S60 B5254T2 chiptuning?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
S60 B5254T2 chiptuning?
Ahoj,
chtěl bych se zeptat, jaké možnosti nabízí motor 2,5T 154kW (B5254T2) ohledně chiptuningu? Mám najeto 150tkm, je to předokolka S60 2008.
Dalo by se to dostat někam, řekněme na úroveň T5, tedy 191kW? Případně co to obnáší?
Díky, zatim jen sonduju
chtěl bych se zeptat, jaké možnosti nabízí motor 2,5T 154kW (B5254T2) ohledně chiptuningu? Mám najeto 150tkm, je to předokolka S60 2008.
Dalo by se to dostat někam, řekněme na úroveň T5, tedy 191kW? Případně co to obnáší?
Díky, zatim jen sonduju
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S60 B5254T2 chiptuning?
Ano, ARD stage 2 cca 180kW
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
S60 B5254T2 chiptuning?
180kW na přední kola, není to nějak moc ?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S60 B5254T2 chiptuning?
No co, občas mu to prohrábne i na 3, ale je to o to zábavnější .
AWD hodně výkonu pobere, sám bych dal u předešlé S60 předokolce přednost .
AWD hodně výkonu pobere, sám bych dal u předešlé S60 předokolce přednost .
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
S60 B5254T2 chiptuning?
Ani vic neni problempython.p píše:180kW na přední kola, není to nějak moc ?
K tematu tady je pro predstavu setup na cca 310koni
http://atechmotor.com/volvo/v70n/25t/trimpaket/steg-4/
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
S60 B5254T2 chiptuning?
Ouplně v klidu, pokud je Kárenson v cajku (obligátní stage0).
Pokud lpíš na číslíčkách tak samotný chip (viz podpis) to z nějakých 156 poslal na 182 a lepší "dýchání a prdění" nás šouplo na 189. Podle "větru" při opakovaných měřeních 189-192. Teplota byla myslím 25 stupňů při prvních 2 měřeních (před chipem a po něm). U posledního, po výměně FMIC a výfuku, už se nepamatuju, ale taky podzim. Chipovalo se při nájezdu cca 170kkm, FMIC a výfuk šli cca o 20kkm později.
Ale čísla jsou (alespoň pro mne) irelevantní, to je tak opravdu jen na kontrolu změny a měření pindíků. Příliš mnoho okolních faktorů.
Důležitý je průběh/chování. Já sebou teda tahám AWD.
Ten wejfuck a FMIC přispěl hlavně k pružnosti. Ne že by to předtím bylo špatný, ale prostě se "rozohní" zas o něco rychlejc.
Pokud lpíš na číslíčkách tak samotný chip (viz podpis) to z nějakých 156 poslal na 182 a lepší "dýchání a prdění" nás šouplo na 189. Podle "větru" při opakovaných měřeních 189-192. Teplota byla myslím 25 stupňů při prvních 2 měřeních (před chipem a po něm). U posledního, po výměně FMIC a výfuku, už se nepamatuju, ale taky podzim. Chipovalo se při nájezdu cca 170kkm, FMIC a výfuk šli cca o 20kkm později.
Ale čísla jsou (alespoň pro mne) irelevantní, to je tak opravdu jen na kontrolu změny a měření pindíků. Příliš mnoho okolních faktorů.
Důležitý je průběh/chování. Já sebou teda tahám AWD.
Ten wejfuck a FMIC přispěl hlavně k pružnosti. Ne že by to předtím bylo špatný, ale prostě se "rozohní" zas o něco rychlejc.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
S60 B5254T2 chiptuning?
tak B5254 T2 na S60 se dá tunit v pohodě, ale B5254 T2 na face-lift V70 se tunit nemá, protože prý zničim motor
to je tim váhovym rozdílem cca 80kg že?
EDIT: jakmile v březnu zaplatim za přestavbu do LPG, budu pokračovat úpravou HW - intercooler do88 v sadě včetně trubek
a příští rok 3 downpipe a celej vejfuk, letos bych to finančně všechno naráz nedal a LPG je pro mě větší priorita
to je tim váhovym rozdílem cca 80kg že?
EDIT: jakmile v březnu zaplatim za přestavbu do LPG, budu pokračovat úpravou HW - intercooler do88 v sadě včetně trubek
a příští rok 3 downpipe a celej vejfuk, letos bych to finančně všechno naráz nedal a LPG je pro mě větší priorita
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
S60 B5254T2 chiptuning?
Když už si ji nadhodil a myslím že je to k tématu - 3'downpipe jednoznačně udělá strašně moc, ale bojím se toho kraválu, co to pak do interiéru pustí ... ? Na blbnutí super, ale na delší cesty...?
OT: Přílišné přetunění u V70 způsobuje ponechání zadní části vozu v místě startu, eventuelně upgrade na long verzi ...
OT: Přílišné přetunění u V70 způsobuje ponechání zadní části vozu v místě startu, eventuelně upgrade na long verzi ...
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
S60 B5254T2 chiptuning?
Pardon, ale sem uplně neznalý. Jednou sem u známého čipnul oktávku v TDI z 103 na 130kw a 400nm - pálilo to dobře, ale žralo turba
Jak je to s těma stagema? To je jako určitá úroveň celý řídící jednotky? Kde to nechat udělat? Co na to turbo a načatá spojka?
Doteď sem byl zvyklej jen na koncerny...
Jak je to s těma stagema? To je jako určitá úroveň celý řídící jednotky? Kde to nechat udělat? Co na to turbo a načatá spojka?
Doteď sem byl zvyklej jen na koncerny...
-
Offline
- Příspěvky: 4165
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
S60 B5254T2 chiptuning?
ARD tzn. D5T5
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
S60 B5254T2 chiptuning?
Stage0 se dá vyložit jako "měj auto v pořádku" a pak lze začít.
Další info se dá pohledat na fóru a něco přímo v topicu co Ti z něj Nosound vytáhl tu tabulku https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=43672&hilit=chiptuning+ard
Kluci z D5T5 určitě poví víc.
Další info se dá pohledat na fóru a něco přímo v topicu co Ti z něj Nosound vytáhl tu tabulku https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=43672&hilit=chiptuning+ard
Kluci z D5T5 určitě poví víc.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 400
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5T 2008
S60 B5254T2 chiptuning?
Bezva, děkuju všem! První udělám spojku a pak na to asi pujdu
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
S60 B5254T2 chiptuning?
Zase od toho ale nečekej zázraky, kdo chce mít opravdového "sleepera" jinak než hliníkovym intercoolerem (třeba plug-and-play do88 včetně trubek),
3 downpipe, vejfukem, eRkovejma vstřikama, 19-22T, Garret turbem atd. žádnýho extra rozdílu nedosáhne - samotný přehrání SW tě do sedačky fakt nezamáčkne. Jedna věc je přehrání SW za 6-10 000 kč v závislosti na známostech a konkrétní firmě, která chip provádí.....druhá věc je 100 000kč za výše napsané.
Nečekej, že z toho za 8 000kč uděláš T5 nebo R, to by byl finančně krapet nepoměr
3 downpipe, vejfukem, eRkovejma vstřikama, 19-22T, Garret turbem atd. žádnýho extra rozdílu nedosáhne - samotný přehrání SW tě do sedačky fakt nezamáčkne. Jedna věc je přehrání SW za 6-10 000 kč v závislosti na známostech a konkrétní firmě, která chip provádí.....druhá věc je 100 000kč za výše napsané.
Nečekej, že z toho za 8 000kč uděláš T5 nebo R, to by byl finančně krapet nepoměr
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
S60 B5254T2 chiptuning?
Nechat si napřed namontovat LPG a pak upravovat motor mi nepřijde jako rozumný řešení. Je třeba systém dimenzovat na určitej výkon to zaprvé, takže s výkonem, co tam máš teď ti třeba bude stačit jeden reduktor a vstřikovače xx, ale s výkonem kterej budeš mít potom, už bude třeba dva reduktory a vstřikovače s vyšším průtokem. Druhá věc je, že to lpg je taky potřeba nastavit. A i kdyby se nemusel měnit HW jak jsem psal vejš, tak nastavení bude potřeba měnit určitě. Tak bych na to pamatoval.Ejdou Rotacak píše:tak B5254 T2 na S60 se dá tunit v pohodě, ale B5254 T2 na face-lift V70 se tunit nemá, protože prý zničim motor
to je tim váhovym rozdílem cca 80kg že?
EDIT: jakmile v březnu zaplatim za přestavbu do LPG, budu pokračovat úpravou HW - intercooler do88 v sadě včetně trubek
a příští rok 3 downpipe a celej vejfuk, letos bych to finančně všechno naráz nedal a LPG je pro mě větší priorita
-
Offline
- Příspěvky: 3292
- Registrován: 9 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
S60 B5254T2 chiptuning?
S tím počítám, v hlavě sem si pohrával s myšlenkou, že zástavbu LPG nechám provést rovnou s "nadimenzováním" kvůli budoucím HW úpravám, snad něco takového lze. Těch 35-40 000kč dám raději teď do LPG, než dalších 40 000kč prosrat v benzínu. Za ten rok díky tomu spíš ušetřim na budoucí úpravy. Takhle jezdim za nějaký 4kč/1km, což se mi moc nelíbí - tím spíše, když jsem byl zvyklej jezdit za 1,5kč/1km
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé