Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Marek71 »

paconni píše:D5 je super. Ale nemuzu ji mit. Atmosfera je asi trochu slabsi. Chci to hlavne na cesty z De do Prahy a zpet. Takze dalnice. Proc ne R-ko? Praska blok, ci co?
A kam do DE sa sťahuješ? Ja tu pracujem (menšie mesto kúsok od Stuttgartu), ale som "pendler", na víkendy jazdím domov. Inak, tu jazdím v pohode autom bez placky, ale Stuttgart už je celý "zelený" a to aj vrátane vonkajšieho okruhu. Bežne som po ňom jazdil, keď bola diaľnica ucpaná a že je to zelená zóna som si všimol až po pár rokoch :-) Podľa posledných info od kolegov, ťa policajti možu pokutovať len ak ťa priamo odchytia na ulici bez platnej známky. Auto, ktoré je odstavené v zelnej zone bez známky pokutovať nesmú.
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od paconni »

Mažu do Hannoveru. Podle DE kolegů je to tam tak, že po tom lokální policajti hodně jdou. A prý i pokutují auta, která jsou zaparkovaná. Pokud je to tak, že nesmí, tak je to docela výhoda a pro mě možná i řešení... Já tam občas jedu půjčeným autem a to známku nemá. Ale jsou to ročníky 2016, takže bych to kdyžtak ukecal...

Teď ještě stále scháním něco v benzínu. Bohužel mě jedno parádní uteklo, tak hledám dál...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Marek71
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 75
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha východ
Vůz: Lexus GS 450h Premium 2013

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Marek71 »

Teoreticky policajti po zaparkovanom aute nemožu ísť, pretože nevedia, či to auto tam prišlo po svojich, alebo si ho tam doviezol na náklaďáku. Samoztné parkovanie v zelenej zóne zakázané nie je, zakázaná je jazda. Logicky, pri parkovaní nevypúšťaš emisie :-) Info mám od kolegov, že vraj to je od istej doby, čo taký prípad riešil súd. Ale je možné, že niekde to stále skúšajú.

Ja mám D5 2011, euro 5, takže plaketu by som dostal, ale zatiaľ som sa nedonútil ísť si ju vybaviť
_________________
Lexus GS 450H Premium 2013
Volvo S80 D5 AWD Executive MY 2011 Obrázek

paconni
Offline
Příspěvky: 252
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 7
Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od paconni »

Dobrý tip. Ale asi stejně udělám výměnu - jistota je jistota.
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Spyke »

Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře. Chci se zeptat, zda se nějak liší sedadla v kůži od těch v kombinaci s látkou? Ta celokožená se mi zdála výrazně pevnější a lépe držela v zatáčkách. Obě auta měla kolem 250 tis. km, kdy se mi zdálo, že už měknou tlumiče na předku, kdy v rychlejších zatáčkách dost pískaly gumy 205/55 R16 a v jedné prohlubni asfaltu šel tlumič nadoraz, docela rána do kastle, ale klasická díra to nebyla. Zkoušel jsem svou váhou zatěžkávat předek auta a trošku se pohupoval, ale může to být vlastnost. Jsem zvyklý na tvrdé podvozky, kdy se stlačí, vyjede nahoru a už se nehne. Dík za postřehy.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Spyke píše:Byl jsem mrknout na dvě S60 obě rok 2003 D5, ale jedna s 96 kW a druhá 120 kW. Ta slabší verze mě teda neoslovila, ale s tou silnější se jelo dost dobře.
Oba motory (120kW D5244T a 96kW D5244T2) jsou HW identické a z obou se dá udělat ještě hezčích cca. 150kW. To pak (hlavně v kombinaci s lehkou S60) jede jak z praku.

Tlumiče, stabilizátory, silentbloky, filtry, náplně, vstřikovače, rozvody atp. nejsou závada, ale klasická údržba. Po těch létech a km si stejně žádají výměnu, po koupi bych se nechal rovnou vyměnit za nové, ten pocit nového (a bezpečného) auta je pak k nezaplacení. To je ta nutná rezerva navíc, když kupuješ ojeté auto.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9950
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
Do jaké verze? Nové nebo repas?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

quaero
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 466
Registrován: 13 roků
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od quaero »

D5244T4, nové i repas.

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Spyke »

ok2ucx: Myslel jsem, že je tam větší rozdíl v motorech, vstřiky a určitě SW v řj...., ale nikdy jsem si to nijak neověřoval. Co se týče spotřebáku jako tlumiče a brzdy, tak jsem rozhodnutý i koupit nové. Díval jsem se a třeba Sachs vychází docela přívětivě na 19 kil za přední tlumič, tak jen doufat, že se bude chovat podobně jako originál. Sám jsem v minulosti dával na Japonce Kayabu, trošku tužší v roztažnosti, ale velmi dobrá cena a kvalita. V brzdách určitě TRW nebo ATE, to mám docela jasno, v těch tlumičích u S60 ani ne. Co byste doporučili?

Aprox
Offline
Příspěvky: 21
Registrován: 9 roků 5 měsíců
Bydliště: Holíč
Vůz: Subaru Outback 2.5i

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Aprox »

Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
_________________
ex: Volvo S60 2.4i, 125 kW B5244S, M 56, 3/2004.

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9950
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

hajnej píše:
quaero píše:Jako člověk co diesel v životě nevlastnil se ptám: co tak stojí vstřikovače do D5?
Do jaké verze? Nové nebo repas?
Repas kolem trojky a novej nevím, jestli se prodávají opravdu nové nebo prostě repasované :)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9950
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

Aprox píše:Tlmiče Sachs, brzdy ATE - spokojnosť.
Bohužel jsem před časem chytil nějakou blbou várku a ATE se mi zvlnily. Každopádně mám teď Brembo a taky to není úplně hladké.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Spyke
Offline
Příspěvky: 88
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Brodek u Konice, okr. Prostějov
Vůz: XC60 AWD 2,4 120 kW rok 2012 manuál

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Spyke »

Stát se to dvakrát za sebou u relativně kvalitních kotoučů, tak bych měl obavu, že je chyba jinde. Stalo se nám to opakovaně u okty I v naftě a chyba byla v nápravě a opotřebení jejího uložení do kastle, pokud je montáž v pořádku. Většinou není ani tak důležitá značka kotouče, jako hlavně desky, která nejvíc určuje vlastnosti brzd.

Chase
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 2475
Registrován: 10 roků 10 měsíců
Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
Organizer x 3

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Chase »

Čus,
kamarádovi minulý týden nějakej magor na horizontu zešotoval jeho milovaného Golfa na totálku. (kamarád je, až na pár stehů na noze, ok) Puvodně koukal jako po náhradě opět na Golfy, Superby nebo dvojkovou Octavii. Nakonec však prozřel a zalíbíla se mu S60 v naftě.

Zařídil jsem mu i svezení na Brněnským mikrosrazu a teď už nechce nic jinýho :D LImity jsou nastavený jednoduše, Volvo S60, nafta a cenovka do 140 000 Kč. Ideálně manuál a světlá kůže.

Našel jsem dvě podle inzerátu docela zajímavý auta a teď přichází otázka, co na ně říkáte, případně, už jste někdo něktrý z nich potkal?

Jedna z Mostu
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16907220?goFrom=list
za mě méně naložená a ještě bez DPF

Jedna z Budějovic
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16950493?goFrom=list
Solidní výbava, ale podle mě už s DPF

Takže? :) Díky za poznámky, rozumy i cokoliv dalšího ;)
Naposledy upravil(a) Chase dne 24 srp 2016 02:02, celkem upraveno 2 x.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od yoby »

kdyby náhodou, kolem té budějcké jezdím každý den... ale o chrochtech vím prd :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

gaspaccho
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Žižkov
Vůz: KT8D5.RN2P

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gaspaccho »

Ahoj,

jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.

Dekuji,

Kuba

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9950
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

gaspaccho píše:Ahoj,

jsem co se tyce aut celkem novacek. Ridim sice uz deset let, ale tak maximalne pujcena ci pracovni auta. Doma jsme měli vždy hodne obstarozni kusy a ne vždy jsme s nimi dojeli domu- a ja se v te době zaprisahnul, ze nez jezdit nejakym brakem, radsi pockam, nasetrim a poridim si něco poradnejsiho. Vim, ze s kazdym autem se nekdy muze něco stat, ale jde mi o ten dobry pocit, ze mam solidni auto, kteremu muzu verit. Uz dlouho se mi libi Volva (+teda Saaby, ale tech je dost málo), konkretne teda S60. Co byste me, jako zacatecnikovi doporucili? Idealne do 300tis. Jaky motor? A nepomohl by mi někdo najit slusny kus? Klidne za rozumnou odmenu.

Dekuji,

Kuba
Ahoj. Nejlépe napsat, v jakém režimu bude auto jezdit a s jakým ročním nájezdem. Potom teprve můžeme radit s motorem.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Tou S60 myslíš s60 první generace, nebo S60 druhé generace, vyráběná od roku 2010?
A tou větou do 300 tis myslíš cenu či nájezd?
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Nosound89
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4160
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Nosound89 »

Já to pochopil jako S60II do 300K Kč (v tom případě je dotaz ve špatném topicu), ale jak jsi na to upozornil tak souhlasím, že to může být myšleno jakkoliv :%)
_________________
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče) Galerie

gaspaccho
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Žižkov
Vůz: KT8D5.RN2P

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gaspaccho »

Jo, omlouvam se, mysleno 300tis. Kč. To je porad ojetina, ne? :-)

myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.

EDIT: ted az vidim, ze rozlisujete v nazvu topicu S60 I a II

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Myslim, že jedničkovou S60 za 300 bys asi uplně nesháněl...
OT: cituji wiki:
Tatra KT8D5R.N2P (někdy chybně označované jako KT8D5.RN2P nebo KT8D5-RN2P)...
Ale pěkný vozítko :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gaspaccho
Offline
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: Žižkov
Vůz: KT8D5.RN2P

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od gaspaccho »

<spam> Jo, chtěl jsem nastínit, cim prave jezdim (ač neridim) </spam>

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

Aha, já tě hned zařadil k řidičum MHD :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9950
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hajnej »

gaspaccho píše: myslim, ze najezd 2x tydne do práce 20 min po meste, víkendy vylety po CR a 5x do roka nekam po Evrope.
To by možná bylo i na naftu. V případě dieselu určitě D3 120kw 2.0 5ti válec. Ani nevím, co tam dávali za benzíny.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé