Dálkový start motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Dálkový start motoru
Jelikož jsem byl sprdnut že zapleveluju jiné téma, tak to zkusím takto. Má někdo zkušenosti s dálkovým startem motoru ? Mě to připadá lepší než nezávislé topení, mimo jiné protože to nedovede chladit Co třeba něco takovýhoto ? https://www.aliexpress.com/item/Car-Keyless-Entry-Engine-Start-Alarm-System-Push-Button-Remote-Starter-Stop-Auto/32968968242.html?spm=2114.search0104.3.1.66037bd35uA6hO&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536,searchweb201603_52,ppcSwitch_0&algo_expid=59662b77-c0ae-4b09-8d60-65c156341d78-0&algo_pvid=59662b77-c0ae-4b09-8d60-65c156341d78&transAbTest=ae803_5
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#2 Dálkový start motoru
Řešil jsem to dlouho u do v70II a nic nefunguje. Jediný kdo to umí bez problemu je ta Pandora. Bohužel
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#3 Dálkový start motoru
V jiných autech funguje kde co. Volvo má lepší ochranu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Dálkový start motoru
Mel jsem Magicar a fungovalo to suprove.
Krom klasickyho pouziti v zime bylo super se vracet treba z hub k autu zaparkovanymu v hloubi lesa a nastartovat ho na dalku kdyz kolem prochazela skupina jinejch nic netusicich houbaru
Umelo to i bypass imobilizeru a nejaky dalsi vychytavky.
Krom klasickyho pouziti v zime bylo super se vracet treba z hub k autu zaparkovanymu v hloubi lesa a nastartovat ho na dalku kdyz kolem prochazela skupina jinejch nic netusicich houbaru
Umelo to i bypass imobilizeru a nejaky dalsi vychytavky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 605
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
#5 Dálkový start motoru
Tak nevím, jestli je to lepší než nezávislé. Když necháš auto s nezávislým před barákem, tak je pořád zabezpečené proti krádeži.
Když nastartuješ auto před barákem, tak čorkovi stačí vysklít okno a jede, ne? Leda pak mít ještě nějaký defendlock/zámek na volantu atd.
Když nastartuješ auto před barákem, tak čorkovi stačí vysklít okno a jede, ne? Leda pak mít ještě nějaký defendlock/zámek na volantu atd.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Dálkový start motoru
Ne ne.SuGi píše:Tak nevím, jestli je to lepší než nezávislé. Když necháš auto s nezávislým před barákem, tak je pořád zabezpečené proti krádeži.
Když nastartuješ auto před barákem, tak čorkovi stačí vysklít okno a jede, ne? Leda pak mít ještě nějaký defendlock/zámek na volantu atd.
Jakmile nekdo nasilim otevre dvere bez dalky, hned to chcipne a zacne rvat.
Navic volant je porad zamcenej.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Dálkový start motoru
No nezávislé ti nevystudí auto.SuGi píše:Tak nevím, jestli je to lepší než nezávislé. Když necháš auto s nezávislým před barákem, tak je pořád zabezpečené proti krádeži.
Když nastartuješ auto před barákem, tak čorkovi stačí vysklít okno a jede, ne? Leda pak mít ještě nějaký defendlock/zámek na volantu atd.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#8 Dálkový start motoru
Pak je tu jeste bohuzel § 7 z.č. 361/2000 Sb., ktery říka:
(1) Řidič nesmí
a) předat řízení motorového vozidla osobě, která nesplňuje podmínky § 3 odst. 3,
b) obtěžovat ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích ani jiné osoby zejména nadměrným hlukem, znečišťováním ovzduší, rozstřikováním kaluží, bláta nebo zbytečným ponecháním motoru stojícího vozidla v chodu,
... takze staci jeden všímavý občan, ktery zavola pomahace a chranice a ti to chte nechte budou muset resit, ze na parkovisti stoji nastartovane opustene vozidlo.
(1) Řidič nesmí
a) předat řízení motorového vozidla osobě, která nesplňuje podmínky § 3 odst. 3,
b) obtěžovat ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích ani jiné osoby zejména nadměrným hlukem, znečišťováním ovzduší, rozstřikováním kaluží, bláta nebo zbytečným ponecháním motoru stojícího vozidla v chodu,
... takze staci jeden všímavý občan, ktery zavola pomahace a chranice a ti to chte nechte budou muset resit, ze na parkovisti stoji nastartovane opustene vozidlo.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3674
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#9 Dálkový start motoru
Jen ti pak musí dokázat že to bylo "zbytečně" Takže když není člověk úplně blbej, no problem
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5186
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 Dálkový start motoru
Já nevím ale na ochlazení auta mi přijde lepší jenom spustit ventilátory, než točit motorem klimatizaci a trápit celý okruh. Když jsem měl teď klimu na servis tak ji trápili na místě, protože to je stav kdy musí nejvíce makat.zvedavec píše:No nezávislé ti nevystudí auto.SuGi píše:Tak nevím, jestli je to lepší než nezávislé. Když necháš auto s nezávislým před barákem, tak je pořád zabezpečené proti krádeži.
Když nastartuješ auto před barákem, tak čorkovi stačí vysklít okno a jede, ne? Leda pak mít ještě nějaký defendlock/zámek na volantu atd.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 157
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Morava na severu
- Vůz: V60 MY19 D3 110kW
#11 Dálkový start motoru
A co bys vymyslel za argument, aby obstal pred organem? Zvlast, kdyz to bude opakovane oznameni.
_________________
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
V60 II, MY 2019, D3, 110kW, motor D4204T16, Inscription
Galerie: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=80299
Minulá Volva: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=29327
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#12 Dálkový start motoru
No trápit, von by zas tak moc nebyl nešťastnej. Von je na to stavěnej aby vychladil vnitřní prostor. Dyk kurňa nemá nic jinýho na práci ostatně jsem si ho zalatil né tak ať se snaží
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#13 Dálkový start motoru
pokud máš bufík, tak by mělo jít dodělat (pokud tam už není) i větrání (jen ventilátor (místo bufíku))
pak v zimě topíš, v létě větráš...
pak v zimě topíš, v létě větráš...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#14 Dálkový start motoru
No bufíka asi nemám , každopádně nikde k němu nevidím žádný ovladač.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2970
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#15 Dálkový start motoru
jestli se jedná o benzín, tak tam bufík moc často nebývá
ovládání je na levé páčce a na palubáku, pokud je to NT a má tedy časovač, pokud je to jen příhřev k motoru, tak ovládání není (ale to snad u benzínu není vůbec?)
ovládání je na levé páčce a na palubáku, pokud je to NT a má tedy časovač, pokud je to jen příhřev k motoru, tak ovládání není (ale to snad u benzínu není vůbec?)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek