DPF
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
Zajímavé
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
DPF
To je ale pitchovina ))
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3385
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
DPF
Ja mysle, ze se to vubec zapina. Proste celkove ten princip. To ze to chcete vedet chapu a tomu fandim. Ono vlastne cele DPF. Kdyby zustali u starejch rotacek byl klid. Z tohohle akorat litaj sr*cky...
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
ono ani tvoje TDI není žádná výhra pro zdraví. Už tenkrát VW hodně loboval v Bruseludumi.cz píše:Ja mysle, ze se to vubec zapina. Proste celkove ten princip. To ze to chcete vedet chapu a tomu fandim. Ono vlastne cele DPF. Kdyby zustali u starejch rotacek byl klid. Z tohohle akorat litaj sr*cky...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Vůz: V70 MY2004 D5244T
DPF
tady jeden ukazkovy postupneho vypalovani ...
zacne - nedokonci - za 30 km se trocha doplni, zacne to znova,
a pak po dalsich 20ti km jeste jednou ....
Ja myslim ze nema moc smysl jezdit kolem baraku, to auto je na tyto varianty pripravene
a nejak to nakonec stejne udela
B.
zacne - nedokonci - za 30 km se trocha doplni, zacne to znova,
a pak po dalsich 20ti km jeste jednou ....
Ja myslim ze nema moc smysl jezdit kolem baraku, to auto je na tyto varianty pripravene
a nejak to nakonec stejne udela
B.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
DPF
Ahoj:
ano - tohle je udělátko (dongle), které už nějaký pátek vyvíjíme, ale zatím stále není komerčně nasazen. "Krabička", která diagnosticky sleduje auto a potřebné údaje posílá pravidelně na náš server. To je základní funkce - diagnostika. Pak se z toho dá udělat takovýto graf.
Příkládám ještě jeden - tam je vidět, že při poněkud ostřejší jízdě po dálnici dokonce sazí ubývá (jen podotýkám, že se zde se jedná o novější motor D5244T11 u auta MY12). Dalšími uživatelskými funkcemi bude třeba dálkový start bufíka a pak také různé rozšiřující funkce (ala CFE).
P.
ano - tohle je udělátko (dongle), které už nějaký pátek vyvíjíme, ale zatím stále není komerčně nasazen. "Krabička", která diagnosticky sleduje auto a potřebné údaje posílá pravidelně na náš server. To je základní funkce - diagnostika. Pak se z toho dá udělat takovýto graf.
Příkládám ještě jeden - tam je vidět, že při poněkud ostřejší jízdě po dálnici dokonce sazí ubývá (jen podotýkám, že se zde se jedná o novější motor D5244T11 u auta MY12). Dalšími uživatelskými funkcemi bude třeba dálkový start bufíka a pak také různé rozšiřující funkce (ala CFE).
P.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
Takže na dálnici už budu jezdit jenom pilu.ok2ucx píše: při poněkud ostřejší jízdě po dálnici dokonce sazí ubývá
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
DPF
Ano, myslím, že se není čeho bát (za předpokladu, že motor i systémy kolem něj - např. chlazení jsou v pořádku). 136kW Euro4 motor se chová na dálnici poměrně podobně (= saze ubývají).
Přidávat blikátka do auta, aby se vědělo, jestli se DFP vypaluje nebo ne a potom podle toho jezdit zbytečné km kolem komína, to mi příjde mimořádně zhoubné. To má být řidič otrokem auta a jeho tzv. ekologických nálad? Naprosto chápu, proč takovou kontrolku do auta nedali...
P.
Přidávat blikátka do auta, aby se vědělo, jestli se DFP vypaluje nebo ne a potom podle toho jezdit zbytečné km kolem komína, to mi příjde mimořádně zhoubné. To má být řidič otrokem auta a jeho tzv. ekologických nálad? Naprosto chápu, proč takovou kontrolku do auta nedali...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 401
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
DPF
Ne, kontrolku tam davat nemeli. Meli tam dat moznost vypalovani odsouhlaseneho uzivatelem, kteryzto vi, ze za 2km bude doma a tim padem to nema cenu.ok2ucx píše:To má být řidič otrokem auta a jeho tzv. ekologických nálad? Naprosto chápu, proč takovou kontrolku do auta nedali...
P.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
DPF
I ja bych se hlasil jako beta tester. Otazka je, jak moc to musi byt on-line, manzelka nema data na mobilu, pokud tedy komunikace mezi donglem a serverem probiha napr. pres mobil anebo ma svuj gsm modem?
