Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Zkusme podiskutovat na tématem. Pokud vyplavou nějaké jasné alternativy, mohli bychom z toho udělat i anketu.
Chápu, že je dost lidí, kteří nechtějí být členy ničeho, nebo jim nevyhovuje směr či způsob vedení klubu.
Ale forum je si myslím užitečné a mnoha lidem pomůže ať už přímým dotazem, nebo v historii již probraných témat a případně jim dovede ušetřit nemalou částku, pokud zjistí, že jsou schopni provést (ú)opravu sami nebo z doporučených dílů apod.
Příspěvek na sponzora je v podstatě symbolický způsob vyjádření podpory.
Tož mudrujme.
Chápu, že je dost lidí, kteří nechtějí být členy ničeho, nebo jim nevyhovuje směr či způsob vedení klubu.
Ale forum je si myslím užitečné a mnoha lidem pomůže ať už přímým dotazem, nebo v historii již probraných témat a případně jim dovede ušetřit nemalou částku, pokud zjistí, že jsou schopni provést (ú)opravu sami nebo z doporučených dílů apod.
Příspěvek na sponzora je v podstatě symbolický způsob vyjádření podpory.
Tož mudrujme.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#2 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Často mě to napadlo a nikdy jsem se nedokopal k převodu a stydím se za to. Možná kdyby byl odkaz na platební bránu kartou, bylo by to lepší (ovšem v rámci dostupných technických možností).
Jdu to rovnou zaplatit
Jdu to rovnou zaplatit
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4733
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
+1 nebo aspoň qr kódhajnej píše:Často mě to napadlo a nikdy jsem se nedokopal k převodu a stydím se za to. Možná kdyby byl odkaz na platební bránu kartou, bylo by to lepší (ovšem v rámci dostupných technických možností).
Jdu to rovnou zaplatit
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#4 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Jako takhle? (nevim, jen pokus)
Tak asi ne, nejde tam nic doplnit, jelikož kvůli identifikaci platby je potřeba dosadit tam svuj nick...
Ale teda ctrl C, přihlásit do banky, kliknout platba, ctrl v, napsat nick, odeslat, opsat ověřovací kód, kliknout a hotovo...
Nevim, no, v rámci bezpečnosti to asi o moc jednodušší bejt nemůže.
Tak asi ne, nejde tam nic doplnit, jelikož kvůli identifikaci platby je potřeba dosadit tam svuj nick...
Ale teda ctrl C, přihlásit do banky, kliknout platba, ctrl v, napsat nick, odeslat, opsat ověřovací kód, kliknout a hotovo...
Nevim, no, v rámci bezpečnosti to asi o moc jednodušší bejt nemůže.
- Přílohy
-
- qr-sponzor.png (400 bajtů) Zobrazeno 1036 x
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5168
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#5 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Musíte se na to podívat trochu z marketingového hlediska. My měli třeba v systému docela kravinu. Říkalo se tomu teploměr a ukazovalo to kolik % má člověk splněno. Člověk koupil službu dostal %, udělal něco dostal % atd. Fungovalo to.
Když se podívám na boční menu tak tady není nic. https://www.screencast.com/t/shiZaKgWBp
Největší focus je na velké tlačítko "Připojen" a avatara. Tedy jestli to chcete více propagovat. Samozřejmě marketingově můžete udělat třeba sekce kam budou moci sponzoři a členové fora ( Dokumentace k autu, atd ) to už je na diskuzi.
Třeba návrh: https://www.screencast.com/t/6agqoWnkJ - oddělit statusy barevně, udělat je klikací na stránku kde bude rozepsáno co konkrétně to znamená a jak daného statusu dosáhnout. + jenom sponzor fora a člen klubu si bude moci vyplnit podpis. https://forum.volvoklub.cz/ucp.php?i=profile&mode=signature ( Nevím jestli jdou omezit práva na stránku )
Otázka jak moc má smysl forum ohýbat a nebo už rovnou nasadit něco novějšího.
Když se podívám na boční menu tak tady není nic. https://www.screencast.com/t/shiZaKgWBp
Největší focus je na velké tlačítko "Připojen" a avatara. Tedy jestli to chcete více propagovat. Samozřejmě marketingově můžete udělat třeba sekce kam budou moci sponzoři a členové fora ( Dokumentace k autu, atd ) to už je na diskuzi.
Třeba návrh: https://www.screencast.com/t/6agqoWnkJ - oddělit statusy barevně, udělat je klikací na stránku kde bude rozepsáno co konkrétně to znamená a jak daného statusu dosáhnout. + jenom sponzor fora a člen klubu si bude moci vyplnit podpis. https://forum.volvoklub.cz/ucp.php?i=profile&mode=signature ( Nevím jestli jdou omezit práva na stránku )
Otázka jak moc má smysl forum ohýbat a nebo už rovnou nasadit něco novějšího.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#6 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Dam take svuj pohled jak NEsponzor fora. Mozna se nekomu tento pohled libit nebude, ale ja se otevrene hlasum k tomu, ze to tak proste mam.
Byt sponzorem fora:
- mi neprinasi zadne vyhody
- me nenuti jim byt
Mam na to stejny pohled jako na to, byt v praci dele, nez je nutne. Proc bych to delal? Nikdo mi to nezaplati. Nic me k tomu nenuti - ukoly zvladnu behem pracovni doby. Tak proc bych tam byl, proc nejit domu, za rodinou, na kolo, na fotbal.... Jen kvuli dobremu pocitu? Ale ja bych ho dobry nemel, nebot bych zbytecnym travenim casu v praci vlastne okradal rodinu.
Ja forum vnimam jako spolek dobrovolne se registrovanych a komunikujicich lidi, kteri venuji cas plkani a tvorbe temat.
Abych se stal sponzorem fora, musi me k tomu neco primet, ne jen zasponzorovat komunitu.
Takze, kdyz budu sponzorem fora, budu moci napr.
- hromadne vkladat fotky
- bude ma galerie topovana
- budou me inzeraty topovane
- budu mit pravo se prednostne hlasit na akce (rezervovat ubytovani)
- ...
Nebo zavedte poplatek napr. za moznost vkladat fotky (napr. 100-300 kc/rok) a donutite me. Budu to brat jako bonus, ne jako poplatek.
Tos tak
Byt sponzorem fora:
- mi neprinasi zadne vyhody
- me nenuti jim byt
Mam na to stejny pohled jako na to, byt v praci dele, nez je nutne. Proc bych to delal? Nikdo mi to nezaplati. Nic me k tomu nenuti - ukoly zvladnu behem pracovni doby. Tak proc bych tam byl, proc nejit domu, za rodinou, na kolo, na fotbal.... Jen kvuli dobremu pocitu? Ale ja bych ho dobry nemel, nebot bych zbytecnym travenim casu v praci vlastne okradal rodinu.
Ja forum vnimam jako spolek dobrovolne se registrovanych a komunikujicich lidi, kteri venuji cas plkani a tvorbe temat.
Abych se stal sponzorem fora, musi me k tomu neco primet, ne jen zasponzorovat komunitu.
Takze, kdyz budu sponzorem fora, budu moci napr.
- hromadne vkladat fotky
- bude ma galerie topovana
- budou me inzeraty topovane
- budu mit pravo se prednostne hlasit na akce (rezervovat ubytovani)
- ...
Nebo zavedte poplatek napr. za moznost vkladat fotky (napr. 100-300 kc/rok) a donutite me. Budu to brat jako bonus, ne jako poplatek.
Tos tak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2891
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#7 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Já se tady spoustu věcí dozvím, rady, kontakty, nabídky pomoci, atd., ale hlavně provoz takovýho fóra něco stojí, takže rád přispěju, protože si třeba myslím, že je to minimálně slušnost, jednoduchý. A to nezmiňuju volnej čas, kterej to adminům vezme.
Naposledy upravil(a) penek dne 17 dub 2019 16:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13033
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#8 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Stejně jak penek.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9881
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#9 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Chápu to taky jako penek. Dobrovolnická organizace zajišťuje jakýsi neplacený zdroj informací.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Slusnost. Je to o tom, jak to kdo vnima. Mne to prijde nestastne zvolene pojmenovani. To by vsichni, kdo nejsou sponzorem a jsou trochu jesitni mohli brat jako utok, ze jsou neslusni.
Za mne je spravne, pokud zadam radu, tak nakonec vyreseni problemu informovat o jeho zpusobu vyreseni a tim pomoci dalsim. A na zadosti o radu reagovat svym prispevkem.
Pokud je problem s financema na provoz, tak zpoplatnit urcite veci, ktere hojne vyuzivame, ale nejsou pro chod fora nutne
Za mne je spravne, pokud zadam radu, tak nakonec vyreseni problemu informovat o jeho zpusobu vyreseni a tim pomoci dalsim. A na zadosti o radu reagovat svym prispevkem.
Pokud je problem s financema na provoz, tak zpoplatnit urcite veci, ktere hojne vyuzivame, ale nejsou pro chod fora nutne
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 199
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Třebíč
- Vůz: Volvo 850 2,5 10v,Volvo V70 2l 10v
#11 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Mám to stejně jako penek.
_________________
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
Volvo 850,B5252S,Manuál,r.v.96
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#12 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Sponzorem fóra jsem už párkrát byl i členem klubu, ale nelíbilo se mi přístup některých lidí. Sponzor fóra byl založen z několika důvodu před pár lety aby se něco změnilo na co nebyly prostředky. Nic se nezměnilo a peníze se projedly.
Chodím tady pravidelně a když můžu poradím nováčkům. Což si myslím, že je dostatečný sponzoring fóra, poněvadž by se tu nedočkali rady tak by tady nechodili nerozklikli reklamy a podobně.
Chodím tady pravidelně a když můžu poradím nováčkům. Což si myslím, že je dostatečný sponzoring fóra, poněvadž by se tu nedočkali rady tak by tady nechodili nerozklikli reklamy a podobně.
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#13 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Jako proč nemít přístup jako plenek, ale potom všichni kdo se přihlásí a chci vkládat příspěvky, protože někdo tu přijde jednou vložit inzerát zeptat se na radu a už se tu neobjeví protože dostal co chtěl zadarmo. Tak proč já bych mu to měl sponzorovat. Když mám být sponzor tak nechci reklamy aspoň teda.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#14 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
já bych to viděl asi tak:
- příspěvek 100+ : zobrazují se avatary ve zprávách (co je vlevo). jinak jen figurka (panenka/panáček)
- příspěvek 200+ : předchozí + možno ukládat fotky přímo do vlákna (max 800x600)
- příspěvek 300+ : předchozí + možno mazat příspevky ve vláknu, co jsem založil
- příspěvek 400+ : předchozí + možno ukládat forky FHD (nebo možná cosi více)
jo a rozhodně zjednodušit možnost platby, jak už se to tu zmiňovalo. třeba i PayPal s tím, že hold si něco usurpuje. ale jednoduchost rozhodně přivede mnoho dalších.
pak ještě:
- notifikace, před vypršením tohodle statusu a taky i po.
- příspěvek 100+ : zobrazují se avatary ve zprávách (co je vlevo). jinak jen figurka (panenka/panáček)
- příspěvek 200+ : předchozí + možno ukládat fotky přímo do vlákna (max 800x600)
- příspěvek 300+ : předchozí + možno mazat příspevky ve vláknu, co jsem založil
- příspěvek 400+ : předchozí + možno ukládat forky FHD (nebo možná cosi více)
jo a rozhodně zjednodušit možnost platby, jak už se to tu zmiňovalo. třeba i PayPal s tím, že hold si něco usurpuje. ale jednoduchost rozhodně přivede mnoho dalších.
pak ještě:
- notifikace, před vypršením tohodle statusu a taky i po.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 895
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Znojmo
- Vůz: Peugeot
#15 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Ja jsem tady zase na vsechny hodnej a vsichni me maji radi.+
_________________
postapo.cz
postapo.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4927
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#16 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Když jsem si před pěti lety koupil devadesátku, nevěděl jsem o volvu zhola nic. Jen to, že se mi strašně líbí, že je to jedno z nejbezpečnějších vozidel na světě a že ho chci mít.
Protože je prolezlé spoustou "nových" technologií (o kterých jsem věděl v té době velký prd) , tak jsem se ze začátku bál cokoliv rozebrat, abych něco nedojebal a na foru jsem pobral obrovské množství informací a považuji je za studnici moudrosti volvaře, který v ní umí hledat a má dost času na zbyt, pročíst vše co je důležité.
Dnes jsem na takové úrovni, že než bych jel do servisu se spojkou, tak raději vyndám agregát na dvorku, budu to dělat klidně 14 dní, ale budu vědět jak je to udělané. (zkušenosti, bez dalších komentářů)
Udržování takové instituce samozřejmě vyžaduje jisté množství investic a mě připadá samozřejmé nějak se na nich podílet.
Je mi jasné, že je spousta uživatelů aut se znakem Marta, kteří nejsou tak zruční, aby takovou množinu informací využili a proto mi nepřijde nijak pohoršující, že se sem tam na něco zeptají a zdarma dostanou relevantní odpověď. Třeba dozrají časem
Jsem pro naprostou svobodu a nechal bych to tak, jak to je.
Protože je prolezlé spoustou "nových" technologií (o kterých jsem věděl v té době velký prd) , tak jsem se ze začátku bál cokoliv rozebrat, abych něco nedojebal a na foru jsem pobral obrovské množství informací a považuji je za studnici moudrosti volvaře, který v ní umí hledat a má dost času na zbyt, pročíst vše co je důležité.
Dnes jsem na takové úrovni, že než bych jel do servisu se spojkou, tak raději vyndám agregát na dvorku, budu to dělat klidně 14 dní, ale budu vědět jak je to udělané. (zkušenosti, bez dalších komentářů)
Udržování takové instituce samozřejmě vyžaduje jisté množství investic a mě připadá samozřejmé nějak se na nich podílet.
Je mi jasné, že je spousta uživatelů aut se znakem Marta, kteří nejsou tak zruční, aby takovou množinu informací využili a proto mi nepřijde nijak pohoršující, že se sem tam na něco zeptají a zdarma dostanou relevantní odpověď. Třeba dozrají časem
Jsem pro naprostou svobodu a nechal bych to tak, jak to je.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#17 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Pokud davam sponzoring, tak ho davam kvuli tomu, ze mi to neco prinasi (extra moznosti, reklamu, odpis z dani...)
Admini by meli navrhnout, jake vyhody ve vyuzivani fora by bxl sponzorum priznan. Neb my prosti uzivatele nevime, jake moznosti forum nabizi ci kam ma smerovat nova podoba.
Za me 100-300 kc je ok a vybere se vice penez jak pri poplatcich 300-1000 kc.
Zvazme, jaky poplatek neodradi nove ucastniky fora od jeho vyuzivani. Nahlizeni a prispevek bez obrazku bych nezpoplatnoval.
Admini by meli navrhnout, jake vyhody ve vyuzivani fora by bxl sponzorum priznan. Neb my prosti uzivatele nevime, jake moznosti forum nabizi ci kam ma smerovat nova podoba.
Za me 100-300 kc je ok a vybere se vice penez jak pri poplatcich 300-1000 kc.
Zvazme, jaky poplatek neodradi nove ucastniky fora od jeho vyuzivani. Nahlizeni a prispevek bez obrazku bych nezpoplatnoval.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2900
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha - Opava
- Vůz: Volvo XC90 V8 + LPG 2005
#18 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Příspěvek v rozumné vyšší pro mě problém nebude.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 659
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC70, aut, D5, 165 kW, 2011, Sea Shell
#19 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Na fóru:
- získal jsem zde čtením vybraných témat pro mne plno důležitých informací.
- mohu se sám zeptat, když mám s něčím problém a dostanu radu, odpověď.
- koupil jsem zde nabízený náhradní díl.
Rád přispěju na chod a údržbu internetového fóra.
Jak napsal Haben, kdyby každý přispěl v rozmezí 100,-Kč - 300,-Kč,
tak se domnívám, že tyto částky nikoho nezruinují.
- získal jsem zde čtením vybraných témat pro mne plno důležitých informací.
- mohu se sám zeptat, když mám s něčím problém a dostanu radu, odpověď.
- koupil jsem zde nabízený náhradní díl.
Rád přispěju na chod a údržbu internetového fóra.
Jak napsal Haben, kdyby každý přispěl v rozmezí 100,-Kč - 300,-Kč,
tak se domnívám, že tyto částky nikoho nezruinují.
_________________
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
XC70 D5 AWD (165 kW Polestar) 2011, automat, seashell metallic
C70 2,4i (125 kW) 2008, manual, celestial blue
bylo: S40 T4, 1999, automat
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#20 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Přepočtěte to na X piv případně Y běžných denních menu. Pak i částka 300-500Kč (za rok) náhle může začít vypadat zcela v jiném světle (1 pivo/měsíc)...
Je dobré věci zvažovat v ceně jejich "užitečnosti" - rozpuštěno za rok zase všechno vypadá jinak.
/PL
Je dobré věci zvažovat v ceně jejich "užitečnosti" - rozpuštěno za rok zase všechno vypadá jinak.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#21 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Klidně by se to mohlo jmenovat sponzor kýty,
dojezdné, nebo tak nějak.
dojezdné, nebo tak nějak.
-
Online
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 3675
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#22 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Pinďo, sponzor fora nevznikl proto, že by klub škemral o nějaké peníze na něco. Vznikl jen proto, že se někteří běžní uživatelé ptali, jak mohou finančně přispět dobrovolně na chod fora, protože měli pocit, že je to tak správné, na oplátku, že jim nějak pomohlo a členy klubu být nechtěli. Takže se vymyslel tenhle způsob, nikdo jim za to nic nesliboval. Ale ono je třeba si rejpnout
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2428
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno - střed
- Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#23 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Pinďo, tobě prostě to, že na tebe v Drhlenách před dvěma lety nezbyla kýta, nedá spát, že?PINĎABC píše:Klidně by se to mohlo jmenovat sponzor kýty,
dojezdné, nebo tak nějak.
Jinak si neumím vysvětlit, proč motáš dohromady kýtu, dojezdné na sraz a spozora fóra.
Hajnej, Ondra.: K tomu QR, jak už psal Uřvanej, QR vlastně není problém vytvořit. Může se udělat několik částek a vystavit to na web. Jen je pří platbě nutné doplnit Nick do zprávy pro příjemce, protože jinak není jak platbu spárovat s konkrétním člověkem. Mě osobně v aplikaci FIO banky doplnit úplně v pohodě jde i z QR vloženého zde Uřvaným.
Pro členy už mám generování QR na platbu členství vymyšlené, jenže tam je to jednoché s párováním, protože každému můžu na jeho profilu na klubovém webu vygenerovat jeho vlastní s kompletními údaji. U sponzora je to právě o tom, že není jak automaticky napárovat.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Online
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#24 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Tak to teda vůbec není pravda! Martin tehdá Rejpal do vlastnosti fora a počtu členů klubu. Klub oponoval, že nemá prostředky a vymyslelo se že kdyby každý přispěl ne jako člen klubu tak by se stránky na zastaralém serveru atd vylepšily. Nebo tak něco.
Práce vaší si vážím a chodím sem rád.
Nerejpu, ale jak je to s tou potrefenou
Práce vaší si vážím a chodím sem rád.
Nerejpu, ale jak je to s tou potrefenou
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12076
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#25 Proč není statut sponzora fóra zajímavý?
Haben: člověče zrovna dneska jsem viděl týpka, co ho taky nikdo k ničemu nenutil a tak využil výhodu, kterou mu stání na červenou poskytovalo ve formě ušetřeného času a vyhodil obal od sušenky z okna. Tvuj názor je hodně zajímavej a musim říct, že mě překvapilo, ž někdo může mít takovej pohled na život, a dělat jen to, do čeho ho někdo čimkoliv donutí. Chápu, že jsem to asi nepochopil zcela správně, nicméně zajímavej extrém.
Ale jak už se psalo výše, člen klubu má výhody v nižším dojezdném na srazy a má otevřenou jednu sekci s informacemi o klubu navíc na fóru. Takže pokud to vezmeš čistě finančně, tak se to taky nevyplatí. A sponzor nemá navíc vůbec nic.
Každopádně jsem z toho pochopil, že jsem ten původní dotaz napsal uplně blbě
A s tim sponzorem je to jak píše Chase, nikdo nikomu nic nesliboval ani nepodmiňoval, ale opravdu to vzniklo na podnět Martina. Samozřejmě se tu můžeme hádat, protože už to nikdo nevykope a každej si pamatuje z té "diskuse" jen malou část a to ještě blbě.
Jo a na mě tehdy kejta taky nezbyla, héč, protože jsem uspával dítě a vyhrál jsem
Ale jak už se psalo výše, člen klubu má výhody v nižším dojezdném na srazy a má otevřenou jednu sekci s informacemi o klubu navíc na fóru. Takže pokud to vezmeš čistě finančně, tak se to taky nevyplatí. A sponzor nemá navíc vůbec nic.
Každopádně jsem z toho pochopil, že jsem ten původní dotaz napsal uplně blbě
A s tim sponzorem je to jak píše Chase, nikdo nikomu nic nesliboval ani nepodmiňoval, ale opravdu to vzniklo na podnět Martina. Samozřejmě se tu můžeme hádat, protože už to nikdo nevykope a každej si pamatuje z té "diskuse" jen malou část a to ještě blbě.
Jo a na mě tehdy kejta taky nezbyla, héč, protože jsem uspával dítě a vyhrál jsem
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1037 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od spy