Retrofit Digitalnych budikov

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#201 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Urvanej »

Já to nechcu študovat, tak nahlašte všechno, co patří jinam... :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#202 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

Retrofitování TFT budíků ve světě žije, pokusím se shrnout dosavadní možnosti i zde:

Retrofit TFT budíků - tedy náhrada DIM za "barevnou" TFT DIM je možná v zásadě do všech P3 aut (XC/V70III S80II XC60 S/V60 a série x40) s těmito variantami:

1. "facelift" auta se sytémem Sensus (XC/V70III S80II XC60 S/V60 MY14-)
- zde jde zásadě jen o výměnu "analogových" budíků s centrálním černobílým displejem a správné naprogramování DIM a CEM
- není třeba doplňovat kabeláž, vše je plug&play
- všechny funkce DIM jsou zachovány (vč. ukazatelů Eco/Power), i originální diagnostika "vidí" DIM
- záměna je plně podporována ve VDASH za pomocí automatického wizardu
- je třeba dekódovat CEM (*)


2. "předfacelift" auta se sytémem Sensus (XC/V70III S80II XC60 MY12-13, S/V60 MY11-MY13)
- zde se nahrazuje novější verze černobílých budíků se dvěma LCD displeji
- TFT doplňuje tolik požadovanou funkci zobrazení teploty chladící kapaliny v motoru
- do kabeláže je třeba doplnit pár vodičů mezi bílý konektor DIM a zásuvku OBD
- většina funkcí je zachována (ESC/DSTC, nastavování času, atp.)
- v některých kombinacích motorizace/MY se nezobrazují indikátory Eco/Power (typ. u MY11-12), pracujeme na modifikaci, kdy se budou zobrazovat náhradní hodnoty
- MT: GearShift (nápověda řazení) nefunguje u některých motorizací
- záměna je plně podporována ve VDASH za pomocí automatického wizardu
- mazání servisního intervalu se provádí přes VDASH (případně i přes páčku, ale to ještě nemám vyzkoušeno)
- oficiální diagnostika DIM "nevidí"
- je třeba dekódovat CEM (*)


3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)
- ne-Sensusové auto má menší černobílý LCD displej rádia/klimy
- i zde TFT DIM doplňuje m.j. zobrazování teploty chladící kapaliny v motoru
- do kabeláže je třeba doplnit pár vodičů mezi bílý konektor DIM a zásuvku OBD
- indikátory Eco/Power nejsou nativně podporovány - stávající modifikace (ale jen u některých motorizací) už zobrazuje některé náhradní hodnoty (Power indikátor se "hýbe")
- MT: GearShift (nápověda řazení) zatím nefunguje
- při zapnutí/vypnutí BLISu (tlačítkem) se nezobrazí hláška na DIM
- některé funkce nejsou (a nebudou - díky omezení designu) podporovány:
-- vypnutí DSTC (ESC OFF) je v původním autě přes páčku, u novějších pak v Sensusu - funkce vypnutí není dostupná
-- čas je třeba nastavit přes VDASH = TFT DIM nemá "čudlík" (a u TFT se čas nastavuje v Sensusu) - alternativně lze zapojit starou DIM, nastavit čas a pak vrátit TFT - což je krkolomné, ale funkční
- mazání servisní intervalu, nastavení času i diagnostika se provádí přes VDASH, oficiální diagnostika DIM "nevidí"
- záměna zatím NENÍ podporována ve VDASH, systém zatím testuje několik beta-testerů
- je třeba dekódovat CEM (*)


4. řada x40 (V/XC40)
- podobné jako v bodě 1., jen tvar budíků je jiný než u předešlých typů aut, nejsou vzájemně zaměnitelné


TFT retrofit mimo zprovoznění všech funkcí řeší hlavně ty problémy, které nastanou, když do auta dáte TFT s "náhodným" SW dárcovského auta.
Speciálně:
- ukazatel paliva - může ukazovat "naopak", nepřesně, případně vůbec. V ultimátním případě, když DIM ukazuje nulu v palivu, vybraným autům rovnou zastaví motor a domů jedete na odtahovce
- "černý střed" - TFT neukazuje prostřední displej.


Dále chci zmínit, že pro TFT retrofit vůbec nemusíte řešit, zda-li bylo dárcovské auto AWD/FWD, z x60 nebo x70, nebo nafta/benzín. Jediné, co je podstatné, je typ převodovky - AT/MT (to pole vpravo: PRND pro AT nebo GearShift +- pro MT). A samozřejmě fyzický tvar budíků x40 nelze do x60/x70/x80 a naopak.


(*) dekódování CEM: je proces, kdy se auto i PC s VDASH zapojí na nabíječky (**). Přes OBD a trvale on-line se CEM nejpozději do 24h "odemče" pro změny konfigurace. V průměru je to 12h. Proces lze kdykoli přerušit a pokračovat jindy.
(**) Nabíječkou pro auto je míněn takový zdroj, který má dostatečný proud na to, aby auto "uživili" - t.j. cca. 10-15A. Malé 4A nabíječky z Lídlu nevyhoví a proces bude při poklesu napětí na baterce předčasně ukončen.


Sorry za to množství textu, ale lépe to neumím. Tohle aspoň bude zdroj do naší wiki, která se tomuto tématu bude věnovat.

/Pavel


P.S. Problémy s adaptivním tempomatem jsou vyřešeny, proto je zde záměrně neuvádím...
Naposledy upravil(a) ok2ucx dne 22 bře 2019 11:44, celkem upraveno 1 x.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#203 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od raolsa »

To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#204 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Zajsoft »

Tak a ted bych to prosil jeste ve variante, jak to nacpat do P2/P80 :-D
Protoze z popisu mam skoro pocit, ze budiky fungujou prakticky temer zcela samostatne
a je to jen o tom, zda z OBD dostanou data... A pokud tomu tak je, tak by si clovek ty budiky rad po mechanicke strance klidne postavil... :-)
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 22 bře 2019 13:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#205 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Jakub Svoboda »

raolsa píše:To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?
Ano, má. U mé XC70III měřeno klešťákem cca 18A.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#206 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:To má fakt auto takový odběr na zapnutý klíček i když jsou vypnutá světla, vypnutý větrák topení a vypnuté rádio?
Tohle milej pane není žádná škodovka stovka 8) Tam maximálně svítila žárovka na stropě a tekl proud zapalovací cívkou, když byl zrovna rozdělovač v sepnutém stavu.

Ale vážně: tahle auta (i v "programovacím režimu", když se dekóduje tohle heslo) tak asi těch 10-15A skutečně vezmou (XC90 ještě víc). Proto jsem zainvestoval do 40A italské nabíječky Telwin (dělají i svářečky, takže ty velký proudy umí). Švédský C-Tek dělá ještě lepší kusy, hlavně co se týká provedení kabeláže.

Každý autoservis by měl (a vidím kolem, že bohužel nemá) mít takovou pořádnou bednu na tahle novější užraná auta. Jinak jsou z toho ta zoufale vybité baterky, poškozené immobilizéry, chyby SRS-CFFF atp. Nic masového, ale když se do auta něco nahrává, tak to trvá a (často už vyšumělá) baterka dodávku energie nezvládá. Anebo stačí jen 30 minut diagnostiky bez motoru...

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12979
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#207 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od raolsa »

Aha, děkuji za osvětu, začnu koukat po nějaké pořádné nabíječce. :wink:

Třeba tohle?

https://www.peddy.cz/naradi-dilenske-naradi-autonabijecky/nabijeci-zdroj-telwin-alpine-50-boost
Naposledy upravil(a) raolsa dne 22 bře 2019 15:32, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#208 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od marekbm »

týjo. tím že nejde vypnout DSTC tak ten retrofit nechcu. to by mě pak v zimě nebavilo jezdit :(
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#209 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Zajsoft »

marekbm píše:týjo. tím že nejde vypnout DSTC tak ten retrofit nechcu. to by mě pak v zimě nebavilo jezdit :(
No boze, tak si udelas jednocip s tlacitkem, kterej po ODB posle ten prikaz :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#210 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:Aha, děkuji za osvětu, začnu koukat po nějaké pořádné nabíječce. :wink:

Třeba tohle?

https://www.peddy.cz/naradi-dilenske-naradi-autonabijecky/nabijeci-zdroj-telwin-alpine-50-boost
Dobrá ale těžká. Dovoluji spokojeně propagovat něco takového: https://www.topbattery.cz/nabijecky-startovaci-zdroje/pro-auto-moto-baterie/telwin/nabijecka-autobaterii-telwin-pulse-50-6v-12v-24v.html

P.S. Nenecháme z toho udělat zvlášť topic?

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#211 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Blade »

nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#212 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

Volvo Polestar píše:nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?
3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Online
Příspěvků ve vlákně: 34
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#213 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Arkaz »

Mozno by bolo dobre aby ten prispevok kde je info bol aj na prvej stranke tejto temy. Ked tak obetujem moj a upravim ho alebo nech to niekto vlozi pod moj prispevok.

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#214 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Blade »

ok2ucx píše:
Volvo Polestar píše:nejak nevidim xc60 pred 2011? Koukam spatne nebo do MY09 nejde?
3. ne-Sensusová auta (XC/V70III S80II XC60 -MY11)

/PL
Dekuji Pavle, ja kdyz videl tu pomlcku pred 11 tak jsem myslel ze to znaci od roku 2011...
Mate nedko tip, ktere budiky teda na alegru objednat, nebo Pavle nejsou skladem?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#215 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

.. i něco skladem mám, jeden manuál, zbytek automaty.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#216 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od ok2ucx »

Volvo Polestar píše:ja kdyz videl tu pomlcku pred 11 tak jsem myslel ze to znaci od roku 2011..
Já vlastně ani nevím, jaký je ten správný úzus:

-MY11 chápu jako do MY11 včetně
MY11- zase od roku MY11 včetně nahoru

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#217 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od marekbm »

přesně tak to bývá na eshopech s díly ;)
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Blade
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 1186
Registrován: 7 roků
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08

#218 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Blade »

No a ja mam manual ktery mas skladem, pisni kdyztak SZ s cenou at se nejak domluvime...

Apofys
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#219 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Apofys »

_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Střední Čechy
Vůz: V70 d5 136kw III

#220 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Bj.cartman »

Ahoj vsem,

mam volvo V70 2008 a budiky mi neukazuji hodnotu teploty vody. Chtel jsem se zeptat zda by tato hodnota nesla pres diagnostiku pridat ci dokodovat pripadne jestli kvuli tomu musim menit budiky z jineho modelu ?

Dekuji Mnohokrat za rady
Bj

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#221 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od marekbm »

jediné, jak to tam dostaneš, je předěláním na ten retrofit. otázkou je, jestli ti to za ty peníze stojí.
další možností je dongle D5T5 a pak to vidíš v aplikaci. jediné, na co se hodí to vědět je kontrola termostatu. a na to stačí ten dongl, když by se motor začal přehřívat, tak to vypíše varování.
jde jen o to si zvyknout, že to tam není :D .
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#222 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Michl »

Bj.cartman píše: 12 kvě 2020 17:41 Ahoj vsem,

mam volvo V70 2008 a budiky mi neukazuji hodnotu teploty vody. Chtel jsem se zeptat zda by tato hodnota nesla pres diagnostiku pridat ci dokodovat pripadne jestli kvuli tomu musim menit budiky z jineho modelu ?

Dekuji Mnohokrat za rady
Bj
Řešením je HUD displej z Aliexpress za cca 300 Kč. Příjemně to překvapilo, ukazuje rychlost, teplotu vody a napětí. Zapojení do zásuvky OBD
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 4
Registrován: 4 roky 6 měsíců
Bydliště: Střední Čechy
Vůz: V70 d5 136kw III

#223 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Bj.cartman »

Dekuji,

prave jsem poridil BT modul a informace si posilam do mobilu, ale prijde mi to nesikovny, kdyz by stacilo tam pridat jedno pole s vypisem hodnoty z CANu. :))

Pokud to vypisuje hlasku o prehrivani pak je to v pohode, pokud neodejde cidlo :)

Myslel jsem si ,ze urcite nekdo tohle resil a nekdo to treba umi pridat jako info do origo budiku. Ty TFT budiky budou strasne drahy ;)

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#224 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od python.p »

Mám s kámošem rozjetý projekt na rPi zero + OBD zásuvka a nějaký malý displej, ale on furt líta někde po světě a já radši než den sedět u PC / auta a něco zkoušet a ladit, radši posekám zahradu. Takže letošní zimu snad...

Ale hlavně jak píše MarekBM, zvykneš si. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Warcz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5128
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 II 2,5T AWD AT

#225 Retrofit Digitalnych budikov

Příspěvek od Warcz »

jak psal Michl. Pokud potřebujete třeba teplotu vody vemte ten HUD display z Aliexpressu. Ja ho mam na rychlost a maximální spokojenost. Taťkovi jsem ho pořídil taky a nesedl mu, tak ho má na kraji okna a ukazuje teplotu vody. Za ty peníze vyřešený problém: https://www.aliexpress.com/item/32801191918.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dPrObOz
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“