
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6151
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70 D5 2008
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Origo příhřev + AEM + domluvit D5T5 

_________________
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva...
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou:
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9940
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Toto je vcelku standardní cena. Stačí se podívat na ceny komponentů.Apofys píše:Zdravím vespolek,
jen pro info. Chci do D5 P3 bufíka a když v AVdílech na můj dotaz nereagovali nebo takové zboží prostě není dostupné, zkusil jsem štěstí u profesionálů. Kontaktoval jsem Webasto a od té doby je mi jasné, že nový bufík mít nebudu. Za čtvrtku ceny auta rozhodně ne...
topení 5kw 20900,-
zastavbová sada 10334,-
HTM 100 8200,-
montáž 7000,-
celkem bez DPH 46434,-
...takž asi tak.
Zrovna jsem se dostal do ceníků nových aut. Nez. topení pro Opel Zafira 54tis Kč. Pro Škoda Octavia 26tis Kč. Docela velký rozdíl. U nového vozu už není 26tis za topení s dálkou taková investice, 54 už si člověk sakra rozmýšlí.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 369
- Registrován: 8 roků 8 měsíců
- Bydliště: Čavisov
- Vůz: V70 III D5 Polestar, C30 R-Design
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
raolsa píše:Já jsem to začal praktikovat a doplním:ok2ucx píše:Z dárcovského auta (stejnou platformu, ideálně i stejné palivo, benzínů je stejně jak šafránů) vykostit:
- palivovou pumpu (poblíž nádrže)
- trubky
- bufíka samotného
- řídící jednotku s kabeláží
Možná není od věci v tomto bodě provést revizi celé hořákové komory, vrtulku, zkusit trysku (musí krásným tenkým proudem stříkat palivo z té půlkulaté špičky na konci trysky).
Do nového auta se tohle musí nakostit všechno zpět, údajně je to poměrně dost práce (času). Pokud se nemýlím, provrtá se i dírka do víčka palivové pumpy.
Z hlediska SW je třeba bufík v autě zaktivovat, ideálně vč. časovače topení, případně i větrání a topení zbytkovým teplem (to pouze roztočí vodní pumpu v bufíku, aby se teplo z motoru dalo použít na dohřátí auta, kdy se motor netočí).
A to je celý.
Nad plán se ještě dá doplnit jednotka AEM, k ní připojit některé univerzální dálkové ovládání a budíka zapnout i pomocí toho na dálku.
P.
Je třeba zkontrolovat u Bertíka jestli se v kabeláži nachází konektor pro připojení čerpadla - já ho nemám a musel bych tahat extra kabel od jednotky bufíka až dozadu k čerpadlu.
Dírka do se opravdu vrtá (přesná) a do ní se strčí nasávací hadička (nutno nezapomenout vykostit z dárce - jde vytáhnout kleštěma) a na to všechno se nacvakne hadička co vede k čerpadlu bufa.
U mě celý proces zkolaboval na tom, že zakoupený bufík nebyl ani po vyčištění a promazání funkční, jednotka zoxidovaná a celkově házel jednu chybu za druhou, takže jsem nakonec veškeré komponenty se ztrátou vrátil původnímu majiteli.
Jinak existuje instalační kit s číslem 31267437, který obsahuje krom bufíka vše potřebné. Za krásných 11088,- Kč + bufík dalších 32000,-
Zaujala mě tvá poslední věta. Istalační kit ( k tvému S60 II , na moji P3 je potřeba najít jiný set ) za těch 11k obsahuje toto
https://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=234019&ukey_product=1134132
Je tam opravdu všechno promě bufíka ? Protože ten samotný se dá z Allerga seznat za rozumný peníz ( 5k )
http://allegro.pl/webasto-do-volvo-v60-s60-xc70-v70-s80-xc60-i7135598260.html
Což znamena s novou montážní sadou a jetým bufem jsme na cca 16k + sw + ridici jetnotka ?
_________________
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
V5O , V70 Polestar C30 R-Design, Galerie : https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=58961
http://www.radektrojan.cz/
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14254
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Člověče, na V70III jsem nenašel instalační kit, takže by jsi musel koupit všechno z obrázku + ještě palivové vedení k čerpadlu, které tam není.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5794
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
Jen zde doplním, že do P3 to jde, ale je to fakt fuška. Hlavně sehnat celý komplet, no ten když seženete, tak musíte rozebrat skoro půl auta aby se to vše mohlo nakostit. No a SW je také kapitola sama o sobě.
Ale teď mohu říci jen, že to maká a ja to naprostá paráda. Ale i tak cenově je to s maximem mojí práce okolo 30tis. V ceně je i komplet nový hořák v za 5400Kč. Ale přesně spočítané to ještě nemám. Každopádně kdyby to celé měl instalovat někdo v servisu, tak se asi nedoplatím.
Jen pro úplnost doplním, že to mám zapojené jako z výroby včetně aktivované konfigurace v autě a komplet ovládání přes palubní počítač. tj. CPM komunikuje přímo s CEM a ostatními potřebnýi jednotkami.
Ale teď mohu říci jen, že to maká a ja to naprostá paráda. Ale i tak cenově je to s maximem mojí práce okolo 30tis. V ceně je i komplet nový hořák v za 5400Kč. Ale přesně spočítané to ještě nemám. Každopádně kdyby to celé měl instalovat někdo v servisu, tak se asi nedoplatím.
Jen pro úplnost doplním, že to mám zapojené jako z výroby včetně aktivované konfigurace v autě a komplet ovládání přes palubní počítač. tj. CPM komunikuje přímo s CEM a ostatními potřebnýi jednotkami.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 20 kvě 2019 07:35, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 71
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mnichovice
- Vůz: S80 05' D5, XC70 06' D5, V70 05' D5 AWD
Chci bufík do D5 ve V70II, kde neni, co mám udělat?
georg píše:Ahoj všem, v autě bufíka nemám a ani toho naftovýho nechci. Ale mám dotaz - existuje pro S80 (2005) nějaká varianta elektrického vyhřívání? Myslím taková, že přes noc parkuji u baráku, auto připojím na 220V a ono to v určitý čas předehřeje motor nebo alespoň kabinu?
Víte o něčem?
Díky za info.
Ahoj, já mám DEFA ohřev.
viz https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=145&t=37972&start=75#p613590
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé