[S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#1 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Ahoj Volvo komunito,
po dlouhém čekání a pátrání jsem včera zakoupil své první Volvo. Jedná se o starší kousek, proto na něm plánuju pár věcí vyladit. Byl bych rád aby toto vlákno sloužilo jako taková má "servisní knížka" kam budu házet co a kdy se s tím autem dělalo. Budu rád za jakékoliv vaše podněty, komentáře a doporučení (na co dát třeba pozor apod.), poněvadž se ve Volvech zatím orientuju jen velmi málo.
O mně
Jmenuji se Pavel, je mi 23 let a momentálně studuji vysokou školu v Praze. Léto teď trávím s tátou v rodinném autoservisu u Žatce. Volva táta ovšem moc nedělá, takže se složitějšími a specifickými věcmi mi moc neporadí. Osobně se trochu zajímám o detailing a chtěl bych se teď přes léto víc ponořit do strojního leštění laku a světlometů.
Mé očekávání od auta
Komfort, bezpečnost, nafta. Mám v úmyslu si tohle nechat tak 3-4 roky a chci si ho prostě vymazlit. Doufám že technicky mě nezklame, plánuju o něj pečovat s nejvyšším nasazením
Historie vozu
Rok výroby a první registrace je 2003. Země původu je ČR a vůz byl údajně (a dle techničáku) předáván jen v rodině. Hlavním "řidičem" byla prý starší paní ročník 1940. Já jsem ho zakoupil včera (to je 28.5.2020) v autobazaru Štěpánek v Kladně. Auto tam stálo prý týden, čemuž se dalo věřit (soudím dle kotoučů). Vykoupili ho (mým odhadem) za 50 tisíc korun. Přiznali mi že v roce 2006 byla nějaká havárka na pravé straně ve výši asi 20 000 Kč. Když člověk koukne hodně detailně, je vidět, že pravý zadní blatník nelícuje úplně perfektně s dveřma, ale je to fakt nepatrný.
Technický stav
Vůz má prý najeto 108tkm (těžko tomu věřit, ale i kdyby měl 180tkm, tak je to furt v pohodě a vypadá na ty roky podle mě dost zachovale) - příběh se stařenkou zněl uvěřitelně. Ve 107 tisících byly dělaný rozvody, ramena, přední tlumiče a olej. Olej v převodovce byl měněn při 70tkm. Nic netluče, neklepe a interiér je v opravdu skvělém stavu. Jen mě děsí ty zvláštní potahy, který plánuju sundat. Snad mě pod nimi nečeká nějaký překvápko. Teď s tím tedy plánuju chvilku pojezdit a tak po 10 tisících udělat olej jak v motoru, tak převodovce a všechny filtry. Veškeré funkce (tempomat, rádio, ovládání na volantu, senzory) fungují perfektně a dokonce je tam dodělanej modul na připojení AUX, flashky nebo karty (musím říct že rádio hraje pěkně). Byly k tomu i zimáky na zpuchřelích elektronech. Koukněte na google disk, snažil jsem se jim trochu pomoct než je uložím do sklepa.
Jediná věc, kterou nejsem schopen posoudit je pro mě zvláštní chování posilovače. Když jedu do prudké zatáčky, připadá mi, jak kdyby v určitou chvíli měl volant tendenci jít proti mě. Chová se to jak nějakej zvláštní asistent. Těžko se to popisuje. Prostě točím, poměrně lehce a najednou jakoby sám chtěl jít zpět. Setkal jste se s tím někdo?
Kosmetické vady
- Vlásečnice z myčky na fólii. Zkusím rozleštit, mělo by to jít.
- Přední nárazník úplně nelícuje u levého světla.
- Plastové lišty jsou vybledlé.
- Plastová lišta na dveřích spolujezdce na kraji odstává.
- Fólie je na pár místech lehce potrhaná, zejména na dveřích spolujezdce.
- Chybí logo na kufru, zřejmě sundáno kvůli fólii.
- Lišta vedoucí podél zadního skla je odlepená.
- Popraskané těsnění na stranách čelního skla (co s tím? plánuju to seříznout).
Zajímavosti
- Auto je tmavě modré (viz sloupky na fotkách), ale je celé potažené v černé fólii.
- V kufru je zvláštní oranžové tlačítko (viz fotky na Google disku).
Závěrem
V příštích týdnech se plánuji zaměřit především na kosmetiku a trochu to auto v tomhle směru rozmazlit. Technicky to vypadá teď více než dobře, takže nějakej větší servis zfouknu až po těch zhruba 9 tisících km. Zde házím odkaz na google drive kam budu házet veškerý fotky (momentálně fotky reflektují to, jak jsem to koupil) --> https://drive.google.com/drive/folders/1dA-ibClg1MfXlyR5fkbxfyqrYw9cRMZz?usp=sharing
Otázky
- Vyplatí se nechat přehrát software na 120kW? Nejsem žádný závodník, takže si myslím, že by mi těch 96kW bohatě stačilo, ale pokud by to např. prodloužilo životnost automatické převodovky, asi bych do toho šel.
- Netuší někdo k čemu by mohlo být to oranžové tlačítko v kufru?
- Zvláštní chování posilovače řízení? (viz popis chování výše)
- Na co si dát pozor? Co nezanedbat?
po dlouhém čekání a pátrání jsem včera zakoupil své první Volvo. Jedná se o starší kousek, proto na něm plánuju pár věcí vyladit. Byl bych rád aby toto vlákno sloužilo jako taková má "servisní knížka" kam budu házet co a kdy se s tím autem dělalo. Budu rád za jakékoliv vaše podněty, komentáře a doporučení (na co dát třeba pozor apod.), poněvadž se ve Volvech zatím orientuju jen velmi málo.
O mně
Jmenuji se Pavel, je mi 23 let a momentálně studuji vysokou školu v Praze. Léto teď trávím s tátou v rodinném autoservisu u Žatce. Volva táta ovšem moc nedělá, takže se složitějšími a specifickými věcmi mi moc neporadí. Osobně se trochu zajímám o detailing a chtěl bych se teď přes léto víc ponořit do strojního leštění laku a světlometů.
Mé očekávání od auta
Komfort, bezpečnost, nafta. Mám v úmyslu si tohle nechat tak 3-4 roky a chci si ho prostě vymazlit. Doufám že technicky mě nezklame, plánuju o něj pečovat s nejvyšším nasazením
Historie vozu
Rok výroby a první registrace je 2003. Země původu je ČR a vůz byl údajně (a dle techničáku) předáván jen v rodině. Hlavním "řidičem" byla prý starší paní ročník 1940. Já jsem ho zakoupil včera (to je 28.5.2020) v autobazaru Štěpánek v Kladně. Auto tam stálo prý týden, čemuž se dalo věřit (soudím dle kotoučů). Vykoupili ho (mým odhadem) za 50 tisíc korun. Přiznali mi že v roce 2006 byla nějaká havárka na pravé straně ve výši asi 20 000 Kč. Když člověk koukne hodně detailně, je vidět, že pravý zadní blatník nelícuje úplně perfektně s dveřma, ale je to fakt nepatrný.
Technický stav
Vůz má prý najeto 108tkm (těžko tomu věřit, ale i kdyby měl 180tkm, tak je to furt v pohodě a vypadá na ty roky podle mě dost zachovale) - příběh se stařenkou zněl uvěřitelně. Ve 107 tisících byly dělaný rozvody, ramena, přední tlumiče a olej. Olej v převodovce byl měněn při 70tkm. Nic netluče, neklepe a interiér je v opravdu skvělém stavu. Jen mě děsí ty zvláštní potahy, který plánuju sundat. Snad mě pod nimi nečeká nějaký překvápko. Teď s tím tedy plánuju chvilku pojezdit a tak po 10 tisících udělat olej jak v motoru, tak převodovce a všechny filtry. Veškeré funkce (tempomat, rádio, ovládání na volantu, senzory) fungují perfektně a dokonce je tam dodělanej modul na připojení AUX, flashky nebo karty (musím říct že rádio hraje pěkně). Byly k tomu i zimáky na zpuchřelích elektronech. Koukněte na google disk, snažil jsem se jim trochu pomoct než je uložím do sklepa.
Jediná věc, kterou nejsem schopen posoudit je pro mě zvláštní chování posilovače. Když jedu do prudké zatáčky, připadá mi, jak kdyby v určitou chvíli měl volant tendenci jít proti mě. Chová se to jak nějakej zvláštní asistent. Těžko se to popisuje. Prostě točím, poměrně lehce a najednou jakoby sám chtěl jít zpět. Setkal jste se s tím někdo?
Kosmetické vady
- Vlásečnice z myčky na fólii. Zkusím rozleštit, mělo by to jít.
- Přední nárazník úplně nelícuje u levého světla.
- Plastové lišty jsou vybledlé.
- Plastová lišta na dveřích spolujezdce na kraji odstává.
- Fólie je na pár místech lehce potrhaná, zejména na dveřích spolujezdce.
- Chybí logo na kufru, zřejmě sundáno kvůli fólii.
- Lišta vedoucí podél zadního skla je odlepená.
- Popraskané těsnění na stranách čelního skla (co s tím? plánuju to seříznout).
Zajímavosti
- Auto je tmavě modré (viz sloupky na fotkách), ale je celé potažené v černé fólii.
- V kufru je zvláštní oranžové tlačítko (viz fotky na Google disku).
Závěrem
V příštích týdnech se plánuji zaměřit především na kosmetiku a trochu to auto v tomhle směru rozmazlit. Technicky to vypadá teď více než dobře, takže nějakej větší servis zfouknu až po těch zhruba 9 tisících km. Zde házím odkaz na google drive kam budu házet veškerý fotky (momentálně fotky reflektují to, jak jsem to koupil) --> https://drive.google.com/drive/folders/1dA-ibClg1MfXlyR5fkbxfyqrYw9cRMZz?usp=sharing
Otázky
- Vyplatí se nechat přehrát software na 120kW? Nejsem žádný závodník, takže si myslím, že by mi těch 96kW bohatě stačilo, ale pokud by to např. prodloužilo životnost automatické převodovky, asi bych do toho šel.
- Netuší někdo k čemu by mohlo být to oranžové tlačítko v kufru?
- Zvláštní chování posilovače řízení? (viz popis chování výše)
- Na co si dát pozor? Co nezanedbat?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Ahoj a vítej. Toho bych se vůbec nebál. Ty motory jsou fabricky dělané na 120kw. Jsou jen softwarově podladěné kvůli omezením na určitých trzích.
Nezmiňuješ se, jestli má auto bufík. Mohlo by mít tak se ohni pod nárazník a případně si rovnou nechat nalejt software na nez. topení.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#3 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Poprosím moderátory o přesun do sekce galerie....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#4 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Ahoj vitej na foru. Volant. Pokud to je nejvice citit při 30km/h a řizeni jde lehce, ztuha, lehce, ztuha, tak to bude kloub řízeni. Měnil jsem ho taky https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=66594&start=125
Edit: tlačitko v kufru. Kam vede drát ? tam je akorát podsvícení SPZ a zámek kufru.
Edit: tlačitko v kufru. Kam vede drát ? tam je akorát podsvícení SPZ a zámek kufru.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: S60 2.4T
#5 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
V kufru je zvláštní oranžové tlačítko
tak ten vypínač mám v kufru taky, a dráty vedou do pravého rohu a pak se nějak rozdvojují, něco jde ke světlu a pak je tam nějaká zelená krabička tak nevím
tak ten vypínač mám v kufru taky, a dráty vedou do pravého rohu a pak se nějak rozdvojují, něco jde ke světlu a pak je tam nějaká zelená krabička tak nevím
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#6 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Zkušenější možná poradí, ale ve Vidě jsem našel vypínač 9204909 pod Park assist rear. Nicméně u tebe couvací čidla nevidím /
EDIT: a jo už je vidim. tak zkus mělo by to vypinat couvací čidla.
EDIT: a jo už je vidim. tak zkus mělo by to vypinat couvací čidla.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 11
- Registrován: 5 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: S60 2.4T
#7 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
že by to mělo vypínaní v kufru? Já je mám. A ten kousek co je od číslem 8 tam na tom vedení mám taky.
Zajímavý systém. Zítra to zkusím vyfotit a třeba to dáme dokupy
Zajímavý systém. Zítra to zkusím vyfotit a třeba to dáme dokupy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#8 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jenom rychle odepíšu na to tlačítko a později hodím nějakou obsáhlejší odpověď ohledne dalších zjištění za 1. den vlastnictví. Ano, měli jste pravdu, vypnu tím zadní senzory. Jsou pod tou fólii, takže to není vidět. Lepili to asi nějací odborníci a nevyrizli na to otvory.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Senzory mají být v barvě auta, tak třeba to byl záměr.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#10 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Good point, ale tak když tomu ta vrstva fólie nevadí, mohli si s tím pohrát nějak víc. Ale byla by to piplačka no.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#11 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Díky všem za včerejší odpovědi. Na disk jsem přihodil fotky ze zvedáku. Spodek vypadá více než dobře a z toho mám radost! Byl tam trochu ohnutej držák výfuku a tlačilo to na něj tak, že se ty vibrace přenášely do karosérie, narovnali jsme ho a teď je to úplná paráda. Soudě dle pavučin by to skutečně mohlo mít malej nájezd (spíš to stálo). Tlumiče vepředu jsou vidět nový (TRW). Naftovej filtr je asi ještě origo, takže ten se bude muset udělat. Kosmeticky jsem včera fixnul ty střešní lišty na zadním skle (jedna odstávala, protože tam chyběla taková ta plastová sponka).
Sedačky jsou všechny rozpáraný ve švech. Znám tu kluka, kterej si s tím umí pohrát, takže to nechám udělat a ty potahy půjdou pak pryč. Hezkej víkend.
P.S.: Bufík tam je. Nevíte na kolik to přehrání softwaru zhruba vyjde a kde si to teda nechat udělat? Chtěl bych to hodit na 120 kW + zaktivovat to nezávislé topení.
Sedačky jsou všechny rozpáraný ve švech. Znám tu kluka, kterej si s tím umí pohrát, takže to nechám udělat a ty potahy půjdou pak pryč. Hezkej víkend.
P.S.: Bufík tam je. Nevíte na kolik to přehrání softwaru zhruba vyjde a kde si to teda nechat udělat? Chtěl bych to hodit na 120 kW + zaktivovat to nezávislé topení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#12 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
naftovej filtr původní asi nebude, to by ani nejelo si myslím mění se jen vnitřek, to co je vidět ne
že to má bufíka je super, najdi si dealera tady: https://d5t5.com/dealers/
tam ti udělají oboje, ale něco to stát bude, idkyž je to "jenom" soft
že to má bufíka je super, najdi si dealera tady: https://d5t5.com/dealers/
tam ti udělají oboje, ale něco to stát bude, idkyž je to "jenom" soft
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#13 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Docela zajímavý, že tam dají bufíka a nepřidají časování. On je tam jenom na příhřev po nastartování ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#14 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
na P2 je to takhle běžný, možná v době výroby časovač dát ani nešel ? nevím, ale spoutu lidí pak ani netuší že to tam mají, takže to chvíli netuší ani kupec a pak je to příjemné překvápko
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#15 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Většinou jen jako prihrev po startu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#16 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Soft na bufík cca 4000.
Já měnil origo tlumiče v 260 000 a to ještě nebyly úplně v háji.
Sedačky teď v 290 000 nemám potrhané vůbec, ale mám kůži...
Já měnil origo tlumiče v 260 000 a to ještě nebyly úplně v háji.
Sedačky teď v 290 000 nemám potrhané vůbec, ale mám kůži...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#17 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jestli se nepletu, měl by jit bufik pustit ve Vidě ne ? At nenahraje soft a nezjisti, že je bufik mrtvy
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#18 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
No, koukal jsem, že nejblíž to mám do D5T5 v Mostě. Po víkendu tam budu mít cestu, tak jim zkusím předtím zavolat.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#19 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Jakoukoliv diagnostikou...
Nebo mraženým hráškem...
Nebo mraženým hráškem...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#20 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
I Delphinou? Kdyby ne, tak mám kamose na emisich, kterej by to pichnul na nějakej Bosch.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 2967
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#21 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Asi jo, možná bude mít nějaké trochu nesmyslné pojmenování částí bufíku, ale mělo by.
#22 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Daj tam rovno 147kw a egr off zistiš že maš nove auto mam to tak na 2ks na S80 a parada
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#23 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
"Klukovi" je 23 a radite mu 147KW. Mohl by se taky trochu vyjezdit, nez z toho udela raketu
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 503
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#24 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
mně je 22 a mám 147 kw tohle o tom vůbec není, můžeš tam ten výkon mít a použít ho v nouzi při předjíždění a pak je to naopak užitečný, takhle to mám já
a nebo můžeš jezdit jak debil a to se můžeš zabít úplně stejně v 96 jako ve 120 nebo 147kw, ale věřím že kdyby to měl borec na machrování, tak si koupí nějaký bmw/audi atd, s tímhle se mu vysmějí, aspoň to tak bylo mě ale já o nic ani nestál, tohle mě nějak minulo, navíc si myslím že kdyby na to přišlo tak jim ukážu stejně záda já a né naopak
navíc ten automat k nějaký sportovní jízdě zrovna dvakrát nevybízí, spíš naopak
a nebo můžeš jezdit jak debil a to se můžeš zabít úplně stejně v 96 jako ve 120 nebo 147kw, ale věřím že kdyby to měl borec na machrování, tak si koupí nějaký bmw/audi atd, s tímhle se mu vysmějí, aspoň to tak bylo mě ale já o nic ani nestál, tohle mě nějak minulo, navíc si myslím že kdyby na to přišlo tak jim ukážu stejně záda já a né naopak
navíc ten automat k nějaký sportovní jízdě zrovna dvakrát nevybízí, spíš naopak
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 62
- Příspěvky: 65
- Registrován: 3 roky 11 měsíců
- Bydliště: Žatec
- Vůz: S60 D5244T2 136kw EGR OFF
#25 [S60 96kW 2003 automat] aneb mé první Volvo
Hehe, no uvidíme. Přesně jak říká gigy, na machrování to nemám, to auto se mi prostě zalíbilo a je jedno, kdo co řekne. Vybíral jsem vozy i ve vyšší cenový hladině, ale tohle mě prostě úplně chytlo "za srdíčko" a zatím vůbec nelituju. Nenastal u mě ten ponákupní šok a pocit že "aha, tak už mám tohle a vlastně nemůžu mít tamto". Jen jsem prostě sháněl ten 120kW motor, tak to vidím tak, že to nechám hodit na 120 a budu mít "klid". Z čistě pragmatického hlediska je ale na mou pohodovou jízdu i těch 96kW dostatečných.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 155 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 0 Odpovědi
- 205 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 3 Odpovědi
- 591 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali
-
- 4 Odpovědi
- 437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2