nebo nadzvednout levou stranu (kolo) a zkusit zahýbat.. nesmí tam být vůle, jinak je to ložisko
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 566
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: A(r)s(ch)
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
zvedni to vpředu a toč s kolama... když to uslyšíš od kola, je to ložisko, když se to bude táhnout od převodovky......
nebo nadzvednout levou stranu (kolo) a zkusit zahýbat.. nesmí tam být vůle, jinak je to ložisko
nebo nadzvednout levou stranu (kolo) a zkusit zahýbat.. nesmí tam být vůle, jinak je to ložisko
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Skřečoň
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pánové,
hezký auto s jasnou historií. Mám se bát toho nájezdu?
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-d5-awd-summum-polestar-8081367.html
hezký auto s jasnou historií. Mám se bát toho nájezdu?
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-d5-awd-summum-polestar-8081367.html
_________________
Volvo XC70 AWD, D5, Summum, Polestar, my2010
Volvo V70, 2.4, 125 kW, 2001
Mazda MX-5, 2.0 Revolution, 2010(angličák na léto pro radost z řízení)
Volvo XC70 AWD, D5, Summum, Polestar, my2010
Volvo V70, 2.4, 125 kW, 2001
Mazda MX-5, 2.0 Revolution, 2010(angličák na léto pro radost z řízení)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Záleží, co se v rámci servisu měnilo. Zajímal bych se o výměny olejů v automatu a AWD, jestli se už měnily FourC tlumiče a pod.peetrys píše:Pánové,
hezký auto s jasnou historií. Mám se bát toho nájezdu?
https://www.tipcars.com/volvo-xc70/volvo-xc70-d5-awd-summum-polestar-8081367.html
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 100
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: VK
- Vůz: už žiadne
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pozná niekto toto auto? https://www.autobazar.eu/volvo-v70-24-d5-momentum-id8876489.html
A ešte otázka: pomerne silné vibrácie v spojkovom pedál (nestlačený) sú u D5 normálne? Pri stláčaní a jazde nič.
A ešte otázka: pomerne silné vibrácie v spojkovom pedál (nestlačený) sú u D5 normálne? Pri stláčaní a jazde nič.
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota Previa II 2.4 VVT-i
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj vsem, nezna nahodou/neprohlizel nekdo tuhle XC90? http://auto-pruhonice.selekt.volvocars.cz/cs/used-cars/Volvo/XC90/D5-AWD-Summum-CZ-1-majitel-7-Mist-qbbp8gjm
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na prodej už nějakou chvíli je, asi trochu přepálili cenu
Jestli něco podobnýho sháníš, rovnou bych se vyrazil podívat
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 8 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: Toyota Previa II 2.4 VVT-i
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Takze jsem tam byl a v rychlosti omrkl. Auto je v komisi, stoji tam min. mesic. Interier vypada fakt velmi zachovale. Na prednim blatniku je vlnity vryp, je videt i na fotkach. Co ve mne nevzbuzuje duveru je, ze predni gumy jsou poloprazdny. Svetlomety klasicky popraskane, zatim jen po krajich. Zvuk motoru "hlucny", ale jsem laik. Nicmene to tvrdi i prodejce a odhaduje investici do oprav cca 40k. K projizdce jsem se nedostal, nebyl cas a ty usle gumy. Takze tak.
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60, S70R
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V tom případě to auto asi budeme v inzerci ještě nějakej ten další měsíc vídat
S ohledem na investice za tuhle cenu nesmysl
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravim ako laik svedskych motorov by som mal na Vas rebus dnesneho vecer
Nakolko sa s rodinou pozerame po niecom priestranom a bezpecnom s pohonom 4x4 dopracovali sme sa k XC70
Momentalne riesim spolahlivost aby auto nestalo viac v servise ako pred domom a aby som na pripadny servis nemusel brat druhu hypoteku
Nakolko rocny najazd mame dost nizky (10 - 15tis. rocne) a vela jazd je v meste chcel som benzin tych je tu (v mojom rozpocte) ako safranu
ale aj tak ma zaujal tento inzerat https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-25- ... 88153.html mal by to byt dovoz z USA pri dovoze 01/2016 malo na tacho udaj 69tis mil (VIN: YV4SZ592361217252) no a na opacnej strane sa zas objavila nafta https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-24d ... 72219.html tu je plus ze auto je kupovane na Slovensku (do minuleho roku bolo na bratislavskych znackach a vraj bol len autorizovany servis) VIN: YV1SZ796751181884
Otazka znie cisto nahodou nepozna niekto jedno alebo druhe auto?
Otazka 2 co je z pohladu servisu spolahivejsia motorizacia ked berieme v uvahu ze auto bude robit kratke trate v meste
Otazka 3 ako su na tom automaty
a nakoniec nejake rady na co sa pri obhliadke zamerat co su slabiny daneho http://www.volvista.net/modelu a pod.
V pondelok by som chcel ist pozriet tu 2,5T viete mi priapdne odporucit dobry servis v BA kde by mi ho vedeli preklepnut aj bez pripadneho objednania?
Dakujem
Nakolko sa s rodinou pozerame po niecom priestranom a bezpecnom s pohonom 4x4 dopracovali sme sa k XC70
Momentalne riesim spolahlivost aby auto nestalo viac v servise ako pred domom a aby som na pripadny servis nemusel brat druhu hypoteku
Nakolko rocny najazd mame dost nizky (10 - 15tis. rocne) a vela jazd je v meste chcel som benzin tych je tu (v mojom rozpocte) ako safranu
ale aj tak ma zaujal tento inzerat https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-25- ... 88153.html mal by to byt dovoz z USA pri dovoze 01/2016 malo na tacho udaj 69tis mil (VIN: YV4SZ592361217252) no a na opacnej strane sa zas objavila nafta https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-24d ... 72219.html tu je plus ze auto je kupovane na Slovensku (do minuleho roku bolo na bratislavskych znackach a vraj bol len autorizovany servis) VIN: YV1SZ796751181884
Otazka znie cisto nahodou nepozna niekto jedno alebo druhe auto?
Otazka 2 co je z pohladu servisu spolahivejsia motorizacia ked berieme v uvahu ze auto bude robit kratke trate v meste
Otazka 3 ako su na tom automaty
a nakoniec nejake rady na co sa pri obhliadke zamerat co su slabiny daneho http://www.volvista.net/modelu a pod.
V pondelok by som chcel ist pozriet tu 2,5T viete mi priapdne odporucit dobry servis v BA kde by mi ho vedeli preklepnut aj bez pripadneho objednania?
Dakujem
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kedze nikto nic zatial som dospel k nazoru ze z D5 asi nic nebude vzhladom na four C podvozok... ale tu 2.5 pojdem omrknut
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Těžko radit, když jsou vložil odkazy nějakým podivným způsobem tak, že na ně nejde kliknout. Kromě toho, všechny dotazy, co jsi dále položil, jsou tady zodpovězené asi 100x, stačí lehce prolistovat byť jen toto předlouhlé vlákno, jen o pár obrazovek zpátky, všechny odpovědi tam budou. Být zde nováčkem vysvětluje, ale neomlouvá.
U benzínů pozor na zakarbonování (vhodné po koupi motor vypláchnout vč. často opomíjeného čistění odvětrávání PCV), u nafty je to klasický dvojboj - vstřikovače/čerpadlo.
Pohon 4x4 - po létech asi často zanedbaný - si může vyžádat poněkud nákladnější péči, abys jej dostal do stavu top. Zde pětiboj: tisícihran/úhlovka/haldex/jednotka (DEM)/diferák.
Dále náprava (čepy a silenty), náplně, filtry, brzdy, oleje, rozvody - když ten ponákupní servis uděláš poctivě, jsi v tom za 2000€, ani nemrkneš, spíše více. Ale zase bys mohl mít na dalších 50-100tis. km pokoj od těchto větších věcí. Záleží co všechno bude OK a co už žádá svůj pravidelný servis, byť s dlouhou periodou.
Dále už jen hledej zde na fóru. Tyhle dotazy tu nejsou nijak vyjímečné, proto už budou jistě mnohokrát zodpovězeny.
Šel bych do benzínu, ale opravdu je jich zoufale málo.
P.
U benzínů pozor na zakarbonování (vhodné po koupi motor vypláchnout vč. často opomíjeného čistění odvětrávání PCV), u nafty je to klasický dvojboj - vstřikovače/čerpadlo.
Pohon 4x4 - po létech asi často zanedbaný - si může vyžádat poněkud nákladnější péči, abys jej dostal do stavu top. Zde pětiboj: tisícihran/úhlovka/haldex/jednotka (DEM)/diferák.
Dále náprava (čepy a silenty), náplně, filtry, brzdy, oleje, rozvody - když ten ponákupní servis uděláš poctivě, jsi v tom za 2000€, ani nemrkneš, spíše více. Ale zase bys mohl mít na dalších 50-100tis. km pokoj od těchto větších věcí. Záleží co všechno bude OK a co už žádá svůj pravidelný servis, byť s dlouhou periodou.
Dále už jen hledej zde na fóru. Tyhle dotazy tu nejsou nijak vyjímečné, proto už budou jistě mnohokrát zodpovězeny.
Šel bych do benzínu, ale opravdu je jich zoufale málo.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
za linky sa ospravedlnujem neskusal som ich ale prikladam opravene
https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-25-t-summum-a-t-awd-id10088153.html
https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-24d-momentum-a-t-awd-id10372219.html
v priebehu dnesneho dna som co to nastudoval aby som vedel ze podvozok four C dakujem neprosim
osobne sa tiez radsej priklanam k benzinu
Pochopil som ze pri kupe je vymena vsetkych naplni vratane preplachu jasna vec co som vsak nenasiel je
napr.: ten tisichran pri kolko km cca odchadza a kolko stoji jeho preventivna vymena... ak menim tisic hran davat rovno repasovat uhlovku?
jednotka DEM ? kde ju najdem ako ju skotrolujem momentalne mam na sharane haldex II. gen (rovnaky by mal byt aj u XC70) a vseko slape ako ma nan zato pri haldexe je jedno ci je vo VW alebo Volve princip a RJ su rovnake
https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-25-t-summum-a-t-awd-id10088153.html
https://www.autobazar.eu/volvo-xc70-24d-momentum-a-t-awd-id10372219.html
v priebehu dnesneho dna som co to nastudoval aby som vedel ze podvozok four C dakujem neprosim
osobne sa tiez radsej priklanam k benzinu
Pochopil som ze pri kupe je vymena vsetkych naplni vratane preplachu jasna vec co som vsak nenasiel je
napr.: ten tisichran pri kolko km cca odchadza a kolko stoji jeho preventivna vymena... ak menim tisic hran davat rovno repasovat uhlovku?
jednotka DEM ? kde ju najdem ako ju skotrolujem momentalne mam na sharane haldex II. gen (rovnaky by mal byt aj u XC70) a vseko slape ako ma nan zato pri haldexe je jedno ci je vo VW alebo Volve princip a RJ su rovnake
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
V té D5 jsou sedadla z té nepodařené eurokůže, plastu nebo co je to za koženku. Takový levný materiál se nikdy v prémiové značce neměl objevit. Ten motor D5 je Euro 3 a nad ním se pomalu smráká, až jej začnou nepouštět i do metropolí v CZ/SK. V DE už mají utrum. U benzínu to asi zatím nehrozí (tak rychle), záleží, kde budeš jezdit.
Co se Haldexu týká - ano je to stejná jednotka, pokud je u VW umístěná stejně (zdola na spojce Haldexu), musí trpět i korozí stejně. Jinými slovy - slaná voda se prožere hliníkem (v tom spoji kolem zatmeleného víčka) dovnitř a tam urputně pracuje, až sežere nějakou součástku nebo spoj, a 4x4 pohon začne zlobit. Zde je preventivní repase a vyčištění na místě. Nebo se tam vrchem dostane olej a chová se to podobně.
P.
Co se Haldexu týká - ano je to stejná jednotka, pokud je u VW umístěná stejně (zdola na spojce Haldexu), musí trpět i korozí stejně. Jinými slovy - slaná voda se prožere hliníkem (v tom spoji kolem zatmeleného víčka) dovnitř a tam urputně pracuje, až sežere nějakou součástku nebo spoj, a 4x4 pohon začne zlobit. Zde je preventivní repase a vyčištění na místě. Nebo se tam vrchem dostane olej a chová se to podobně.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dik za reakciu samozrejme ze to chcem prehnat autorizovanym servisom a na zdvihaku aby som videl co a jak .. o tej D5 pomaly ale isto prestavam uvazovat a zameriavam sa na 2,5T
nahodou k tomu tisic hranu mi nevies poradit ako je to snim? Po kolko km sa preventivne meni aby nemusela ist cela uhlovka na repas
nahodou k tomu tisic hranu mi nevies poradit ako je to snim? Po kolko km sa preventivne meni aby nemusela ist cela uhlovka na repas
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mě odešel tisícihran po 230 kkm. A drážky na úhlovce budou stejně vymačkané, takže preventivní výměna jenom mezikusu jsou vyhozené peníze a musíš to repasovat celé.
Vychází to komplet i s prací okolo 18 - 20 kKč.
Vychází to komplet i s prací okolo 18 - 20 kKč.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na druhou stranu znám XC70, co má nakrouceno 350tkm a leje se do ní jen nafta a olej a auto pořád maká. A podobných vozů bude po Evropě jezdit poměrně dost. Radši bych se ale připravil na horší variantu a byl potom příjemně překvapen. Preventivně bych osobně tisícihran a úhlovku asi neměnil, když vše bude fungovat. Jen bych vyměnil náplně a choval se k tomu velice slušně.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
no ak nie je ziadna prevencia ako sa vyhnut aj oprave uhlovky tal asi fakt len skontrolujem ci ide ako ma a ak by nahodou aj km sedeli tak to okrem vymeny oleja na zmysel riesit.
Este jedna vec boli dajale technicke odlisnosti pre USA a EU trh to ze radio ladi ine frekfencie pocitam skor mi ide o techniku motor prevodovka a pod
Este jedna vec boli dajale technicke odlisnosti pre USA a EU trh to ze radio ladi ine frekfencie pocitam skor mi ide o techniku motor prevodovka a pod
Naposledy upravil(a) lopo1 dne 10 črc 2017 07:55, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To zase nechci 100% tvrdit. Možná mě kolegové doplní.lopo1 píše:no ak nie je ziadna prevencia ako sa vyhnut aj oprave uhlovky
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kolegom sa nechce vyjadrovat k zovseobecnenym tvrdeniam zalozenych na jednej skusenosti. Tisichrany som vymienal toto leto 3x raz bol tisichran vporiadku, ale uhlovka K.O, a dvakrat stacilo tisichran, uhlovky nevykazovali ziadne poskodenie... Tisichran sa este nepretocil, vymena prebehla vramci preventivnej prehliadky... menili sa v minulosti aj uhlovky ale nemam dojem ze je to extremne poruchova cast.
Naposledy upravil(a) kwiko dne 10 črc 2017 08:02, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
dakujem takze ma to zmysle v ramci prevencie skontrolovat pripadne vymenit co stoji samotný tisichran resp. jeho vymena?
-
Offline
- Příspěvky: 1459
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
otestovat sa to da na jame, diagnostika tiez napovie, osobne by som sa zaujimal o celkovy stav a co sa menilo, za aku kvalitu, a co sa nemenilo... stav motora, turba, naprav, prevodofky, karoserie, a ak sa ujo staral je sanca ze sa novy majitel nebude musiet obavat, preco sa predava...
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No uprimne za tu cenu moc toho neocakavam na Slovensku je to auto rok a pol a spravilo cca 10 tis. km takze cakam ze sa mu moc servisu nedostalo :/ ale mozno budem milo prekvapeny
Rozmyslam ze ho pojdem dat pozriet do P&LKV auto ... resp. odporucate dajaky iny servis v BA?
Rozmyslam ze ho pojdem dat pozriet do P&LKV auto ... resp. odporucate dajaky iny servis v BA?
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Americká špecifiká byla minimální. Ano - kromě SW záležitostí (ladění FM 200kHz a AM 10kHz?, budíky (míle-km), jednotky palubního PC, jiná logika blikání při zamykání a pípání, když je klíček v zapalování / pásy) jsou rozdíly v HW naprosto minimální. U těch budíků (po přepnutí na km) stačí přehodit buď jen ciferník (a naklonovat SW), tím se palubka bude tvářit naprosto evropsky. Na klima panelu (CCM) to samé, tam skutečně stačí jen ten horní plast.lopo1 píše:Este jedna vec boli dajale technicke odlisnosti pre USA a EU trh to ze radio ladi ine frekfencie pocitam skor mi ide o techniku motor prevodovka a pod
Další větší HW rozdíly jsou tyto: v US autech je obvyklý systém detekce úniku benzínových par z nádrže (Fuel leakage detection). Pokud funguje, tak o nic nejde, pokud nefunguje, dá se pomocí SW vypnout a je klid (jinak totiž - tuším - rozsvěcuje kontrolku emisí a to je na ME/STK celkem problém). Rovněž mám ale jen pocit, že tento systém umí zaznamenat montáž LPG, jehož vedlejším efektem je to, že z nádrže neubývá palivo.
Druhým rozdílem mohou být přední lampy: ty často (v případě xenonů) mají na pozici našich dálkových světla denního svícení (DRL). To asi ničemu nevadí, jen je to nezvyk. Opět je lze vyměnit za klasickou Evropu a pomocí SW zapnout "normální" logiku. Jo, a blinkry jsou dvojvláknové oranžové žárovky, druhé vlákno jsou oranžové pozičky.
Třetím rozdílem může být - "váha na sedadle spolujezdce" (Occupant weight sensor), což je senzor, který měří hmotnost spolujezdce a podle toho nějakým způsobem mění logiku odpalování airbagů či co. Moc informací k tomu není, jen je to další blbost, která může po čase vyžadovat kalibraci.
Na další rozdíly si momentálně nemohu vzpomenout, třeba mě někdo doplní. Snad mě ještě napadá, že v motoru (ECM) mohou být nepatrné rozdíly v tom, jak (pro jaký benzín) je tam naladěn SW. Typicky v US nejsou tak dobrá (tolik oktanová) paliva, jsou tam nějaké drobné rozdíly, které se chiptuningem smažou rovnou na vyšší výkon
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Sharan
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx ďakujem velmi pekne
co kde a na akej pozicii svieti je mi v podstate jedno hlavne nech to svieti
sice typek pise v inzerate ze to ma xenony ale nikde nevidim ostreky svetiel cize skor si myslim ze bude ak tak len dobalastena dajaka HID sada
ktora by v priapde kupy isla okamzite von
mile vs. km mi je tiez v podstate jedno aspon to na STK a EK lepsie vyzera ked podla nich nema auto ani 100tis. km
Ostatne veci pohoda.... uz len aby obhliadka dopadla dobre
Mal som ju ist dnes pozriet ale predavajuci akosi nema cas takze to vidim skor na stvrtok
co kde a na akej pozicii svieti je mi v podstate jedno hlavne nech to svieti
sice typek pise v inzerate ze to ma xenony ale nikde nevidim ostreky svetiel cize skor si myslim ze bude ak tak len dobalastena dajaka HID sada
mile vs. km mi je tiez v podstate jedno aspon to na STK a EK lepsie vyzera ked podla nich nema auto ani 100tis. km
Ostatne veci pohoda.... uz len aby obhliadka dopadla dobre
Mal som ju ist dnes pozriet ale predavajuci akosi nema cas takze to vidim skor na stvrtok
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No já mám zkušenosti pouze se třemi nefunkčními úhlovkami a u všech byl ometený tisicihran na vstupní hřídeli, takže se musel dělat repas. Ale ke mě těch aut zase tolik nejezdí, však je opravuju jenom jako koníček.kwiko píše:kolegom sa nechce vyjadrovat k zovseobecnenym tvrdeniam zalozenych na jednej skusenosti.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé