Dobrý den , už jsem v nouzi na mé 2,3t5 zlobí volnoběh . Když se jede delší dobu , otáčky zůstanou viset na 1,500ot někdy 1300ot. Vetšinou je to při prudší jízdě. Zkontrolované podtlakové hadičky , vyčištěna klapka (plyn. Lanko) , vyčištěn volnoběžný ventil , dokonce i přehozen z jiného auta. Opět ten samý výsledek . Po vypnutí a zapnutí motoru zase ok. Napadá někoho něco? Děkuji za odpovědi..
Dobrý den , už jsem v nouzi na mé 2,3t5 zlobí volnoběh . Když se jede delší dobu , otáčky zůstanou viset na 1,500ot někdy 1300ot. Vetšinou je to při prudší jízdě. Zkontrolované podtlakové hadičky , vyčištěna klapka (plyn. Lanko) , vyčištěn volnoběžný ventil , dokonce i přehozen z jiného auta. Opět ten samý výsledek . Po vypnutí a zapnutí motoru zase ok. Napadá někoho něco? Děkuji za odpovědi..
Zkus ho poradne vycistit sprejem na vahy vzduchu.. Tak aby se v nem volne pohybovala ta klapka kdyz s nim zatreses... Mne to pomohlo. Taky zkontroluj jestli volne chodi ta tycka co spojuje lanko a klapku.
Dobrá, vyzkouším .. ještě možná doplním, že to dělá od doby co je tam vetší cooler(do88) . Ale to by na to nemělo mít vliv .. každopádně ten ventil je čištěný asi 1000xkrát . A kladka v něm chodí.
Pavel píše: ↑15 dub 2020 08:09
Dobrá, vyzkouším .. ještě možná doplním, že to dělá od doby co je tam vetší cooler(do88) . Ale to by na to nemělo mít vliv .. každopádně ten ventil je čištěný asi 1000xkrát . A kladka v něm chodí.
Hele a nemenil si nahodou i klapku za vetsi 3" kdyz si daval do88 ? Mne to totiz delalo podobne a problem byl primo v tom plátu v klapce spatne vystredeny.
Jinak bych jeste zkusil po vymene toho ventilu vyresetovat ecu (odpojit baterku)