Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, S/V/XC90 II
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ahoj, jsem tady nový a po 19 letech za volantem různých Toyot jsem se rozhodl zavítat do švédských vod .. No rozhodl.. spíš manželka, resp. oznámení třetího přírustku znamenalo, že Avensis už nebude zcela stačit. Takže příští středu si jedu tuhle krásku https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/17690817?goFrom=list, tak se na tu změnu docela těším .. máte někdo zkušenost, jaké příčníky jsou nejvhodnější - chtěl bych se vyhnout většímu aerodynamickému hluku.. Jinak samozřejmě jako "zelenáč" uvítám jakékoliv rady a doporučení.
-
Offline
- Příspěvky: 5183
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já mám tyto, Thule Wingbar + patky 757 a do 170km/h nejsou slyšet.
-
Offline
- Příspěvky: 17
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
to vypadá dobře.. Thule mám i na Corolle, ale nemají úplně "wing" tvar, takže s vyšší rychlostí to není nic příjemného. Hlavně delší cestu někam na dovo umí otrávit. Každopádně díky za tipJakub Svoboda píše:Já mám tyto, Thule Wingbar + patky 757 a do 170km/h nejsou slyšet.
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Je to v Akci, tak bych to bral hned!
Ne teď vážně, chladnou hlavu. Sehnat někoho kdo volvům rozumí, případně se domluvit, že s tím zajedeš do servisu to nechat proklepnout. Jo bude to stát nějakej ten tisíc, ale dost jich to může ušetřit.
Ne teď vážně, chladnou hlavu. Sehnat někoho kdo volvům rozumí, případně se domluvit, že s tím zajedeš do servisu to nechat proklepnout. Jo bude to stát nějakej ten tisíc, ale dost jich to může ušetřit.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tutajz píše:Dobrý den vespolek.
Vážně uvažuji o koupi V70. Mám v hledáčku auto z programu Volvo Select, r.v.2016, D4 2.0 (čtyřválec), manuál.
Můj dotaz směřuje na tento motor. Jsou s ním zkušenosti? Je to Volvo, nebo třeba PSA....? Nějaké další rady?
Jízdní projev se mi moc líbil a důvod proč o něm uvažuji je nižší spotřeba oproti D4 2.4 (5ti válec) s AWD - což je také možnost.
S mým nájezdem 30-40t km ročně už je to znát.
Mnohokrát děkuji za odpověď, nebo odkaz, pokud se to tu již řešilo.
Ten motor je určitě vyvinutý u Volva. Četl jsem recenzi v jednom ze speciálů Světa motorů konkrétně na V70 s tímto motorem 132 kW (čtyřválec manuál bez AWD). Redaktor Vaculík byl u toho motoru totálně ujetý z jeho projevu, protože popisoval jak má "náklaďácký" záběr od spodu a dá si líbit téměř vše bez protestů a je krásně tichoučký, spotřeba ale byla stejná jak u pětiválce - okolo 7 litrů. Když tento motor přišel s jiným naladěním do nové XC90 nadšení vyprchalo a už ho tolik nechválili.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Chlapi (a princezny ) poraďte prosím..Delší dobu mám takové nutkání poslat svou V50 2,4i do světa a vyměnit to za trochu mladší V50 2,5T (kvůli AWD).Další pravděpodobnější varianta je,že bych šáhl po V70 III (kvůli výbavě oproti V50 a více místa by se taky hodilo),ale tady jsem na vážkách,zda koukat po 2,5T nebo 3,2 .Výkonově je to cca stejný,spotřeba asi nebude moc rozdílná,turbo asi bude pružnější.Dokáže mi někdo srovnat tyto dva motory z hlediska spolehlivosti,náročnosti na servis,poruch a případných neduhů ? Do auta by pak určitě šlo zas LPG - jezdím na něj posledních mnoho let a neměnil bych - to jen pro upřesnění pokud je to relevantní...
Takže co vaše názory? Je to úplná blbost? Není lepší zůstat u 2,4i ?
Takže co vaše názory? Je to úplná blbost? Není lepší zůstat u 2,4i ?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Tak už vzhledem k srovnávání atmosféry a turbomotoru je jasné, že u atmosféry je méně rizik. Plno lidí u turbomotorů řeší, že jim to žere olej. Vím, že se řešili i škrtící klapky. ale jízda bude s turbem jiná.
V50 2,5T AWD pojede dle mne lépe jak V70 III 2,5T. Nižší hmotnost. V50 bude mít více hravý podvozek a bude umět zatáčet. V70 III už taky dokáže lépe zvládat zatáčku, ale je to takový parník. Komfort lepší. Je to spíše o preferenci, co chceš.
V50 2,5T AWD pojede dle mne lépe jak V70 III 2,5T. Nižší hmotnost. V50 bude mít více hravý podvozek a bude umět zatáčet. V70 III už taky dokáže lépe zvládat zatáčku, ale je to takový parník. Komfort lepší. Je to spíše o preferenci, co chceš.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ještě zapomínáš na T6. Ve V70III se i semtam nějaká objeví.
Záleží, jak velký vykonový skok jsi odhodlán udělat.
/PL
Záleží, jak velký vykonový skok jsi odhodlán udělat.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
T6 jsem zavrhl z výběru,je tam dost velkej skok i ve spotřebě (jasně,zas to jede ale jezdím dost město) a hlavně mám obavy z poddimenzovanejch převodovek u T6 - něco takového už tu několikrát zaznělo ne?
V50 T5 se přiznám,že by se mi líbila oproti mojí 2,4i,ale zas jak jsem psal větší kufr potěší.Navíc u V50 se nedostanu na třeba vyhřívané zadní sedačky,přední odvětrávané a jiné vychytávky výbavy z V70 III ,takže asi to bude spíše V70.Co se motoru týká tak 2,5T asi bude pružnější ale nemyslím si,že výrazně oproti té 3,2.Spíše půjde více odspodu.Na závodění prdím,to bych koukal po té T6.Jde mi spíš o spolehlivost,bezporuchovost a spotřebu - v tomhle směru je 2,4i asi ideál.Taky nevím jestli je třeba ta 2,5T vhodná na LPG - tam asi bude lepší z logiky atmosféra 3,2.
Obecně mi vychazí lépe ta atmosféra 3,2 - 2,5T jsem do výběru zahrnul z důvodu,že 3,2 je jak šafránu a těch 2,5 je přece jenom o maličko víc (i když taky žádná sláva) .
A hlavně asi spíš jestli některý z těch motorů má nějaké vyložené mouchy - tu 3,2 moc lidí nemá tak nemám porovnání
V50 T5 se přiznám,že by se mi líbila oproti mojí 2,4i,ale zas jak jsem psal větší kufr potěší.Navíc u V50 se nedostanu na třeba vyhřívané zadní sedačky,přední odvětrávané a jiné vychytávky výbavy z V70 III ,takže asi to bude spíše V70.Co se motoru týká tak 2,5T asi bude pružnější ale nemyslím si,že výrazně oproti té 3,2.Spíše půjde více odspodu.Na závodění prdím,to bych koukal po té T6.Jde mi spíš o spolehlivost,bezporuchovost a spotřebu - v tomhle směru je 2,4i asi ideál.Taky nevím jestli je třeba ta 2,5T vhodná na LPG - tam asi bude lepší z logiky atmosféra 3,2.
Obecně mi vychazí lépe ta atmosféra 3,2 - 2,5T jsem do výběru zahrnul z důvodu,že 3,2 je jak šafránu a těch 2,5 je přece jenom o maličko víc (i když taky žádná sláva) .
A hlavně asi spíš jestli některý z těch motorů má nějaké vyložené mouchy - tu 3,2 moc lidí nemá tak nemám porovnání
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Neplést si T6, co se dávala do XC90 a S80 spolu s 4q převodovkou GM.
Tahle T6 a 3.2 mají společný základ. A je k tomu 6q převodovka TF80. Pohoda.
Spotřebu budeš mít plusminus podobnou u 3.2, 2.5T i T6. Záleží, jak těžkou máš nohu.
/PL
Tahle T6 a 3.2 mají společný základ. A je k tomu 6q převodovka TF80. Pohoda.
Spotřebu budeš mít plusminus podobnou u 3.2, 2.5T i T6. Záleží, jak těžkou máš nohu.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
3.2 s LPG tu někdo má a dlouhodobě píše že v pohodě
2.5T/2.4T má spoustu lidí s LPG a v pohodě
Poddimenzovaný převodovky byli jen u XC90/S80 prvních generací, tady už by to mělo být bez problémů
Klidně bych šel do T6 V III kdyby se nějaká našla, pojede to oproti těm dvoum víc
Nakonec ale stejně budeš muset spíš vzít to, co zrovna bude v solidním stavu s nějakou historií, protože toho moc není
Nebo vyjet za hranice
Edit: koukám že s tou převodovkou už jsem byl předběhnut
2.5T/2.4T má spoustu lidí s LPG a v pohodě
Poddimenzovaný převodovky byli jen u XC90/S80 prvních generací, tady už by to mělo být bez problémů
Klidně bych šel do T6 V III kdyby se nějaká našla, pojede to oproti těm dvoum víc
Nakonec ale stejně budeš muset spíš vzít to, co zrovna bude v solidním stavu s nějakou historií, protože toho moc není
Nebo vyjet za hranice
Edit: koukám že s tou převodovkou už jsem byl předběhnut
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Slušnej benzín budeš asi chvilku hledat. V té době vrcholilo naftové šílenství, dnes si lidi benzíny také spíše drží - takže obecně na trhu je toho málo.
Z tvého zadání vychází fakt ta 3.2 - tak jen hledat/čekat. Já T6 v XC hledal 1/2 roku.
/PL
Z tvého zadání vychází fakt ta 3.2 - tak jen hledat/čekat. Já T6 v XC hledal 1/2 roku.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
3.2 v s80 II a 2,5T ve v70 II s lpg ma Pinda BC. Tos se ptej
-
Offline
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2018
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Já mám 3,2 už dlouhých šest let, dokonce s LPG a jen jezdím a dělám běžný servis.
olej cca po 15tkm, svíčky a olej v automatu po 60tkm, řemen příslušenství po 180tkm, rozvody nikdy
Najeto mám 245.000, z toho 113.000 na LPG.
olej cca po 15tkm, svíčky a olej v automatu po 60tkm, řemen příslušenství po 180tkm, rozvody nikdy
Najeto mám 245.000, z toho 113.000 na LPG.
_________________
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
Volvo V90 D4 140kW, MY18, Inscription ;
Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21
Bylo:
Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ; Škoda Superb 3 1,6TDI 88kW Style MY17 ;
Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
V pohodě,já tu výměnu zas tolik nepotřebuju..spíš takové to občasné nutkání.Z příspěvků jsem došel k tomu,že ani jeden motor nemá problém s LPG.Osobně jsem taky vybral spíš 3,2 ale je jich fakt málo.Nakonec s tím už mám zkušenost ,když jsem kupoval V50 v benzínu taky jsem scháněl pár měsíců .
Dokáže mi ještě někdo objasnit jak je u V70 přepínání režimů podvozku jak to funguje? tak asi nejsou obyčejný tlumiče nebo ?
Dokáže mi ještě někdo objasnit jak je u V70 přepínání režimů podvozku jak to funguje? tak asi nejsou obyčejný tlumiče nebo ?
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Přešticko/Přerov
- Vůz: Volvo V70 2.0
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím,chci se zeptat na zkušenosti s automatem u Volva,nikdy jsem auto s automatem neměl (osobní) a trošku se toho bojím co se týká spolehlivosti. Pokukuji po jedné S60 (2011) s benzínovým 2,0 v turbu právě s tímto automatem. Svezení příjemné,řadí to fajn,nic necuká. Čeho se bát a na co dávat pozor,jaká bývá životnost těchto převodovek? (sorry že se ptám jak diletant,ale nemám s tím zkušenost) . Díky za odpovědi.
_________________
V 70,2.0,93kW,1997,215 000km
V 70,2.0,93kW,1997,215 000km
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Ptal bych se po nájezdu a jestli byl měněný olej. Ideál je měnit olej kolem 60tis km.Hroch.R420 píše:Zdravím,chci se zeptat na zkušenosti s automatem u Volva,nikdy jsem auto s automatem neměl (osobní) a trošku se toho bojím co se týká spolehlivosti. Pokukuji po jedné S60 (2011) s benzínovým 2,0 v turbu právě s tímto automatem. Svezení příjemné,řadí to fajn,nic necuká. Čeho se bát a na co dávat pozor,jaká bývá životnost těchto převodovek? (sorry že se ptám jak diletant,ale nemám s tím zkušenost) . Díky za odpovědi.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 20
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Poprad
- Vůz: s80
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Zdravím páni, kedže každé 2 roky mením auto aj moja S80 II o rok pôjde. No značka Volvo ma oslovila a chcem pri nej ostať.. velmi sa mi zapáčila s60 2011, 2012. Keďže dochádzam do práce tak 3- 4 krát týždenne tak diesel mi vyhovuje viac, no nebránil by som sa ani benzínu.. Akú motorizáciu odporúčate? Momentálne mám D5 136 kw a som spokojný či s výkonom či spotrebou.. uvažoval som nad D5 biturbo 151 alebo 158 kw len som tu niekde čítal že praskajú vložky valcov tak mám kus obavy.. A určite už chcem ísť do automatu keďže s80 je manuál..Vie mi niekto poradiť čo brať a načo si dať pri týchto motorizáciách a prevodovkách pozor? Ďakujem
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Do S60 bych doporučil D3 120kw. Je to D5 snížená na obsah 2.0l s nízkou spotřebou a dobrým výkonem a spolehlivý motor.patrik64 píše:Zdravím páni, kedže každé 2 roky mením auto aj moja S80 II o rok pôjde. No značka Volvo ma oslovila a chcem pri nej ostať.. velmi sa mi zapáčila s60 2011, 2012. Keďže dochádzam do práce tak 3- 4 krát týždenne tak diesel mi vyhovuje viac, no nebránil by som sa ani benzínu.. Akú motorizáciu odporúčate? Momentálne mám D5 136 kw a som spokojný či s výkonom či spotrebou.. uvažoval som nad D5 biturbo 151 alebo 158 kw len som tu niekde čítal že praskajú vložky valcov tak mám kus obavy.. A určite už chcem ísť do automatu keďže s80 je manuál..Vie mi niekto poradiť čo brať a načo si dať pri týchto motorizáciách a prevodovkách pozor? Ďakujem
Z benzínů snad žádný problémový motor není.
Automat klasika, výměna oleje s proplachem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Mám daný motor v S60 2012 AT a je postačujúci.hajnej píše:Do S60 bych doporučil D3 120kw. Je to D5 snížená na obsah 2.0l s nízkou spotřebou a dobrým výkonem a spolehlivý motor.patrik64 píše:Zdravím páni, kedže každé 2 roky mením auto aj moja S80 II o rok pôjde. No značka Volvo ma oslovila a chcem pri nej ostať.. velmi sa mi zapáčila s60 2011, 2012. Keďže dochádzam do práce tak 3- 4 krát týždenne tak diesel mi vyhovuje viac, no nebránil by som sa ani benzínu.. Akú motorizáciu odporúčate? Momentálne mám D5 136 kw a som spokojný či s výkonom či spotrebou.. uvažoval som nad D5 biturbo 151 alebo 158 kw len som tu niekde čítal že praskajú vložky valcov tak mám kus obavy.. A určite už chcem ísť do automatu keďže s80 je manuál..Vie mi niekto poradiť čo brať a načo si dať pri týchto motorizáciách a prevodovkách pozor? Ďakujem
Z benzínů snad žádný problémový motor není.
Automat klasika, výměna oleje s proplachem.
Keď som vyberal, aký motor do S60II tak som zisitil, ze benzín je nereálny v tomto modeli. Buď si je na výber 1,6 tubrobenzín (Ecoboost) tuším 180 koní alebo 3,0 Biturbo s cca 305 konmi. Bohužiaľ nič iné, žiadna B52XXX. Čiže môj záver bol jedine diesel...
Momentálne jazdím za 7,1 podľa tankovania, 40% mesto, 40% diaľnica, 20% okreska...mám ale gumy 235/45 r17
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
[quote="lkopcansky Buď si je na výber 1,6 tubrobenzín (Ecoboost) tuším 180 koní [/quote]
Zatím na to čtu docela chválu
Zatím na to čtu docela chválu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
tu 1,6 ecoboost měl na srazu v Hálově Mlýně jeden z účastníků a sděluje, že to docela jede a průměr má 7,4. Občas výkon někde hledá, ale jinak spokojený. Ono 190 kobyl na 1,6 v turbu pojede.
No a na výběr je ještě 2,0 T5 ne? Taky to jezdí za pár korun mimo město.
No a na výběr je ještě 2,0 T5 ne? Taky to jezdí za pár korun mimo město.
-
Offline
- Příspěvky: 435
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: SK - BA
- Vůz: Volvo XC60 D4 AT Summum-E MY2015
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Na tú T5 som aj zabudol, pretože som na inzerát v SK ani nenašiel...jedna bola v CZ na predaj, US dovoz...Haben píše: No a na výběr je ještě 2,0 T5 ne? Taky to jezdí za pár korun mimo město.
http://auto-pruhonice.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/S60/T5-AUTOMAT-qbbukwtl
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13192
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
Pokud nájezd odpovídá realitě, tak toho zřejmě moc řešit nebudeš muset. U starších aut byly problémy s AWD (poškozené tisícihrany, zoxidované řídící jednotky apod.), nevím jak jsou na tom tahle nová. Jestli je to automat tak si zjisti zda se dělaly výměny oleje, pokud ne, tak hned udělat, to samé platí o náplních ostatních komponent. S motory jsem zatím problémy nezaznamenal.
Samozřejmě chce auto proklepnout origo diagnostikou.
Samozřejmě chce auto proklepnout origo diagnostikou.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
Poraďte při koupi S/V60, V/XC70 III, S80 II, XC60, XC90
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: capo111