Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY05 D5 136kW
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Už mi došla trpělivost s přeskakujícím zvukem (HU-650, náhodná změna výšek, basů, občas přestala hrát nějaká strana auta). Rádio zlobilo od koupě, vždycky stačilo trochu pomačkat potenciometry a hrálo v pohodě. Takže středová konzole šla ven, potom komplet rozebrat a vyndat rádio. Z něj stačí sundat pouze vrchní plech (celkem 3 šrouby) a vytáhnout flex kabel od PCB s potenciometry. U nich odšroubovat matky a vyndat samotné PCB. Každý potenciometr jsem propájel a zároveň přidal trochu nové pájky (čím víc, tím líp
). Když už byl středový panel venku, rozebral jsem jednotku pro ovládání klimy a vystříkal bordel který se tam za celou dobu usadil. Překvapilo mě, že tenhle náhodný pokus zabral a rádio už nezlobí. Snad to někomu pomůže, návod jsem nenašel. 
_________________
V70 II D5 136kW, 2005, manual
XC90 2.5T AWD 154kw summum, 2005, manual
V70 II D5 136kW, 2005, manual
XC90 2.5T AWD 154kw summum, 2005, manual
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC60 D5 AWD 158 kW MY2012
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To máš celé auto na 4 nájezdech?zdenal111 píše: 04 črc 2021 22:53 Výměna oleje v automatické převodovce RAVENOL T-ws lifetimeradost 2h práce proplach 10l oleje +4l závěr já 3pivka
hladinka proběhla +vida , olej zakoupen DUFY za 14l- 4100kč.
-
Offline
- Příspěvky: 772
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Orlické hory
- Vůz: XC60 AWD D5 Rdesign 158kw/215hp
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ne , když dělám v dílně tak mám zadek zvedlej velkým heverem a předek na nájezdech a venku je šikovný schod u dílny, tak zadek na betoně a motor na nájezdech a je to v rovině
no v montážní díře bylo po večerní buřině vlchko proto venek 
_________________
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
Volvo xc60 Rdesign 158kw AWD 215k
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Dálniční oprava upadlého zrcátka 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Výměna klimakompresoru, to jsem už zapoměl jakou to to dokáže dělat zimu.A leště silentbloky přední nápravy aby jízda byla plavnější.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak jsem se konečně dokopal a povětrnostní situace mi byla nakloněna a vyměnil jsem si přední kotouče a desky. Ovšem na zemi jsem to dělal naposled, asi stárnu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Já si včera namontoval okrasné čepičky na ventilky 
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Nepsal tu někdo, že to dal na kola a hned měl dvě pryč?
Já dneska natřel všechny plasty timhle... https://www.ahifi.cz/stjarnagloss-gummi-500-ml.html
Strašně dobře se s tim dělá...
Já dneska natřel všechny plasty timhle... https://www.ahifi.cz/stjarnagloss-gummi-500-ml.html
Strašně dobře se s tim dělá...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 6120
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Ano, psal, ja
uz mam ale nahradni doma a opet pujdou na volvo
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na V60 jsem taky dával dopředu EBC desky. Vydržel jsem je tam mít asi 14 dní a dal jsem je pryč. Brzdily dobře, ale... při normálním brždění (dupnutí na pedál) všechno v pohodě, ale při jemném přibrzďování, např. v kolonách, se vždycky na začátku ozval nepříjemný zvuk jako když dosedne kov na kov. Nebo jako když přejedeš uvolněný dekl od kanálu. Nakonec jsem zjistil, že ty desky jsou o něco málo kratší a mají oproti originálu nebo ATE a spol. velkou vůli ve třmenu. A ten zvuk byl to, jak se vždycky při kontaktu s kotoučem posunuly dopředu a narazily na třmen.selap píše: 17 črc 2021 12:24 Tak jsem se konečně dokopal a povětrnostní situace mi byla nakloněna a vyměnil jsem si přední kotouče a desky. Ovšem na zemi jsem to dělal naposled, asi stárnu. IMG_20210716_134454.jpg
Tak snad budeš mít víc štěstí.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Zatím dobrý, ještě je mám komplet. Možná je to tím že jsem je důkladně dotáh tím přiloženým klíčemPetrXC70 píše: 20 črc 2021 17:49 Nepsal tu někdo, že to dal na kola a hned měl dvě pryč?
Já dneska natřel všechny plasty timhle... https://www.ahifi.cz/stjarnagloss-gummi-500-ml.html
Strašně dobře se s tim dělá...
No něčím podobným jsem renovoval staré pneumatiky na Jawě 175 sport kývačka.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Tak tos měl smůlu, mě tam sedí pěkně, a jinak doopravit délku není až takový problém.Fíla píše: 20 črc 2021 21:37
Na V60 jsem taky dával dopředu EBC desky. Vydržel jsem je tam mít asi 14 dní a dal jsem je pryč. Brzdily dobře, ale... při normálním brždění (dupnutí na pedál) všechno v pohodě, ale při jemném přibrzďování, např. v kolonách, se vždycky na začátku ozval nepříjemný zvuk jako když dosedne kov na kov. Nebo jako když přejedeš uvolněný dekl od kanálu. Nakonec jsem zjistil, že ty desky jsou o něco málo kratší a mají oproti originálu nebo ATE a spol. velkou vůli ve třmenu. A ten zvuk byl to, jak se vždycky při kontaktu s kotoučem posunuly dopředu a narazily na třmen.
Tak snad budeš mít víc štěstí.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 3724
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
to sis dal docela na časkarelvolvo píše: 02 črc 2021 19:29 Taky jsem dal letos jen desky po 15 letech a 180tkm sice byli ojeté jen s půlky ale už se jakoby odchlipovali k tomu i pakny ručky kotouče pohoda akce za asi 1200kč
auta vyjdou na pakatel. Taky brzdim motorem, taky se snažim předvídat a na brzdu se snažím hamtat co nejmíň, ale 15 let je 15 let ty volve
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13231
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
To máš pocit, že je potřeba měnit destičky nebo kotouče, když jim nic neni a jediná jejich "vada" je, že jsou starý? Tohle neni rozvodovej řemen...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
selap píše: 23 črc 2021 10:24
Tak tos měl smůlu, mě tam sedí pěkně, a jinak doopravit délku není až takový problém.
Jo asi jo, na eRku i na Subaru mi sedí EBC desky perfektně.
Když jsou ty desky kratší než by měly být, tak doopravit jejich délku je problém docela velký
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 3724
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
2 Urvanej
ano mám. Zastávám názor, že s tlumiči by se měly měnit i pružiny a že nechat si na autě 15 let staré kotouče a desky je na prd.
Jasně člověk to ví, předvídá, jede opatrně, navíc to pořád brzdí - všechny tyhle argumenty beru, ale já bych si to na autě
tak dlouho nenechal.
ano mám. Zastávám názor, že s tlumiči by se měly měnit i pružiny a že nechat si na autě 15 let staré kotouče a desky je na prd.
Jasně člověk to ví, předvídá, jede opatrně, navíc to pořád brzdí - všechny tyhle argumenty beru, ale já bych si to na autě
tak dlouho nenechal.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
U destiček by se dalo ještě polemizovat, nic méně pokud nejsou vyrezlé neměnil bych je, ale preventivní výměnu kotoučů fakt nechápu.
Co by se jim jako mohlo stát Ejdou, to mi teda řekni.
Co by se jim jako mohlo stát Ejdou, to mi teda řekni.
-
Offline
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
no kotouče po 15ti letech budou hromádka rezu, zkus předními zatřepat, kolik rezu vypadne z větrací drážky...
destičky to samé
destičky to samé
-
Offline
- Příspěvky: 6406
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
I když to 15 let jezdilo? 
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Příspěvky: 3472
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Hmm nemyslím si, že je to pravidlo, pokud by to tak bylo tak samozřejmě je výměna na místě.
-
Offline
- Příspěvky: 3650
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
I když to jezdilo... , ten kotouč prostě rezne zevnitř. Možná ještě najdu moje 10ti leté, můžu nafotit. A to už jsem se docela bál...
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Asi by jsme si museli upřesnit co nesedí, aby jeden nemluvil o voze.....
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 5963
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Na Volvu nic, ale zvládnul sem rozhejbat stěrače na Focusu... Zatuhla ta hřídel na pravym stěrači, tak sem to musel vyndat, rozebrat, hřídel vymlátit kladívkem(a že se jí nechtělo), vyčistit a poskládat. Akoraát sem si rozhodil tu geometrii, tak až napočtvrtý sem to dal správně... Funguje jak zamlada 
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Radši přiložím obrázek. Oba červeně zvýrazněné rozměry jsem měl menší. Díky tomu destičky neseděly ve třmenu tak, jak by měly, ale měly vakl, který způsoboval nepříjemný zvukový doprovod jemného přibrzďování. Asi nějaký zmetek.selap píše: 23 črc 2021 18:00 Asi by jsme si museli upřesnit co nesedí, aby jeden nemluvil o voze.....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 1301
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
Co jsem dneska zvládl ošéfovat na svém volvu!
Stačilo zvenku dát housenku a pak doladit délku obroušením.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]


