DPF
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
DPF
Kdokoli s origo diagnostikou.
https://www.autoambo.cz
https://www.autoambo.cz
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
Prvne bych si nechal zmerit emise nanecisto jestli je vubec co cistit (praskla vlozka)
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
Taky můžeš mít špatná čidla nebo ty trubky, co vedou k DPF. Takže jako první diag a někoho s mozkem v hlavě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
DPF
V tom pripade plati moje rada dvojnasob. Kourivost by mela bejt do 0,5 myslim kazdopadne zdravy filtr je nekde kolem 0,05 kazdej radi co delat s ucpanym filtrem ale nikdo co s prasklym. Tam je jedina moznost- vymena. A jeste poradim ze druhovyroba prakticky nefunguje
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
DPF
panove co znamena ta to hlaška:) Lapac sazi plny viz příručka? (objevila se jenom hlaška na palubaku, nic vic.) ne znamena to že je plný DPF a je potřeba to pořadne projet a by se vypaloval filtr? odpověděl jsem si spravne? nebo jsem další na řade s nemocnim filtrem. předem dekuji za rychlou odpoved
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13167
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
DPF
Pokud se ti to objevilo nedávno tak by to projetí mělo ještě zachránit, ale pokud na to jezdíš už delší dobu tak to chce co nejdříve nuceně vypálit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
DPF
hlaška se objevila rano po odjetí 10km, a během parkovaní se to objevilo. jinak jsem před chvili projel 25 km tam a 25 spatky a hlačku už jsem nevidel, snad to bude dobrý. díky
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
DPF
dneska se mi zase objevila stejna hlaška (Lapac sazi plny viz příručka) projel jsem to znovu a hlaška zmizela z displeje včetně trojuhelničku, mam to chapat že se filtr vypaloval? předem díky.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
Já bych zkusil aditivum do paliva + to pořádně projet. Dlouho a vysoké otáčky
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
https://www.mototech.sk/Liqui-Moly-Ochrana-filtra-pevnych-castic-DPF-250ml-d1686.htm
Tohle bych zkusil a nebo dražší
Https://www.mototech.sk/MILLERS-OILS-DPF-Cleaner-Regenerator-250ml-d5538.htm
Tohle bych zkusil a nebo dražší
Https://www.mototech.sk/MILLERS-OILS-DPF-Cleaner-Regenerator-250ml-d5538.htm
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
DPF
paiu píše:Zkoušel to někdo tento přípravek nebo něco podobného? za fungovalo to někomu úspěšně?
Všechny výše uvedené prostředky jsou k ničemu (s výjimkou prevence Super diesel aditivem od VIFu). Jestli ti palubák zahlásí problém s filtrem (DPF - lapač sazí) je třeba auto vzít na delší jízdu. Nejprve musí nastat optimální podmínky k regeneraci (vypálení) většinou po zahřátí na provozní teplotu při optimálním jízdním režimu. Nastav si palubní PC na sledování okamžité spotřeby paliva a když zaznamenáš vyšší spotřebu než obvykle, regenerace pravděpodobně započala. Regenerace trvá 10 až 15 minut a po tuto dobu se doporučuje jet rovnoměrnou jízdu se střední zátěží - v žádném případě netočit plné koule nebo se regenerace přeruší. Tato regenerace při normálním používání probíhá automaticky (po cca 800 km) a řidič ji ani nezaznamená (samozřejmě, že systém si nechává rezervu a ozve se až při třetí přerušené regeneraci za sebou, nebo při velké diferenci tlaků před a za filtrem). Pokud tento postup nepomůže, je třeba zajet do servisu, kde se dá regenerace spustit řízeně přes diagnostiku (trvá to dost dlouho). Pokud nepomůže ani toto, je pravděpodobně v háji nějaké čidlo tlaku nebo sám DPF na konci životnosti (ucpán nespalitelnými zbytky - třeba z nevhodných aditiv). Nejlepší prevence proti ucpání nebo častým regeneracím je udržovat motor v dobré kondici (např.vstřikovače) aby sám o sobě moc nekouřil a filtr nemusel zachycovat nadměrné množství sazí. Pokud vím, tak volví filtry při dobré servisní péči o motor moc nezlobí a životnost mají dlouhou (cca do 250 tis. km i déle - u pětiválců). Kratší životnost vykazují filtry u motorů PSA (peugeot) díky aditivu Eolys, které používají z důvodu snížení teploty vznícení sazí - avšak toto aditivum právě obsahuje malé množství nespalitelných složek.
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 1324
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
DPF
Ja len doplnim ze regeneracia sa moze robit v rozmedzi 300-800km podla stylu jazdy a dlzky tras resp podla toho ako casto sa filter zanasa. Nutena regeneracia cez diag trva cca 35-50 min taku mam zatial ja skusenost nic hrozne riadi si to vsetko same. A ak je cidlo tlaku alebo teploty dpf v haji tak nutenu regeneraciu ani neurobis. Ako je to s automatickym vypalovanim pri poskodenom cidle si niesom isty lebo jazdil som dost dlho s vadnym senzorom tlaku dpf a filter sa nezaniesol. Pravdepodobne vypaloval preventivne kazdych XXX km.
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
Jak se pozná správné a nesprávné aditivum?
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Třeboň
- Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi
DPF
python.p píše:Jak se pozná správné a nesprávné aditivum?
Občas si něco přečteš (např. laboratorní testy ve Světě motorů) a hlavně pohledáš na internetu. Mimochodem žádné aditivum není nesprávné, jen má každé jiné účinky. Ale žádné aditivum ti nepomůže okamžitě při ucpaném filtru - aditiva se dávkují preventivně pro ochranu a ošetření palivové soustavy. Prodlužují tím životnost jednotlivých komponentů (čerpadlo, vstřiky) a v zimě zlepšují filtrovatelnost nafty
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT
-
Offline
- Příspěvky: 5121
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
DPF
Já to tušil. VIF sám používám, ale vím o lidech co jim tenhle čistič pomohl projít přes emise a nebo urychlit regeneraci filtru
JJ, protipenici funkce, shlukovatelnost, vylučování parafínu, atd....
JJ, protipenici funkce, shlukovatelnost, vylučování parafínu, atd....
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
DPF
Díky kluci za radu, u mne to bude tím že s autem jezdim krátké trasy , jinak tankuju vervů na benzine a mislel jsem že verva je nejlepší krmivo pro mého miláčka, mimo chodem nebude to tím ze jezdim na zazračnej olej mobil 1 5w 50 ?
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
DPF
5W50 nema zrovna nizkou hodnotu popilku. Koukni na téma https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=54728&p=737390#p737390paiu píše:Díky kluci za radu, u mne to bude tím že s autem jezdim krátké trasy , jinak tankuju vervů na benzine a mislel jsem že verva je nejlepší krmivo pro mého miláčka, mimo chodem nebude to tím ze jezdim na zazračnej olej mobil 1 5w 50 ?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 205
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
DPF
jii) 5w 50 mi byl doporučen Martinem kvůli ztracení mot.oleje a s podezřeni na zapečení pistních kroužku, byl udělan proplach a probehla vymena za mobil 1 5w50, jelikož ten olej není vhodný, pro filtr dpf, pak jsem se rozhodl pro ten to http://www.petrolio.cz/petrolio/eshop/1-1-Mobil-1-Motorove-oleje/1-2-Osobni-automobily/5/107-Mobil-1-ESP-Formula-5W-30-4L , objednam si dva kandiaky a budu mit a i na dolévaní, před proplachem jelo na kastrol 5w30
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvky: 2615
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940
DPF
Tak tak. Pokud vyloučíme samotné DPF (a sensory na něm - to jednotka obvykle diagnosticky nahlásí) - tak neobvykle rychlé zaplnění filtru má na svědomí špatný stav motoru - prostě to “moc hulí”. A to jsou obvykle ty příčiny, co tu vypsal Martin.
P.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé