Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
Měnit ho někdo klidně mohl, takhle bude vypadat nový po půl roce.
Doufám, že nový filtr jsi dotáhl pouze rukou, jinak ho budeš zase povolovat ve svěráku.
Jsem z toho úplně unešenej, to auto je úplně úžasný. Ještě mi tam někde prý utíká vzduch, takže se na to musím podívat. Zkusím nejprve jen zkouknout jak vypadá ta hadice u EGRu. A pak kdyžtak váhu vzduchu no.
butters píše: 05 čer 2020 09:27
Ještě mi tam někde prý utíká vzduch, takže se na to musím podívat. Zkusím nejprve jen zkouknout jak vypadá ta hadice u EGRu. A pak kdyžtak váhu vzduchu no.
Mrkni nejdřív na hadici u filterboxu. Ta v jednom místě ráda praská. A pak hadice u turba.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Na to pulzování volantu mi nejvíce pomohlo udělat proplach serva a nový olej + přípravky od BG (cleaner a kondicionér), dál po výměně silentbloků v ramenou to zmizelo skoro na nulu, ale stejně to servo bude načlý...
Mrknul jsem na tu váhu vzduchu, ta vypadá v pohodě. Na diagnostice mám na volnobeh 44kg/h a prý je správná hodnota 53kg/h. Chtěl bych se podivat na tu hadici co vede od EGRu k Turbu, ale tata mě od toho zrazuje .
Napsal jsem to blbě, samozřejmě jsem myslel od EGRu k motoru, to jsem vyčistil (ale vypadalo to dobře i před vyčištěním) a hodnota se drží furt kolem 43-44kg/h. U vás jsou tedy hodnoty přes 50?
13.6.2020 jsem tedy rozleštil celou fólii a zavoskoval Fussem. S výsledkem jsem spokojen, nerozleštil jsem všechny vlasecnice, ale cela folie se jakoby odmlžila a tím pádem se prohloubila ta černá barva. Přikládám nějaké foto. Hezkou neděli.
Mimochodem, kdybyste někdo věděl jak efektivne oživit ty plasty, tak si rád nechám poradit. Zkoušel jsem Revive od Auto Finesse a moc to nepomohlo. Bratranec říkal ze dobre funguji normálně černidla na boty, ale do toho jsem raději ještě našel.
já použil tohle na radu od Ejdou, mám to tam 2 měsíce a zatím to furt drží, myslím že edjou říkal že to obnovuje cca jednou za 1-2 roku http://www.drostra.cz/?ctrl=d&pid=40091
Před:
20200504_103654_HDR.jpg
Po:
20200504_111859_HDR.jpg
jinak ti to prokouklo pěkně, rozleštoval si to jak ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
Postup byl stejnej jako u běžného strojového lesteni laku. Jen jsem použil jinou pastu (Gyeon Renew - vyloženě na folie, neobsahuje abrazivni castice) a nejjemnější kotouč, nevěděl jsem totiž jak se to bude chovat, aby se to nehřálo a ta folie nezareagovala nějak nečekaně. Ten postup tedy byl:
- Umýt.
- Dekontaminovat (vzal jsem měkkou clay od Bilt Hamber).
- Znovu umýt, protože to šmrdlání clayem to zase zašpiní.
- Pak jsem to nechal oschnout (trochu jsem tomu pomohl vzduchem) a zajel jsem do garáže aby to vychladlo.
- Pak už jsem vzal leštičku (mam Liquid Elements T4000, takovej lepsi základ pro amatery) a tu pastu a sel na věc.
- Po dolesteni jsem to odmastil IPOu a zavoskoval tím Fussem.
Těžko říct, záleží na hrozne mnoha faktorech. Kolik člověk najezdi, jestli to má v garáži nebo furt venku, jestli jezdi na myčku nebo na wapku (oboji je špatně, kartáče RIP a chemie v tech wapkach je většinou tak agresivní, ze to veškerou aplikovanou ochranu sundá). Prostě je to hrozně subjektivní. Ten vosk od Softu99 (Fusso Coat) je poměrně kvalitní záležitost - udávají životnost až 12 měsíců (mrkni na YT, jsou tam testy kde to typek nanese na kapotu a pak ji 50x myje a furt to má hydrofobni efekt). Samozřejmě může člověk sáhnout po keramice, ale tam se dostáváme do řádu vyšších tisíců. Sečteno podtrženo, věřím, že mě by to mohlo vydržet někdy do začátku zimy, protože myju jen ručně a používám Ph neutrální šampón, kterej je k tomu vosku šetrnej a nesundá ho.
ale to je oživovač, na starý vyšisovaný plasty potřebuješ nějaký černidlo. Ten Motip od Gigyho z odkazu
funguje velmi dobře. Tuba za 150kč ti vydrží 5 let. Nejlíp se to nanáší asi plochym štětcem, ať si člověk
nezasviní lak (naštěstí to na metalíze/fóliích nedrží), nechat to 5 minut a pak rozleštit houbičkou.
Vydrží to půl roku určitě. Oživovače se hodí na novější auta, kde ty exterierové plasty ještě nejsou
úplně šedivý.
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Tak zítra vezu sedačky čalouníkovi, takže dneska od rána trochu workout a vyndavání všech sedaček. Některý plasty mě teda pěkně potrápili a u jedné té bočnice vzadu jsem ulomil jeden zobáček, ale to se opraví.