Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
cubrd
Offline
Příspěvky: 67
Registrován: 6 roků 1 měsíc
Bydliště: Liberec
Vůz: XC70 2004 D5 AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od cubrd »

Dobrý den přátelé, chtěl bych se s Vámi poradit. Chci si udělat radost a pořídit si xc70 P2 D5 v automatu Roční nájezd mám 15-25 tis. Chtěl jsem spíše verzi 120kw ale na českém trhu jsou to bud velké pelešiny nebo italské dovozy podle mě dosti stočené a nedůvěryhodné. takže otázka? 136kw s dpf se bojím ale mám odůvodněný strach nebo je systém spolehlivější než už koncernu nebo francouzů? Nejspíše budu hledat auto v něměcku a tam 136kw převládá a jsou ve finále i hezčí a logicky mladší auta. Už sem tu pročetl mnoho věcí, hlavně okolo awd phonu ale motory zatím moc ne. Krom těch swirl klapek odchází ještě něco často: Děkuji za mnoho názorů a rad.

gigy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 504
Registrován: 7 roků 10 měsíců
Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
Vůz: S60 2.4T 02'

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gigy »

jedna základní otázka je, jaká bude skladba tras. Pokud budou převažovat dlouhý trasy tak se motoru s dpf neboj, funguje to dobře.
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

tom.franta píše:Ahoj, nemá někdo zkušenost s tímto S80 resp. nepřišli jste s konkrétně tímto do styku tady na fóru?

https://www.sbazar.cz/autovlasim/detail/52357394-volvo-s80-naj135-tkm-30v6benzin-automat-serviska
VIN: YV1TS94K5Y1135620

Našel jsem někde v cashi že se tu asi objevilo na fóru někdy, ale už smazáno. Co mi nesedí jsou najeté kilometry. Podařilo se mi zjistit vše co se dalo, ale moc mi to nesedí. V roce 2008 117000km, nyní 135000. Zdá se vám to jako reálné? Pán z bazaru mi poslal fotky servisky (odkaz nize) a ještě jsem kontroloval STK na netu.

16.01.2018 Pravidelná 134 658
19.04.2014 Pravidelná 134 000
19.01.2011 Pravidelná 120 000
01.11.2008 Pravidelná 117 000

fotky zde
https://autovlasim.rajce.idnes.cz/volvos80

je mi jasny ze vizualne je to spis nic nez moc kousek...jen mi slo o to jak na tom muze bejt mechanicky. Diky za jakekoliv info.
Majiteľ asi čerstvý, keď nevie čo predava “3.0V6”
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 859
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkaTDI »

Ahoj,
Rád bych koupil V70 II. D5, chci pouze manuál a předokolku (vím, je jich málo):

1. vzít raději předface 120 kw, nebo facelift 120/136 kw? (liší se u fl tyhle motory nějak krom turba a jednotky?)
2. všechny facelifty měly DPF, nebo některé ne? Jak poznám přítomnost DPF? (někde jsem našel, že stříbrný kryt motoru = dpf, černý bez)
3. kamarád mechanik mě straší, že auta s DPF mívají zapečený pístní kroužky, je to pravda?
4. byl jsem přikloněn spíš pro facelift, ale teď mám vyhlídnutý jeden před-fl v Itálii (vím, je to bez bufíku a výhřevů, ale to mi moc neva), ale před-fl má jen 5q převodovku, jezdím hodně dálnice, kolik cca otáček točí motor na pětku při 130 km/h?
5. mají všechny V70 II. isofix? Nebo alespoň přípravu?

díky moc za případné odpovědi :good: nějak se mi nedaří dohledat na moje otázky relevantní odpovědi

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14287
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

1) Najít facelift 120 kW bez DPF
2) Ne, mají i bez DPF a správně je, že černý kryt motoru = bez DPF
3) Blbost
4) Kolik točí nevím, Itala nebrat
5) Isofix byla volitelná výbava, ale stojí pár korun a v autě jsou připravené závity, kam se to našroubuje
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

4) tolik bych se DPF nebál, když jezdíš dálnice
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5742
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

5) mam itala a Isofix je tam příprava. Dodělat stojí cca 1000Kč za sedadlo.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=69093&p=824062&hilit=isofix#p824062
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5742
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Datum prohlídky Druh prohlídky Stav km Poznámka
16.02.2018 Pravidelná 197 352
05.12.2017 Evidencní kontrola 194 711
16.02.2016 Pravidelná 189 941
04.03.2014 Pravidelná 184 900
18.03.2013 Evidencní kontrola 180 636
02.04.2012 Pravidelná 162 681
05.03.2012 Evidencní kontrola 160 677
26.05.2010 Evidencní kontrola 207 262
15.03.2010 Pred schvál. tech. zpusob. vozidla 112 225
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Warcz
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5742
Registrován: 6 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Warcz »

Je to spise chyba pri prepisu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 859
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkaTDI »

díky moc za rady ;-)

proč ne Itala? Kvůli nezávislýmu topení? Parkuju v podzemních garážích, kde je i přes zimu kolem 14°C, takže nějak moc topit nepotřebuju a auto studený starty moc nepozná.

DPF se nebojím, ale když tam být nemusí, tak tím lépe. Koukal jsem, že 5q převodovku má 120kw i facelift, takže to je skoro jedno.
Isofix tedy případně dokoupím, to není problém.

Můj výběr ještě navíc dost zužuje, že chci pouze tmavý polokožený interiér :D a podle svých představ jsem nyní našel pouze toto:
https://www.autoscout24.it/annunci/volvo-v70-2-4-d5-20v-cat-optima-diesel-nero-86002562-cc81-43d9-b74c-7483ff2a7c2a?cldtidx=1
pokud by to byla pravda, tak 163tis. km najeto, servis jen Volvo, po 1. majiteli, tam asi není co řešit.

Je něco, v čem je před-facelift horší, než facelift (když pominu vzhled)? (motor?)

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

no jak to schrnout...
facelift je hezčí, zevnitř, zvenku - ale to neřešíš.

Takže facelift je horší v:
- trvanlivost řízení
- horší audio
- ošizenější kožené materiály
- plastové zacházející světla (pokud máš xenony na předface, tak jsou čiré, nedegradují a pěkně svítí)

A už raději mlčím :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

jirkaTDI píše: Je něco, v čem je před-facelift horší, než facelift (když pominu vzhled)? (motor?)
Ve finále kromě vzhledu asi v ničem. A i ty skleněné xenony vypadají pěkně.
Vzhůru do boje a ten bufík se dá za pár korun případně dodělat. Je to parádní věc.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

jirkaTDI
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 859
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Uhříněves
Vůz: V70 II D5 120kw 2004

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od jirkaTDI »

Takže ve finále to starší auto není vůbec špatný :D

Ve Švédsku bude výběr lepší (koukám každej druhej tam má přídavný světla :green: ), jenže pro mě je Itálie mnohem jednodušší, protože tam kamarád bydlí, umí plynně Italsky a je mi to schopen vyjednat i dovést za rozumný peníze...

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Já s Itálií nemám problém, první moje V70 byla z Itálie a ze 3 aut, co jsme měli, byla servisně i spotřebou nejméně náročná.
Pokud nebude auto otlučené, rezavé, prosolené a vyšisované od slunce a z neověřených zdrojů a toleruješ nepřítomnost výhřevu sedadel a bufíku, tak proč ne.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

jirkaTDI píše:Takže ve finále to starší auto není vůbec špatný :D
Ono je vlastně lepší. S každým faceliftem se pojí akce vedoucí k možným úsporám a jiným "vylepšením".
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

budo
Offline
Příspěvky: 35
Registrován: 6 roků 4 měsíce
Bydliště: Zruč nad Sázavou
Vůz: Citröen C5

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od budo »

Ahoj. Dotaz kladu v původním vláknu, kde jsem poptával zkušeného Volvistu v okolí. Pokud se tam nehodí a patří spíše sem, tak se správcům omlouvám a prosím o přesunutí. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=826902#p826902

Focal
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Focal »


*dědek*
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 258
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Benešovsko
Vůz: nevolvo

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od *dědek* »

Nevypadá to zle, pokud je automat cajk. . .
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Focal píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/106749423/Volvo-S80-24-D5-SUMMUM.php

Pozna niekto toto auto?
Co nan hovorite?
Taky me v inzerci zaujalo. Dal bych tomu šanci.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Focal
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Focal »

Volal som majitelovi ale on nieje Cech takze bola tazka komunikacia ked pytal na tech. stranku auta. Ze treba prist pozriet do Prahy.

Focal
Offline
Příspěvky: 3
Registrován: 6 roků 7 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: Skoda (octavia, 120), Trabant 601.

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Focal »

Nasiel som este toto.

https://auto.bazos.sk/inzerat/100367763/Volvo-S80-D5-manual-136-kW.php

Co hovorite na manualnu prevodovku niesu problemove?
Vin. YV1AS714171014832

kubexxx
Offline
Příspěvky: 702
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Dubá
Vůz: V70 I 2.5tdi 1999

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kubexxx »

Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
_________________
Volvo XC70 2002 2.4T 147kW automat původně 345k+, nyní 404k+ modrák
Volvo C30 2006 D5 132kW automat původně 205k+, nyní 218k+ švédská střela
Ex : Volvo V70 I 1999 2.5TDi 103kW manual původně 378k+, nyní 590k+ chrochták
Už brzo ex : Ford Focus 2000 1.6 74kW původně 163k+, nyní 193k+kočíčí expres

lkopcansky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 512
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: SK - BA
Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od lkopcansky »

kubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
Určite pozeráš správnym smerom. Ak chceš eliminovať potencionálne poruchy, tak V70 2,4i 125 kW MT bude správna voľba. Tento motor máme v S60 už 6 rokov doma uplna spokojnosť/spoľahlivosť
_________________
XC60 D4 VEA AT8 Summum MY15 Mobil Obrázek
EX S60 D3 AT6 Summum MY12 Ravenol Obrázek
XC60 D3 VEA AT8 Dynamic MY17 Castrol - mamka
EX S60 2,4i Premium MY04 Mobil

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

kubexxx píše:Jelikož už mi došla s mým chrochtem trpělivost(a buď půjde z domu a nebo si ho budu postupně dávat dohromady, každopádně nyní půjdou značky do depozitu), tak se pokukuju po dvojkové V70. Naftu už nechci, rád bych benzín a to i přes nájezd cca 35.000 ročně. Ideálně už rovnou s LPG, případně bych si ho nechal dodělat. Nechci mít žádného trhače asfaltu, ale bezpečné auto s rezervou ve výkonu. Co jsem se o to zajímal, tak mi vycházel nejlíp motor 2.4i 125kw a to i vzhledem k jeho konstrukci a absenci turba. Dívám se dobrým směrem?
Tenhle motor bez problémů chroupe LPG. Ideální by bylo sehnat z CNG verze zesílené ventily, ale není to nutné. Měli jsme 2.4i+LPG v S60 a když se to rozjelo, tak to jelo dost pěkně. Žena měla bohužel stále tendenci porovnávat s D5, ale to prostě nelze. Ten motor se chová bez turba úplně jinak a nějak jsem ji to nebyl schopen vysvětlit :D .
Dej bacha na dvouhmotu v případě manuálu, může odcházet. Přiznám se, pořád po této motorizaci pokukuju :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé