Zkušenosti s LPG 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Problém se vstřikama býval dříve na starších systémech, kde se dalo jezdit jenom na LPG a potom se vstřiky nepoužívali vůbec, tam hrozilo že se zalepí, zatuhnou, ale u těhle systémů, kde se na benzín startuje a kousek jede to nevadí.
Mám na Volvu na LPG najeto nějakých 150 kkm a benzínové vstřiky si nestěžovaly.
Horší je to s palivovým filtrem, ten se zanáší kvůli tomu, že Volvo nemá u těhle motorů vratku do nádrže a tudíž benzín leží ve filtru a časem ho ucpe.
Proto filtr měním cca 1x za rok až dva.
Mám na Volvu na LPG najeto nějakých 150 kkm a benzínové vstřiky si nestěžovaly.
Horší je to s palivovým filtrem, ten se zanáší kvůli tomu, že Volvo nemá u těhle motorů vratku do nádrže a tudíž benzín leží ve filtru a časem ho ucpe.
Proto filtr měním cca 1x za rok až dva.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
Aha tak tohle mi vysvetluje ten senzor tlaku benzinu, takze tam opravdu neni vratka? musim se kouknout na listu, ale asi mas pravdu. Kdyz se necerpa benzin porad dokola tak to znamena ze se ani od motoru nezahriva. To byvalo problem proc odchazela cerpadla lidem co jezdili porad na rezervu ze se vracel teply benzin do nadrze.
No ja jeste benzinovy filtr nemenil, rekal jsem si projde nim par litru benzinu, neni ho potreba menit
Mam to auto 8 roku a nebyl problem. Asi zase ten 100 oktan...
No ja jeste benzinovy filtr nemenil, rekal jsem si projde nim par litru benzinu, neni ho potreba menit

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Senzor tlaku tam žádný nemám. Novější 2,5 už jo?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
no ja tomu presne nerozumim... nejaka auta maji ten senzor nejaka nemaji.... Ja ho na svem aute taky nemam. je to na liste na miste kde ma vetsina aut je ventilkek
https://www.youtube.com/watch?v=j_xlUn1TIzo"
dela ho bosch cislo 0 261 230 110
proste z logiky veci, kdyz tam neni vratna vetev tak tam musi byt nejaky senzor nebo se musi pumpa nejak regulovat aby netlacila porad do uzavrene vetve.
https://www.youtube.com/watch?v=j_xlUn1TIzo"
dela ho bosch cislo 0 261 230 110
proste z logiky veci, kdyz tam neni vratna vetev tak tam musi byt nejaky senzor nebo se musi pumpa nejak regulovat aby netlacila porad do uzavrene vetve.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
Opravdu me zajima, jak ta benzinova pumpa na tech motorech funguje. Ja nenam ani na jednom aute cidlo tlaku benzinu, A jak pise Raolsa tak tam neni ani zpetne vedeni.
To ta pumpa tlaci porad naplno?
To ta pumpa tlaci porad naplno?
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pumpa má v sobě ventilek, který se otevírá po dosažení tlaku a pak to přes něj teče zpátky do nádrže.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Volvu zdar! Tak už pár mesiacov som majiteľom V70III 2.5FT (verzia T8) 147kW. Je tam systém LPi od Vialle. Včera prebehla prvá generálka od montáže v 75tkm. Predchádzajúcemu majiteľovi niekto nakecal, že systém je bezúdržbový, takže prvá kontrola až po 130tkm od montáže (odporúčaný interval max 100tkm). Našťastie v nemecku majú očividne kvalitný plyn, takže všetko nakoniec ok.
Rozmýšlam či už pri tomto nájazde nenchať skontrolovať ventilové vôle. Určite budem prechádzať na 5W30 z 0W30 a uvidím ako sa motor bude chovať. Momentálne v týchto hicoch po dlhej jazde a otvorení kapoty už trochu počuť náznak kovového klepotu z jedného miesta hlavy (uloženie vačky alebo ventil?). Každopádne budem konzultovať s Jeanom v Brne...
Rozmýšlam či už pri tomto nájazde nenchať skontrolovať ventilové vôle. Určite budem prechádzať na 5W30 z 0W30 a uvidím ako sa motor bude chovať. Momentálne v týchto hicoch po dlhej jazde a otvorení kapoty už trochu počuť náznak kovového klepotu z jedného miesta hlavy (uloženie vačky alebo ventil?). Každopádne budem konzultovať s Jeanom v Brne...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 5675
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
Zkušenosti s LPG 2.5T
Já mám s LPG najeto 60 tis. bez jediného problému a též koketuji s myšlenkou, že ten vršek otevřu a vůle zkontroluji.
Důvod k tomu nemám, ale spíše zvědavost
Důvod k tomu nemám, ale spíše zvědavost

-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
No jo, som na tom podobne. Že som si blbec namiesto otvárania kapoty nedal hlasnejšie rádio 

_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Tak kazdy udelame video a porovname zvuk
))
Jinak ja mam najeto 12500km/1450l takze jsem uz na svem a snad jeste hodne najedu.

Jinak ja mam najeto 12500km/1450l takze jsem uz na svem a snad jeste hodne najedu.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Môžem to skúsiť nahrať, ale podľa mňa to spolu s hlukom pozadia nebude mať moc výpovednú hodnotu. Skúsim prejsť na 5W30 z 0W30 a uvidím, čo to povie.
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
mam na LPG 160 000 km, vetsina hodne rychle presuny po nemeckem autobahnu. Takze ventily dostavaj na prdel.
Zatim vse dobre. Materialy asi budou jeste na V70 II kvalitni...
Zatim vse dobre. Materialy asi budou jeste na V70 II kvalitni...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
Nič. Protože budeš mít pořád stejnou viskozitu ale jinou hraniční čerpací teplotu...M4jky píše:Môžem to skúsiť nahrať, ale podľa mňa to spolu s hlukom pozadia nebude mať moc výpovednú hodnotu. Skúsim prejsť na 5W30 z 0W30 a uvidím, čo to povie.
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Musím sa na to znovu pozrieť. Odporúčali mi s nájazdom 200tkm+ prejsť na 5W30. Otázka je či motoru pomôžem alebo skôr uškodím. To je ale do inej témy a článkou je všade kopa...
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 6288
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Zkušenosti s LPG 2.5T
Pomohl by třeba 5W40, nebo 5W50. Ale 5W30 a 0W30 je více méně stejný...
_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
na tento motor jedine 5W-50 jinak vse karbonuje, aspon pri mem stylu jizdy. 5W-50 je i po 20 000 km stale bez castecek karbonu. Nutno dodat ze tam za tech 20 000km 4l pri rychle jizde doleju
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Zkušenosti s LPG 2.5T
Zdarec,
mam zase problem s plynem. Mapy plynu jsou dle plynare perfektni, akorát na diagnostice vyskakuje chyba teploty. Vypada to, jako by zamrzal reduktor. (Kdyz jedu rychle, auto drzi prepnute na plyn). Kdyz jedu poklidne, snazi se to přepnout, ale nechyta se to. Teplotni cidlo pry v pohode a mohlo by to byt v zacpanym reduktoru (ohrivani). Delal nekdo cisteni reduktoru - mam Magic 3.
Diky za rady
mam zase problem s plynem. Mapy plynu jsou dle plynare perfektni, akorát na diagnostice vyskakuje chyba teploty. Vypada to, jako by zamrzal reduktor. (Kdyz jedu rychle, auto drzi prepnute na plyn). Kdyz jedu poklidne, snazi se to přepnout, ale nechyta se to. Teplotni cidlo pry v pohode a mohlo by to byt v zacpanym reduktoru (ohrivani). Delal nekdo cisteni reduktoru - mam Magic 3.
Diky za rady
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2246
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
Zkušenosti s LPG 2.5T
Jo, hod to(magic) ze skaly... Ty reduktory hnijou a vetsinou pak foukaj do vody...paconni píše:Zdarec,
mam zase problem s plynem. Mapy plynu jsou dle plynare perfektni, akorát na diagnostice vyskakuje chyba teploty. Vypada to, jako by zamrzal reduktor. (Kdyz jedu rychle, auto drzi prepnute na plyn). Kdyz jedu poklidne, snazi se to přepnout, ale nechyta se to. Teplotni cidlo pry v pohode a mohlo by to byt v zacpanym reduktoru (ohrivani). Delal nekdo cisteni reduktoru - mam Magic 3.
Diky za rady
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Zkušenosti s LPG 2.5T
Dik. Co vzit jako nahradu???
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14368
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Zkušenosti s LPG 2.5T
Mám KME gold už 150 kkm a když jsem teď měnil podruhé membrány, tak vnitřek, krom černého bordelu z LPG, jak nový.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 287
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: S60 2.5T 04
Zkušenosti s LPG 2.5T
Na Prins systému už mám 150kkm a krom filtrů se nic jiného nedělalo. A motor taky cajk. 

_________________
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
Volvo... automobily s duší.
S60 12/2003 2,5T B5254T2 M56 370kKm black and white.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Zkušenosti s LPG 2.5T
taky mame KME GOLD na trech autech, 150kkm s puvodnima membanama. Tlak to drzi porad pekne
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Zkušenosti s LPG 2.5T
Byl jsem v Hornich Pocernicich u p. Krale. Je to zu tyden a ja porad nevim, co si o tom mam myslet...
1) mapy podle nej OK
2) chyby ohledne teploty reduktoru - po smazani se dal neobjevuji
3) potom tvrdi, ze hodnoty vstriku (casu) mezi benzinem a plynem maji byt odlisne max o 10-15% (puvodne rozdil o 100%). Navrhuje prevrtani trysek na vetsi prumer - z 2,5 az na 2,8 (3,0). Prvni odmontovana tryska pada do motoru, nahradni stejne velikosti nema. Po dvou hodinach spekulovani s ruznyma dratkama beru jeho naradi, oddelavam sani (stejnej job jako cisteni PCV) a trysku lovime.
4) Trysky odvrtane a namontovane. Jdu to projet, auto jede bezvadne. Pada ale tlak z reduktoru, cili zjisti, ze se reduktor zadira (i kdyz jsem ho na to hned na zacatku upozornoval). Zkousi dalsi nastavovani.
5) Motor nebeha uplne OK, pry svicky v pr*eli. (ale ani na benzin, takze beru za relevantni informaci).
6) po ceste domu se rozsviti kontrolka motoru - chuda smes.
7) navrat k nemu, uprava hodnot, vymazani chyb. Auto jede normalne, druhy den kontrola zase sviti.
Proc jsem k nemu jel - mam LPG Tech a on na to ma diag. Celej den v prd*li, Auto porad nejezdi jak ma. Takze bude se resit vymena reduktoru a svicek. Se asi poseru... Nejakej osvedcenej tip na plynare v Praze (Vanka jsem se nedovolal - asi dovolena)
1) mapy podle nej OK
2) chyby ohledne teploty reduktoru - po smazani se dal neobjevuji
3) potom tvrdi, ze hodnoty vstriku (casu) mezi benzinem a plynem maji byt odlisne max o 10-15% (puvodne rozdil o 100%). Navrhuje prevrtani trysek na vetsi prumer - z 2,5 az na 2,8 (3,0). Prvni odmontovana tryska pada do motoru, nahradni stejne velikosti nema. Po dvou hodinach spekulovani s ruznyma dratkama beru jeho naradi, oddelavam sani (stejnej job jako cisteni PCV) a trysku lovime.
4) Trysky odvrtane a namontovane. Jdu to projet, auto jede bezvadne. Pada ale tlak z reduktoru, cili zjisti, ze se reduktor zadira (i kdyz jsem ho na to hned na zacatku upozornoval). Zkousi dalsi nastavovani.
5) Motor nebeha uplne OK, pry svicky v pr*eli. (ale ani na benzin, takze beru za relevantni informaci).
6) po ceste domu se rozsviti kontrolka motoru - chuda smes.
7) navrat k nemu, uprava hodnot, vymazani chyb. Auto jede normalne, druhy den kontrola zase sviti.
Proc jsem k nemu jel - mam LPG Tech a on na to ma diag. Celej den v prd*li, Auto porad nejezdi jak ma. Takze bude se resit vymena reduktoru a svicek. Se asi poseru... Nejakej osvedcenej tip na plynare v Praze (Vanka jsem se nedovolal - asi dovolena)
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 548
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Východní říše
- Vůz: V70III 2.5FT MY2009
Zkušenosti s LPG 2.5T
Keby sa chcel niekto hrať na doktora so stetoskopom alebo na veštca s gulou, tak môže poradiť čo v hlave motoru by to mohlo byť. Každopádne už sa psychicky pripravujem na kombo generálka hlavy a výmena spojky+dvojmoty...Warcz píše:Tak kazdy udelame video a porovname zvuk))
Jinak ja mam najeto 12500km/1450l takze jsem uz na svem a snad jeste hodne najedu.
https://drive.google.com/open?id=1-4dWZb3iVgUFtUL0vZ958SyWLWmg6OJa
_________________
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
V70III 2.5FT Momentum, 147kW, MY2009, M66
Zmenilo majitela - Čmoud: V70I 2.5TDI '97, D5252T 103kW, manuál, uhlie
-
Offline
- Příspěvky: 5808
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
Zkušenosti s LPG 2.5T
Ok diky za zvuk, třeba někdo pozná, nebo po opravě napiš co to bylo. Zni to jako nafta 

_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]