Jakub Svoboda píše:Nestandartního už jen to, že se to standartně ve výrobě nemontovalo.
Mno tak v tom pripade pak doufam, ze na auto davas gumy toho vyrobce s kterejma se to auto homologovalo
Nosound89 píše:Zajsoft píše:Podlozky pod kola, jsi uz daval?
Jak máš řešené ty podložky?
Jak široké, jaký materiál a kde jsi sehnal?
Koncovky máš jen s dírou a chycené delšími šrouby, nebo se závitem a kolo pak drží jen v podložce?
Pruchozi, do 20-25mm neni co resit, ma to tak i Eibach a ten je mam homologovane u TUV.
http://www.podlozky-pod-kola.cz
V predu mam 15mm a v zadu 20mm, oboji sem bral o "az" 5mm vic, nez sem nameril,
s tim, ze pokud to bude skrtat o lem, tak to pripadne na soustruhu stahnu...
Co sem koukal tak na jednom zadnim kole, to pred vymenou seriovych tlumicu/pruzin asi nekdy pri pruletu nejakou dirou mozna 1-2skrtlo,
takze na jistotu 15/15mmm.
Konkretne:
11x PDK-C19D50
11x PDK-C19D69 (zadni srouby sem zkracoval...)
2x RP15MM-5x108
2x RP20MM-5x108
Celkem: 2470,- doprava zdarma...
Ejdou Rotacak píše:podložky pod kola už smrdí vesnickym tuzingem ne? respektive, jak to může prospět jízdním vlastnostem v BĚŽNÉM, denním provozu?
Nevím, ptám se.
Subjektivně, vcelku masochismus najíždět do zatáčky ve 100km/h a žít v tom, že to jako byl závodní průjezd zatáčkou
To projedeš v
kilu i se seriovym podvozkem.......dobře, najedeš do tý zatáčky ve 150km/h, aby si teda naplno využil stávajících úprav na rozchodu kol,
a rázem spadneš do škatulky dementa, kterej ohrožuje okolní provoz
Ne vse musi clovek vyuzivat proaktivne, hlavni je pouzivat mozek, nevidim duvod proc po dalnici nejet 250(s aktualnim podvozkem to luxusne zehli silnici), stejne tak nevidim duvod proc kolem ZS/MS a podobne nezpomalit na 30, nebo na hlavni zastavit i kdyz mam prednost, ale neco se mi nezda, ze...
Ono je to podobne jako s brzdama, na standartni situace staci serie s obycejnejma diskama, pneu z Penace a podobne... Ale kdyz prijde krizovka, pak clovek teprve oceni ten rozdil...
A ono az parkrat zazijes treba, ze z kopce se vyriti kamion v protismeru(na E442 sem jednou zazil i 3x za jediny mesic...) a jen diky tomu, ze clovek ma lepsi podvozek, silnejsi motor, etc, tak clovek se tomu vyhnul, tak pochopis...