
S penězma je to těžký, nikdy jich není dost. Držím palce, ať to dobře dopadne a brzo jezdíš.
No ja Ti nevim, vidim tu kde co, jmena si dal ruzna, co delal za zhovadilosti(nerozumim tomu, sam si nic neudelam, etc.) Nemluve o postech v letech predtim, ze jsme vlatne banda blbcu, ze takovy veci na takovejch starejch kramech delame, za takovy prachy, etcpython.p píše:a že ti zkušenější měli pravdu.
Akorát bych si dopředu zjistil, že to tam opravdu půjde - VVT na obou vačkách vs. VVT jen na výfukové vačce, spojka pro 20 drážek vs 23(?) drážek atd.peter cz píše: 20 říj 2020 12:46 Imho vzhledem ke tvýmu lazení je prostě 2.5 blbost (hlavně eRkovej bez otevření), radši bych chvilku počkal a zkusil sehnat T5 2.3 (nebo ideálně 2.4).
Přidávám chválu na toho kluka z Chebu. Navíc znám tu dílnu, kde jsou na volva dobří a kde ten kluk dělá. To ovšem automaticky neznamená, že ten motor dá dalších 100kkm, že. Třeba jo.Pep píše: 20 říj 2020 12:16 Jestli ten motor z Chebu je od tud: https://auto.bazos.cz/inzerat/125030798/volvo-s60-r-25t-awd.php, tak prodejce mohu doporučit. Koupil jsem od něj nějaké díly za cca asi 10k a vše bylo přesně tak, jak jsme se domluvili.
Ať už se rozhodneš pro jakoukoliv variantu, držím palce.
Osobně si myslím, že nejlepší by bylo nechat tvojí původní řídící jednotku a vyměnit jen "železo" za T5, tzn. jen holý motor a pak to jen nechat finálně naladit na nějaký rozumný výkon.Ejdou Rotacak píše: 20 říj 2020 13:37 Co bude říkat 2.4 T5 191Kw se seriovým SW řídící jednotky na moje AWD?
Je mi jasné, že individual STAGE 4 Chip pro 2.5 T AWD nepůjde přehrát.
To by se zase muselo řešit nějakym individual Chipem pro T5, kterej bude brát v potaz AWD co?![]()
Uživatelé procházející toto fórum: gigy, Vapik