Ejdou Rotačákova V70 2.4 T5, AWD, MY 2007

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

:lol: po telefonu mi řekli, že komprese na všech válcích ok. Tak si říkám super!!!
Přijedu tam a říkám, že si auto ještě projedeme, aby posoudili spojku a dvouhmotu.
Voala.....auto nastartovalo na 3 válce, takže......zítra budu snad vědět víc.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1209
Registrován: 7 roků 3 měsíce
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Blade »

Nekde tam asi problem bude, kdyz se ti ztracela voda a olej, pak se to najednou samo opravi a zase samo pokazi, nechal bych to asi rozhodit cele a podival se dovnitr...

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5149
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od python.p »

To je dnešní standard ne? Takže máš vlastně T3 ne? :D eko-přátelské Volvo.  

Pardon musel jsem. Nicméně ať je to co nejdřív v cajku a za co nejméně. Přeci jen jsi jeden z mála co se o auto stará naprosto příkladně. :good:
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

Jak to vubec znělo na 3 válce ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5149
Registrován: 7 roků
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od python.p »

Blbě? :D

_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od doktor »

Tak jestli merili komprese, tak tam asi neco blbe zapojili. To bych cekal, ze na 3 valce to ani nenaskoci
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3653
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od yoby »

Na 3 auto i jede :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od raolsa »

yoby píše:Na 3 auto i jede :-)
Potvrzuji, když mi odešly 2 cívky naráz tak jsem s tím taky dojel půl cesty do práce a celou zpět. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

PINĎABC
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5056
Registrován: 12 roků 4 měsíce
Bydliště: Bílovec
Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od PINĎABC »

A kde to máš v servise, proč to dáváš nějakým dementům. Co ti řeknou že je to cajk a pak ani neodejdeš domů. Jestli vůbec něco měřili. Měli se podívat na cívky těsnění kolem nich atd. Dilatanti. :D sorry jako, ale že zrovna ty si necháš srát na makovici.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Pinďo v T6R. Pan Jiřička mi ještě pouštěl videa, měření z každého válce zvlášť. Na ciferníku bylo 11,2-9,6 na všech pěti válcích. No a dál už tu pohádku znáte. Jsem zvědav, co se zítra dozvím :ROFL: už se tý svý darmožroutský popelnici směju....ale nechám si jí <3
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5183
Registrován: 7 roků 7 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Ejdou Rotacak píše:................. Pan Jiřička mi ještě pouštěl videa, měření z každého válce zvlášť. Na ciferníku bylo 11,2-9,6 na všech pěti válcích. ....................
No tím je to ještě zajímavější.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od michal_0077 »

neresis to uz moc, nehledas si problemy? Ono je spousta servisu co kompresi neumi spravne zmerit. Myslim ze T6R to se snad nebude jejich pripad. Tem bych veril, jestli rikaji ze komprese jsou v poradku.

Ke spotrebe vody - mas tam dva reduktory spousta hadic navic, navic vetsina reduktoru neni uplne tesna, taky musim na autech dolivat. Zkontroluj si hadice po montazi to chce obcas pretahnout
Ke spotrebe oleje - myslim ze kdyz vyuzivas vykon jaky mas tak je nejaka spotreba oleje ocekavatelna. Na blbnuti by to chtelo 10W-60. Je to nadopovany turbomotor, ktery ma neco najeto.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

xSam
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1282
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od xSam »

Nechci tady vyvolat flame, ale ja si o T6R myslim sve.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od simons93 »

michal_0077 píše:
Ke spotrebe vody - mas tam dva reduktory spousta hadic navic, navic vetsina reduktoru neni uplne tesna, taky musim na autech dolivat. Zkontroluj si hadice po montazi to chce obcas pretahnout
Ke spotrebe oleje - myslim ze kdyz vyuzivas vykon jaky mas tak je nejaka spotreba oleje ocekavatelna. Na blbnuti by to chtelo 10W-60. Je to nadopovany turbomotor, ktery ma neco najeto.
Hele jestli dolíváš kvůli netěsnícímu reduktoru, tak je to špatně. Já ani nikdo z mýho okolí po montáži LPG nemuseli dolít nikdy ani mililitr vody. Vzorek sice malý (6 aut), ale kdyby to byla běžná věc jak říkáš, tak myslim, že by se to aspoň na jednom projevilo. Za mě teda dolívat vodu do auta ani po montáži LPG (navíc Ejdou ji má poměrně čerstvou ještě) běžný není a je tam něco špatně.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od michal_0077 »

ve trech autech mame reduktor KME-Gold a proste ty kolinka uplne netesnej, a taky obcas musim prejit hadicove spony. Neni to nic strasneho ale 1 dcl za rok doleju.
S tou novou montazi jsme to myslel tak, ze se treba nekde jedna sponka poradne nedotahla.


S T6R se asi kvalifikovane vyjadrovat nemuzu, nemam zadnou osobni zkusenost. Jen jsem si rikal ze Volvo delaji roky tak budou profici
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od paconni »

Ja byl u T6R a nechaval proplachovat prevodovku. Nakonec se bez souhlasu rozhodli, ze vymeni jen cast a zadnej proplach delat nebudou. Takze nevim nevim. Spis bych zkusil Auto Kurtz nebo Marru.

Mam stejnej motor, taky AWD, taky LPG a nikdy jsem vodu nedolival. Max olej - pote co jedu desnou pilu (v DE). Dela to cca. 1 litr na 10-15 tis. km. Takze asi v normalu.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od michal_0077 »

ja kdyz provozoval auto na nemeckych dalnicich kde 200km/h je normalni rychlost, tak jsem dolival 1L na 5000km.
Ted kdyz jezdim v CR tak nedolivam. Spotreba se mi mezi vymenama drzi mezi ryskama.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Pep
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 380
Registrován: 5 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 MY11 T6 AWD

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Pep »

paconni píše:...Takze nevim nevim. Spis bych zkusil Auto Kurtz nebo Marru...
Souhlas, každopádně se přidávám k uživatelům xSam a Paconni s tím, že také nemám úplně nejlepší zkušenost s T6R...

Jasko
Offline
Příspěvky: 333
Registrován: 12 roků
Vůz: S 80 2,4b 125kw

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Jasko »

michal_0077 píše:ja kdyz provozoval auto na nemeckych dalnicich kde 200km/h je normalni rychlost, tak jsem dolival 1L na 5000km.
Ted kdyz jezdim v CR tak nedolivam. Spotreba se mi mezi vymenama drzi mezi ryskama.
Presne tak mam ten istý motor a keď mu dam napiť tak si vezme viac oleja.

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak problém prý byly cívky - pokud je to skutečně tak, tak to dopadlo vlastně skvěle :)

Co se týče úniku oleje a chladící kapaliny - asi jsem zbytečně hysterčil, jak se měnilo turbo,
něco jim na servise nejspíš uteklo a už nedolili. Páč od té doby jsem úniky nějak nezaregistroval
a v T6R taky neshledali, že by s motorem bylo kromě cívek něco špatně. Nezbývá mi jako
laikovi než jim věřit.

zatím vyměnili 1 cívku, řekl jsem ať pro jistotu vymění i zbylé 4 + novou sadu zapalovacích svíček.
+ přední levá poloosa a ložisko náboje.

U té poloosy se mi ale nelíbí nabízená cena - 12 000kč s DPH mi přijde za poloosu dost :no:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13192
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od raolsa »

Ejdou Rotacak píše:U té poloosy se mi ale nelíbí nabízená cena - 12 000kč s DPH mi přijde za poloosu dost :no:
Dobrá cena za origo díl. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvky: 2221
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Zajsoft »

Taky mi od od boku tak pride, pokud je to cena za novou origo...
Ted me cekaj obe predni na V8, loziska ve vnitrnim homokynetaku jsou ve stavu, ze jsme se to snazily skoro 2h dosunout v prachovce, pak rozebrane dobu normalne rucne... Az nakonec holt palici...
(A samozrejme presazeno o 120/240, takze to pri brzdeni "krasne" mlati... Ale zas to uz skoro nemlati pri prejeti nerovnosti :D :D :D)


Svicky sis vybral, nebo je tam nechal neco nacpat dle uvazeni?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak ono toho je v cenové nabídce hrozně moc:

1) 5ks žhavicích cívek
2) 5ks svíček
3) 2ks horního uložení předních tlumičů
4) 2ks předních tlumičů
5) 2ks silentbloků předního ramene
6) 2ks pouzdra předního ramene zadní
7) 1ks přední levé poloosy + vymezovací kroužky poloosy
8 ) Ložisko kola přední
9) 3"DP Ferrita se 100 CPI Racekatem
10) 5ks zelené vstřiky BOSCH
11) drobotina: gufero vačky, spotřební materiál, dorazy ramen, geometrie, práce....

+ chip Stage 4 od D5T5

+ možná spojka s dvouhmotou - počkám, co řeknou po výměně poloosy :%)

To zas bude raketa....
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3292
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

tak už se to peče :kuchta:

http://europeantuning.luondo.nl/en/11205296/ferrita-3-downpipe-volvo-s60--v70n--xc70--awd--r

Do konce měsíce snad poreferuju, jak auto brumlá se stage4.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5275
Registrován: 5 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

Ejdou Rotačákova V70 2.5T, AWD, MY 2007

Příspěvek od Warcz »

Místo toho aby byl rád že mu to jezdí tak tomu ještě přidá pod kotlem :kuchta:

Držím palce
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km

Zpět na „Galerie uživatelů“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ccc111