Ahoj ve spolek!
Máme u baráku mrtvolku. Je to S80 99 2.4 atmo manuál v sociální edici. Je kaput ABS jednotka, klapka magnetů malérů, z motoru chčije olej z víka ventilů a asi mezi převodovkou a motorem. Motor sám o sobě vrní pěkně a chytá na brnk, ale je to muzeum karbonu, 20 let to hopsalo po městě. Dávat to do kupy je ekonomická sebevražda. Nemáte někdo odhad, za kolik by tento kompletní soubor náhradních dílů šel udat? A komu? Stojí to ve Znojmě.
Inzerát s fotkami po oblevě, teď je to nepřístupný nanuk. Myslím, že by to Titanic dokázalo potopit.
_________________ V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km "T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
Raolsa: Ale no tááák! Má to uplně nový zimáky za desítku a půl nádrže!
_________________ V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km "T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
By ti mohla povypravet kolegyne jak jeji sousedka 56 v bytovce chodi radit s milencem o poledni pauzy. A vetsi prdel je, ze je to sestra u detske doktorky. Takze ten vek bych ji fakt netipoval.
Werscajk píše: 13 úno 2021 13:47
Raolsa: Ale no tááák! Má to uplně nový zimáky za desítku a půl nádrže!
To dej do AV dílů jako naturalie a tvé budoucí servisování může být levnější.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
AV mě taky napadli, ale myslím, že to mají celkem z ruky. Kdyby to aspoň jelo... a nebo bych měl plato a řidičák na něj. Bouchnul bych to za T6, odvezl na porážku a přivezl náhradu.
Když už mluvím o náhradě. Máme požadavky benzín, sociální výbava, rozměr S60 a aby to trochu jelo (asi jako ta S80). Zatím mám v merku Audi A4 1.8 TFSI 88kw s fofr klackem a následný chip na 120kw. Nejdelší trasu, jako to asi kdy pojede je Znojmo => Brno. Jinak 95% bude 3km do práce přes město a zpět. Má někdo tip na něco jiného? Neví někdo o nějaké S60 třeba? Rádi bychom Volvo, ale nabídka je mizerná, tak jsme ochotný jít i do Audi. Hereze!!!
_________________ V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km "T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
Na běžnou trasu 3km si určitě pořiď turbo povoz...a když by se to turbo dalo zkousnout, tak tu máme ještě druhý level a tím je na 3km si určitě pořiď přímovstřikové TSI ředící olej palivem při studeném motoru...to mi nedává smysl.
Hmmm... Auto ze švédska a nemám... Dneska ráno mě to napadlo, když sem měl trochu špinavý okno a váhal sem, jestli ostřikovače použít nebo ne... A Focus je vyhřejvaný má...
ještě odpověď k sedačkám XC90 zadní výhřev byl skutečně řešen originál takto:
xxl_kfz61410960_img_20191230_112631.jpg
A přední odvětrání a masáž takto:
xxl_kfz61410960_img_20191230_112701.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ EV-NIRO; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Sup píše: 14 úno 2021 09:40
Ony ty 1.8tfsi 88kW by měly být z let kdy měly duální vstřikování, ne?
Ta S80 má vyhřívanou jen jednu sedačku a pak stahovací roletu na zadním okně?
To mas pravdu, ze dle typu motoru to mohlo byt mpi a tsi zaroven, problem je, ze za studena, tedy 95% vyuzivani toho motoru pojede na tsi, tedy redeni oleje a druhorade karbonovani, s kterym se dejme tomu popere mpi na delsi 5% trase.
Nebyl by ale uz od zacatku jiny vhodnejsi adept? Ja myslim, ze by mohl byt...
Tak jsem dnes vyměnil sluneční clonu za Homelink clonu. Každopádně jsem ji zatím nerozchodil, ale budu se snažit dál. Snad jsem i přes dotaz na původ dárce nekoupil tu US verzi s 315Mhz, zatím jsem nenašel způsob jak to zjistit.
Nic. Nicméně, dneska jsem tomu moc nedal, byla mi zima jak hrom. Každopádně pokud by to byla US verze tak jsem našel univerzální přijímač, který umí pásma od 300-900 Mhz za pár korun.
Sup píše: 14 úno 2021 09:40
Ony ty 1.8tfsi 88kW by měly být z let kdy měly duální vstřikování, ne?
Ta S80 má vyhřívanou jen jednu sedačku a pak stahovací roletu na zadním okně?
To mas pravdu, ze dle typu motoru to mohlo byt mpi a tsi zaroven, problem je, ze za studena, tedy 95% vyuzivani toho motoru pojede na tsi, tedy redeni oleje a druhorade karbonovani, s kterym se dejme tomu popere mpi na delsi 5% trase.
Nebyl by ale uz od zacatku jiny vhodnejsi adept? Ja myslim, ze by mohl byt...
Audinu jsme opustili. Přečetl jsem si o těch problémech TFSI a úvahy o koncernu byly zahnány jako upír česnekem. Je ve hře polovolvo S40 s fordím Duratec HE dvoulitrem. Atmoška, řetěz, nepřímo-vstřik, fofr-klacek, socka... Ve středu se jedu mrknout.
_________________ V70 T6 (B6304T2) AWD - AT - 2008 - 450.000+ km [GALERIE]
V70 T5 (B5234T3) FWD - AT - 2002 - 330.000+ km "T6 je úžasný stroj. Prý se dokáže rozjet i na 300km/h... na jednu nádrž!!"
To nedelas dobre s tema motorama Jaromire, to se Ti vymsti . Kdyz S40 tak Fordi 1.6, ten je nesmrtelny spolecne s normalni Volvi 2.4i.
Fordi 2.0i i kdyz retez, neni tak dobry jak si myslis. I kdyz oproti V70 alespon v mensi S40 jede. Ale jinak bych se mu vyhnul. Uz jsem mel tu cest ve V70 v roce 2015-2016, tak mluvim z osobni zkusenosti, puvodni nadseni z bezproblemoveho motoru zacalo brat rychle za sve.