D5 vibrácie voľnobeh
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#51 D5 vibrácie voľnobeh
Čus,
A. 35Nm a 40°
B. 65Nm a 60°
C. 35Nm a 90°
Nehcel som sem dávať celý návod aby sa náhodou niekto neoháňal copyraitom
Ja som ešte podložil kus pri karoserií (tam kde sú šróby B) cca 1mm hrubým silikónom, ale pochybujem že by to malo nejaký extra vplyv.
Supe, Ustavoval s k nemu aj ten vrchný ? ja som ho povolil, naštartvoval nech ti to sadne a potom utiahol. Tam žiaden špeci postup nieje.
Btw ten vrchý je jediný low cost čo som dával (Optimal), po 6tkm s kostitrasom je v horšom stave ako origo Volvo, ktorý som odtial dával preč.. takže asi ho tam vrátim. Ale nerád by na to šahal keď to konečne ide
J.
A. 35Nm a 40°
B. 65Nm a 60°
C. 35Nm a 90°
Nehcel som sem dávať celý návod aby sa náhodou niekto neoháňal copyraitom
Ja som ešte podložil kus pri karoserií (tam kde sú šróby B) cca 1mm hrubým silikónom, ale pochybujem že by to malo nejaký extra vplyv.
Supe, Ustavoval s k nemu aj ten vrchný ? ja som ho povolil, naštartvoval nech ti to sadne a potom utiahol. Tam žiaden špeci postup nieje.
Btw ten vrchý je jediný low cost čo som dával (Optimal), po 6tkm s kostitrasom je v horšom stave ako origo Volvo, ktorý som odtial dával preč.. takže asi ho tam vrátim. Ale nerád by na to šahal keď to konečne ide
J.
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#52 D5 vibrácie voľnobeh
Díky za údaje, tak příště to dotáhnu momentem + stupně, stejně musím sudnat dolní vzduchovou trubku a vyměnit na ní těsnění. Horní silas si povolil na té příčce nebo celou tu příčku? Při odjezdu z domova se mi zdály vibrace menší, i během jízdy, když jsem třeba vyřadil. Jen po dojetí na místo, jen 300km se mi zdají, že jsou na původní velikosti... Už men to pěkně leze an mozek a akorát se objevil další zvuk v palubce. To hodím celé ze skály.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 631
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#53 D5 vibrácie voľnobeh
Tak jsem o víkendu povyměňoval podtlakové hadičky a znovu jsem povolil a usadil horní silentblok a rozpěru a změna žádná
Za 14 dní budu měnit olej, tak pak zkusím ještě tu spodní reakční vzpěru.
Jinak prý si pro mě nachystají druhý rám už s novými silentbloky, který se pak prohodí za ten můj, aby byla oprava rychlejší
Za 14 dní budu měnit olej, tak pak zkusím ještě tu spodní reakční vzpěru.
Já doufám, že febi, co dával odkaz Petr, budou OK. Navíc do nich chci dát rovnou PU vložky ze skandixu (což asi z hlediska vibrací není moudrý krok, ale horší už to být nemůže ), které už mám nachystané, takže se moc hýbat nebudou, což dle mě to životnost prodlouží. Origo nejsou sice nějak moc drahé, ale vzhledem k tomu, že je stejně "znehodnotím" PU vložkami, mi to přijde možná zbytečný.
Jinak prý si pro mě nachystají druhý rám už s novými silentbloky, který se pak prohodí za ten můj, aby byla oprava rychlejší
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#54 D5 vibrácie voľnobeh
já dal vložky a teď to začalo povrzávat (namazáno bylo dobře) a ještě i trochu ťukat, musím se na to podívat
tak se pak poděl o dojmy
nový rám? teda to mi přijde spíš pomalejší, ty silentbloky jsou ven relativně dobře, prostě se jen vyloupnou (já to vypáčil šroubovákem) a nalisují nové (pomocí zvedáku třeba)
tak se pak poděl o dojmy
nový rám? teda to mi přijde spíš pomalejší, ty silentbloky jsou ven relativně dobře, prostě se jen vyloupnou (já to vypáčil šroubovákem) a nalisují nové (pomocí zvedáku třeba)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 631
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#55 D5 vibrácie voľnobeh
povrzávat a ťukat - to mi radši ani neříkej čím jsi to mazal? Já mám doma nějakou vazelínu přímo na PU silentbloky - má konzisteci jak silikonový lepidlo - hodně hustá a lepkavá.
Mě teď mlátí ty origo silenbtloky, jak je to vyšlehaný, navíc auto táhne při prudkým brždění z vysokých rychlostí doleva a při plným plynu na dvojku doprava, takže je mám už hodně KO
Co jsem koukal, tak někdo při výměně vyndává celý rám, někdo to dělá na autě, někomu to jde dobře, někomu špatně - řekl jsem si, že se s tím nebudu trápit a radši to nechám někde udělat
Mě teď mlátí ty origo silenbtloky, jak je to vyšlehaný, navíc auto táhne při prudkým brždění z vysokých rychlostí doleva a při plným plynu na dvojku doprava, takže je mám už hodně KO
Co jsem koukal, tak někdo při výměně vyndává celý rám, někdo to dělá na autě, někomu to jde dobře, někomu špatně - řekl jsem si, že se s tím nebudu trápit a radši to nechám někde udělat
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#56 D5 vibrácie voľnobeh
mazal jsem to taky nějakou takovou spešl vazelínou na plasty a pod, taky je lepkavé jako prase, ani to nejde umýt pak skoro
ono to ťukne a vrzne jen při přejezdu něčeho většího, když třeba najíždím na zámkovku apod, ale štve to
u mne byla výměna otázkou jednoho odpoledne po práci v domácích podmínkách na nájezdech
ono to ťukne a vrzne jen při přejezdu něčeho většího, když třeba najíždím na zámkovku apod, ale štve to
u mne byla výměna otázkou jednoho odpoledne po práci v domácích podmínkách na nájezdech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#57 D5 vibrácie voľnobeh
Hlavně aby Vám to pomohlo...
Pak už toho na výměnu moc nezbývá né?
Radek měl rám venku za hodinu a čtvrt...
Pak už toho na výměnu moc nezbývá né?
Radek měl rám venku za hodinu a čtvrt...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#58 D5 vibrácie voľnobeh
Rovnako u mňa Po ceste zo SVK do Brna som zase na tom stejnom. Klepú sa svetlá, poskakuje volant....Sup píše: ↑13 zář 2020 22:07 Díky za údaje, tak příště to dotáhnu momentem + stupně, stejně musím sudnat dolní vzduchovou trubku a vyměnit na ní těsnění. Horní silas si povolil na té příčce nebo celou tu příčku? Při odjezdu z domova se mi zdály vibrace menší, i během jízdy, když jsem třeba vyřadil. Jen po dojetí na místo, jen 300km se mi zdají, že jsou na původní velikosti... Už men to pěkně leze an mozek a akorát se objevil další zvuk v palubce. To hodím celé ze skály.
Zajtra ťahám vstreky von, idú na diagnostiku, nič víc ma už nenapadá..
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#59 D5 vibrácie voľnobeh
To si mne nepotěšil, počkám na tvůj výsledek, až potom budu objednávat podtlakové silasy. Ale jako bez toho spodního záchytu reakce to je sametové. Takže na vstřiky stále nesázím...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#60 D5 vibrácie voľnobeh
Mám podozrenie na chybu vo Vide, kde je uvedený limit prepadu 40ml/min. Vždy keď som videl videá, kde porovnávali prepady vstrekov tak keď to bolo na sračky tak to neletelo tak aby to za minútu dalo 40ml. Druhá vec, že by som čakal prii 270tkm už nejaké opotrebenie. Pri minutovom voľnobehu som mal tak 10ml takže mám ešte 4 násobnú rezervu ? Tiež som si myslel že sú vstreky OK ale už neviem, čo iné by to mohlo byť. A test vtrekov na stolici vychádza na 250kč/ks, takže neni čom aj keby to nič neodhalilo, tak sa mi aspom bude klidne spať bez pocitu, že môžem na diaľnici prepáliť píst durch
A samozrejme ešte voľnobežka altíku pôjde pretým ale to je vec 10min
Inak áno motor bez záchytov ide krásno hladko, ale točí s tam hodne zo strany na stranu takže to asi úplne OK nebude
A samozrejme ešte voľnobežka altíku pôjde pretým ale to je vec 10min
Inak áno motor bez záchytov ide krásno hladko, ale točí s tam hodne zo strany na stranu takže to asi úplne OK nebude
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#61 D5 vibrácie voľnobeh
Chybu s nízkým tlakem mám uloženou taky... No pokud vstřik prochcá.á, tak už bych měl mít píst durch. Mám za půlroku najeto 15 000km a tak 13tis je po dálnici ne zrovna klidným tempem. Po otevření víčka pro nalévání oleje mi to zřetelně a dost nahlas pufá, tak ještě vsázím na podtlaky, ale když vidím jak X dalším lidem nepomohly, tak se trochu děsím, jak to dopadne. Abych nevyhodil do kanálu další tisíce a vše by zůstalo při starém. Mám najeto o 60tis km méně než ty. Předchozí majitel tam nic extra nelil, já jen Maxxmotion nebo teď Vervu Diesel, už tady v Německu dávám i jejich lepší naftu jako Total Excellent a teď pojedu pro Aral Ultimate, ale žádný rozdíl v chování nevidím. Musím zítra kouknout pod kryt, zda 2. a 3. vstřikovasč nepropuští něco nahoru, ale asi tam je jen mastnota z výměny oleje, kdy nějaké kapky káply vedle. By člověk nevěřil, jak taková věc dokáže člověku otrávit celé auto....
