asi se tu tento dotaz omílá pořád dokola, ale jsem tu novej a zajímalo by mě, jestli je možné doplnit do xc70 (rv. 2009, 2,4 D5) ukazatel teploty motoru?
Je to jen software nebo musím doplnit komplet celou větev - čidlo do bloku, vedení a ukazatel???
Díky za info a ještě jednou se omlouvám za teto dotaz, přečetl jsem tu spoustu vláken, ale nenarazil na odpověď.
passport5 píše:ty jo,informaci auto o teplotě určitě zná, vytahnout ji do displaye, na superbu jsem to tak měl dodělaný, taky tam nebyla.
Ahoj, to mi zajima - na jaky rade? Na jednickovym?
Samo i na Volvu by se sikla, ale pres mobil mi to pripada dost neprakticky. Kort, kdyz vetsina OSB diagnostik je pres BT.
A je to tak nutný, vědět teplotu motoru? Nějaká kontrolka či hláška na přehřátí tam určitě je. A lehké zvýšení teploty při jízdě do kopce či s vlekem motor zvládne bez následků.
tak nutný to rozhodně není,jen bych občas docela rád věděl,že už je motor,olej zahřátej, vždycky to tak akorát odhaduju, nic zásadního, ale ocenil bych tu možnost..
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Třeba jestli je v cajku začít spěchat a nebo u mě teď v zimě jak moc můžu točit motor, když jedu do kopce...
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
třeba proto, že u starých V40 a S60 a C70 mi už párkrát odešel termostat a auto se prostě v zimě neohřálo na 90°C a nebo tak po 40 km..., a to poznáš podle termostatu nebo topení a to by třeba přítelkyně asi nespozorovala..., prostě tohle udělali špatně, za tím si stojím
takže je hezké, že tam Volvo dalo hlášku o zvýšené teplotě, ale bylo by dobré tam mít i hlášku o nízké teplotě, jako to má třeba p... Fabie, dokud není motor ohřátý, svítí modře...
mám v plánu udělat si takové "udělátko" a "promítat" teplotu motoru a stav DPF a jeho vypalování na displeji autorádia ve formě RDS...
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
skulda píše:třeba proto, že u starých V40 a S60 a C70 mi už párkrát odešel termostat a auto se prostě v zimě neohřálo na 90°C a nebo tak po 40 km..., a to poznáš podle termostatu nebo topení a to by třeba přítelkyně asi nespozorovala..., prostě tohle udělali špatně, za tím si stojím
Přesně, tak sice mi to hodilo hlášku Systém chl.kap.doporučen servis, ale zbytečně mi vyměnily dvě čidla než se přišlo na vadný termostat a kupodivu to topilo normálně.
Já mám v plánu jen LEDky, případně malý OLES displej. Teplota a jestli se vypaluje DPF.
PS. Už jsi něco rozchodil ? Klidně SZ.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
teplotu motoru snad netřeba řešit, nebo jo? tak nějak selskym rozumem vycházim z toho, že když člověk není 18 letý ucho, tak ho nenapadne se studenym motorem
závodit. Snad postačí 20 minut? řekl bych až až. Ráno, když vlezu do vymrzlýho auta, tak si počkám 20 vteřin, než padnou otáčky na volnoběhu z cca 1200ot/min na nějakých 700ot/min a prvních cca 15-20km jezdím klidným tempem s vlažnou akcelerací a otáčky držím na 2000-2500ot/min - benzínový motor 2.5l. Ciferník přitom ukazuje bezpečnou, provozní teplotu už snad po 5 minutách, ale to se ještě držím a motor stejně nevytáčím
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Tohle už se blíží konci světa, jste rozmazlený kdejakejma pí....Nedovedu si vás představit že by jste měli jezdit autama kde se řešilo jen jezdí-nejezdí, topí-netopí, teplota se regulovala zatahováním dečky na chladiči
_________________ V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
Jezdím 10 let a začínál jsem se škodě 120, takže tak nějak... Ale nevím proč bych nemohl vědet teplotu motoru, minimálně můžu odhalit třeba závadu, viz nahoře. Fouká a nefouká je jedno, protože mám AC Auto 21°C a nic víc mě nezajímá.
_________________ MX-30 @ 145 eletrických poníku... než jim dojde šťáva... MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej... XC70 MY08 D5 AWD M/T@ 225 ořů v plné síle!
K prodeji (s bolestí u srdíčka) do dobrých rukou: V70XC MY00 2,4T AWD A/T@ Kde mám to křídlo?!
Fobie 1.2 HTP, 80tkm, po důchodci!
jezdí nejezdí, teplota neteplota, ale rafika s teplotou vody a oleje tam byla, ted je trend všechno zjednodušovat až do extremu, takže za chvíli třeba nebude třeba ani otáčkoměr,to samý win 10, ani prd už tam skoro neovlivníš,je to takhle se vším,
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Já jsem také pro to aby tam byl (stačila by jenom jednoduchá digitální stupnice ve sdruženém přístroji). Co mi vadí daleko více, že ve svém autě nemám mechanickou měrku na hladinu oleje v motoru - pouze se zjišťuje přes palubní počítač (zobrazí se ona jednoduchá digitální stupnice) a změna po dolití se zaznamená až po ujetí cca 15 km !!!!!!!
já mám ještě měrku, pokud je olej při výměně dolitý jak má a nikde nic neuniká a nepřibývá, tato měrka stačí,jsem zvyklý během intervalu nic nedolývat.
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
passport5 píše:já mám ještě měrku, pokud je olej při výměně dolitý jak má a nikde nic neuniká a nepřibývá, tato měrka stačí,jsem zvyklý během intervalu nic nedolývat.
Tož to já také dolívat nic nemusím - ale vizuálně sichr je sichr. A taky na měrce vidíš aspoň orientačně v jaké je olej kondici.
naopak, si myslím,že já za interval pod kapotu ani nekouknu,spíš si říkám, zítra kouknu a tak je to až do další výměny,naopak ty to vidíš denně na budíku hned, a kondice oleje? když ho měním po max 15 tis km,mě kondice nezajímá....
_________________ Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech