XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Zápasím dlouhodobě s vyšší spotřebou.
Vstřiky po BG a podle Vidy hezky vyčištěné.
Teď už mám vysledované, že to je častým vypalováním DPF.
Podle všeho je schopen se vypálit do nuly. Ručně z Vidy i podle teď nově sledování přes BT a CarScanner.
Dá se mu nějak vysvětlit, ať ten filtr nechá zaplnit víc jak na čtvrtinu?
Vstřiky po BG a podle Vidy hezky vyčištěné.
Teď už mám vysledované, že to je častým vypalováním DPF.
Podle všeho je schopen se vypálit do nuly. Ručně z Vidy i podle teď nově sledování přes BT a CarScanner.
Dá se mu nějak vysvětlit, ať ten filtr nechá zaplnit víc jak na čtvrtinu?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ale to je dobře, že se při max. čtvrtině začne vypalovat. Otázka spíše zní, proč se ti to tak rychle zaplní. Respektive za jak dlouho se ti to na tu čtvrtinu zaplní? Kolik km a jaký profil trasy?
Apropo, co je to vyšší spotřeba?
Apropo, co je to vyšší spotřeba?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
V úterý jsem ho vypálil ručně...
Potom to sjelo z Vysoké Lípy do města...v průměru z kopce, 10 km okres 70-80 km/h, 12 km 100 km/h. plus nějaké město, ne moc. Čtvrtek odpoledne stejná trasa nahoru a dnes ráno zase dolů.
Potom odjezd Děčín - Praha. Chvíli po nájezdu na dálnici v Lovosicích začal zase pálit.
Čili odhadem ujeto cca 150 km stylem popsaným výše. Podél Labe tempomat 95 pokud to jde, na dálnici 140 pokud to jde.
Vyšší spotřeba znamená, že taková cesta na okraj Prahy, tzn. cca 120 km předpisovým tempem znamená rázem spotřebu 10,4 litrů díky pálení DPF. Cesta zpět už bez něj stáhla průměr na 8,8.
Podle CarScanneru začal pálit cca někde na 18g asi. Tzn. že se tam tohle za těch 150 km nastřádalo.
Je fajn, že pálí "dobře"...ale moc často.
Vstřiky?
Potom to sjelo z Vysoké Lípy do města...v průměru z kopce, 10 km okres 70-80 km/h, 12 km 100 km/h. plus nějaké město, ne moc. Čtvrtek odpoledne stejná trasa nahoru a dnes ráno zase dolů.
Potom odjezd Děčín - Praha. Chvíli po nájezdu na dálnici v Lovosicích začal zase pálit.
Čili odhadem ujeto cca 150 km stylem popsaným výše. Podél Labe tempomat 95 pokud to jde, na dálnici 140 pokud to jde.
Vyšší spotřeba znamená, že taková cesta na okraj Prahy, tzn. cca 120 km předpisovým tempem znamená rázem spotřebu 10,4 litrů díky pálení DPF. Cesta zpět už bez něj stáhla průměr na 8,8.
Podle CarScanneru začal pálit cca někde na 18g asi. Tzn. že se tam tohle za těch 150 km nastřádalo.
Je fajn, že pálí "dobře"...ale moc často.
Vstřiky?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Vstřiky před aplikací BG a po aplikaci BG. Pocitově je to na autě hodně znát a řekl bych i že nebýt onoho DPF tak spotřeba taky dolů.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Pálení se zdá být v pořádku.
Jen se mi nedaří najít v CarScanneru hodnotu zaplnění.
Jsou to jen divné hodnoty z aktuálního senzoru míchané s obsahem filtru.
Ukazuje to kolik lítá sazí aktuálně. Ale když to začalo pálit hodnota z 17g klesala až k nule.
Jen se mi nedaří najít v CarScanneru hodnotu zaplnění.
Jsou to jen divné hodnoty z aktuálního senzoru míchané s obsahem filtru.
Ukazuje to kolik lítá sazí aktuálně. Ale když to začalo pálit hodnota z 17g klesala až k nule.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
A skleničkový test vstřiků jsi dělal?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ne e... Ale teoreticky ta Vida ukáže to samé a přesněji, ne?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ne
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
OK. Provedu tedy
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
cauko. riesim rovnaky problem. mne vypaluje dpf niekedy aj 2x za 100km. a hlavne v car scanneri mi skacu gramy ako besne. zatial vsetko nasvedcuje tomu ze v dpf uz je tolko nespalitelneho popolceka ze z moznych 100% mriezky vyuziva uz len malu cast a ta ss proste zaplni rychlejsie ako raz za nadrz cca.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 684
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
DPF vypalování +olej .Začne pálit při 26g stabilní jízdou kolem 100km/hod.s prohřátým motorem 25minut do O. Auto má najeto 135tkm,výměny oleje do max. 15tkm.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ja tiez riesim to iste uz asi rok. Takze vam napisem svoje poznatky nech mozte rozmyslat lebo ja uz som v koncoch kupil som auto kde som si az neskor vsimol neoriginalne DPF. Tieto hodnoty zaplnenia mi tiez lietali. Tak som kupil cidlo tlaku dpf samozrejme lacnejsie neoriginalne lebo uz aj to bolo v aute neoriginalne. Spravila sa adaptacia noveho cidla. Samozrejme nepomohlo. Tak som kupil original cidlo. Zase nepomohlo. Tak som dal vycistit dpf plus reset(to neorigo), zase nepomohlo. Tak uz z nudze som vycistil a pomemil PCV. Samozrejme nic. Zacal som rozmyslat nad softverovou chybou. Takze update ECU. Nepomohlo. Potom trysky na stolicu. Vsetky dopadli vyborne. Nastal cas vymenit dpf. Rozhodovanie dlhe a tazke aky kupit. Padlo rozhodnutie na novy neoriginal walker. Samozrejme nepomohlo a peniaze vsetky peniaze v kanali . Takze bolo podozrenie na dovod neoriginalneho filtra. Ale zacinam mat aj tu pochybnosti ked vidim ze original vam robi to iste. To je asi vsetko
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Jenže origo s mnoha set tisíci km na hrbu. Kdybys dál hned na začátku nové origo, mohlo by být po problému. No a taky nemuselo.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Ved to ze tiez nemuselo isiel som od najlacnejsich veci. Je to hop alebo trop. Preto si uz teraz pockam ci to vyriesi niekto iny. Ja uz som bez penazi.
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
No takhle pánové...
Moc extrémně to řešit nechci. Protože jediné co mi to v podstatě přinese je akorát tak při nejlepším úspora 1 l/100km
A to se mi moc nevrátí...
Ještě mě napadlo pro velký úspěch BG na vstřiky použít nějaké aditivum pro DPF.
-edit-: což ten mnou použitý set byl
Udělám test hrnečky a tohle nasadím za půl roku zas.
Ať si trhne diesel
Moc extrémně to řešit nechci. Protože jediné co mi to v podstatě přinese je akorát tak při nejlepším úspora 1 l/100km
A to se mi moc nevrátí...
Ještě mě napadlo pro velký úspěch BG na vstřiky použít nějaké aditivum pro DPF.
-edit-: což ten mnou použitý set byl
Udělám test hrnečky a tohle nasadím za půl roku zas.
Ať si trhne diesel
Naposledy upravil(a) Schumi_01 dne 21 srp 2021 16:04, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Tak ja som to riesil hlavne pre naftu v oleji. Keby nestupala moc hladina oleja tak to ani neriesim
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
A nemáš díru v IC, nebo někde jinde cestou? Třeba volná spona apod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
co konretne by sposobovala ta diera v ic ? snazim sa na to dojst v akej spojitosti s tymto si to myslel. ci myslis len vacsiu spotrebu?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Díra v IC způsobí, že si auto myslí, že mu tam jde víc vzduchu než skutečně doleze. A tim je to bohatý a hulí to.
Jen to hulení nevidíš, páč končí v dpf.
Jen to hulení nevidíš, páč končí v dpf.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Podla mojho laickeho odsledovaneho nazoru za tu dobu co to riesim nebude problem vo vacsom huleni motoru. Ak by to bolo tym myslim ze by hodnoty zaplnenia stupali rychlo ale iba smerom hore. Ale mne/nam tie hodnoty lietaju hore dole podla stlacenia plynu a zatazi. Dokonca niekedy to 2-4 dni stupa uplne normalne ako keby tomu nic nie je. A potom zrazu to zacne zase lietat az sa to dostane na hranicnu hodnotu 26g a zacne vypalovat. Mne to dokonca na dialnici pri vyssich otackach a stalej zatazi zacne vypalovat a ked skonci vypalovanie tak do 5 min to zase povyskakuje na 26g a zase vypaluje. Cize pochybujem ze za 5min sa natolko zanesie. Tam bude ina zrada
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Tohle vypadá jako by blbnul snímač tlaku DPF, nebo problém v kabeláži.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
alebo eventualne samotne hadicky co idu od dpf ku snimacu tlaku kedze cast je kovova a cast gumova. skandix ma na to opravnu sadu. mna napadla aj netesnost na vyfukovej sustave napr pletenec. ked tam je unik tiez snimac tlaku dpf musi zle vyhodnocovat. a mozno prasklina ktora vykyvom teplot pracuje.
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 4 roky 6 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: V70 2.4D D5244T5 2008
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
Snimac by som asi vylucil kedze som tam mal uz 3. Teraz tam mam original novy. A nad hadickami alebo netesnym vyfukovym potrubim som tiez rozmyslal ale nic som nenasiel a taktiez to trochu vylucuje to ze to niekedy aj 3 dni nic nerobi a sprava sa to normalne. Pri nejakej poruche vyfukoveho systemu si myslim zeby to lietalo kazdy den. Este ta porucha kabelaze by mohla byt. To sa chystam nejako premerat ked budem mat nato chut lebo uz ma presla po roku co sa s tym trapim.
-
Offline
- Příspěvky: 622
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
XC70 D5 P3 - časté vypalování DPF
To jsou všechno celkem reálné a zajímavé možnosti.
Já to zatím budu sledovat. Mně to teda v mém případě spíš přijde jen, že CarScanner ukazuje pouze aktuální hodnotu kolik gramů létá... Protože to ukazuje čísla vyšší a nižší podle plynu a zátěže. Jen když začal vypalovat, což byla víceméně konstantní zátěž, číslo klesala. Ale budu to sledovat ještě.
V mém případě bych to viděl spíš na rychlejší zanesení DPF. Zkusím mrknout někde kolem vzduchu.
Já to zatím budu sledovat. Mně to teda v mém případě spíš přijde jen, že CarScanner ukazuje pouze aktuální hodnotu kolik gramů létá... Protože to ukazuje čísla vyšší a nižší podle plynu a zátěže. Jen když začal vypalovat, což byla víceméně konstantní zátěž, číslo klesala. Ale budu to sledovat ještě.
V mém případě bych to viděl spíš na rychlejší zanesení DPF. Zkusím mrknout někde kolem vzduchu.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé