Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#26 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Kytu motam, že se vybíralo dojezdne, protože nebyly peníze na organizaci srazu. Kytu mám v paži, hlady netrpim. Ale stala x tisíc. Pak brečíte, že není na provoz fóra a chcete peníze. Proto bych si připadal jako sponzor kýty.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#27 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Jo, uznávám že na nějaký věci mam HOSIP a něco mi mohlo vypadnout, nicméně základ si snad pamatuju dobře to okolo si s odstupem času může každý vyložit jinak.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#28 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Rád adminum udělám brýle proti únavě s koukání do monitoru. Zadarmo to může být můj příspěvek na chod fóra. Kdo bude chtít tak sz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#29 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
To Urvanej: v praci delam to, co mam v popisu prace a to si plnim nad miru dobre. Proto nemusim sve nedodelky delat nad ramec sveho pracovniho casu a tak to mam se vsim. Ale treba ze sluzebky se vratim obcas rad po pracovni dobe, protoze se rad projedu treba za kamaradama. Takze tak. Jsem asi pracovne stastny clovek. Ono vseobecne plati co rika kolega: delam do vyse sveho platu. A proto je v pondeli v praci a zbytek tydne temer vzdy vyletuje pracovne po CR
Pochopil jsi me spravne: delam jen to co musim a to co me bavi. Premira aktivity mimo tve povinnosti je na skodu a obrati se proti tobe - drive ci pozdeji.
Dobrovolnictvi a demokracie konci pred branama podniku jako pred branama jakehokoli spolku - tedy napr. volvofora.
Ridme se tim, co je psano v pravidlech, jinak se nam to tu zhrouti a jedni se na druhe budou divat jako na darmozrouty a ti druzi na prvni jako treba na uplatkare kdyz to prezenu...
Upravte pravidla tak, jak to bude pro celou komunitu nejprinosnejsi.
Pochopil jsi me spravne: delam jen to co musim a to co me bavi. Premira aktivity mimo tve povinnosti je na skodu a obrati se proti tobe - drive ci pozdeji.
Dobrovolnictvi a demokracie konci pred branama podniku jako pred branama jakehokoli spolku - tedy napr. volvofora.
Ridme se tim, co je psano v pravidlech, jinak se nam to tu zhrouti a jedni se na druhe budou divat jako na darmozrouty a ti druzi na prvni jako treba na uplatkare kdyz to prezenu...
Upravte pravidla tak, jak to bude pro celou komunitu nejprinosnejsi.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#30 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
tvl habene, ten tvuj příměr s prací mi nějak dneska hlava nebere Já bych tohle přirovnal spíš k tomu, že mi příde kámoš s něčím pomoct a já mu dam na pivo nebo flašku, i když mě k tomu nic nenutí
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#31 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Vidis a ja bych to pivo ani flasku nechtel a radeji bych si to pak nechal oplatit tim, ze zase priste on pomuze, dovez neco.
Edit: jinak jestli forum chcete ridit jako vztahy s partou kamaradu a ne jako firmu (tedy psanymi pravidly), pak jsem presvedceny, ze to nebude fungovat.
Edit: jinak jestli forum chcete ridit jako vztahy s partou kamaradu a ne jako firmu (tedy psanymi pravidly), pak jsem presvedceny, ze to nebude fungovat.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#32 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Nic, myšlenky se moc rozcházej ta flaška by byla jen jako výraz vděku, ne platba za pomoc a protipomoc je samozřejmostí. A to řízení něčeho jako firmy, i když to firma není Napsat názor tak si musím dát ban
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#33 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tak mi to napis do SZ. Holt ja mam nazor ktery mam a neodkyvu nazory jinych jak lama
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#34 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Ja nevim, ale nevratit se k zakladni otazce topicu ? Tedy proc neni status sponzor fora zajimavy ? Nema preci smysl se bavit o tom proc nekdo prispel a nekdo ne. Proc nekdo dela co musi a nekdo prescas. Ja to pochopil tak, ze chcete vedet proc neni status sponzor fora zajimavy. Za me nema zadny smysl, kdyz to neprida fajfku, nebo funkci navic. Chtel bych na podzim plne clenstvi pokud to bude mozne. Jestli bude potreba investuji do grupy cas, nebo i penize na losa. Osobne jsem nekolika lidem zde zavazan za rady, stejne tak na srazu a rad to oplatim.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#35 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Budu to brát zpětně, než u mě proběhla rada apod. Členství jsem začala platit ráda a dobrovolně, jelikož jsem díky klubu a fóru poznala lidi, díky jejichž radám, zkušenostem a doporučením jsem ušetřila nemalý peníz (vynecháme to, že kromě jiného díky nim pořizuju druhé auto, kvůli kterému ten nemalý peníz zase vydám a ještě budu plakat... ). Osobně bych se cítila hloupě nijak nepřispět a jen brát, páč ten provoz, aby se ti, co můžou něco předat udrželi na jednom místě, prostě něco stojí, ale to si musí srovnat každý sám. Za mě osobně, pokud to bude nutné, kromě členství klidně nějakou stovku pošlu i na sponzoring, protože to smysl má.
Kýta, neverending story... Pinďo, ano, tehdy jsem v první chvíli byla taky nadšená z myšlenky dovézt svoji a hrozně moc ušetřit, ale jen do chvíle, než mi začaly naskakovat veškeré hygienické předpisy, se kterými jsem se za dobu práce v potravinářství setkala. A po akci, když ti někdo zavolá, že mu není nějak dobře a čekat, jestli se ozvou další je super, já na to teda svou odpovědnost a majetek sázet nebudu, jako ráda lidem ušetřím, ale vocaď pocaď... Máš pravdu, že to tehdy bylo dražší, než mohlo, ale taky se tehdy ten sraz řešil z nějakých důvodů dost narychlo a nebyl tak úplně prostor na to něco vymýšlet. Jestli myslíš, že je snadné a zábavné v jednom, dvou lidech řešit akci pro pár desítek lidí na poslední chvíli, tak opravdu není.
Kýta, neverending story... Pinďo, ano, tehdy jsem v první chvíli byla taky nadšená z myšlenky dovézt svoji a hrozně moc ušetřit, ale jen do chvíle, než mi začaly naskakovat veškeré hygienické předpisy, se kterými jsem se za dobu práce v potravinářství setkala. A po akci, když ti někdo zavolá, že mu není nějak dobře a čekat, jestli se ozvou další je super, já na to teda svou odpovědnost a majetek sázet nebudu, jako ráda lidem ušetřím, ale vocaď pocaď... Máš pravdu, že to tehdy bylo dražší, než mohlo, ale taky se tehdy ten sraz řešil z nějakých důvodů dost narychlo a nebyl tak úplně prostor na to něco vymýšlet. Jestli myslíš, že je snadné a zábavné v jednom, dvou lidech řešit akci pro pár desítek lidí na poslední chvíli, tak opravdu není.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9882
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#36 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Nedávno spadlo forum. Bylo mimo provoz a někdo na tom musel hodně zamakat.
Jak byli ti lidé zaplaceni za to, aby to zase postavili na nohy? Z členských příspěvků? Myslím, že to udělali zadarmo, jestli se nepletu.
Jak byli ti lidé zaplaceni za to, aby to zase postavili na nohy? Z členských příspěvků? Myslím, že to udělali zadarmo, jestli se nepletu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#37 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tome, to se pak dostanem zas do kolotoče, že by se měla zaplatit profesionální firma na správu fora... to asi nemá význam.
Já bych nějakou zajímavost sponzora neřešil. Forum na tom nestojí a je to prostě možnost lidí jak vyjádřit svůj osobní vděk za fungování.
Já bych nějakou zajímavost sponzora neřešil. Forum na tom nestojí a je to prostě možnost lidí jak vyjádřit svůj osobní vděk za fungování.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#38 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Nepleteš se, zamakal Chase. A bylo by obecně fajn, kdyby úplně vymizela myšlenka, že z toho "vedení" máme brigádu.
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#39 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Yoby - asi tak. Jsem rád, že urvanej možnost příspěvků na chod tohoto fóra oživil. Sám vlastním Volvo teprve dva roky, ale díky tomuto fóru jsem poznal několik lidiček, kteří když mohou, tak rádi poradí, občas se zasměju v sekci Vtípky, když mne chytí nějaká paranoia, že je něco s autem špatně, tak zde buď už někdo řešil, anebo poradí, dozvím se o zajímavých (ať již klubových, anebo neklubových) akcích apod. Co vlastně znamená sponzoring? U firem nákladovou položku a možnost zviditelnění, ale pro fyzickou osobu nic - je to opravdu o tom, poslat tím vzkaz adminům, že jsem jim za jejich práci vděčný. Teď mne tak napadá, nedávno zde proběhla sponzorská sbírka na losa v zoo - také z toho žádný další prospěch pro jednotlivé dárce nebyl.
Za mne tedy díky za toto forum a posílám také nějakou tu kačku.
P.S. dost často zde vidím inzeráty na prodeje dílů, automobilů apod., po prodeji jen buď: Prodáno, prosím smazat, anebo dokonce jen - Prodáno - smazat. Inzerát pro inzerující zdarma, ale admini pak musí ve svém čase vlákno zamknout, smazat apod.
Za mne tedy díky za toto forum a posílám také nějakou tu kačku.
P.S. dost často zde vidím inzeráty na prodeje dílů, automobilů apod., po prodeji jen buď: Prodáno, prosím smazat, anebo dokonce jen - Prodáno - smazat. Inzerát pro inzerující zdarma, ale admini pak musí ve svém čase vlákno zamknout, smazat apod.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#40 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Mno radsi se nebudu vyradrovat, zas by to ve finale akorat bylo hazeni hrachu na zed, perel svinim a jine lidove rceni...
Nemluve o tom, ze lidi neradi slysi pravdu, kor kdyz se jich tyka a nekteri obzvlaste...
Takze na misto slohu si ho radeji pujdu vy*****, podivat se na serial, nebo cucet do stropu, vysledek bude stejnej...
Kazdopadne hodne lidi, je pri nejlepsim mimo misu, naivni a pak tu samozrejme mame cechackovstvi. Inu nejak bylo, je hur a bude jeste hur...
Nemluve o tom, ze lidi neradi slysi pravdu, kor kdyz se jich tyka a nekteri obzvlaste...
Takze na misto slohu si ho radeji pujdu vy*****, podivat se na serial, nebo cucet do stropu, vysledek bude stejnej...
Kazdopadne hodne lidi, je pri nejlepsim mimo misu, naivni a pak tu samozrejme mame cechackovstvi. Inu nejak bylo, je hur a bude jeste hur...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#41 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tak já tady něco plácnu za sebe - fórum je bezpochyby fajn. Získám tady spousty velmi cenných informací, a to nejen o volvu. Již standardně, když si s něčím nevím rady, položím dotaz tady do lampárny, a myslím, že vždy se někdo chytne. Prostě za mě je to super. Rozhodně přínosnější, než "náš" fejs, tam se mezi normální lidi dostane i taková ta typická internetová svoloč.
Zpět k poplatku - za sebe: já sem na to prostě úplně zapomněl. Rozhodně tato částka není podle mě problém pro nikoho. Ihned jsem ji poslal. Stydím se, neboť pokud si dobře pamatuji, byl jsem jeden z iniciátorů takového poplatku.
Co by možná pomohlo: něco, co by nám to připomnělo. Nevím, jestli je to technicky možné, ale třeba automatická SZ? Nebo mail? Nebo minimálně oživení vlákna o sponzorském poplatku.
Zpět k poplatku - za sebe: já sem na to prostě úplně zapomněl. Rozhodně tato částka není podle mě problém pro nikoho. Ihned jsem ji poslal. Stydím se, neboť pokud si dobře pamatuji, byl jsem jeden z iniciátorů takového poplatku.
Co by možná pomohlo: něco, co by nám to připomnělo. Nevím, jestli je to technicky možné, ale třeba automatická SZ? Nebo mail? Nebo minimálně oživení vlákna o sponzorském poplatku.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#42 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Já si myslím, že by sponzor fóra měl vědět, na co se konkrétně peníze používají.
Mě by to třeba zajímalo.
Na hosting?
Na propagaci?
...
Za mě bych tyto příspěvky klidně i zrušil, protože se domnívám, že provoz fóra je dobrovolná činnost většiny zúčastněných.
Naopak bych zvážil, jak fórum rozvíjet a dělal jednorázové akce s pomocí třeba patreonu (ten splní i touhu pravidelných příspěvků bez odůvodnění), nebo nějakého jiného crowdfundingového portálu.
Tedy, třeba by se členové fóra shodli anketou, že by bylo fakt super, kdyby šly do příspěvků nahrávat fotky jinou, než vogonskou metodou.
Někdo z vedení by řekl, že to je sice hezký, ale to by se muselo tohle a tamto, a to nikdo zadarmo dělat nebude, protože je to moc složitý.
No a tak by se zjistilo kolik to bude stát, třeba deset tisíc, protože to Pepova firma udělá ze známosti, a finance by se na to posbíraly, třeba. Já bych na to přispěl hned, protože resizováním fotek na různých počítačích a mobilech jsem už docela dost času znechuceně absolvoval a to s výsledkem, že lenost vítězí, takže jsem jich hromadu dokonce ani nenahrál. Nebo jenom na google disk.
Stejně tak by to zjednodušilo výběr peněz na různé charitativní akce.
Super je, že tohle lidi hrozně motivuje, takže když se řekne, že je cílem pro losa v zoo vypláznout 10 tisíc, ale když se vybere 30, tak ještě budou mít všici vstupný zdarma, nebo se udělá večerní párty v zoo, nebo přispěvatelé dostanou tričko, tak je klidně možný, že se vybere 30. Navíc je to na 2 kliknutí, oproti různým převodům.
Pokud to bude mít hlavu a patu, tak takto fórum posuneme dopředu a finance půjdou přímo tam, kde jsou potřeba. Také si myslím, že zapálený uživatel v tomto režimu nepochybně přispěje více než 300 jednou za rok. V režimu který zmiňuji už jsem v hlavě utratil docela dost peněz za příspěvky na provoz fóra. Avšak posílat nějaké stokoruny ročně na buhví co, možná někdy něco, to mě neláká.
Nic zde napsaného není myšleno jako provokace, nebo ve zlém, tak si to tak nikdo nevykládejte. Je to konstruktivní nápad.
Mě by to třeba zajímalo.
Na hosting?
Na propagaci?
...
Za mě bych tyto příspěvky klidně i zrušil, protože se domnívám, že provoz fóra je dobrovolná činnost většiny zúčastněných.
Naopak bych zvážil, jak fórum rozvíjet a dělal jednorázové akce s pomocí třeba patreonu (ten splní i touhu pravidelných příspěvků bez odůvodnění), nebo nějakého jiného crowdfundingového portálu.
Tedy, třeba by se členové fóra shodli anketou, že by bylo fakt super, kdyby šly do příspěvků nahrávat fotky jinou, než vogonskou metodou.
Někdo z vedení by řekl, že to je sice hezký, ale to by se muselo tohle a tamto, a to nikdo zadarmo dělat nebude, protože je to moc složitý.
No a tak by se zjistilo kolik to bude stát, třeba deset tisíc, protože to Pepova firma udělá ze známosti, a finance by se na to posbíraly, třeba. Já bych na to přispěl hned, protože resizováním fotek na různých počítačích a mobilech jsem už docela dost času znechuceně absolvoval a to s výsledkem, že lenost vítězí, takže jsem jich hromadu dokonce ani nenahrál. Nebo jenom na google disk.
Stejně tak by to zjednodušilo výběr peněz na různé charitativní akce.
Super je, že tohle lidi hrozně motivuje, takže když se řekne, že je cílem pro losa v zoo vypláznout 10 tisíc, ale když se vybere 30, tak ještě budou mít všici vstupný zdarma, nebo se udělá večerní párty v zoo, nebo přispěvatelé dostanou tričko, tak je klidně možný, že se vybere 30. Navíc je to na 2 kliknutí, oproti různým převodům.
Pokud to bude mít hlavu a patu, tak takto fórum posuneme dopředu a finance půjdou přímo tam, kde jsou potřeba. Také si myslím, že zapálený uživatel v tomto režimu nepochybně přispěje více než 300 jednou za rok. V režimu který zmiňuji už jsem v hlavě utratil docela dost peněz za příspěvky na provoz fóra. Avšak posílat nějaké stokoruny ročně na buhví co, možná někdy něco, to mě neláká.
Nic zde napsaného není myšleno jako provokace, nebo ve zlém, tak si to tak nikdo nevykládejte. Je to konstruktivní nápad.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
#43 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
...mě je úplně fuk, na co se to použije. Hlavně, že to pomůže udržet chod fóra.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2209
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#44 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Hledate problem, kde neni, sic samozrejme, kdyz se nevi, neb se lidem predkladaj jine nez realne problemy,
respektive z jineho uhlu, nez je realita...
Je to ciste o politice, osobnich vztazich(jak kladnych, tak zapornych), proste politika, nic vic, nic min...
To jak se to predlozi lidem a co z toho nasledne lidi vydedukujou je vec druha...
respektive z jineho uhlu, nez je realita...
Je to ciste o politice, osobnich vztazich(jak kladnych, tak zapornych), proste politika, nic vic, nic min...
To jak se to predlozi lidem a co z toho nasledne lidi vydedukujou je vec druha...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1202
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#45 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Ja jen doplnim sve zkusenosti, pred cca 15 lety jsem vlastnil Fiata a tak jsem byl clenem fora, taky se vybiraly prispevky ale jak pise vyse imrija tak tam dopredu bylo rozepsano na co se ten rok budou pouzivat, kolik je treba a pak na konci roku bylo vzdy vyuctovani kde presne polozku po polozce bylo vypsano za co se kolik utratilo a kdyz byl.prebytek tak se prevedl do dalsiho roku a o to min se treba platilo ten dalsi rok...
Navic za prispevek v urcite vysi byli odmeny, napr. triko, apod...
Navic za prispevek v urcite vysi byli odmeny, napr. triko, apod...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 545
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#46 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Vidím to naprosto stejně. A možná by pro reálnější představu pomohlo vnímat fórum a klub odděleně. Je to přece sponzor fóra - ne sponzor klubu. A vypadá to (ačkoli to tak nemusí být, ale důležité je vždy to, jak to vypadá...), že příspěvky sponzorů fóra jsou spíše spotřebovávané na provoz klubu...
A pro inspiraci příklad, jak vypadá takový vybírání příspěvků jinde, kde to funguje. Byl zasílán všem veřejně, takže snad nebude vadit anonymizované zveřejnění zde.
A pro inspiraci příklad, jak vypadá takový vybírání příspěvků jinde, kde to funguje. Byl zasílán všem veřejně, takže snad nebude vadit anonymizované zveřejnění zde.
Pokud jsem to někde nepřehlédl, osobně by mne vcelku zajímalo, jaké jsou roční náklady tady.Vážený uživateli XX,
jste zde registrován jako a proto dostáváte tento email.
Letošní sbírka na provoz XX přinesla zhruba XX Kč, zatím téměř třetinu potřebné částky, jsme na začátku letošní sbírky a jsou prázdniny Zatím je tedy stále ještě čas, ale přesto: proč to odkládat - pošlete i vy XX jako příspěvek na provoz XX, díky těmto dobrovolným příspěvkům forum žije. Učiňte tak prosím nejlépe převodem na účet XX či přes Paypal. Díky všem!
Rekapitulace bankovního spojení:
XX
Optimální částka příspěvku je (snad stále) bezbolestných XX Kč, můžete poslat více, pokud chcete.
Trocha statistik fóra:
XX uživatelů (stabilní množství)
XX příspěvků - ano, za rok jste napsali přes XX příspěvků, tedy čtvrtinu toho, co za předchozích deset let…
Letošní finanční rozpočet (čili k čemu ta částka bude použita) je zhruba tento:
1) roční připojení do internetu, správa serveru a denní zálohy XX Kč
2) poplatky za licence fór a SPAM filtr XX dolarů, tj. XX Kč
3) drobné práce programátorů v průběhu roku cca XX Kč
4) vyčištění systému a přechod na IP Board verzi 4 - cca XX Kč.
5) licence DDoS ochrany cca XX Kč (zvažujeme, zda prodloužit, nejhorší doba je zdá se pryč)
Celkový roční finanční rozpočet, do něhož není zahrnuta práce dobrovolníků a moderátorů (těm děkuji především), tedy obnáší cca XX Kč. Stejně jako loni tuto částku vybíráme prostřednictvím vašich příspěvků a zbytek případně doplatím ze svého nebo z dodatečných drobných příjmů z reklamy, kterou to tady nechci přeplácat (všimněte si, že dnes tu prakticky není).
Zvláštní díky všem, kdo přispějí a díky všem, kdo rádi XX čtou.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5000
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#47 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Bakly tak je to supr.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#48 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Bakly: Ono oddělení je dost problematické. Majitelem fóra a zároveň jeho provozovatelem je klub, čili zapsaný spolek VolvoKlub ČR. Vzhledem k tomu, že klub financuje provoz fóra (hosting respektive VPS) a sponzorské příspěvky jej zatím nikdy nepokryly. Nemůže být řeč o tom, že by příspěvky byly spotřebovány na provoz klubu. Fórum od klubu oddělit nelze, neboť je jednou ze základních náplní fungování klubu jako takového.
Primarně jde o to, že sponzor fóra vznikl z invence některých uživatelů, kteří chteli ocenit to, že fórum funguje (za což jsme jim vděčni) a to bez jakýchkoliv výhod krom barevného označení u jména. To co se zde popisuje, má už dosti olišný charakter. Samozřejmě se o něm dá debatovat, ovšem je třeba vybylancovat přínos pro fórum versus další zátěž lidí z klubu třeba nad další sólo evidencí příspěvků, jejich samostatným vyučtováním mimo účetnictví klubu atd.
Mr1: Chystám připomínkový systém pro členské poplatky, tak zkusím nějak vymyslet i možnost připomínání sponzorům. Ideální je něco automatického tak, aby za tím někdo nemusel pořád stát a ručně obesílat jednotlivce. Třeba na něco v rámci aktuálního systému webu příjdu.
Primarně jde o to, že sponzor fóra vznikl z invence některých uživatelů, kteří chteli ocenit to, že fórum funguje (za což jsme jim vděčni) a to bez jakýchkoliv výhod krom barevného označení u jména. To co se zde popisuje, má už dosti olišný charakter. Samozřejmě se o něm dá debatovat, ovšem je třeba vybylancovat přínos pro fórum versus další zátěž lidí z klubu třeba nad další sólo evidencí příspěvků, jejich samostatným vyučtováním mimo účetnictví klubu atd.
Mr1: Chystám připomínkový systém pro členské poplatky, tak zkusím nějak vymyslet i možnost připomínání sponzorům. Ideální je něco automatického tak, aby za tím někdo nemusel pořád stát a ručně obesílat jednotlivce. Třeba na něco v rámci aktuálního systému webu příjdu.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#49 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Mne sa pacila tato myslienka, mat moznost prispiet na nieco co povazujem za dobre. Na druhej strane cloveka aj tu obcas zamrzi, potreba niektorych jedincov komentovat vsetko vsetkym a hlavne sa tu vyvysovat. Straca sa tym ta hodnota prispevkov. A tiez sa vytratila ochota pomoc, hlavne u tych viac kapitalilsticky orientovanych. Paradoxne niektori nie su ani sponzormi, natoz to clenmi VK. Zato rozne financne analyzy a "obhajoba", preco je dnes vsetko take drahe im ide skvele. Foru zdar.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 545
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#50 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Chase: To nepopírám, nicméně to tak vypadá. Pokud neoddělovat klub-fórum, tak minimálně fórum-ostatní klubové aktivity. Respektive dát jasně najevo, co sponzor fóra znamená. Podstata toho problému mimo jiné je, že člověk neví na čem se podílí. Taková zpráva, kterou jsem uvedl výše by to jasně vysvětlila a dala lidem důvod přispět.
Takže možnosti jsou z mého pohledu dvě:
- nechat sponzora fóra tak, jak je a za jakým účelem vznikl, ale smířit se s počty sponzorů
- podpořit to nějakým způsobem a pravděpodobně tím počty zvýšit - míra zvýšení se pak bude odvíjet od způsobu podpory
Chápu, že je dost těžké se na věc podívat nezaujatě, když na ní máte přímý podíl. Zkuste nad tím popřemýšlet jinak. Ekvivalentní (ačkoli na první pohled odlišná) situace by mohla být projekt na Kickstarteru/Startovači. Příklad - budete chtít realizovat třeba natočení filmu s životním příběhem zakladatelů Volva:
- Pokud jim řeknete, aby přispěli na podporu vašeho filmového studia, moc se jich nenajde.
- Pokud jim řeknete, aby přispěli na natočení filmu, najde se jich o trošičku více.
- Pokud jim řeknete, že film bude stát 10 mil., už se jich najde o něco málo více.
- Pokud jim podrobně rozepíšete předpokládaný rozpočet, najde se jich zase více.
- Pokud zapojíte odměny (v reálné ceně zlomku výše příspěvku), najde se jich zase více. I za klíčenku v hodnotě pár desítek korun vám lidi dají dvě stovky daleko pravděpodobněji, než 120,- za "nic".
Otázkou je, na kterou úroveň se pro promyšlení všech okolností chcete dostat. Zatím jste na první/druhé a pokud se smíříte s počtem sponzorů, není nic špatného na ní zůstat.
Takže možnosti jsou z mého pohledu dvě:
- nechat sponzora fóra tak, jak je a za jakým účelem vznikl, ale smířit se s počty sponzorů
- podpořit to nějakým způsobem a pravděpodobně tím počty zvýšit - míra zvýšení se pak bude odvíjet od způsobu podpory
Chápu, že je dost těžké se na věc podívat nezaujatě, když na ní máte přímý podíl. Zkuste nad tím popřemýšlet jinak. Ekvivalentní (ačkoli na první pohled odlišná) situace by mohla být projekt na Kickstarteru/Startovači. Příklad - budete chtít realizovat třeba natočení filmu s životním příběhem zakladatelů Volva:
- Pokud jim řeknete, aby přispěli na podporu vašeho filmového studia, moc se jich nenajde.
- Pokud jim řeknete, aby přispěli na natočení filmu, najde se jich o trošičku více.
- Pokud jim řeknete, že film bude stát 10 mil., už se jich najde o něco málo více.
- Pokud jim podrobně rozepíšete předpokládaný rozpočet, najde se jich zase více.
- Pokud zapojíte odměny (v reálné ceně zlomku výše příspěvku), najde se jich zase více. I za klíčenku v hodnotě pár desítek korun vám lidi dají dvě stovky daleko pravděpodobněji, než 120,- za "nic".
Otázkou je, na kterou úroveň se pro promyšlení všech okolností chcete dostat. Zatím jste na první/druhé a pokud se smíříte s počtem sponzorů, není nic špatného na ní zůstat.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1037 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy