https://navratdoreality.cz/o-fous-463-12692.html
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
z p*dele klika
no, neni to auto, převrátil se jeřáb
https://navratdoreality.cz/o-fous-463-12692.html
https://navratdoreality.cz/o-fous-463-12692.html
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 690
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 745 kostka
- Bydliště: Pha skoro
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Zdroj rouming.cz
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 5898
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Sice to neni autonehoda, ale při 146km/h to muselo fakt bolet...
https://www.youtube.com/watch?v=htgL_xIgxHk
https://www.youtube.com/watch?v=htgL_xIgxHk
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Bílý
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ale doklouzal se do cíle !
Skoro si troufám říct, že to je větší risk, než jezdit rally. Minimálně mě to tak připadá.
Skoro si troufám říct, že to je větší risk, než jezdit rally. Minimálně mě to tak připadá.
-
Offline
- Příspěvky: 5898
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Mě zarazilo, jak k němu dlouho nikdo nešel...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
mě teda fascinuje ta pružnost těch lyží:
Jinak pad hroznej.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 6138
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
No fuj. Toho se pri lyzovani taky bojim a kdyzbsinpredstavim, ze pri 80 kmh uz si nadelavam do kalhot, tak toto je fakt masakr.
Lyze fakt neuveritelna. To bude na prodej jako temernejeta, po rekreacnim lyzari a bez nehody
Zraneni: otres mozku a zlomena klicni kost. Za me
Lyze fakt neuveritelna. To bude na prodej jako temernejeta, po rekreacnim lyzari a bez nehody

Zraneni: otres mozku a zlomena klicni kost. Za me

-
Offline
- Příspěvky: 2111
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ja jel nejvic neco malo pres devadesat, v italli z ledovce, na metrovejch lyzich. A rozsekat bych se pri tom nechtel. 
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Ja tam spis vidim, ze se mu urvalo vazani a horni cast lyze (polep) od "prkynka". To, co je tak uzasne prohnuty, je jen ta horni cast.
-
Online
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To byl ještě jeden z těch lepších pádů, sníh je většinou milosrdný.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 589
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Tyhle závody nejsou úplně tak na sněhu... To je spíš ledová krusta, hnus nechtěl bych se na to vysekat ani v rekreační rychlosti co jezdím, natož takhle.
-
Online
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Podivej se na to z jiného úhlu, minimální tření, tělo klouže po povrchu - ano stávají se i tragédie allá Gernot Reinstadler, díky bohu ale minimálně.
Horší je, když jezdec vyletí z trailu v 50 nedejbože v 80 - 100km a místo sněhu/ledu - skála, šutry, hlína a stromy. Těch smrťáků a invalidů je na
EN/DH kolech a MX motorkách mnohonásobně víc. Proto taky lyžuje každej druhej a sjezdovky jsou tradičně narvané k prasknutí rodinami s malými
dětmi.
Horší je, když jezdec vyletí z trailu v 50 nedejbože v 80 - 100km a místo sněhu/ledu - skála, šutry, hlína a stromy. Těch smrťáků a invalidů je na
EN/DH kolech a MX motorkách mnohonásobně víc. Proto taky lyžuje každej druhej a sjezdovky jsou tradičně narvané k prasknutí rodinami s malými
dětmi.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Online
- Příspěvky: 5798
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
No, Ledecká měla kliku, že to odnesl jen "nátisk", ale jezdí se to v podstatě na ledě.
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Jo je to škoda, mela super čas.
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5326
- Registrován: 13 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Se báli, že začne hořet
-
Offline
- Příspěvky: 5898
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14667
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Včera smrťák v Benešově, kousek od místa co repasují řízení. Paní (39) spadla s Berlingem do náhonu k elektrárně a zůstala tam. https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridicka-na-semilsku-neprezila-pad-s-autem-do-nahonu-elektrarny-40348787#dop_ab_variant=1&dop_req_id=4OsaROSJmW8-202101240910&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=5&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
No a dneska kotrmelce v Chuchelně, naštěstí bez vážnějších zranění.
No a dneska kotrmelce v Chuchelně, naštěstí bez vážnějších zranění.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Annecy
- Vůz: XC70 D5 man
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
kdyz je ten most niz nez se zda...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
XC70 D5 169kw 2014 man // a byla V70 D5 136kw 2006 man
-
Offline
- Příspěvky: 766
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Na tom je nejneuvěřitelnější (resp. je to skvělá ilustrace, k čemu je tréning), že má v pořádku nohy-a ostatně Ledecká totéž v bleděmodrém. Protože tyhle disciplíny se jezdí na vázání, které se do běžného prodeje vlastně nedostane, s vypínacími silami, které normálně sportujícímu člověku stejné váhy rozeberou koleno i při mnohem nevinnějším pádu. Natož když se do něj na té metrové páce opírá celá hybnost letícího těla s takovou vehemcí, že se vázko vytrhne a lyže rozloží na základní konstrukční skupiny...Haben píše: 22 led 2021 23:08 No fuj. Toho se pri lyzovani taky bojim a kdyzbsinpredstavim, ze pri 80 kmh uz si nadelavam do kalhot, tak toto je fakt masakr.
Lyze fakt neuveritelna. To bude na prodej jako temernejeta, po rekreacnim lyzari a bez nehody
Zraneni: otres mozku a zlomena klicni kost. Za me![]()
A že někdo, kdo si v marketu koupí "zupadupa" závodní lyže za patnáct a v Peci, Špindlu nebo na jiné somárské lúčke tady nebo v zahraničí se předvádí, jak mu to jede "skoro kilo" je prostě debil, protože pokud to není jeho celoroční náplň, v kolenou to nemusí pořádně ustát, nebo to nemusí vydržet lyže a pak ohrožuje ty okolo. (Jeden takovej mne málem přizabil a kvůli jinému chybí kamarádovi 1,5 cm holeně. Na dýlku.)
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 5895
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
To platí asi jak na lyžích tak v autě, že výrazně rychlejší řidič může zramovat toho pomalejšího. Přiznám se, že jsem ten z rychlejších. Mam asi 10 možná 15 let staré lyže z bazaru. Váží jak kamion a dělají dlouhé oblouky. Při sjezdu to funguje tak, že kam pojedu neurčují nohy ale postavení těla a měr lyží. Lítám většinou ráno když je svah dobře upraveny. ( nejčastěji Semmering ). Jakmile se to rozjezdí a zmuldovatí beru Snowblade ( 99cm ) a jdu blbnout. Tahle kombinace rychlých lyží a zabavných bejdů mě baví nejvíc.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 766
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 945 D24TIC
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Rychlejší řidič, ani rychlejší lyžař, nemá co ramovat pomalejšího. Pokud má rychlejší dojem, že nemusí zvládnout případný manévr někoho před sebou, nebo je v provozu husto, má se kuwa klidnit a zpomalit. Anebo musí mít skill na to, aby ustál bez ohrožení okolí cokoliv co se může stát (krom blba, který vyběhne mezi dodávkami do pruhu a tak), platí i o lyžích.
Abych nebyl úplně OT-ten blb mne dojížděl asi 200 metrů, můj směr a rozsah oblouků byly úplně jasné, asi se pokusil projet mi těsně před špičkami, ale nezvládl to a přejel mi patky. On to ustál, já ne jak jsem se předkláněl, aby mne nevzal loktem na ledviny a přejetím mi v zahájení pravé zatáčky vypnul levou lyži... Sklouznul jsem se po rameni a břiše asi 70 metrů...
To zní jako obřačky (můj případ-chtěl jsem po letech, kdy jsem na lyžích nestál, dlouhá, rovná, tvrdá prkna s ostrými hranami, protože to bylo to poslední, na čem jsem před tím stál. Kamarád mi přivezl lowend amatérskou závodní mrchu se skluznicí, která je evolučně asi dvě geologické doby před tím linem, na kterém jsem jezdil dřív). Na plné sjezdovce se s tím dá jen smýkaný oblouk sekáním patek a je to maso na kolena, protože jsou tuhé a komunikativní asi jako traverza. V rozrytých muldách peklo, protože je to jezdí spodem. V přírodních muldách o strach, protože se to musí mastit a jezdit jen po vrškách, reálně půlka času v luftě a na to nemám skill ani fyzičku. A když je prázdý manšestr, dá se to rozjet, ale není kde. Braunberg v Peci na třináct obloučků včetně náskoku do brždění, to je ta lyže konečně řiditelná, aniž by tahala za nohy. Za ty tahá 1,5-2 G když do toho oblouku člověk šlápne tak, že vyjede rychleji (jo, vím k*va dobře jak je to cítit na stehnech, nejvíc co jsem měl na zádech na krosně bylo nějakých 170-185 kg, vážím něco pod 90). Z představy, že bych musel dělat náhlou podstatnou úpravu směru se mi ježí i chlupy na chlupech. Takže reálně není kde s nimi pořádně jezdit a přitom, jak často se na lyže dostanu, jsou to pro mne lyže spíš o strach. Takže si užívám mimo ryk aprés-ski allmountainky, kterým jsem pořídil koberec a prehistorické nerozbitné ťapací vázání.
Abych nebyl úplně OT-ten blb mne dojížděl asi 200 metrů, můj směr a rozsah oblouků byly úplně jasné, asi se pokusil projet mi těsně před špičkami, ale nezvládl to a přejel mi patky. On to ustál, já ne jak jsem se předkláněl, aby mne nevzal loktem na ledviny a přejetím mi v zahájení pravé zatáčky vypnul levou lyži... Sklouznul jsem se po rameni a břiše asi 70 metrů...
To zní jako obřačky (můj případ-chtěl jsem po letech, kdy jsem na lyžích nestál, dlouhá, rovná, tvrdá prkna s ostrými hranami, protože to bylo to poslední, na čem jsem před tím stál. Kamarád mi přivezl lowend amatérskou závodní mrchu se skluznicí, která je evolučně asi dvě geologické doby před tím linem, na kterém jsem jezdil dřív). Na plné sjezdovce se s tím dá jen smýkaný oblouk sekáním patek a je to maso na kolena, protože jsou tuhé a komunikativní asi jako traverza. V rozrytých muldách peklo, protože je to jezdí spodem. V přírodních muldách o strach, protože se to musí mastit a jezdit jen po vrškách, reálně půlka času v luftě a na to nemám skill ani fyzičku. A když je prázdý manšestr, dá se to rozjet, ale není kde. Braunberg v Peci na třináct obloučků včetně náskoku do brždění, to je ta lyže konečně řiditelná, aniž by tahala za nohy. Za ty tahá 1,5-2 G když do toho oblouku člověk šlápne tak, že vyjede rychleji (jo, vím k*va dobře jak je to cítit na stehnech, nejvíc co jsem měl na zádech na krosně bylo nějakých 170-185 kg, vážím něco pod 90). Z představy, že bych musel dělat náhlou podstatnou úpravu směru se mi ježí i chlupy na chlupech. Takže reálně není kde s nimi pořádně jezdit a přitom, jak často se na lyže dostanu, jsou to pro mne lyže spíš o strach. Takže si užívám mimo ryk aprés-ski allmountainky, kterým jsem pořídil koberec a prehistorické nerozbitné ťapací vázání.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s (587k) 640k na podvozku a (247k) 300k na motoru
-
Offline
- Příspěvky: 567
- Registrován: 8 roků 6 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Přikládám foto z jednoho inzerátu... zřejmě slušná pecka :/ Až jsem koukal, jak daleko to vypadá, že se to auto do kufru podívalo...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2111
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bechyně
- Vůz: V40 1,9Di 85kW r.v 2001 D4192T3
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Divim se, že to nemá utržený sedačky. Jak kdyby v tom nimdo neseděl, při takový ráně bych to čekal.
_________________
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
je: Hyundai I40 1,7 CRDI 100kW, OI 1,9tdi 81kW, Fabia III 1,4 66kW, MGB 1,8 1974
ex: V40 1,9Di 85kW, GSF 600 N 57kW, Renault Chamade 1,8i 54kW, Opel astra F 1,6i 55kW, 307 1,6hdi 66kW
-
Online
- Příspěvky: 3715
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
Edit: pro představu jsem vytípl fotku z videa
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

