my vyráželi v 5 ráno z Rimini a byl to teda sadomasochistickej zážitekVany píše:Ja vyjel pred pulnoci a v deset sem byl na miste. Bez jedine zacpy. Takze fakt pohoda. Ale mel jsem z toho strach.

my vyráželi v 5 ráno z Rimini a byl to teda sadomasochistickej zážitekVany píše:Ja vyjel pred pulnoci a v deset sem byl na miste. Bez jedine zacpy. Takze fakt pohoda. Ale mel jsem z toho strach.
Nevidim duvod, aby to nezvladlo. Castejsi vymena oleje v AT. Napr 40 tis?Vembloud píše:zdravím,
uvažuji že budu párkrát do měsíce tahat vlek s motorkou - 750 vlek a do 750 moto nebo čtyřkolka
zvládne to V70 II, D5 AWD, automat bez problému nebo je to o průser?
a jak se bude pohybovat spotřeba u této soupravy, máte někdo vyzkoušeno?
Díky moc
Economy nafoukani kol je 270kPa. Na horsich cestach docela tvrdé. 285kPa si nedovedu na našich cestach predstavit.old.fashioned píše:Xc90 d5 120 kW: ČB - Makarska riviera,
80% zatizeni,
rychlost dle limitu, max. rychlost 120 km/h GPS,
kola 18", pneu 285 kPA, stani v kolonach celkem 10 minut, klima 50% cesty,
diesel Eurooil bez bioslozky + VIF:
pc 7,1 l, real 7,5 l
Mám zkušenost s XC70 a karavanem. Pokud nemáš zvlášť chladič AT, může se v delších stoupáních přehřívat. Doporučuji ruční řazení a držet otáčky vyšší, než by normálně držel automat. Podle charakteru stoupání od 3.000 do 3.500, v dlouhých stoupáních i výš. Při jízdě z kopce oceníš při ručním řazení brzdění motorem.Vembloud píše:.... vlek s motorkou - 750 vlek a do 750 moto nebo čtyřkolka
zvládne to V70 II, D5 AWD, automat bez problému nebo je to o průser?
a jak se bude pohybovat spotřeba u této soupravy, máte někdo vyzkoušeno?....
U prednich je economy 250...Borys píše:Economy nafoukani kol je 270kPa. Na horsich cestach docela tvrdé. 285kPa si nedovedu na našich cestach predstavit.old.fashioned píše:Xc90 d5 120 kW: ČB - Makarska riviera,
80% zatizeni,
rychlost dle limitu, max. rychlost 120 km/h GPS,
kola 18", pneu 285 kPA, stani v kolonach celkem 10 minut, klima 50% cesty,
diesel Eurooil bez bioslozky + VIF:
pc 7,1 l, real 7,5 l
díky za rady, když pojedu budou to hlavně delší štrekyJarda.JM píše:Mám zkušenost s XC70 a karavanem. Pokud nemáš zvlášť chladič AT, může se v delších stoupáních přehřívat. Doporučuji ruční řazení a držet otáčky vyšší, než by normálně držel automat. Podle charakteru stoupání od 3.000 do 3.500, v dlouhých stoupáních i výš. Při jízdě z kopce oceníš při ručním řazení brzdění motorem.Vembloud píše:.... vlek s motorkou - 750 vlek a do 750 moto nebo čtyřkolka
zvládne to V70 II, D5 AWD, automat bez problému nebo je to o průser?
a jak se bude pohybovat spotřeba u této soupravy, máte někdo vyzkoušeno?....
Spotřeba s karavanem cca 1.000kg šla v průměru o cca 3,5 - 4 litry nahoru
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]