je to 50mA a po odpojeni poistky c20 (nejaky entertaiment) klesa na 20mA. Neviem ci je tych 70mA vela ked bude bateria v poriadku (ide na reklamaciu a exide nechcem uz ani vidiet).
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)

petrben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 50
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha 5 - Košíře
Vůz: XC90 (2009) D5 AWD auto 151kW

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od petrben »

70 mA je asi tak dvakrat tolik, nez by melo. No da to ~1.7 Ah denne ~12 Ah za tyden. Nova nabita baterka ma ~90. Takze hned ji to nevyzere.
_________________
je: XC90 (2009) D5 AWD auto 136kW a Polestar, V60 (2013) D6 158kW a Polestar
ex: V40 GDI (2000) 1.8 92 kW

MatoS
Offline
Příspěvky: 25
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Detva
Vůz: S60 D5 2002

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od MatoS »

Takze stale cakam na vyjadrenie z reklamacie. Aku novu bateriu by ste davali vy? Rec je o xc90, zere tam snad vsetko (v porovnani z s60). Klasicku/agm? Varta/bosch/volvo?
_________________
S60 D5 2002 AT, chip stage 2 D5T5 :)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Romulusw »

Já mám v devadesátce ještě původní z výroby, ale do dodávky jsem kupoval vartu 84 Ah a ta je naprosto v pohodě.

mirekcafa
Offline
Příspěvky: 467
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od mirekcafa »

zdar, potřeboval bych odpověd od zkušených. Když odpojím na mínusu baterku /plus nechám zapojený /a připojím jeden kontakt multimetru na ten odpojený klem a druhý na mínus baterky tak mi to ukazuje napětí 12 a něco. Má to tak být nebo to někde probíjí?

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Romulusw »

Protože je stále pod proudem CEMka (minimálně) a čeká na povel, tak to "probíjí" přes ní :D

Nitty
Offline
Příspěvky: 231
Registrován: 5 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice
Vůz: Volvo S80

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Nitty »

MatoS píše: 07 črc 2021 20:35 Takze zmerane hodnoty. Bateria je k.o. po necelych dvoch rokoch. Pri zatazi klesla behom par sekund na 7V. Niekolko rocna boschka z kamaratovej audiny kde hlasil power manager ze je uz na odpis frci v xcinke. Starter toci podstatne rychlejsie ako na tej baterii a vobec nestahuje budiky. Cize zrejme bateria vadna od vyroby. Inak odber po zamknuti je 70mA, po vytiahnuti cfe je to 50mA a po odpojeni poistky c20 (nejaky entertaiment) klesa na 20mA. Neviem ci je tych 70mA vela ked bude bateria v poriadku (ide na reklamaciu a exide nechcem uz ani vidiet).
Exide jsem zrovna objednal tak jsem zvědavý 🤔
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+

mirekcafa
Offline
Příspěvky: 467
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od mirekcafa »

Romulusw píše: 13 zář 2021 19:09 Protože je stále pod proudem CEMka (minimálně) a čeká na povel, tak to "probíjí" přes ní :D
Takže to je v pohodě ju? :)

Romulusw
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5729
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od Romulusw »

No jasan.

Je to stejné, jako když dáš voltmetr na baterku do serie se žárovkou. Žárovka svítit nebude, ale voltmetr bude ukazovat 12V

mirekcafa
Offline
Příspěvky: 467
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Klimkovice
Vůz: S60 D5 120KW r.v2004 automat

Vybijeni autobaterie

Příspěvek od mirekcafa »

díky pane :)

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé