A kam do DE sa sťahuješ? Ja tu pracujem (menšie mesto kúsok od Stuttgartu), ale som "pendler", na víkendy jazdím domov. Inak, tu jazdím v pohode autom bez placky, ale Stuttgart už je celý "zelený" a to aj vrátane vonkajšieho okruhu. Bežne som po ňom jazdil, keď bola diaľnica ucpaná a že je to zelená zóna som si všimol až po pár rokochpaconni píše:D5 je super. Ale nemuzu ji mit. Atmosfera je asi trochu slabsi. Chci to hlavne na cesty z De do Prahy a zpet. Takze dalnice. Proc ne R-ko? Praska blok, ci co?
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Mažu do Hannoveru. Podle DE kolegů je to tam tak, že po tom lokální policajti hodně jdou. A prý i pokutují auta, která jsou zaparkovaná. Pokud je to tak, že nesmí, tak je to docela výhoda a pro mě možná i řešení... Já tam občas jedu půjčeným autem a to známku nemá. Ale jsou to ročníky 2016, takže bych to kdyžtak ukecal...
Teď ještě stále scháním něco v benzínu. Bohužel mě jedno parádní uteklo, tak hledám dál...
Teď ještě stále scháním něco v benzínu. Bohužel mě jedno parádní uteklo, tak hledám dál...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 75
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Teoreticky policajti po zaparkovanom aute nemožu ísť, pretože nevedia, či to auto tam prišlo po svojich, alebo si ho tam doviezol na náklaďáku. Samoztné parkovanie v zelenej zóne zakázané nie je, zakázaná je jazda. Logicky, pri parkovaní nevypúšťaš emisie
Info mám od kolegov, že vraj to je od istej doby, čo taký prípad riešil súd. Ale je možné, že niekde to stále skúšajú.
Ja mám D5 2011, euro 5, takže plaketu by som dostal, ale zatiaľ som sa nedonútil ísť si ju vybaviť
Ja mám D5 2011, euro 5, takže plaketu by som dostal, ale zatiaľ som sa nedonútil ísť si ju vybaviť
-
Offline
- Příspěvky: 252
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Dobrý tip. Ale asi stejně udělám výměnu - jistota je jistota.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře. Chci se zeptat, zda se nějak liší sedadla v kůži od těch v kombinaci s látkou? Ta celokožená se mi zdála výrazně pevnější a lépe držela v zatáčkách. Obě auta měla kolem 250 tis. km, kdy se mi zdálo, že už měknou tlumiče na předku, kdy v rychlejších zatáčkách dost pískaly gumy 205/55 R16 a v jedné prohlubni asfaltu šel tlumič nadoraz, docela rána do kastle, ale klasická díra to nebyla. Zkoušel jsem svou váhou zatěžkávat předek auta a trošku se pohupoval, ale může to být vlastnost. Jsem zvyklý na tvrdé podvozky, kdy se stlačí, vyjede nahoru a už se nehne. Dík za postřehy.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Oba motory (120kW D5244T a 96kW D5244T2) jsou HW identické a z obou se dá udělat ještě hezčích cca. 150kW. To pak (hlavně v kombinaci s lehkou S60) jede jak z praku.Spyke píše:Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře.
Tlumiče, stabilizátory, silentbloky, filtry, náplně, vstřikovače, rozvody atp. nejsou závada, ale klasická údržba. Po těch létech a km si stejně žádají výměnu, po koupi bych se nechal rovnou vyměnit za nové, ten pocit nového (a bezpečného) auta je pak k nezaplacení. To je ta nutná rezerva navíc, když kupuješ ojeté auto.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Online
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Do jaké verze? Nové nebo repas?quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Online
- Příspěvky: 484
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Region Dolní Berounka
- Vůz: V70II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
D5244T4, nové i repas.
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
ok2ucx: Myslel jsem, že je tam větší rozdíl v motorech, vstřiky a určitě SW v řj...., ale nikdy jsem si to nijak neověřoval. Co se týče spotřebáku jako tlumiče a brzdy, tak jsem rozhodnutý i koupit nové. Díval jsem se a třeba Sachs vychází docela přívětivě na 19 kil za přední tlumič, tak jen doufat, že se bude chovat podobně jako originál. Sám jsem v minulosti dával na Japonce Kayabu, trošku tužší v roztažnosti, ale velmi dobrá cena a kvalita. V brzdách určitě TRW nebo ATE, to mám docela jasno, v těch tlumičích u S60 ani ne. Co byste doporučili?
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Holíč
- Vůz: Subaru Outback 2.5i
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
_________________
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Repas kolem trojky a novej nevím, jestli se prodávají opravdu nové nebo prostě repasovanéhajnej píše:Do jaké verze? Nové nebo repas?quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Bohužel jsem před časem chytil nějakou blbou várku a ATE se mi zvlnily. Každopádně mám teď Brembo a taky to není úplně hladké.Aprox píše:Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 88
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
- Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Stát se to dvakrát za sebou u relativně kvalitních kotoučů, tak bych měl obavu, že je chyba jinde. Stalo se nám to opakovaně u okty I v naftě a chyba byla v nápravě a opotřebení jejího uložení do kastle, pokud je montáž v pořádku. Většinou není ani tak důležitá značka kotouče, jako hlavně desky, která nejvíc určuje vlastnosti brzd.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2485
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Čus,
kamarádovi minulý týden nějakej magor na horizontu zešotoval jeho milovaného Golfa na totálku. (kamarád je, až na pár stehů na noze, ok) Puvodně koukal jako po náhradě opět na Golfy, Superby nebo dvojkovou Octavii. Nakonec však prozřel a zalíbíla se mu S60 v naftě.
Zařídil jsem mu i svezení na Brněnským mikrosrazu a teď už nechce nic jinýho
LImity jsou nastavený jednoduše, Volvo S60, nafta a cenovka do 140 000 Kč. Ideálně manuál a světlá kůže.
Našel jsem dvě podle inzerátu docela zajímavý auta a teď přichází otázka, co na ně říkáte, případně, už jste někdo něktrý z nich potkal?
Jedna z Mostu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16907220?goFrom=list
za mě méně naložená a ještě bez DPF
Jedna z Budějovic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16950493?goFrom=list
Solidní výbava, ale podle mě už s DPF
Takže?
Díky za poznámky, rozumy i cokoliv dalšího 
kamarádovi minulý týden nějakej magor na horizontu zešotoval jeho milovaného Golfa na totálku. (kamarád je, až na pár stehů na noze, ok) Puvodně koukal jako po náhradě opět na Golfy, Superby nebo dvojkovou Octavii. Nakonec však prozřel a zalíbíla se mu S60 v naftě.
Zařídil jsem mu i svezení na Brněnským mikrosrazu a teď už nechce nic jinýho
Našel jsem dvě podle inzerátu docela zajímavý auta a teď přichází otázka, co na ně říkáte, případně, už jste někdo něktrý z nich potkal?
Jedna z Mostu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16907220?goFrom=list
za mě méně naložená a ještě bez DPF
Jedna z Budějovic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16950493?goFrom=list
Solidní výbava, ale podle mě už s DPF
Takže?
Naposledy upravil(a) Chase dne 24 srp 2016 02:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
kdyby náhodou, kolem té budějcké jezdím každý den... ale o chrochtech vím prd 
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj,
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ahoj. Nejlépe napsat, v jakém režimu bude auto jezdit a s jakým ročním nájezdem. Potom teprve můžeme radit s motorem.gaspaccho píše:Ahoj,
jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.
Dekuji,
Kuba
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6119
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tou S60 myslíš s60 první generace, nebo S60 druhé generace, vyráběná od roku 2010?
A tou větou do 300 tis myslíš cenu či nájezd?
A tou větou do 300 tis myslíš cenu či nájezd?
-
Offline
- Příspěvky: 4159
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já to pochopil jako S60II do 300K Kč (v tom případě je dotaz ve špatném topicu), ale jak jsi na to upozornil tak souhlasím, že to může být myšleno jakkoliv 
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jo, omlouvam se, mysleno 300tis. Kč. To je porad ojetina, ne? 
myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
EDIT: ted az vidim, ze rozlisujete v nazvu topicu S60 I a II
myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
EDIT: ted az vidim, ze rozlisujete v nazvu topicu S60 I a II
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslim, že jedničkovou S60 za 300 bys asi uplně nesháněl...
OT: cituji wiki:
OT: cituji wiki:
Ale pěkný vozítkoTatra KT8D5R.N2P (někdy chybně označované jako KT8D5.RN2P nebo KT8D5-RN2P)...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Žižkov
- Vůz: KT8D5.RN2P
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
<spam> Jo, chtěl jsem nastínit, cim prave jezdim (ač neridim) </spam>
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Aha, já tě hned zařadil k řidičum MHD 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To by možná bylo i na naftu. V případě dieselu určitě D3 120kw 2.0 5ti válec. Ani nevím, co tam dávali za benzíny.gaspaccho píše: myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé