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#62 D5 vibrácie voľnobeh
veril
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 631
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#63 D5 vibrácie voľnobeh
jo, to bych taky věřil. Nebýt těch vibrací, tak je to tak skvělé auto...
Jinak já mám pocit, že se ty vibrace ještě zhoršily, po tom, co jsem se pokoušel usadit ten horní silentblok
A dnes se mi navíc stala další "skvělá" věc, letím si po dálnici asi 170 a zničeho nic se celý auto příšerně rozvibrovalo, jako bych měl brutálně neyvážený kola. V ten moment jsem měl chuť to napálit do nejbližšího betonovýho pilíře, no bohužel tam žádný nebyl, tak jsem sjel na prvním sjezdu, koukám pod kapotu a běhám okolo auta, čekal jsem rozpadlou poloosu, nebo dvouhmotu, nebo nevím, co. Ale jediný, co jsem našel byl vypadlý blinkr z blatníku z těch vibrací... sednu do auta, najedu zpět na dálnici a nic! Vibrace pryč, samo se to opravilo. To auto si ze mně už dělá srandu.
Jinak už toho opravdu moc nezbývá. Poslední věc pak je dvouhmota, u Kučery za krásných 11 355 Kč (Skandix).
A ještě bych vlastně mohl zkusit tu volnoběžku altíku. Resp. bych chtěl udělat preventivně repas altíku, přijde mi, že už mu lehce šustí ložiska.
Potom už jen zbývá začít dělat znovu už věci. které jsem dělal, např. vyměnit silentbloky motoru Lemforder za origo apod. Nebo i tu dvouhmotu už mám sice měněnou a má najeto jen asi 60tkm, ale je tam LUK a už jsem slyšel od pár lidí, že nový DMF od LUKu, nebo i od Sachsu byl od začátku nic moc.
Jinak já mám pocit, že se ty vibrace ještě zhoršily, po tom, co jsem se pokoušel usadit ten horní silentblok
A dnes se mi navíc stala další "skvělá" věc, letím si po dálnici asi 170 a zničeho nic se celý auto příšerně rozvibrovalo, jako bych měl brutálně neyvážený kola. V ten moment jsem měl chuť to napálit do nejbližšího betonovýho pilíře, no bohužel tam žádný nebyl, tak jsem sjel na prvním sjezdu, koukám pod kapotu a běhám okolo auta, čekal jsem rozpadlou poloosu, nebo dvouhmotu, nebo nevím, co. Ale jediný, co jsem našel byl vypadlý blinkr z blatníku z těch vibrací... sednu do auta, najedu zpět na dálnici a nic! Vibrace pryč, samo se to opravilo. To auto si ze mně už dělá srandu.
No doufám, že ty silentbloky rámu zázračně pomůžou a vše opraví
Jinak už toho opravdu moc nezbývá. Poslední věc pak je dvouhmota, u Kučery za krásných 11 355 Kč (Skandix).
A ještě bych vlastně mohl zkusit tu volnoběžku altíku. Resp. bych chtěl udělat preventivně repas altíku, přijde mi, že už mu lehce šustí ložiska.
Potom už jen zbývá začít dělat znovu už věci. které jsem dělal, např. vyměnit silentbloky motoru Lemforder za origo apod. Nebo i tu dvouhmotu už mám sice měněnou a má najeto jen asi 60tkm, ale je tam LUK a už jsem slyšel od pár lidí, že nový DMF od LUKu, nebo i od Sachsu byl od začátku nic moc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 631
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#64 D5 vibrácie voľnobeh
btw. je vůbec reálný, aby to byl skutečně originál Volvo setrvačník, když je to tak levné?
https://www.volvopartshop.com/dual-mass-flywheel-31259327-dmf---d5-163bhp-models-with-m56-transmission-16234-p.asp
Na ebay je taky pár podobných jakože originál Volvo za podobnou cenu, ale tento eshop vypadá celkem důvěryhodně, mají tam jen origo Volvo díly a příslušenství...
Akorát moc nehraje to, že druhovýroba Luk stojí 2x tolik
https://www.volvopartshop.com/dual-mass-flywheel-31259327-dmf---d5-163bhp-models-with-m56-transmission-16234-p.asp
Na ebay je taky pár podobných jakože originál Volvo za podobnou cenu, ale tento eshop vypadá celkem důvěryhodně, mají tam jen origo Volvo díly a příslušenství...
Akorát moc nehraje to, že druhovýroba Luk stojí 2x tolik
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#65 D5 vibrácie voľnobeh
Origo stojí 22 191kc včetně DPH. Takže asi nebude . Já tedy přemýšlím, že zkusím koupit spodní záchyt reakce origo za 1700kc, jestli druhoska není moc tvrdá, když se to po výměně objevilo. A bez něj je klid.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 34
- Příspěvky: 685
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70 II D5 136kw
#66 D5 vibrácie voľnobeh
Hele verim tomu ze to muze byt tim...a u me mozna taky...budu rad kdyz das vedet (treba do sz) kolik si AV uctuje za jejich vymenu...dik
_________________
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
V70 P2 D5 136kw MY2007 - Pet valcu staci kdyz ti turbo tlaci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 39
- Příspěvky: 140
- Registrován: 4 roky 2 měsíce
- Bydliště: Piešťany / Brno
- Vůz: S60 2,4D Euro 3
#67 D5 vibrácie voľnobeh
U mňa zase zmena
Ja už fakt nevim, vibrace se po určitom čase vrátili zase na 1-2. Bez zásahu do silmblokov od posledy :/ Takže sa to zlepšilo.
Dnes rábo 3stupňe a motor chytil na brnk. Lepšie ako za telpa :/
Ja už fakt nevim, vibrace se po určitom čase vrátili zase na 1-2. Bez zásahu do silmblokov od posledy :/ Takže sa to zlepšilo.
Dnes rábo 3stupňe a motor chytil na brnk. Lepšie ako za telpa :/
_________________
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
S60 2,4D 2005 :)
Nesmrtelná Ovce 1,9SDI
--------------------------------------------------------------
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#69 D5 vibrácie voľnobeh
to je těžko
potřeboval bych zrepasovat vsřiky, abych měl jistotu...
taky bych nejraději dal origo silentbloky nápravnice...
ale zrovna nemám zbytečných 20 tisíc
potřeboval bych zrepasovat vsřiky, abych měl jistotu...
taky bych nejraději dal origo silentbloky nápravnice...
ale zrovna nemám zbytečných 20 tisíc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#70 D5 vibrácie voľnobeh
Dej nejdřív silenbloky nápravnice...
Mě to pomohlo hodně, zejtra jedu k Radkovi a bude měnit to podtlakový čerpadlo, tak sem zvědavej, jestli bude nějaká změna. Doufám, že jo, alespoň ohledně nástupu turba, hrozně dlouho trvá, než se začne něco dít. Třeba při připojování na hlavní mě to dost vadí...
Mě to pomohlo hodně, zejtra jedu k Radkovi a bude měnit to podtlakový čerpadlo, tak sem zvědavej, jestli bude nějaká změna. Doufám, že jo, alespoň ohledně nástupu turba, hrozně dlouho trvá, než se začne něco dít. Třeba při připojování na hlavní mě to dost vadí...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
#71 D5 vibrácie voľnobeh
Tak pak prosím napiš jestli ta podtlaková pumpa pomohla, mám stejný problém s nástupem turba.
_________________
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
Volvo S80 I 2.4D5 300tkm+
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 38
- Příspěvky: 589
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Děčín / Hamburk
- Vůz: O3 RS EA888
#72 D5 vibrácie voľnobeh
Ještě nebyl čas to řešit. Bude asi až po novém roce, teď mám s ní jezdím 2x za týden po dálnici kde to není znát, ale někdy třeba v koloně se mi zdá, že dobrý a pak zase že se to zhoršilo. Asi jak se zastaví a "sedne si" motor v uložení. Po dvou nádržích Totalu Diesel Excelum nebo jak to nazývají žádná změna. Upřímně nepoznám rozdíl mezi německou naftou a českou prémiovou v chodu motoru. Asi po novém roce objednám silasy podmotoroveho rámu i motoru a udělá se to vše najednou. Pak se ukáže.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 631
- Registrován: 4 roky 9 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
#73 D5 vibrácie voľnobeh
Já dnes měnil olej, tak jsem zkusil tedy povolit spodní (reakci) a horní silentblok a znovu utáhnout. Možná tam mírné zlepšení je, ale nic, co by stálo za řeč.
Za týden vezu auto do AV na výměnu silentbloků v nápravnici, na to se těším jak malý kluk.
Jen teda ještě váhám, jestli dávat ty Febi, nebo raději investovat do origo, trochu mě nahlodal Tod2.
Taky váhám, zda tam opravdu dávat ty PU vložky.
Co se týče nástupu turba, tak to mě taky trápí nástup od spodu ještě docela jde, i když občas se stane, že se chci rychle rozjet a jednička je úplně bez turba a chytne se až na dvojku. Ale špatný je, když vytočím motor přes 4000ot., přeřadím na vyšší kvalt a je tam opravdu velká prodleva tak 1-2s. Vakuovka nepomohla musím vyndat turbo a vyčistit regulaci.
Jinak mě repas vstřiků na vibrace, ani na starty nepomohl. Studený starty, když motor žhaví jsou krásný, ale teplý starty jsou občas nic moc.
Naftu jezdím většinou ONO + VIF, přiznám se, že jsem nepoznal rozdíl v chodu oproti třeba Vervě od Benziny, tak raději těch cca 350 Kč na nádrži ušetřím.
Za týden vezu auto do AV na výměnu silentbloků v nápravnici, na to se těším jak malý kluk.
Jen teda ještě váhám, jestli dávat ty Febi, nebo raději investovat do origo, trochu mě nahlodal Tod2.
Taky váhám, zda tam opravdu dávat ty PU vložky.
Co se týče nástupu turba, tak to mě taky trápí nástup od spodu ještě docela jde, i když občas se stane, že se chci rychle rozjet a jednička je úplně bez turba a chytne se až na dvojku. Ale špatný je, když vytočím motor přes 4000ot., přeřadím na vyšší kvalt a je tam opravdu velká prodleva tak 1-2s. Vakuovka nepomohla musím vyndat turbo a vyčistit regulaci.
Jinak mě repas vstřiků na vibrace, ani na starty nepomohl. Studený starty, když motor žhaví jsou krásný, ale teplý starty jsou občas nic moc.
Naftu jezdím většinou ONO + VIF, přiznám se, že jsem nepoznal rozdíl v chodu oproti třeba Vervě od Benziny, tak raději těch cca 350 Kč na nádrži ušetřím.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4762
- Registrován: 5 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#74 D5 vibrácie voľnobeh
Tak musim říct, že nějaký velký zlepšení co se týče rozjezdů podtlaková pumpa nepomohla...
Úplně zmizel ten nepříjemnej zvuk po otevření víčka oleje(úplný ticho) a zmírnily se vibrace v určitých otáčkách...
Vibrace na volnoběh už před výměnou byly minimální a nepřijde mi, že by to teď bylo o poznání lepší...
Úplně zmizel ten nepříjemnej zvuk po otevření víčka oleje(úplný ticho) a zmírnily se vibrace v určitých otáčkách...
Vibrace na volnoběh už před výměnou byly minimální a nepřijde mi, že by to teď bylo o poznání lepší...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 43
- Příspěvky: 2959
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#75 D5 vibrácie voľnobeh
Silentbloky nápravnice časem vyměním za origo. Pur vložky to sice zlepšily, ale pořád to není ono. Za mne nemá smysl na přední nápravu dávat jakoukoliv nahradu originálu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 42 Odpovědi
- 7164 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 3 Odpovědi
- 467 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 17 Odpovědi
- 1262 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ferdikf
-
- 1 Odpovědi
- 579 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda