Doufám, že nový filtr jsi dotáhl pouze rukou, jinak ho budeš zase povolovat ve svěráku.
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14798
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Měnit ho někdo klidně mohl, takhle bude vypadat nový po půl roce.
Doufám, že nový filtr jsi dotáhl pouze rukou, jinak ho budeš zase povolovat ve svěráku.
Doufám, že nový filtr jsi dotáhl pouze rukou, jinak ho budeš zase povolovat ve svěráku.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
4.6.2020:
- Seřízení geometrie (zlepšilo znatelně "pulzování" volantu)
- Přehrán SW na 136 kW a EGR off v D5T5.
Dovezl jsem si i jiné střešní lišty s nepopraskaným těsněním. Na ty se vrhnu dnes (musím je nejprve dostat do černého lesku).
- Seřízení geometrie (zlepšilo znatelně "pulzování" volantu)
- Přehrán SW na 136 kW a EGR off v D5T5.
Dovezl jsem si i jiné střešní lišty s nepopraskaným těsněním. Na ty se vrhnu dnes (musím je nejprve dostat do černého lesku).
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10062
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak to musíš bejt nadšenej, skočit o 40kw nahoru 
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jsem z toho úplně unešenej, to auto je úplně úžasný. Ještě mi tam někde prý utíká vzduch, takže se na to musím podívat. Zkusím nejprve jen zkouknout jak vypadá ta hadice u EGRu. A pak kdyžtak váhu vzduchu no.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10062
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mrkni nejdřív na hadici u filterboxu. Ta v jednom místě ráda praská. A pak hadice u turba.butters píše: 05 čer 2020 09:27 Ještě mi tam někde prý utíká vzduch, takže se na to musím podívat. Zkusím nejprve jen zkouknout jak vypadá ta hadice u EGRu. A pak kdyžtak váhu vzduchu no.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6130
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Třeba takový Jancho a jeho dvorní mechanik Chase by ti řekli, kde hadice na D5 rády praskají: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=781409#p781409
Musíš se prolouskat fotkama níže
Musíš se prolouskat fotkama níže
-
Offline
- Příspěvky: 991
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Na to pulzování volantu mi nejvíce pomohlo udělat proplach serva a nový olej + přípravky od BG (cleaner a kondicionér), dál po výměně silentbloků v ramenou to zmizelo skoro na nulu, ale stejně to servo bude načlý...
Jinak prasknout umí i intercooler.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13318
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Já bych sázel na mezichladič, jak píše Jirka.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mrknul jsem na tu váhu vzduchu, ta vypadá v pohodě. Na diagnostice mám na volnobeh 44kg/h a prý je správná hodnota 53kg/h. Chtěl bych se podivat na tu hadici co vede od EGRu k Turbu, ale tata mě od toho zrazuje
.
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Doporučuju vyčistit hadici od egru do motoru, nebo aspoň do ní kouknout...
To ale nesouvisí s tím únikem...
To ale nesouvisí s tím únikem...
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Napsal jsem to blbě, samozřejmě jsem myslel od EGRu k motoru, to jsem vyčistil (ale vypadalo to dobře i před vyčištěním) a hodnota se drží furt kolem 43-44kg/h. U vás jsou tedy hodnoty přes 50?
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
9.6.2020 (109tkm):
- Vyměněn kabinový filtr (JC Premium B4V000CPR).
- Vyměněny pneumatické pružiny v kufru (OPTIMAL AG-17428).
Momentálně řeším zašití sedaček a fólii na pravých předních dveřích. V sobotu se chystám na přeleštění. Auto jede jak pila.
- Vyměněn kabinový filtr (JC Premium B4V000CPR).
- Vyměněny pneumatické pružiny v kufru (OPTIMAL AG-17428).
Momentálně řeším zašití sedaček a fólii na pravých předních dveřích. V sobotu se chystám na přeleštění. Auto jede jak pila.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
13.6.2020 jsem tedy rozleštil celou fólii a zavoskoval Fussem. S výsledkem jsem spokojen, nerozleštil jsem všechny vlasecnice, ale cela folie se jakoby odmlžila a tím pádem se prohloubila ta černá barva. Přikládám nějaké foto. Hezkou neděli.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14798
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Mimochodem, kdybyste někdo věděl jak efektivne oživit ty plasty, tak si rád nechám poradit. Zkoušel jsem Revive od Auto Finesse a moc to nepomohlo. Bratranec říkal ze dobre funguji normálně černidla na boty, ale do toho jsem raději ještě našel. 
-
Offline
- Příspěvky: 503
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
já použil tohle na radu od Ejdou, mám to tam 2 měsíce a zatím to furt drží, myslím že edjou říkal že to obnovuje cca jednou za 1-2 roku
http://www.drostra.cz/?ctrl=d&pid=40091
Před: Po: jinak ti to prokouklo pěkně, rozleštoval si to jak ?
http://www.drostra.cz/?ctrl=d&pid=40091
Před: Po: jinak ti to prokouklo pěkně, rozleštoval si to jak ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Diky. Zkusím to.
Postup byl stejnej jako u běžného strojového lesteni laku. Jen jsem použil jinou pastu (Gyeon Renew - vyloženě na folie, neobsahuje abrazivni castice) a nejjemnější kotouč, nevěděl jsem totiž jak se to bude chovat, aby se to nehřálo a ta folie nezareagovala nějak nečekaně. Ten postup tedy byl:
- Umýt.
- Dekontaminovat (vzal jsem měkkou clay od Bilt Hamber).
- Znovu umýt, protože to šmrdlání clayem to zase zašpiní.
- Pak jsem to nechal oschnout (trochu jsem tomu pomohl vzduchem) a zajel jsem do garáže aby to vychladlo.
- Pak už jsem vzal leštičku (mam Liquid Elements T4000, takovej lepsi základ pro amatery) a tu pastu a sel na věc.
- Po dolesteni jsem to odmastil IPOu a zavoskoval tím Fussem.
Postup byl stejnej jako u běžného strojového lesteni laku. Jen jsem použil jinou pastu (Gyeon Renew - vyloženě na folie, neobsahuje abrazivni castice) a nejjemnější kotouč, nevěděl jsem totiž jak se to bude chovat, aby se to nehřálo a ta folie nezareagovala nějak nečekaně. Ten postup tedy byl:
- Umýt.
- Dekontaminovat (vzal jsem měkkou clay od Bilt Hamber).
- Znovu umýt, protože to šmrdlání clayem to zase zašpiní.
- Pak jsem to nechal oschnout (trochu jsem tomu pomohl vzduchem) a zajel jsem do garáže aby to vychladlo.
- Pak už jsem vzal leštičku (mam Liquid Elements T4000, takovej lepsi základ pro amatery) a tu pastu a sel na věc.
- Po dolesteni jsem to odmastil IPOu a zavoskoval tím Fussem.
-
Offline
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
-
Online
- Příspěvky: 2236
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jakou to má životnost?
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Těžko říct, záleží na hrozne mnoha faktorech. Kolik člověk najezdi, jestli to má v garáži nebo furt venku, jestli jezdi na myčku nebo na wapku (oboji je špatně, kartáče RIP a chemie v tech wapkach je většinou tak agresivní, ze to veškerou aplikovanou ochranu sundá). Prostě je to hrozně subjektivní. Ten vosk od Softu99 (Fusso Coat) je poměrně kvalitní záležitost - udávají životnost až 12 měsíců (mrkni na YT, jsou tam testy kde to typek nanese na kapotu a pak ji 50x myje a furt to má hydrofobni efekt). Samozřejmě může člověk sáhnout po keramice, ale tam se dostáváme do řádu vyšších tisíců. Sečteno podtrženo, věřím, že mě by to mohlo vydržet někdy do začátku zimy, protože myju jen ručně a používám Ph neutrální šampón, kterej je k tomu vosku šetrnej a nesundá ho.
-
Offline
- Příspěvky: 3747
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
ale to je oživovač, na starý vyšisovaný plasty potřebuješ nějaký černidlo. Ten Motip od Gigyho z odkazuBlade píše: 14 čer 2020 14:26 Na plasty nejlepe toto: https://www.cardetailingshop.cz/plasty/valetpro-black-to-the-future-250ml/
funguje velmi dobře. Tuba za 150kč ti vydrží 5 let. Nejlíp se to nanáší asi plochym štětcem, ať si člověk
nezasviní lak (naštěstí to na metalíze/fóliích nedrží), nechat to 5 minut a pak rozleštit houbičkou.
Vydrží to půl roku určitě. Oživovače se hodí na novější auta, kde ty exterierové plasty ještě nejsou
úplně šedivý.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 6001
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Taky používám ten Motip, ale nanášim to houbičkou na nádobí(měkkou stranou) a pak už s tim nic nedělam...
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Tak zítra vezu sedačky čalouníkovi, takže dneska od rána trochu workout a vyndavání všech sedaček. Některý plasty mě teda pěkně potrápili a u jedné té bočnice vzadu jsem ulomil jeden zobáček, ale to se opraví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 1313
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Kdyz to mas odstrojene doporucuji rovnou vse vytlumit...
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Promiň, co znamená vytlumit? 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: honzs, JirkaC009




