P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Chci rozšířit zadní nápravu, bo nesnesu ty utopený zadní kola na FWD. Ale pořád se mi trochu příčí použít "klasický" podložky pod disky, už jen kvůli nutným delším šroubům, který 1.)nejsou chromovaný jako origo, 2.)nenašel jsem dlouhý bezpečnostní šrouby.
Náprava z Céčka je zas moc široká.
Mám tu pod kudlou zadní nápravu. Jak jsem ji tak rozebíral, napadlo mě nechat udělat rozšiřovací podložku mezi nápravu a náboj kola (viz. foto). Přišlo by mi to o dost elegantnější a "čistší" řešení. Neplánuju nějakou divočinu, chci 10mm na každou stranu. Použil bych samozřejmě nějaký vysokopevnostní šrouby. Pořád mám ale takový pud sebezáchovy - disk drží na pěti 12mm šroubech a celý náboj "jen" na čtyřech 10mm šroubech (což mi přijde trochu nepoměr). Nejsem strojař, ale prostě se trochu bojím použít o 10 mm delší šrouby s "mojí" podložkou.
Nebo jsem zbytečně poseroutka? Co si o tom myslíte?
Náprava z Céčka je zas moc široká.
Mám tu pod kudlou zadní nápravu. Jak jsem ji tak rozebíral, napadlo mě nechat udělat rozšiřovací podložku mezi nápravu a náboj kola (viz. foto). Přišlo by mi to o dost elegantnější a "čistší" řešení. Neplánuju nějakou divočinu, chci 10mm na každou stranu. Použil bych samozřejmě nějaký vysokopevnostní šrouby. Pořád mám ale takový pud sebezáchovy - disk drží na pěti 12mm šroubech a celý náboj "jen" na čtyřech 10mm šroubech (což mi přijde trochu nepoměr). Nejsem strojař, ale prostě se trochu bojím použít o 10 mm delší šrouby s "mojí" podložkou.
Nebo jsem zbytečně poseroutka? Co si o tom myslíte?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Neboj se nic, to bude v pohodě. Šrouby dej s pevností 10,9 a kdyby měly kousek tělíčko bez závitu tak by to bylo supr, ale bacha aby to tělíčko nebylo moc dlouhé a šrouby šly řádně dotáhnout.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Dobrej nápad. Ty podložky si necháš udělat?
Možná bych měl taky zájem.
Možná bych měl taky zájem.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Ja bych se normalnich podlozek vubec nebal, treba na V8 mam vzadu 25mm(nebo 20mm ted bych kecal), srouby jsem dal o to same delsi. Neni problem sehnat slusne kolove pevnostni srouby... A ty budes mit urco HP/Nm mensi a pokourit tomu davam dost Na C70 budu teprve rozsirovat, takze tam sem jeste srouby neresil, ale urcitebudou a i kdyby ne, tak je to nejmensi je nechat vyrobit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 260
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Benešovsko
- Vůz: nevolvo
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Ahoj, kolik máš s podlozkama na V8 najeto?
_________________
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
bylo: S 80 II D5 2007
S 80 I 2,5 TDI 1999
850 2,5 TDI sedan 1996
940 GLE 2,4 TD sedan 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
To Basstl: Podložky jsem si nechal udělat, jak vidno z první fotky, ale ten frajer co to krájel na plazmě, to udělal celkově tak o cenťák z každý strany menší než byla předloha. Takže k ničemu. Tak mám takový dilema jestli se u toho dotyčného mám pokoušet o remake. Pokud by někdo věděl o někom "spolehlivějším", kdo to dokáže vypálit z 10mm železa, asi bych do toho šel.
Nebo kolik by jsi chtěl tloušťku podložky?
Nebo kolik by jsi chtěl tloušťku podložky?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Netusim, neco kolem 5kkm. Srouby mely moment, jakej mely puvodne pri utazeni, jsou krasne rovne a ani nemaj natazene zavity, etc...*dědek* píše:Ahoj, kolik máš s podlozkama na V8 najeto?
A dovolim si tvrdit, ze muj styl jizdy, odpovida 15-20kkm jizdy normalniho jedince
Proc jen tak malo, to uz mas tak kola vylezly? Ja to daval na max. aby to nevylezalo ven, resp. puvodni plan byl aby to ani nebylo pod lemem,z-d-e-n-a píše:To Basstl: Podložky jsem si nechal udělat, jak vidno z první fotky, ale ten frajer co to krájel na plazmě, to udělal celkově tak o cenťák z každý strany menší než byla předloha. Takže k ničemu. Tak mám takový dilema jestli se u toho dotyčného mám pokoušet o remake. Pokud by někdo věděl o někom "spolehlivějším", kdo to dokáže vypálit z 10mm železa, asi bych do toho šel.
Nebo kolik by jsi chtěl tloušťku podložky?
nakonec je to i pod nim a zatim se mi povedlo jen na levem zadnim kole nekdy lehounce skrtnout(a to mam o 3cm snizenej podvozek)...
Naposledy upravil(a) Zajsoft dne 15 dub 2019 23:23, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Já bych chtěl tak 10 - 15 mm. Pokud to nebude škrtat, tak klidně těch 15.z-d-e-n-a píše:To Basstl: Podložky jsem si nechal udělat, jak vidno z první fotky, ale ten frajer co to krájel na plazmě, to udělal celkově tak o cenťák z každý strany menší než byla předloha. Takže k ničemu. Tak mám takový dilema jestli se u toho dotyčného mám pokoušet o remake. Pokud by někdo věděl o někom "spolehlivějším", kdo to dokáže vypálit z 10mm železa, asi bych do toho šel.
Nebo kolik by jsi chtěl tloušťku podložky?
Asi bych měl i možnost nechat to udělat. Jen nemám v ruce mustr.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Nevím jak vypadá podběh u Céčka, ale Véčko má celkem široký lem podběhu (pokusím se vyfotit). A vzhledem k dejly využití auta a plánovanému snížení o tři čísla... A chci to takový nenápadný. Třeba těch 10mm bude fakt málo, ale není to případně problém nahradit silnější podložkou.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Ccko jeste rozsireny nemam, to co sem psal bylo S80 II, snizene o 3cm. Ale je to jednoduchy, zmerit(idealne proti treba metrove vodovaze) kolik zbejva k vnejsi hrane podbehu, odecist podbeh, pripadne si naopak treba 5mm pricist(coz sem udelal ja) s tim, ze co bude pripadne prebejvat se obratem stahne dle potreby na soustruhu... No nakonec to tam zustalo cely a mohlo by to klidne bejt jeste o 5mm vic...z-d-e-n-a píše:Nevím jak vypadá podběh u Céčka, ale Véčko má celkem široký lem podběhu (pokusím se vyfotit). A vzhledem k dejly využití auta a plánovanému snížení o tři čísla... A chci to takový nenápadný. Třeba těch 10mm bude fakt málo, ale není to případně problém nahradit silnější podložkou.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Takhle rozšířený byli Wartburgy 1.3 čtyřtakty, ta podložka mezi rameno a náboj měla 30mm a byl to origo díl z fabriky. Drželo to na čtyřech imbusech M8. Já bych se toho nebál, lepší jak podložky pod kola, hlavně nebudou prudit fízlové a na technický, tam jsou na podložky alergický.
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Jen taková poznámka, nebo návrh k zamyšlení.
Je blbej nápad udělat tu rozpěrnou podložku z hliníku (duralu)?
Výkres budu mít brzo hotovej a zadám výrobu, tak je čas vybrat materiál.
Je blbej nápad udělat tu rozpěrnou podložku z hliníku (duralu)?
Výkres budu mít brzo hotovej a zadám výrobu, tak je čas vybrat materiál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Asi by to uplne nevadilo, ale vzhledem k rozmerum, bude vysledna vaha zanedbatelna, takze v ramci prevence bych dal asi radsi zelezo...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Hliník bych nedával, může hrozit vymačkání, radši železo.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Je fakt že železo bude sichr.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 37
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bzenec
- Vůz: V90 CC T5 | XC90 3,2l Executive
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Kdybyste měli mustr, tak vám to můžu vypálit na laseru, to není problém. Max tl. železo 20mm, nerez 10mm...
_________________
Volvo V90 CC T5 2018 Volvo XC90 3.2l Executive 2008 +LPG
Volvo V90 CC T5 2018 Volvo XC90 3.2l Executive 2008 +LPG
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Základní tvar mám konečně hotovej.
Ještě musím doplnit díru, nechat to vyříznout a pak dobrovolníka, kterej to vyzkouší.
Ještě musím doplnit díru, nechat to vyříznout a pak dobrovolníka, kterej to vyzkouší.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 2426
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Sqělý, klidně se hlásím!
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Takhle nějak by to mohlo být?
Navrhuju zkušební tisk z plastu na 3D tiskárně, na ověření roztečí děr.
Navrhuju zkušební tisk z plastu na 3D tiskárně, na ověření roztečí děr.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13179
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
A musí tam ta díra být?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 3207
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplice
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Díra tam být nemusí, ale na druhou stranu ani ničemu nevadí.
Každopádně podklady v DXF mám pro obě verze.
Každopádně podklady v DXF mám pro obě verze.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Můžeme to obratem vytisknout. Stačí poslat DXF a říct jak to má být vysoké.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Online
- Příspěvky: 3014
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
si to vystřihni z kartonu nebo něčeho, bude to rychlejší
-
Offline
- Příspěvky: 620
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
na výrobu doporučuju např. pražskej AWAC, řežou vodou:
https://www.awac.cz/rezani-vodnim-paprskem/
laser nám v létě plech 30mm pěkně zprohybal, takže od té doby železo jenom vodou
https://www.awac.cz/rezani-vodnim-paprskem/
laser nám v létě plech 30mm pěkně zprohybal, takže od té doby železo jenom vodou
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Online
- Příspěvky: 5116
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
P80: rozšíření zadní nápravy trochu jinak
Pokud to ohlo ten plech, tak to dělali diletanti. Je to o nastavení.
Jinak 3D tisk bude levneje a rychlej. Tady o nějak velkou přesnost nejde.
Jinak 3D tisk bude levneje a rychlej. Tady o nějak velkou přesnost nejde.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé