Ostrůvek - Olav s Knutem
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#26 Ostrůvek - Olav s Knutem
Mě takhle ruplo sklo na Polu, když stálo týden v garáži a nikdo s ním nejezdil.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#27 Ostrůvek - Olav s Knutem
Asi jo. Nevím o tom, že by mě něco trefilo. Jsem zvědav, jak zafunguje havarijní pojištění.Deshi píše:to ti ruplo samo?ostruvek píše:Aby se člověk nenudil...
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#28 Ostrůvek - Olav s Knutem
tohle z havára?? Já tedy mám sólo připojištění skel, z havára to asi bude díky spoluúčasti ne zrovna levný...ostruvek píše: Asi jo. Nevím o tom, že by mě něco trefilo. Jsem zvědav, jak zafunguje havarijní pojištění.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#29 Ostrůvek - Olav s Knutem
Já mám haváro i s připojištěním skel, tak jsem zvědav, co z toho nakonec bude. Ale je mi jasné, že to něco bude stát.Deshi píše:tohle z havára?? Já tedy mám sólo připojištění skel, z havára to asi bude díky spoluúčasti ne zrovna levný...ostruvek píše: Asi jo. Nevím o tom, že by mě něco trefilo. Jsem zvědav, jak zafunguje havarijní pojištění.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#30 Ostrůvek - Olav s Knutem
Konečně je vidět skrz!
- Přílohy
-
- nove.jpg (70.5 KiB) Zobrazeno 712 x
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#31 Ostrůvek - Olav s Knutem
Dlouho jsem nic nenafotil... ani pěkná "nová" letní kola.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#32 Ostrůvek - Olav s Knutem
Nedávno jsem pořídil během běžného servisu i sadu nových svíček, ať to stále dobře zapaluje. Také jsem se mimoděk dozvěděl, že mi pomalu odchází turbo a bude třeba ho výhledově pořešit. Ovšem to nejhorší mě teprve čekalo...
Pár dní na to jsem musel do servisu znovu - během jízdy jsem slyšel nepříjemné kovové pískání, které se zintenzivňovalo s rychlostí. Nejprve jsem to přisužoval kolům, ale pak mi to bylo divné, tak jsem to raději nechal zkontrolovat. Diagnóza: převodovka je už definitivně KO.
Momentálně se tedy hledá solidní použitá (M58AWD)... když se nenajde, budu asi muset koupit novou. Pak si budu připadat trochu jako nejmenovaný kolega z nedaleké Zbraslavi.
Pár dní na to jsem musel do servisu znovu - během jízdy jsem slyšel nepříjemné kovové pískání, které se zintenzivňovalo s rychlostí. Nejprve jsem to přisužoval kolům, ale pak mi to bylo divné, tak jsem to raději nechal zkontrolovat. Diagnóza: převodovka je už definitivně KO.
Momentálně se tedy hledá solidní použitá (M58AWD)... když se nenajde, budu asi muset koupit novou. Pak si budu připadat trochu jako nejmenovaný kolega z nedaleké Zbraslavi.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#33 Ostrůvek - Olav s Knutem
Dlouhých 43 dní jsem byl bez auta. Nejprve se zkoumala stávající převodovka, zda by šla spravit. Když se zjistilo, že to nepůjde, tak se hledala jiná, použitá. A když se nenašla - musela se koupit nová...
https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-272364.jpg
K tomu repase turbodmychadla, když už to bylo rozebrané.
Výsledek: suma za kterou se normálně jezdí na hodně luxusní dovolenou na druhou stranu světa.
Ale na druhou stranu - mám zase funkční auto, a to se počítá.
Pocitově se mi řadí o něco lépe, motor je při jízdě méně slyšet, a když to člověk pošle trochu do otáček, tak to opravdu táhne, ne jak předtím, kdy to byl kopanec... a nic. Tak snad to dlouho vydrží.
https://www.volvopartswebstore.com/images/parts/volvo/fullsize/GR-272364.jpg
K tomu repase turbodmychadla, když už to bylo rozebrané.
Výsledek: suma za kterou se normálně jezdí na hodně luxusní dovolenou na druhou stranu světa.
Ale na druhou stranu - mám zase funkční auto, a to se počítá.
Pocitově se mi řadí o něco lépe, motor je při jízdě méně slyšet, a když to člověk pošle trochu do otáček, tak to opravdu táhne, ne jak předtím, kdy to byl kopanec... a nic. Tak snad to dlouho vydrží.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#34 Ostrůvek - Olav s Knutem
Ty kokso...nova??? Co ta operace stala? Tedy...dil abych byl presny. Ocekaval bych castku presahujici hodnotu auta. Muj osobni tip je 125 000kc. Na to konto je pak otazka zda nebylo lepsi....a necht si kazdy doplni. Od hodit do stromu,pres hodit ze skaly az po koupit Polo za 20000kc a cekat az se objevi prevodovka.
Srdcar. To teda rozhodne
Srdcar. To teda rozhodne
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#35 Ostrůvek - Olav s Knutem
ty vole
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#36 Ostrůvek - Olav s Knutem
Samotná převodovka cca 80k. K tomu necelých 10k repase turba, nějaké drobnosti, práce k tomu... a už to lítalo.jirka87 píše:Ty kokso...nova??? Co ta operace stala? Tedy...dil abych byl presny. Ocekaval bych castku presahujici hodnotu auta. Muj osobni tip je 125 000kc. Na to konto je pak otazka zda nebylo lepsi....a necht si kazdy doplni. Od hodit do stromu,pres hodit ze skaly az po koupit Polo za 20000kc a cekat az se objevi prevodovka.
Srdcar. To teda rozhodne
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#37 Ostrůvek - Olav s Knutem
Ale na tebe nemám, ani zdaleka!Ejdou Rotacak píše:ty vole
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#38 Ostrůvek - Olav s Knutem
Nechci zadelavat soukromou galerii,ale mozna by vicero lidi zajimalo co presne tam bylo na prevodovce tak v knedli,ze byla neopravitelna.Pripadne pokud je znamo,tak co bylo pricinou, protoze jsou auta s pul milionovym najezdem a funguji. Odpadnuti manualni prevodovky na total je rekl bych celkem vzacny jev
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#39 Ostrůvek - Olav s Knutem
Ještě doplnění - já použitou převodovku sháněl cca rok, protože jsem tušil blížící se konec. Konzultoval jsem to i s panem Patočkou a ten mi to potvrdil. Jenže se ukázalo, že zrovna tato je nějakej přechodovej model, kterej je dost vzácnej a žádná použitá tohoto typu se nikde nevyskytla. Tak jsem holt musel jít do nové.jirka87 píše:Na to konto je pak otazka zda nebylo lepsi....a necht si kazdy doplni. Od hodit do stromu,pres hodit ze skaly az po koupit Polo za 20000kc a cekat az se objevi prevodovka.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#40 Ostrůvek - Olav s Knutem
Díky za podnět. Poptám se v servisu (AVdily) na detaily - z vysvětlování po telefonu jsem toho moc nepochytil (a taky nejsem strojař). Snad jen že její některé části byly dost opotřebené a pak tam byla jakási věc (nějaká osa? nevím), se kterou se normálně má dát otáčet rukou, ale šlo to pouze kleštěma.jirka87 píše:Nechci zadelavat soukromou galerii,ale mozna by vicero lidi zajimalo co presne tam bylo na prevodovce tak v knedli,ze byla neopravitelna.Pripadne pokud je znamo,tak co bylo pricinou, protoze jsou auta s pul milionovym najezdem a funguji. Odpadnuti manualni prevodovky na total je rekl bych celkem vzacny jev
Moje domněnka je taková, že vzhledem k "temnému období" v historii tohoto auta, kdy najelo možná 150k km, a přitom nejsou žádné informace o provedených servisních úkonech, to někdo provozoval delší dobu bez pořádného servisu (a ještě kdovíjakým způsobem), čímž základní komponenty dost utrpěly a zkrátila se jejich životnost. Když to někdo provozuje citlivě a pravidelně mění provozní náplně, tak to může najet 500k km a víc bez potíží.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#41 Ostrůvek - Olav s Knutem
Tuhle mezitypovovou převodovku M58 AWD mám taky. V BSR mi říkali, že v mojí MY 07 byl ještě nějakej "minimezityp"
nevím co tím mysleli, asi že jsem v p*deli já měl například velkej problém sehnat i sportovní spojkovou sadu.
Nechci domejšlet, co by se stalo, kdybych po vynaloženejch investicích řešil ještě to co ty
Good luck Ostrůvku, ať už máš klid
nevím co tím mysleli, asi že jsem v p*deli já měl například velkej problém sehnat i sportovní spojkovou sadu.
Nechci domejšlet, co by se stalo, kdybych po vynaloženejch investicích řešil ještě to co ty
Good luck Ostrůvku, ať už máš klid
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#42 Ostrůvek - Olav s Knutem
Díky!Ejdou Rotacak píše:Good luck Ostrůvku, ať už máš klid
Jinak to "kopání" při vyšších otáčkách (zdá se, že pouze na 4. a 5. převodový stupeň) se asi nevyřešilo - včera jsem se s tím opět setkal.
Pokud to není turbem, tak nevím... EGR ventil? Motor jinak běží pravidelně, hladce, potichu... elektronika si na nic nestěžuje.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#43 Ostrůvek - Olav s Knutem
Je to zvláštní, ale jak může nerezový výfuk reznout?
Nevíte někdo, jak by se to dalo ošetřit?
Nevíte někdo, jak by se to dalo ošetřit?
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#44 Ostrůvek - Olav s Knutem
Zřejmě ta nerezová ocel nebude tak úplně nerezová.
Ošetřit to asi bude oříšek, respektive to nikdy nepůjde úplně odstranit, aby se to zase nevrátilo.
Ošetřit to asi bude oříšek, respektive to nikdy nepůjde úplně odstranit, aby se to zase nevrátilo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#45 Ostrůvek - Olav s Knutem
Skoda ze nemam fotky jak byly zrezle moje nerezove koncovky na kabru kdyz jsem ho dovezl z nemecka...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#46 Ostrůvek - Olav s Knutem
Dle vyjádření AVdily.cz byly hlavním problémem převodovky ložiska, která se dnes nedají sehnat. Mám prý auto vyrobené v přelomovém roce, tak se na této převodovce vyřádilo více výrobců a to komplikuje už jenom správné určení dílů. U starých typů převodovek se ta ložiska ještě dala objednat. Bohužel u mé převodovky už nikdo tyto ložiska nedodává.ostruvek píše:Díky za podnět. Poptám se v servisu (AVdily) na detaily - z vysvětlování po telefonu jsem toho moc nepochytil (a taky nejsem strojař). Snad jen že její některé části byly dost opotřebené a pak tam byla jakási věc (nějaká osa? nevím), se kterou se normálně má dát otáčet rukou, ale šlo to pouze kleštěma.jirka87 píše:Nechci zadelavat soukromou galerii,ale mozna by vicero lidi zajimalo co presne tam bylo na prevodovce tak v knedli,ze byla neopravitelna.Pripadne pokud je znamo,tak co bylo pricinou, protoze jsou auta s pul milionovym najezdem a funguji. Odpadnuti manualni prevodovky na total je rekl bych celkem vzacny jev
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#47 Ostrůvek - Olav s Knutem
Hmmm... pak mě tedy velmi mrzí, že nemám doklady od výfuku, protože BSR na to dává pětiletou záruku proti zrezivění.raolsa píše:Zřejmě ta nerezová ocel nebude tak úplně nerezová.
Ošetřit to asi bude oříšek, respektive to nikdy nepůjde úplně odstranit, aby se to zase nevrátilo.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2133
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#48 Ostrůvek - Olav s Knutem
Tohle neni ani tak koroze jako nejaka patina nabalena na binec,ktery sedi az na te nerezi. V podstate jsem si jist,ze to pujde utrit flanelovym hadrem. Obecne oxiduje/koroduje vsechno vcetne hliniku. Neco jde cistit pouze chemicky,neco se musi ruco,ale dobra prevence je hladky povrch=vylestena koncovka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#49 Ostrůvek - Olav s Knutem
Díky za tip!jirka87 píše:Tohle neni ani tak koroze jako nejaka patina nabalena na binec,ktery sedi az na te nerezi. V podstate jsem si jist,ze to pujde utrit flanelovym hadrem. Obecne oxiduje/koroduje vsechno vcetne hliniku. Neco jde cistit pouze chemicky,neco se musi ruco,ale dobra prevence je hladky povrch=vylestena koncovka
Já jsem před časem zkoušel čistič na kola - nastříkáš na to nějakej sprej, kterej při kontaktu se rzí zčervená, a pak to umeješ vodou. Ale flanelovej hadr zní jednodušeji.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 33
- Příspěvky: 54
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Řevnice
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD
#50 Ostrůvek - Olav s Knutem
Pár snímků z dovolené v Julských Alpách.
_________________
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002
S60 2,5T AWD, MY05, B5254T2, Summum @ 182 kW
ex. Škoda Octavia 20V Turbo, 110 kW, r. v. 2002