Jakub Svoboda píše:Nestandartního už jen to, že se to standartně ve výrobě nemontovalo.
Mno tak v tom pripade pak doufam, ze na auto davas gumy toho vyrobce s kterejma se to auto homologovalo
Nosound89 píše:Zajsoft píše:Podlozky pod kola, jsi uz daval?
Jak máš řešené ty podložky?
Jak široké, jaký materiál a kde jsi sehnal?
Koncovky máš jen s dírou a chycené delšími šrouby, nebo se závitem a kolo pak drží jen v podložce?
Pruchozi, do 20-25mm neni co resit, ma to tak i Eibach a ten je mam homologovane u TUV.
http://www.podlozky-pod-kola.cz
V predu mam 15mm a v zadu 20mm, oboji sem bral o "az" 5mm vic, nez sem nameril,
s tim, ze pokud to bude skrtat o lem, tak to pripadne na soustruhu stahnu...
Co sem koukal tak na jednom zadnim kole, to pred vymenou seriovych tlumicu/pruzin asi nekdy pri pruletu nejakou dirou mozna 1-2skrtlo,
takze na jistotu 15/15mmm.
Konkretne:
11x PDK-C19D50
11x PDK-C19D69 (zadni srouby sem zkracoval...)
2x RP15MM-5x108
2x RP20MM-5x108
Celkem: 2470,- doprava zdarma...
Ejdou Rotacak píše:podložky pod kola už smrdí vesnickym tuzingem ne? respektive, jak to může prospět jízdním vlastnostem v BĚŽNÉM, denním provozu?
Nevím, ptám se.
Subjektivně, vcelku masochismus najíždět do zatáčky ve 100km/h a žít v tom, že to jako byl závodní průjezd zatáčkou
![Very Happy :-D](./images/smilies/biggrin.gif)
To projedeš v
kilu i se seriovym podvozkem.......dobře, najedeš do tý zatáčky ve 150km/h, aby si teda naplno využil stávajících úprav na rozchodu kol,
a rázem spadneš do škatulky dementa, kterej ohrožuje okolní provoz
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
Ne vse musi clovek vyuzivat proaktivne, hlavni je pouzivat mozek, nevidim duvod proc po dalnici nejet 250(s aktualnim podvozkem to luxusne zehli silnici), stejne tak nevidim duvod proc kolem ZS/MS a podobne nezpomalit na 30, nebo na hlavni zastavit i kdyz mam prednost, ale neco se mi nezda, ze...
Ono je to podobne jako s brzdama, na standartni situace staci serie s obycejnejma diskama, pneu z Penace a podobne... Ale kdyz prijde krizovka, pak clovek teprve oceni ten rozdil...
A ono az parkrat zazijes treba, ze z kopce se vyriti kamion v protismeru(na E442 sem jednou zazil i 3x za jediny mesic...) a jen diky tomu, ze clovek ma lepsi podvozek, silnejsi motor, etc, tak clovek se tomu vyhnul, tak pochopis...