Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 67
- Registrován: 6 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: XC70 2004 D5 AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý den přátelé, chtěl bych se s Vámi poradit. Chci si udělat radost a pořídit si xc70 P2 D5 v automatu Roční nájezd mám 15-25 tis. Chtěl jsem spíše verzi 120kw ale na českém trhu jsou to bud velké pelešiny nebo italské dovozy podle mě dosti stočené a nedůvěryhodné. takže otázka? 136kw s dpf se bojím ale mám odůvodněný strach nebo je systém spolehlivější než už koncernu nebo francouzů? Nejspíše budu hledat auto v něměcku a tam 136kw převládá a jsou ve finále i hezčí a logicky mladší auta. Už sem tu pročetl mnoho věcí, hlavně okolo awd phonu ale motory zatím moc ne. Krom těch swirl klapek odchází ještě něco často: Děkuji za mnoho názorů a rad.
-
Offline
- Příspěvky: 504
- Registrován: 7 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
jedna základní otázka je, jaká bude skladba tras. Pokud budou převažovat dlouhý trasy tak se motoru s dpf neboj, funguje to dobře.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Majiteľ asi čerstvý, keď nevie čo predava “3.0V6”tom.franta píše:Ahoj, nemá někdo zkušenost s tímto S80 resp. nepřišli jste s konkrétně tímto do styku tady na fóru?
https://www.sbazar.cz/autovlasim/detail/52357394-volvo-s80-naj135-tkm-30v6benzin-automat-serviska
VIN: YV1TS94K5Y1135620
Našel jsem někde v cashi že se tu asi objevilo na fóru někdy, ale už smazáno. Co mi nesedí jsou najeté kilometry. Podařilo se mi zjistit vše co se dalo, ale moc mi to nesedí. V roce 2008 117000km, nyní 135000. Zdá se vám to jako reálné? Pán z bazaru mi poslal fotky servisky (odkaz nize) a ještě jsem kontroloval STK na netu.
16.01.2018 Pravidelná 134 658
19.04.2014 Pravidelná 134 000
19.01.2011 Pravidelná 120 000
01.11.2008 Pravidelná 117 000
fotky zde
https://autovlasim.rajce.idnes.cz/volvos80
je mi jasny ze vizualne je to spis nic nez moc kousek...jen mi slo o to jak na tom muze bejt mechanicky. Diky za jakekoliv info.
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
Rád bych koupil V70 II. D5, chci pouze manuál a předokolku (vím, je jich málo):
1. vzít raději předface 120 kw, nebo facelift 120/136 kw? (liší se u fl tyhle motory nějak krom turba a jednotky?)
2. všechny facelifty měly DPF, nebo některé ne? Jak poznám přítomnost DPF? (někde jsem našel, že stříbrný kryt motoru = dpf, černý bez)
3. kamarád mechanik mě straší, že auta s DPF mívají zapečený pístní kroužky, je to pravda?
4. byl jsem přikloněn spíš pro facelift, ale teď mám vyhlídnutý jeden před-fl v Itálii (vím, je to bez bufíku a výhřevů, ale to mi moc neva), ale před-fl má jen 5q převodovku, jezdím hodně dálnice, kolik cca otáček točí motor na pětku při 130 km/h?
5. mají všechny V70 II. isofix? Nebo alespoň přípravu?
díky moc za případné odpovědi
nějak se mi nedaří dohledat na moje otázky relevantní odpovědi
Rád bych koupil V70 II. D5, chci pouze manuál a předokolku (vím, je jich málo):
1. vzít raději předface 120 kw, nebo facelift 120/136 kw? (liší se u fl tyhle motory nějak krom turba a jednotky?)
2. všechny facelifty měly DPF, nebo některé ne? Jak poznám přítomnost DPF? (někde jsem našel, že stříbrný kryt motoru = dpf, černý bez)
3. kamarád mechanik mě straší, že auta s DPF mívají zapečený pístní kroužky, je to pravda?
4. byl jsem přikloněn spíš pro facelift, ale teď mám vyhlídnutý jeden před-fl v Itálii (vím, je to bez bufíku a výhřevů, ale to mi moc neva), ale před-fl má jen 5q převodovku, jezdím hodně dálnice, kolik cca otáček točí motor na pětku při 130 km/h?
5. mají všechny V70 II. isofix? Nebo alespoň přípravu?
díky moc za případné odpovědi

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14287
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
1) Najít facelift 120 kW bez DPF
2) Ne, mají i bez DPF a správně je, že černý kryt motoru = bez DPF
3) Blbost
4) Kolik točí nevím, Itala nebrat
5) Isofix byla volitelná výbava, ale stojí pár korun a v autě jsou připravené závity, kam se to našroubuje
2) Ne, mají i bez DPF a správně je, že černý kryt motoru = bez DPF
3) Blbost
4) Kolik točí nevím, Itala nebrat
5) Isofix byla volitelná výbava, ale stojí pár korun a v autě jsou připravené závity, kam se to našroubuje
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
4) tolik bych se DPF nebál, když jezdíš dálnice
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 5744
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
5) mam itala a Isofix je tam příprava. Dodělat stojí cca 1000Kč za sedadlo.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=69093&p=824062&hilit=isofix#p824062
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=69093&p=824062&hilit=isofix#p824062
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5744
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Datum prohlídky Druh prohlídky Stav km Poznámka
16.02.2018 Pravidelná 197 352
05.12.2017 Evidencní kontrola 194 711
16.02.2016 Pravidelná 189 941
04.03.2014 Pravidelná 184 900
18.03.2013 Evidencní kontrola 180 636
02.04.2012 Pravidelná 162 681
05.03.2012 Evidencní kontrola 160 677
26.05.2010 Evidencní kontrola 207 262
15.03.2010 Pred schvál. tech. zpusob. vozidla 112 225
16.02.2018 Pravidelná 197 352
05.12.2017 Evidencní kontrola 194 711
16.02.2016 Pravidelná 189 941
04.03.2014 Pravidelná 184 900
18.03.2013 Evidencní kontrola 180 636
02.04.2012 Pravidelná 162 681
05.03.2012 Evidencní kontrola 160 677
26.05.2010 Evidencní kontrola 207 262
15.03.2010 Pred schvál. tech. zpusob. vozidla 112 225
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Online
- Příspěvky: 5744
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Je to spise chyba pri prepisu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
díky moc za rady 
proč ne Itala? Kvůli nezávislýmu topení? Parkuju v podzemních garážích, kde je i přes zimu kolem 14°C, takže nějak moc topit nepotřebuju a auto studený starty moc nepozná.
DPF se nebojím, ale když tam být nemusí, tak tím lépe. Koukal jsem, že 5q převodovku má 120kw i facelift, takže to je skoro jedno.
Isofix tedy případně dokoupím, to není problém.
Můj výběr ještě navíc dost zužuje, že chci pouze tmavý polokožený interiér
a podle svých představ jsem nyní našel pouze toto:
https://www.autoscout24.it/annunci/volvo-v70-2-4-d5-20v-cat-optima-diesel-nero-86002562-cc81-43d9-b74c-7483ff2a7c2a?cldtidx=1
pokud by to byla pravda, tak 163tis. km najeto, servis jen Volvo, po 1. majiteli, tam asi není co řešit.
Je něco, v čem je před-facelift horší, než facelift (když pominu vzhled)? (motor?)

proč ne Itala? Kvůli nezávislýmu topení? Parkuju v podzemních garážích, kde je i přes zimu kolem 14°C, takže nějak moc topit nepotřebuju a auto studený starty moc nepozná.
DPF se nebojím, ale když tam být nemusí, tak tím lépe. Koukal jsem, že 5q převodovku má 120kw i facelift, takže to je skoro jedno.
Isofix tedy případně dokoupím, to není problém.
Můj výběr ještě navíc dost zužuje, že chci pouze tmavý polokožený interiér

https://www.autoscout24.it/annunci/volvo-v70-2-4-d5-20v-cat-optima-diesel-nero-86002562-cc81-43d9-b74c-7483ff2a7c2a?cldtidx=1
pokud by to byla pravda, tak 163tis. km najeto, servis jen Volvo, po 1. majiteli, tam asi není co řešit.
Je něco, v čem je před-facelift horší, než facelift (když pominu vzhled)? (motor?)
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no jak to schrnout...
facelift je hezčí, zevnitř, zvenku - ale to neřešíš.
Takže facelift je horší v:
- trvanlivost řízení
- horší audio
- ošizenější kožené materiály
- plastové zacházející světla (pokud máš xenony na předface, tak jsou čiré, nedegradují a pěkně svítí)
A už raději mlčím
facelift je hezčí, zevnitř, zvenku - ale to neřešíš.
Takže facelift je horší v:
- trvanlivost řízení
- horší audio
- ošizenější kožené materiály
- plastové zacházející světla (pokud máš xenony na předface, tak jsou čiré, nedegradují a pěkně svítí)
A už raději mlčím

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ve finále kromě vzhledu asi v ničem. A i ty skleněné xenony vypadají pěkně.jirkaTDI píše: Je něco, v čem je před-facelift horší, než facelift (když pominu vzhled)? (motor?)
Vzhůru do boje a ten bufík se dá za pár korun případně dodělat. Je to parádní věc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 859
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Uhříněves
- Vůz: V70 II D5 120kw 2004
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takže ve finále to starší auto není vůbec špatný
Ve Švédsku bude výběr lepší (koukám každej druhej tam má přídavný světla
), jenže pro mě je Itálie mnohem jednodušší, protože tam kamarád bydlí, umí plynně Italsky a je mi to schopen vyjednat i dovést za rozumný peníze...

Ve Švédsku bude výběr lepší (koukám každej druhej tam má přídavný světla

-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já s Itálií nemám problém, první moje V70 byla z Itálie a ze 3 aut, co jsme měli, byla servisně i spotřebou nejméně náročná.
Pokud nebude auto otlučené, rezavé, prosolené a vyšisované od slunce a z neověřených zdrojů a toleruješ nepřítomnost výhřevu sedadel a bufíku, tak proč ne.
Pokud nebude auto otlučené, rezavé, prosolené a vyšisované od slunce a z neověřených zdrojů a toleruješ nepřítomnost výhřevu sedadel a bufíku, tak proč ne.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono je vlastně lepší. S každým faceliftem se pojí akce vedoucí k možným úsporám a jiným "vylepšením".jirkaTDI píše:Takže ve finále to starší auto není vůbec špatný![]()
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 35
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zruč nad Sázavou
- Vůz: Citröen C5
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Dotaz kladu v původním vláknu, kde jsem poptával zkušeného Volvistu v okolí. Pokud se tam nehodí a patří spíše sem, tak se správcům omlouvám a prosím o přesunutí. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=826902#p826902
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
https://auto.bazos.cz/inzerat/106749423/Volvo-S80-24-D5-SUMMUM.php
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
-
Offline
- Příspěvky: 258
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nevypadá to zle, pokud je automat cajk. . .
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Taky me v inzerci zaujalo. Dal bych tomu šanci.Focal píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/106749423/Volvo-S80-24-D5-SUMMUM.php
Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Volal som majitelovi ale on nieje Cech takze bola tazka komunikacia ked pytal na tech. stranku auta. Ze treba prist pozriet do Prahy.
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovakia
- Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nasiel som este toto.
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php
Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dubá
- Vůz: V70 I 2.5tdi 1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres
-
Offline
- Příspěvky: 512
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Určite pozeráš správnym smerom. Ak chceš eliminovať potencionálne poruchy, tak V70 2,4i 125 kW MT bude správna voľba. Tento motor máme v S60 už 6 rokov doma uplna spokojnosť/spoľahlivosťkubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9949
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tenhle motor bez problémů chroupe LPG. Ideální by bylo sehnat z CNG verze zesílené ventily, ale není to nutné. Měli jsme 2.4i+LPG v S60 a když se to rozjelo, tak to jelo dost pěkně. Žena měla bohužel stále tendenci porovnávat s D5, ale to prostě nelze. Ten motor se chová bez turba úplně jinak a nějak jsem ji to nebyl schopen vysvětlitkubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?

Dej bacha na dvouhmotu v případě manuálu, může odcházet. Přiznám se, pořád po této motorizaci pokukuju

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]