-
Offline
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
DPF
Presne tak. Porad si myslim, ze nasilne ukoncena regenerace filtru neprospeje. Mozna resime blbost (DPF) za par tisic, ale jeste se mi nepovedlo pro novejsi rocniky najit v nabidce DPF filtr, nejlepe original, takze netusim, kolk takova sranda pak v pripade kolapsu stoji. O praci ani nemluve, protoze urcite pujdou hodne blbe a mozna ne bez poskozeni, prendat cidla apod.Teflon_490 píše:Ne, kontrolku tam davat nemeli. Meli tam dat moznost vypalovani odsouhlaseneho uzivatelem, kteryzto vi, ze za 2km bude doma a tim padem to nema cenu.ok2ucx píše:To má být řidič otrokem auta a jeho tzv. ekologických nálad? Naprosto chápu, proč takovou kontrolku do auta nedali...
P.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
to neni nic divnyho a rika se tomu pasivni regeneracehajnej píše:Takže na dálnici už budu jezdit jenom pilu.ok2ucx píše: při poněkud ostřejší jízdě po dálnici dokonce sazí ubývá
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
hajnej píše:Zajímavé
Spíš vtipné Vypaluju saze - tak vyhřívám zrcátka
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
DPF
Je davno zname, ze kto jazdi na spotrebu v otackach 1300-1800, tak len setri na novy DPF filter.
Taky Arkaz je jasnym dokazom toho, ze ked sa s autom jazdi, vydrzi hodne. Takmer denne nez vybehne na dialnicu, auto sa mu trochu zohreje. Na dialnici da tempomat na 150, obcas mu tam nejaky ocas vlezie, ale inak ide 20 km konstantnou rychlostou. Ja to takto bravam na Schwechat a tiez bez problemov. Ked som mal predoslu S80 v manuali, a zo zaciatku som jazdil jak posraty a na spotrebu, tak som mal hlasku o plnom DPF v zime kazdy tyzden. To bolo fakt ekologicke musiet sa ist previezt aby to zhaslo, inak mi hrozilo nutene vypalovanie. Ked clovek zisti, preco tomu tak je, auto som zacal pouzivat v tej druhej polovici otackomeru a vsetko bolo zrazu v poriadku, dokonca ani spotreba sa nejak drasticky nezmenila, nakolko nebolo treba chodit robit nutenu regeneraciu. Ale tak stale plati, kto chce kam...
Taky Arkaz je jasnym dokazom toho, ze ked sa s autom jazdi, vydrzi hodne. Takmer denne nez vybehne na dialnicu, auto sa mu trochu zohreje. Na dialnici da tempomat na 150, obcas mu tam nejaky ocas vlezie, ale inak ide 20 km konstantnou rychlostou. Ja to takto bravam na Schwechat a tiez bez problemov. Ked som mal predoslu S80 v manuali, a zo zaciatku som jazdil jak posraty a na spotrebu, tak som mal hlasku o plnom DPF v zime kazdy tyzden. To bolo fakt ekologicke musiet sa ist previezt aby to zhaslo, inak mi hrozilo nutene vypalovanie. Ked clovek zisti, preco tomu tak je, auto som zacal pouzivat v tej druhej polovici otackomeru a vsetko bolo zrazu v poriadku, dokonca ani spotreba sa nejak drasticky nezmenila, nakolko nebolo treba chodit robit nutenu regeneraciu. Ale tak stale plati, kto chce kam...
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
Za ca. 2 roky provozu vozu a nájezdu za tu dobu ca 60tis km se mi ani jednou neobjevila hláška o plném filtru. Jak píše Ares, jezdím svižně. Denně 30 km tam a zpět z toho ca 20 km dálnice.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
Měl jsem z toho strach, to se přiznám. Ale jezdím 25km do práce a nebo 80 (okresky + dálnice) na chalupu. A za 14k km co jsem zatím zajel ani jednou. Ale to bude tím ,že zvuk D5 se mi líbí až tak někde kolem 2500RPM
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
mas recht. egr je levnejsi nez dpfAres píše:. Na dialnici da tempomat na 150, obcas mu tam nejaky ocas vlezie, ale inak ide 20 km konstantnou rychlostou. ...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
DPF
Skus to rozviest trosku. Neviem co je tym myslene.Ondra. píše:mas recht. egr je levnejsi nez dpfAres píše:. Na dialnici da tempomat na 150, obcas mu tam nejaky ocas vlezie, ale inak ide 20 km konstantnou rychlostou. ...
EGR je pri akceleracii zatvorene a pri zatazi tiez. a pri 2500ot/min uz aj virive klapky pracuju, takze sa nezasieraju.
Okrem toho Arkaz ma adaptivny tempomat a aj ked mu tam uz niekto vlezie, auto po uvolneni cesty akceleruje pomerne kludne. Toz nevidim dovod, preco by to malo vadit EGR, alebo niecomu inemu.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Offline
- Příspěvky: 5149
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
EGR má stejně většina vyplej.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
cimz vice zatezuje dpfpython.p píše:EGR má stejně většina vyplej.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé