Siggi V50, C30 R-design, V70III a V40CC
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak po delší době zpět a hlavně po asi roce a půl v šuplíku dostala 70ka další malý update. Tentokrát v podobě nové řadičky. Musím říct, že to vypadá fakt dobře a je i příjemnější do ruky, než ten původní dilďák, co tam byl
Zde i ukázka procesu
Zde i ukázka procesu
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Jupí to vypadá skvěle ještě tě nahlodal k dalšímu vylepšení a to abgrejd středového ovládacího panelu za ten s těmi chromový i okraji.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Díky co myslíš? Středovou konzolu s chromem jsem už vyměnil... v podstatě mě chybí už jenom vrch palubky abych tam dostal LCDPINĎABC píše:PINĎABC píše:Jupí to vypadá skvěle ještě tě náhodam k dalšímu vylepšení a to abgrejd středového ovládacího panelu za ten s těmi chromový i okraji.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Ty vole ty jeste zijes? ja uz myslel ze jsi auta prodal a jsi na dacia foru...
Kdy prijedes na sraz se pochlubit?
Kdy prijedes na sraz se pochlubit?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Jo tak to jsem si všiml až teď, promiň. A jakou tu palubu s kaplickou nebo vyjížděci? V AV budou mít, ale řeknou si ranec
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
No jo, stále Jenom toho bylo hodně a nebyl čas se ukázat jak fyzicky, tak ani moc onlajnově... Neboj, Dacku bych asi fakt nechtěl, pořád jsou doma 2 Volva a rád bych 30ku vyměnil... uvidíme další rok...Blade píše:Ty vole ty jeste zijes? ja uz myslel ze jsi auta prodal a jsi na dacia foru...
Kdy prijedes na sraz se pochlubit?
Myslim právě toto, Dodělával to David a psal to na FB. tak jsme to řešili a zajímavá věc pro moji starou ludru... v podstatě se to dá udělat díky polákům dost levně. Možná další námět na přístěPINĎABC píše:Jo tak to jsem si všiml až teď, promiň. A jakou tu palubu s kaplickou nebo vyjížděci? V AV budou mít, ale řeknou si ranec
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1429
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak tohle je porno. Moc hezky se na to kouká. Za oba dobrá práce.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak, člověk sem dojde po X měnících, v pátek se pochlubí co auto zase novýho, jak je úplně super, aby v sobotu ztrávil pěkný odpoledne na odtahovce...
Poprvé za dobu, co mám V70 mě nechala ve štychu. Dojeli jsme na parkovište Hvězda pod Praděd, auto celou dobu v pohodě, bez nějakého náznaku problému se zaparkovalo. Pak přítelkyně že cítí něco spáleného, po chvíli to bylo pryč a tak jsme šli ven. Když jsem chtěl nastartovat, auto parkrát zatočilo a dál nic. Naštěstí žádný mechanický zvuk ani rána, jenom to prostě nešlo.
A dnes mi volal servis, máme diagnózu. Odešel klimakompresor . S tím pak i dotaz,kdo z vás to už na P3 řešil? Jsem teď ve stavu, že nevím, jestli zdechl jenom čistě on, nebo zda kompletně zasral i celý klima systém. Od toho se pak odvíjí i cena servisu která by se více než zdvojnásobila...
Ale na druhou stranu, první věc kromě olejů, filtru a spotřebáku? Takže spokojenost...
Poprvé za dobu, co mám V70 mě nechala ve štychu. Dojeli jsme na parkovište Hvězda pod Praděd, auto celou dobu v pohodě, bez nějakého náznaku problému se zaparkovalo. Pak přítelkyně že cítí něco spáleného, po chvíli to bylo pryč a tak jsme šli ven. Když jsem chtěl nastartovat, auto parkrát zatočilo a dál nic. Naštěstí žádný mechanický zvuk ani rána, jenom to prostě nešlo.
A dnes mi volal servis, máme diagnózu. Odešel klimakompresor . S tím pak i dotaz,kdo z vás to už na P3 řešil? Jsem teď ve stavu, že nevím, jestli zdechl jenom čistě on, nebo zda kompletně zasral i celý klima systém. Od toho se pak odvíjí i cena servisu která by se více než zdvojnásobila...
Ale na druhou stranu, první věc kromě olejů, filtru a spotřebáku? Takže spokojenost...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Kompresor jsem preventivně dával letos nový. A hlavně jestli všechny řemeny jsou v celku. Pokud je jeden z nich v háji, tak může být klidně i v rozvodech. To ale nechci strašit.
dával jsem tento
https://mlparts.cz/kompresor-klimatizace-valeo-813140
dával jsem tento
https://mlparts.cz/kompresor-klimatizace-valeo-813140
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 29 říj 2019 10:31, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Klidně straš ( taky jsem se bál ) , ale vím že dobrý . Jenom jeden je "jetý" , takže stejně vyměním všechny. Za 10tis jsem měl mikrořemeny měnit, tak to udělám najednou. Jsem 80tis po rozvodech.Jakub Svoboda píše:Kompresor jsem preventivně dával letos nový. A hlavně jestli všechny řemeny jsou v celku. Pokud je jeden z nich v háji, tak může být klidně i v rozvodech. To ale nechci strašit.
Jenom řeším co se všechno vysralo v kompresoru a jestli nehrozí ocelový piliny v systému. Protože pokud jo, mohl bych to měnit v nějaké nedaleké době znova a rovnou celé. Uvidím dnes, jak to bude vypadat.
V kolika km jsi jej preventivně měnil? ( je pravda, že toto by mě asi nenapadlo preventivně vyměnit... )
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Mě právě ANO, protože jen letos vím o 5kouscích co se jim kvůli zadřenému kompresoru potkal motor. Pro jednoho dokonce AVdíly jeli do Francie 1800Km jedna cesta
Výše jsem ti dal odkaz který jsem dával
Jinak se v kompresoru zadřou pistky a prostě stojí, piliny se nekonají.
Jinak mrkni i zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=68365
Výše jsem ti dal odkaz který jsem dával
Jinak se v kompresoru zadřou pistky a prostě stojí, piliny se nekonají.
Jinak mrkni i zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=68365
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Jakub Svoboda píše:Mě právě ANO, protože jen letos vím o 5kouscích co se jim kvůli zadřenému kompresoru potkal motor. Pro jednoho dokonce AVdíly jeli do Francie 1800Km jedna cesta
Výše jsem ti dal odkaz který jsem dával
Jinak se v kompresoru zadřou pistky a prostě stojí, piliny se nekonají.
Jinak mrkni i zde https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=68365
Diky moc, ten thread jsem si prošel, docela se zděšením.. Vím, že to hrozí ale ta frekvence jak často je dost velká. Takže uvidíme po rozebrání co tam bude a nebude... Nebát se pilin, ale motoru v kelu, mno tak počkáme a uvidíme...
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Siggi V50, V70III a C30 R-design
To vypadá, že na jaře budu taky preventivně měnit... Safra Jakube, si mě nahlodal...
A Radku, snad toi vše dobře dopadne, hůř jak já dopadnou nemůžeš
A Radku, snad toi vše dobře dopadne, hůř jak já dopadnou nemůžeš
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Ano, prevenci více než doporučuju... Kór u tvého motoru, který je teď docela dost v pořádku . Mechanik mi říkal, že se měl fakt štěstí že se to rozsypalo a hned jsem to odtahl. Takže i řemeny bylo relativně OK, ale všechny jsem poměnil..python.p píše:To vypadá, že na jaře budu taky preventivně měnit... Safra Jakube, si mě nahlodal...
A Radku, snad toi vše dobře dopadne, hůř jak já dopadnou nemůžeš
Každopádně stačilo vyměnit klimakompresor, vysoušeč, kapalinu, tím pádem je vyčištěna klima co se už taky hodilo. Když už byl klima dole, rovnou jsem vyměnil servočerpadlo řízení. To mělo své nejlepší roky už dávno za sebou a skoro nejelo. Takže snad je teď už všechno OK a zase se bude bez problémů jezdit.
Pro V70 jsem do servisu jel C30, který tam rovnou zůstalo na klasickou údržbu, oleje, svíčky, nový pneu atd... Raději nechci počítat na kolik vyjdou obě dohromady
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Přidávám ukázku jednoho sranda projektu, co máme s kámošema rozpracovaný 3d modylky autíček a násladná málá 3D print hračka. klasicky matchbox 1:64 . model neni final šlo jenom o kontrolu detailů a tisku Když jsem dělal první, volba byla jasná
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Po delší době trošku oživím svůj topic. Už pár týdnů tu mám na inzerátu C30, kterou jsme se rozhodli poslat do světa. Pokud všechno klapne, v sobotu už bude mít nového majitele
A doma už máme náhradu. V40CC, koupena v Cardionu v Brně jako selektové auto. Takže crossko, vítej u nás
A doma už máme náhradu. V40CC, koupena v Cardionu v Brně jako selektové auto. Takže crossko, vítej u nás
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 4171
- Registrován: 12 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Siggi V50, V70III a C30 R-design
To mi něco připomíná , pěkné
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Poslední foto je cool.
-
Offline
- Příspěvky: 5587
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Ty voe, takhle lidi ochudit o celej příběh... že ti není hamba !
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak tak, jak píše Jirka.
Auto moc hezký!
Auto moc hezký!
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
mno popravdě jsem premýšlel jestli se rozepisovat Ale zitra to asi sesmolím... nechtěl jsem to psat dřív než to včera dopadlo dobře, tak jsem i čekal tady, byť jsem měl super foto z převzetí
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 6014
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Podle otáčkoměru je to nějaká D???? O jakou motorizaci konkrétně jde? Žena doma začala přemýšlet, že by chtěl zase nějaké peníze utratit a že V40 je hezká
jinak přidej více foto
Edit: ha, zvětšil jsem foto a už to vidím. D3. Jak to jezdí? K čemu bys dynamiku a žravost přirovnal? Jak se chová AT?
Co tam máš za audio? Jak to hraje?
jinak přidej více foto
Edit: ha, zvětšil jsem foto a už to vidím. D3. Jak to jezdí? K čemu bys dynamiku a žravost přirovnal? Jak se chová AT?
Co tam máš za audio? Jak to hraje?
-
Offline
- Příspěvky: 370
- Registrován: 8 roků 1 měsíc
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak na popud borců vám napíšu krásný příběh, takzvanou pohádku o nákupu Crossky...
Čas od času jsem se koukl na inzeráty, jestli je nějaké pěkné auto které by se mi tak hodně líbilo, že bych byl ochotný jej vyměnit za C30. Auto, který jsme brali jako druhé volvo do rodiny. Je super, o dost let mladší než V70, skoro třetinový nájezd... Ale reálný plán na koupi nového auta nebyl. Před asi dvěma měsíci jsme narazili na V40CC v Praze Stodůlkách, MY13 a najeto 40tkm ... psali jsme maila, volali ale nějaká paní byla rychlejší a my ostrouhali. Nové auto jsme vesměs ani nechtěli, takže utekl další měsíc. Mezitím se na ukázala tato selektová V40CC v Brněnském Cardionu. V rámci lockdownu jsem měl pracovní cestu do Brna, tak jsem se šel jako ičař na ni kouknout a projet. A teda, auto hodně zaujalo. Jedná se o MY17, D3, AT, najeto 117tis km. Nájezd vyšší, žene si tím nebyla jistá, protože v této ceně a Selektu jsme chtěli něco třeba do 70-80tis km. Nakonec si říkáme že je super a že to bereme ( byl jsem tam sám, žena se nedostala za hranici okresu )
Takže na apríla, 1.4 jsem se ráno vydal vlakem do Brna, pořešit pracovní věci a hurá do Cardionu. Před vstupem stálo krásné vypiglované auto, cítil jsem se jako při předávání funglovky. Přístup, chování, všechno bylo super. V rámci lockdownu ( asi aby nalákali lidi si koupit auto ) byla akce na prodloužení záruky Volvo selekt na dva roky, místo klasického jednoho, Volvo asistance atd...
Pořešil jsem po Brně věci, zajel natankovat a hurá zpět domů.. Jenomže jsem snad ani neopustil Brno a auto přestalo jet, automat přeskákal až na neutrál, motor ztratil výkon a chybová hláška že jdi do servisu.
Ujel jsem 12,6km a auto měl asi 2 hodiny Bylo to už na hraně zavíračky v Cardionu, tak jim volám, řešíme odtah a auto se vezlo zpět na servis. Tam už byla partie servisáků a čekalo se na auto. Dostal jsem kafe a ať chvíli počkám, že to bude nějaka capina a autem odjedu. Po chvíli prý že to nerozjedou a dostal jsem náhradní, V60.
S tou jsme nakonec jezdili více než měsíc, co trval servis. Nejdříve se řešilo jestli bylo natankováno správne palivo ( což rozbor potvrdil, že bylo OK ). Co se ale stalo, zaseklo se vysokotlaké čerpadlo, škublo rozvoďákem a potkal se motor... Takže se měnilo čerpadlo, hlava, vačky, vahadla, kompletní rozborka palivového systému atd atd.. atd.. Volvo uznalo reklamaci a všechno bylo vyřešeno v rámci záruky přes Volvo selekt. Když jsem auto přebíral a ptal se, co by to pro mě znamenalo jako zákazníka kdyby nebyl Volvo selekt, tak bych v tom zahučel za 200+ tisíc... no štěstí nakonec. Borci volali, komunikovali a řešili všechno průběžně. Při převzetí ( druhém ) vozi se ještě všichni přisli rozloučit, omluvit. Opravdu, velice seriózní jednání. Chyba byla nakonec právě na tom čerpadle. Cardionu, v rámci ČR se to prý nestalo, ale Volvo tento prblém už zaznamenalo a tak věděli co se děje a nebyl problém se záruční opravou. Ale asi je to tak malá pravděpodobnost, že se nějaká svolávačka nevyplatí...
V rámci opravy byla výměna pouze části z celkové sady rozvodů, tak jsem si doplatil ať se udělaji komplet a k tomu výměna oleje v automatu. Snad jsme si s autem už průsery užili a dál bude sloužit dobře
Čas od času jsem se koukl na inzeráty, jestli je nějaké pěkné auto které by se mi tak hodně líbilo, že bych byl ochotný jej vyměnit za C30. Auto, který jsme brali jako druhé volvo do rodiny. Je super, o dost let mladší než V70, skoro třetinový nájezd... Ale reálný plán na koupi nového auta nebyl. Před asi dvěma měsíci jsme narazili na V40CC v Praze Stodůlkách, MY13 a najeto 40tkm ... psali jsme maila, volali ale nějaká paní byla rychlejší a my ostrouhali. Nové auto jsme vesměs ani nechtěli, takže utekl další měsíc. Mezitím se na ukázala tato selektová V40CC v Brněnském Cardionu. V rámci lockdownu jsem měl pracovní cestu do Brna, tak jsem se šel jako ičař na ni kouknout a projet. A teda, auto hodně zaujalo. Jedná se o MY17, D3, AT, najeto 117tis km. Nájezd vyšší, žene si tím nebyla jistá, protože v této ceně a Selektu jsme chtěli něco třeba do 70-80tis km. Nakonec si říkáme že je super a že to bereme ( byl jsem tam sám, žena se nedostala za hranici okresu )
Takže na apríla, 1.4 jsem se ráno vydal vlakem do Brna, pořešit pracovní věci a hurá do Cardionu. Před vstupem stálo krásné vypiglované auto, cítil jsem se jako při předávání funglovky. Přístup, chování, všechno bylo super. V rámci lockdownu ( asi aby nalákali lidi si koupit auto ) byla akce na prodloužení záruky Volvo selekt na dva roky, místo klasického jednoho, Volvo asistance atd...
Pořešil jsem po Brně věci, zajel natankovat a hurá zpět domů.. Jenomže jsem snad ani neopustil Brno a auto přestalo jet, automat přeskákal až na neutrál, motor ztratil výkon a chybová hláška že jdi do servisu.
Ujel jsem 12,6km a auto měl asi 2 hodiny Bylo to už na hraně zavíračky v Cardionu, tak jim volám, řešíme odtah a auto se vezlo zpět na servis. Tam už byla partie servisáků a čekalo se na auto. Dostal jsem kafe a ať chvíli počkám, že to bude nějaka capina a autem odjedu. Po chvíli prý že to nerozjedou a dostal jsem náhradní, V60.
S tou jsme nakonec jezdili více než měsíc, co trval servis. Nejdříve se řešilo jestli bylo natankováno správne palivo ( což rozbor potvrdil, že bylo OK ). Co se ale stalo, zaseklo se vysokotlaké čerpadlo, škublo rozvoďákem a potkal se motor... Takže se měnilo čerpadlo, hlava, vačky, vahadla, kompletní rozborka palivového systému atd atd.. atd.. Volvo uznalo reklamaci a všechno bylo vyřešeno v rámci záruky přes Volvo selekt. Když jsem auto přebíral a ptal se, co by to pro mě znamenalo jako zákazníka kdyby nebyl Volvo selekt, tak bych v tom zahučel za 200+ tisíc... no štěstí nakonec. Borci volali, komunikovali a řešili všechno průběžně. Při převzetí ( druhém ) vozi se ještě všichni přisli rozloučit, omluvit. Opravdu, velice seriózní jednání. Chyba byla nakonec právě na tom čerpadle. Cardionu, v rámci ČR se to prý nestalo, ale Volvo tento prblém už zaznamenalo a tak věděli co se děje a nebyl problém se záruční opravou. Ale asi je to tak malá pravděpodobnost, že se nějaká svolávačka nevyplatí...
V rámci opravy byla výměna pouze části z celkové sady rozvodů, tak jsem si doplatil ať se udělaji komplet a k tomu výměna oleje v automatu. Snad jsme si s autem už průsery užili a dál bude sloužit dobře
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Siggi dne 06 kvě 2021 18:53, celkem upraveno 1 x.
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Příspěvky: 5166
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Siggi V50, V70III a C30 R-design
Tak mě by asi trefilo, tohle zažít... Hlavně, že to opravili, vlastně GO motoru?
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13595
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Siggi V50, V70III a C30 R-design
GO motoru ani náhodou, "jenom" výměna hlavy, atd...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé