Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 54
Příspěvky: 418
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R

#2001 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od marekl »

ok2ucx píše:
vvs60 píše:A čo všetko obnáša zvýšenie výkonu z tých 96kW na 120? Je to fakt len SW úprava?
A kdyby jen to. Kterýkoli z 120kW (D5244T) nebo 96kW (D5244T2) motorů lze pouhopouhou úpravou SW popohnat na konzervativních cca. 147kW/460Nm, což ucítí a ocení zvláště majitelé 96kW vozítek. 8)
To zní všechno hezky, ale proč takovým zvýšením výkonu zkracovat životnost převodovky... :(

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2002 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

mám právě MY05 a zas takový horor to není. z těch věcí mě potkal problém se zadním stěračem - zatím se ho povedlo rozchodit, takže relativně v pohodě, ostatní zmíněné věci mě ještě nedohonili
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2003 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

zadní stěrač, CEM jsem zatím neřešil a snad to i tak zůstane.
Světla jdou rozleštit, pak třeba překrýt čirou fólií a mohl by být klid :-)
ale řešil jsem reapsi řízení - to je jeden z průserů - ale tady mám na doživotí již postaráno :-)

Průser facelift není, má možná nějakou mouchu,a le pro mne o moooc hezčí, než předface
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Slovakia
Vůz: S60

#2004 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od vvs60 »

Ešte ma zaujíma, či sa podľa VIN dá dohľadať výbava, ako napríklad u Opla.

Zatiaľ najlepší VIN decoder som našiel takýto:
http://www.vindecoder.pl/

Kuko28
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 66
Příspěvky: 1273
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

#2005 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kuko28 »

podle VIN by ti to minimálně autorizák měl umět vyjet, a samozřejmě každá origo diagnostika ti taky vyjede výrobní konfiguraci vozu
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2006 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Pani vedel by mi prosim niekto vyhodit vybavu z VIN? YV1TS799941374536
Dakujem.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2007 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Asi taková klasika z Německa:

S80 MY04 D5244T (EURO3) 5q AW51 automat
venkovní barva: DARK BLUE PEARL, uvnitř béžová

mimo obvyklé vybavení je: bufík (patrně bez aktivovaného časovače = příhřev), vyhřívaná sedadla (řidič v elektrice), zadní lampy LEDkové (?), parkováky zadní, xenony
není tam navi (RTI)

Co ještě chceš vědět?

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2008 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Vsetko sedi. Neni tam navi,siber,spolujazdec v elektrike. Inak tam vyzera csetko byt. Islo mi hlavne o ten bufik. Da sa s tym nieco robit? Dorobit casovac alebo to spravit na dialkovy ovladac? Ci je to len prihrev a fubguje to plne automaticky? Dakujem velmi pekne za info :)
Auto je udajne kupene na slovensku v top auto. Nema KO takze mala by to byt pravda. To s tym nemeckom ti tam vyhodi ze je to predane v nemecku ci ako ?

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2009 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ano, je tam udáno, že auto bylo vyrobeno pro německý trh.

Co se bufíku týká: momentálně je tam železo (hořák, čerpadlo, tryska, atp.) ale celé to funguje pouze v režimu automatického příhřevu. T.j. pod určitou teplotou se to hned po startu zapne, zrychlí zahřátí vody (motoru) a pak se vypne. V menu na palubáku chybí položky časovače, tzn. nelze bufík zapnout nezávisle.

Umíme přeprogramovat bufík do jednoho ze dvou režimů:

1. funkce automatického příhřevu zůstane, do menu přibudou 2 položky časovače a jedna pro manuální start bufíka. To je standardní nastavení pro diesly s časovačem. V čas nastavený na časovači je auto přistavené k odjezdu, uvnitř sauna.

2. je pouze funkce časovače, ale je deaktivován automatický příhřev. V zásadě to odpovídá benzínovému bufíku. To je pro toho, kdo nechce, aby mu bufík v nafťáku startoval vždy každé studenější ráno.


Dále se ještě do takového auta dá dodělat funkce dálkového startu = t.j. lze zapnout bufík příkazem z (jiného) dálkového ovládání, nebo např. přes GSM. To už ale znamená dodělávku dalších HW modulů do auta...

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2010 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Arkaz »

Vdaka za super vysvetlenie :) u mna by prisla do uvahy moznost 2 alebo 3. Uvidim ako dopadnem s autom. Esta raz dakujem pekne.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: hledám ke koupi

#2011 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od motyc »

Zdravím všechny a prosím o radu.

Jsem aktuálně v procesu shánění nového auta a mé oko padlo na dvě možnosti XC70 (lépe) nebo hůře V70 ve verzi 4x4. Roční nájezd mám tak okolo 15k, přičemž většina je spíše okresky/dálnice. Obvykle vozím dost věcí, tak potřebuji auto rozumné velikosti a zároveň poměrně pravidelně potřebuji zajet mimo silnici (polní cesta, louka), takže chci auto s o něco vyšším podvozkem, o které nebudu mít stále strach. Primární užití je ale rozhodně silnice, proto je vyšší osobák ideální volba.

Volvo mě nějak při hledání chytilo za srdce, ale po pravdě nejsem zrovna odborník, proto mám sadu dotazů:
- v podstatě nejdůležitější - je reálné do cca 140 000 - 160 000,- sehnat kousek, který mi vydrží alespoň 5 let s rozumnou cenou údržby? Při opravdu pěkném kusu bych něco ještě přitlačil, ale hodně bych váhal. Je mi jasné, že ideální cenovka to není, ale nedokážu posoudit, jestli nejsem úplně mimo.
- jakou motorizaci byste mi vzhledem k uvedenému popisu doporučili?
- nevíte o nějakém kousku v Praze a okolí?
- byl by případně ochoten někdo z místních mi pomoci při koupi? (diagnostika, kontrola, zkušební jízda...; za patřičnou úplatu samozřejmě)

Jako druhou "low-cost" variantu mám Subaru Forester či Outback, kdyby mé požadavky byly mimo realitu. Nelíbí se mi však podstatně vyšší spotřeba, na kterou jsem si se svou předchozí Octavii I dost odvykl (je mi jasné, že ani Volvo nepojede zadarmo).

Předem díky za rady!

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#2012 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

140-160tis je rozumny rozpocet na porizeni V70II, tam uz se daji sehnat lepsi kousky ale i tak volvo si kupujou lidi co hodne jezdi takze vetsina aut ma 200 000km a vice. Prestup z octavie na volvo muze mit nekolik zadrhelu (taky jsem si tim prosel). Zaprve se clovek musi pripravit na narocnejsi servis jak financni tak casovej. Octavku Ti pomerne dobre a levne opravi skoro kazdy. Na volvo je potreba clovek znalej volva, nejlepe nejaky nezavisly specialista. U AWD dokaze taky potrapit, clovek by mel pocitat s investici okolo 30tis v pripade problemu (uhlovka, kardan, haldex...).

Nevim jak je vysoka verze AWD nebo XC 70 ale obycejna V70 ma hodne malou svetlou vysku. Kdyz se k tomu prida dlouhy rozvor a dlouhe previsy tak je pruchodnost terenem znacne omezena. Navic tyhle auta maji male uzitne zatizeni a uz pri mensim nakladu jsou znacne sedle. Predni naprava uz na silnici moc odolnosti nevykazuje ca 100 000km, jestli se bude casteji jezdit polem loukou lesem tak jeste min. Volvo je hlavne o pohodli a konejsivejsi jizde na dlouhe vzdalenosti.

Forester je uplne jina kava uz jen ten jejich symetrickej pohon redukce... ten se tvrdsi prace neboji ale zase na silnici posadku nerozmazluje. Vevnitr to je jak pred 30lety.

Na 15tis km bych volil bud benzin nebo benzin. U volva 2,4i nebo 2,5T. U forestru 2,5 boxer DOHC myslim ze mel 121kw a novejsi 127kw. Jestli by spotreba byla moc vysoka tak je u obou moznost LPG. U volva temer bezproblemu a tam by se to mohlo i vratit. U subaru kontrola vule ventilu po 30 000km coz na motoru boxer kuli mistu taky neni uplne jednoduche k tomu jeste dve teseneni atd. Motory DOHC uz nemaj stelovani na vahadlu ale maj distancni podlozky. Kdyz se jen kontroluje tak je to tak 3-4tis kdyz se i vule nastavuje tak dvakrat vic. Tam asi nema smysl o LPG pri Tvem najezdu uvazovat.

Jestli hledas low cost tak bych se taky kouknul po Citroenu C5 2,0i sice to neni 4x4. Hydropneumaticke odpruzeni dokaze v servisni poloze zvednou auto o pekny kus vys. Ale muze se stim jet jen myslim 40km/h pak to sjede zase dolu. na suche podkladu to bez 4x4 dojede vsude.



EDIT: V70 2,4i nebyla jako AWD. T5 taky ne... jen 2,4T/2,5T a verze XC a R
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 26 črc 2015 16:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: hledám ke koupi

#2013 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od motyc »

Díky moc za info! Citroen bohužel vypadává kvůli velikosti. Potřebuju spíš větší auto právě kvůli častému převážení věcí. Co jsem koukal na XC70 tak ta je rozhodně podstatně vyšší než má stará Octa, kterou jsem bral o každý hrbolek. Ale samozřejmě budu rád za zkušenosti. Myslím, že rozhodne nakonec hlavně to, jestli bude XC70 dostupná v rozumné kvalitě za tuhle cenu. Chtěl bych to vyřešit tak do měsíce, a to se toho moc neprotočí. Největší obavu mám z toho, aby mě někde v bazaru nenatáhli na nějakym vraku. Proto bych rád právě někoho kdo tomu rozumí s sebou a klidně to u něj pak i servisoval...

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2014 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

K te V70 II awd. Mam ji a je vyssi nez V70. Rekl bych tak uprostred mezi V70 a XC70. A priprav se na hodne maly rejd oproti Octavii
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#2015 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

C5 ma malej kufr? Pri stehovani bytu ve ktrem ucinkovala V70 a C5 jsem musel potupne uznat ze toho C5 uveze daleko vice, nejvetsi veci se davali do citroenu do volva zbytek. Napechovane volvo tahlo zadek po zemi a C5 porad v puvodni poloze. Nejsem zadnej milovnik citroenu ale proste me to auto napadlo hned jak jsem si precetl tvuj prispevek.

Jinak co jsme meli O1 1,8T tak tam se dala prorazit olejova vana i kdyz se hodne zabrzdilo na nejake pricne vlne, typu zeleznicni prejezd. OII uz je vyssi. V70 2,5T sedi taky hodne nizko. Kdyz jsem jel v kolone aut na ceske svatbe (tzn. vsechno od skodovky, par fordu, par hyudai) tak tam opravovaly silnici a meli tam takove prejezdove rampy. Cela kolona to prejela jen ja jsem musel vzdycky zastavit 3 lidi z auta vyskocili ja to prejel lidi zase naskocili a takhle asi 3x abych nedrel spodkem. Mozna to ale bylo prave kuli vetsimu rozvoru. Kdyz predni kola sjizdela zadni teprv najizdela. Nastesti tam byli i 2 XC90 a ty cest znacce volvo zachranovaly.

Jestli se zda ze volvo moc hanim tak to tak neni. S autem jsem maximalne spokojeny kdybych si ted kupoval zase auto tak chci V70II nic jineho. Jako kriznik/dalnicni expres je to hodne prijemny spolecnik. Uz jsem taky volvo pacient :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: hledám ke koupi

#2016 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od motyc »

Teď na tu C5 lépe koukám a máš pravdu, nějak mi to asi vyjelo jen sedany :)

Nene, ten pocit rozhodně nemám, jsem naopak rád za objektivní zhodnocení. Koupě ojetého auta je opravdu zábava pro silné nátury, takže každá rada drahá.

michal_0077
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 23
Příspěvky: 624
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

#2017 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od michal_0077 »

mesic je na hledani auta typu V70AWD 2,5T docela malo. Tech aut v CR moc neni a asi se vyplati pohledat v nemecku.
Kazdopadne vzit k tomu nekoho kdo tomu rozumi, z prahy bych se zkusil obratit na mistniho uzivatele Davida Patocku nebo marra. Oba dva myslim ze tyto sluzby nabizeji a odhali vetsinu problemu a vycisli cenu oprav.

co jsem rychle nasel jedna starsi ale na pohled krasna:
http://auto.bazos.cz/inzerat/49611590/Volvo-XC70-kombi-24-T-4x4-rok-2002-serviska147-kw.php

auto je v Praze takze i logisticky pro Tebe nenarocne. Trosku nevyhoda ze ta 2,4T je jen EURO3 a kdovi jak to bude v budoucnu. Na druhou stranu Ti vsichni potvrdi ze 2002 byl snad nespolehlivejsi rocnik. Spotreba tohodle auta bude tak 11-12litru benzinu. Cena montaze LPG 25-35tis nasledna spotreba 13-14l. Cena 90tis je na prvni pohled taky dobra jestli mas rozpocet 150 000tis tak je tam i slusna rezerva na opravy AWD, spojky+setrvacniku, naprav. Jestli motor vrni neni plnej karbonu tak bych se udavaneho najezdu nebal. Otazkou jen jak to za pet let s temer 400 000km budes prodavat dal.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: hledám ke koupi

#2018 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od motyc »

Ono u benzinů to s těmi EURO normami nebude snad tak žhavé. Řeší se to hlavně u dieslu, pokud vím. Co se týče dalšího prodeje, tak to mne nijak netíží, zvlášť pokud by auto po tu dobu dobře sloužilo, neberu to jako investici, ale nákup nástroje, který má hold nějakou životnost a cena jde dolů.

Co se týče konkrétního kusu, díky moc za tip. Už jsem to také projížděl a asi to zkusím co nejdříve odchytit, abych se tím autem také nějak projel, což pomůže dalšímu rozhodování. Zkusím se tedy obrátit na pana Patočku, zda by si na mne chvilku našel. Vážím si Tvého času, co jsi mi věnoval!

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

#2019 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hauser »

Zdar všem, chtěl bych požádat o radu ohledně s80 versus s60.

Přemýšlím nad starší S80 nebo S60. Možná si teď někdo ťukáte na čelo, jestli jsem se 80x60 nezbláznil a není o čem, tak zkusím popsat situaci.

Najezdím okolo 20k ročně, přes týden spousta krátkého popojíždění po městě a o víkendech delší trasy.
Kvůli těm pocmrndům benzín ale i tak si říkám, jestli ta 80ka nebude na těch pocmrndech ve městě příliš trpět.
Dcerka se i do menšího prostoru v S60 vzadu ještě pár let vejde (doufám), kočárek už jsme odstavili a tak potřeba velkého kufru také není tak akutní.

Koukám například na tyto dvě a i zhruba v té cenové relaci do 200k:
S80 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-Lim.-2.4-Kinetic%2CAutomatik%2CAHK%2C8/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/209689831.html
S60 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.4-Aut.-Kinetic-NaviGro%C3%9F-Sitzhzg/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/211443360.html
S60 (malý nájezd?) - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.0T-Summum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/212207713.html

Závodník nejsem, inklinuju spíš k pohodlí, ale zas když je potřeba, tak "ať se to hýbe". Jestli manuál, nebo automat je mi fuk (myslím z hlediska pohodlí, s náklady na automat počítám).
Pro 80ku mi z mého laického pohledu hraje právě to pohodlí/prostor uvnitř.
Pro 60ku to že se v té verzi co se mi líbí (znalci prominou slabej popis, proto ty odkazy ahoře) dá sehnat mladší než 80ka, no a do města je fajn, že je o kus menší.

Prostě nevím, zdali těch pár let rozdílu má smysl řešit a protože jsem v 60ce neseděl, tak také nevím jak je to s tím místem vzadu?
Rád bych aby mi koupené auto sloužilo tak 5 let. A slušně snad jezdí obě, nebo ne? :-)
Poradili byste mi tedy ohledně motorizace a jak je to s tím prostorem?
Ty odkazy jsou jako příklady, nemusím to kupovat obratem. Nechám si poradit a pak v klidu vybrat/počkat na to správné ... 8)

PS - a dík za informaceni nabité (nejen toto) vlákno.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2020 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Doporučit jednoznačně buď S60 nebo S80 nelze. Byť velmi podobná tvarem, stejná platforma, charakterem zcela jinak postavená auta.

S80 je pohodlí, obývák, který tě přenese z bodu A do bodu B. Když je tam dobré audio, asi žádné jiné Volvo nehraje lépe. Široký rozchod i rozvor dělají z této káry asi to nejpohodlnější, co lze. Při minimální výšce se naklání jen málo a pokud máš koníky, tak se tím dají švihat i zatáčky.

Já už mám do budoucna vybráno něco jako: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=50866 - P2 2.5T z posledních roků.


S60 na druhé straně je "sportovní" autíčko. Není to sporťák, ale sportem lehce šmrnclé Volvo, taková relativně malá mrška na silnice. Zde přezdívaný gaykchár. Nevím proč.
Na mé druhé Volvo - S60 T5 asi budu vzpomínat ještě dlouho. Taky se s tím jezdí velmi dobře, ale pohodlí není ten první dojem, co tě napadne. Tím nechci říct, že S60 není pohodlná. Ale ty emoce jsem tam trochu jiné. Ideální jako auto pro 2, možná max. 2 malé děti.

Jestli chce někdo "sportovat" s S60, tak tam bych ještě akceptoval manuál, ale S80 si vyložené žádá o automat a nějaký tichý a výkonný benzín.


Tož si vyber, nejlépe se projet oběmi a co tě více osloví, tak je vítěz. Pak už jen kliku při výběru konkrétního vozu.


Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 121
Registrován: 11 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8
Vůz: S80

#2021 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od hauser »

Díky za postřehy a rady. Ta přezdívka pro S60 mi přijde teda dost nelichotivá...

Co se pohodlí a prostoru týče, svých 186 cm do V40 (v podpisu) nandám krásně a tak si myslím, že co se předních míst týče, bude to i v S60 kvalitativní posun kupředu a tudíž pak zbývá pořešit jen ty zadní. Sice má žena svou sesli relativně vepředu, ale přece nebudu dcerku vzadu utiskovat :-) Asi je tedy čas jít se do nějakého bazaru do 60ky posadit a podle toho uvidím, jestli bude stačit. Pokud dobře čtu a hledám, tak V40 je nejen rozvorem, ale vlastně všude o kousek kratší/užší než S60 o S80 nemluvě.

Ještě bych se zeptal na ty roky (i když je to asi diskutabilní a záleží jak se k tomu předchozí majitel choval).
Protože S80 aby se mi líbila (žeru ten starší typ interiéru, to nové mi přijde okudlané a nehezké) seženu tak do roku 2004-5, zatímco S60 do roku 2008, výjimečně 2009. To jsou 3-4 roky rozdíl stáří auta a to je podle mě dost rozdíl, nemyslíte?

ok2ucx -> Tohle je také zajímavé - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html
Edit - odkaz jsem musel upravit, chlapík podražil a odkaz se změnil. Předtím byla myslím za 135k.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 89
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2022 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Urvanej »

3 roky a 21tkm na jeden olej, pak je tam celkem dlouho zaměstnán jeden člověk, co podepisuje stejnou tužkou servisky... ale to je to nejmenší jim tam cinknout.
Auto vypadá dobře a zda je to summum opravu neumim posoudit, mě by chyběl šíbr :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 175
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2023 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Jinak SPX-CAR je Zlínský autorizák. Pohodová parta lidí.

Zavolej si tam.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 24
Registrován: 8 roků 7 měsíců
Bydliště: Sever Čech
Vůz: Volvo XC90 2.4D 136 Kw 2007

#2024 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Kedart »

Zdravím a prosím o názor. Dnes jsem zálohovou platbou rezervoval XC90, rok 2007, D5 AWD, najeto 242.000 km, cena 290 tisíc Kč. Nová převodovka ve 226.000 km. Prodejcem je autorizovaný dealer Volvo, vůz údajně pravidelně servisován jen u tohoto dealera, doloženo servisní knížkou (snad pravou :D). Poslední servisní prohlídka v dubnu 2015. Můj dotaz zní, jak dalece se dá věřit slovům autorizovaného prodejce, dají se čekat pochybné „kličky“ i zde, riskuje pověst významněji než klasický bazarista? Volvo jsem viděl, svezl jsem se, jako naprostému laikovi se mi zdálo vše ok. Interiér ok, jen přední kapota má nad mřížkou chladiče vícero narezlých „odprýskanců“, pod mřížkou již i nějakou pokročilejší korozi a samotná mřížka už je také dost oloupaná. Na karoserii pak už asi jen běžné provozní kosmetické nedostatky. Pohled do motoru pro mě jako laika také ok, jen tam byl nějak „ožranej“ tapecírung. Jelikož jsem laik a chci riskovat při nákupu co nejméně, vybíral jsem právě jen u dealera Volvo. I tak mám samozřejmě obavy, abych nenaletěl. Dealer má i poměrně velký autobazar. Díky za případné názory.

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 224
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#2025 Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

I autorizak mize pri vyskytnuti vady ze zaruk vycouvat. Nicmene autorizak ma vetsinou vyssi ceny, protoze pred prodejem opravi to, co nasel. Pokud ti treba odejde turbo po mesici,?tak to nemohou predikovat a asi bude oprava z tve kapsy.
Co se tyce ozraneho tapecu, tak to udelal nejaky hlodavec, je to bezne a nema to na nic vliv. Pokud byl menen automat, tak tady asi budes mit zaruku a hlavne po 60 000 km v bem vymen olej. Opryskana kapota od kaminku s malymi rezavymi fleky muze byt, je to jen takovy povrchovy film. Ze by to ale rezlo, se mi nezda. To jsem jeste u Volva nevidel.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“