
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Online
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Vdaka za super vysvetlenie
u mna by prisla do uvahy moznost 2 alebo 3. Uvidim ako dopadnem s autom. Esta raz dakujem pekne.

-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: hledám ke koupi
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím všechny a prosím o radu.
Jsem aktuálně v procesu shánění nového auta a mé oko padlo na dvě možnosti XC70 (lépe) nebo hůře V70 ve verzi 4x4. Roční nájezd mám tak okolo 15k, přičemž většina je spíše okresky/dálnice. Obvykle vozím dost věcí, tak potřebuji auto rozumné velikosti a zároveň poměrně pravidelně potřebuji zajet mimo silnici (polní cesta, louka), takže chci auto s o něco vyšším podvozkem, o které nebudu mít stále strach. Primární užití je ale rozhodně silnice, proto je vyšší osobák ideální volba.
Volvo mě nějak při hledání chytilo za srdce, ale po pravdě nejsem zrovna odborník, proto mám sadu dotazů:
- v podstatě nejdůležitější - je reálné do cca 140 000 - 160 000,- sehnat kousek, který mi vydrží alespoň 5 let s rozumnou cenou údržby? Při opravdu pěkném kusu bych něco ještě přitlačil, ale hodně bych váhal. Je mi jasné, že ideální cenovka to není, ale nedokážu posoudit, jestli nejsem úplně mimo.
- jakou motorizaci byste mi vzhledem k uvedenému popisu doporučili?
- nevíte o nějakém kousku v Praze a okolí?
- byl by případně ochoten někdo z místních mi pomoci při koupi? (diagnostika, kontrola, zkušební jízda...; za patřičnou úplatu samozřejmě)
Jako druhou "low-cost" variantu mám Subaru Forester či Outback, kdyby mé požadavky byly mimo realitu. Nelíbí se mi však podstatně vyšší spotřeba, na kterou jsem si se svou předchozí Octavii I dost odvykl (je mi jasné, že ani Volvo nepojede zadarmo).
Předem díky za rady!
Jsem aktuálně v procesu shánění nového auta a mé oko padlo na dvě možnosti XC70 (lépe) nebo hůře V70 ve verzi 4x4. Roční nájezd mám tak okolo 15k, přičemž většina je spíše okresky/dálnice. Obvykle vozím dost věcí, tak potřebuji auto rozumné velikosti a zároveň poměrně pravidelně potřebuji zajet mimo silnici (polní cesta, louka), takže chci auto s o něco vyšším podvozkem, o které nebudu mít stále strach. Primární užití je ale rozhodně silnice, proto je vyšší osobák ideální volba.
Volvo mě nějak při hledání chytilo za srdce, ale po pravdě nejsem zrovna odborník, proto mám sadu dotazů:
- v podstatě nejdůležitější - je reálné do cca 140 000 - 160 000,- sehnat kousek, který mi vydrží alespoň 5 let s rozumnou cenou údržby? Při opravdu pěkném kusu bych něco ještě přitlačil, ale hodně bych váhal. Je mi jasné, že ideální cenovka to není, ale nedokážu posoudit, jestli nejsem úplně mimo.
- jakou motorizaci byste mi vzhledem k uvedenému popisu doporučili?
- nevíte o nějakém kousku v Praze a okolí?
- byl by případně ochoten někdo z místních mi pomoci při koupi? (diagnostika, kontrola, zkušební jízda...; za patřičnou úplatu samozřejmě)
Jako druhou "low-cost" variantu mám Subaru Forester či Outback, kdyby mé požadavky byly mimo realitu. Nelíbí se mi však podstatně vyšší spotřeba, na kterou jsem si se svou předchozí Octavii I dost odvykl (je mi jasné, že ani Volvo nepojede zadarmo).
Předem díky za rady!
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
140-160tis je rozumny rozpocet na porizeni V70II, tam uz se daji sehnat lepsi kousky ale i tak volvo si kupujou lidi co hodne jezdi takze vetsina aut ma 200 000km a vice. Prestup z octavie na volvo muze mit nekolik zadrhelu (taky jsem si tim prosel). Zaprve se clovek musi pripravit na narocnejsi servis jak financni tak casovej. Octavku Ti pomerne dobre a levne opravi skoro kazdy. Na volvo je potreba clovek znalej volva, nejlepe nejaky nezavisly specialista. U AWD dokaze taky potrapit, clovek by mel pocitat s investici okolo 30tis v pripade problemu (uhlovka, kardan, haldex...).
Nevim jak je vysoka verze AWD nebo XC 70 ale obycejna V70 ma hodne malou svetlou vysku. Kdyz se k tomu prida dlouhy rozvor a dlouhe previsy tak je pruchodnost terenem znacne omezena. Navic tyhle auta maji male uzitne zatizeni a uz pri mensim nakladu jsou znacne sedle. Predni naprava uz na silnici moc odolnosti nevykazuje ca 100 000km, jestli se bude casteji jezdit polem loukou lesem tak jeste min. Volvo je hlavne o pohodli a konejsivejsi jizde na dlouhe vzdalenosti.
Forester je uplne jina kava uz jen ten jejich symetrickej pohon redukce... ten se tvrdsi prace neboji ale zase na silnici posadku nerozmazluje. Vevnitr to je jak pred 30lety.
Na 15tis km bych volil bud benzin nebo benzin. U volva 2,4i nebo 2,5T. U forestru 2,5 boxer DOHC myslim ze mel 121kw a novejsi 127kw. Jestli by spotreba byla moc vysoka tak je u obou moznost LPG. U volva temer bezproblemu a tam by se to mohlo i vratit. U subaru kontrola vule ventilu po 30 000km coz na motoru boxer kuli mistu taky neni uplne jednoduche k tomu jeste dve teseneni atd. Motory DOHC uz nemaj stelovani na vahadlu ale maj distancni podlozky. Kdyz se jen kontroluje tak je to tak 3-4tis kdyz se i vule nastavuje tak dvakrat vic. Tam asi nema smysl o LPG pri Tvem najezdu uvazovat.
Jestli hledas low cost tak bych se taky kouknul po Citroenu C5 2,0i sice to neni 4x4. Hydropneumaticke odpruzeni dokaze v servisni poloze zvednou auto o pekny kus vys. Ale muze se stim jet jen myslim 40km/h pak to sjede zase dolu. na suche podkladu to bez 4x4 dojede vsude.
EDIT: V70 2,4i nebyla jako AWD. T5 taky ne... jen 2,4T/2,5T a verze XC a R
Nevim jak je vysoka verze AWD nebo XC 70 ale obycejna V70 ma hodne malou svetlou vysku. Kdyz se k tomu prida dlouhy rozvor a dlouhe previsy tak je pruchodnost terenem znacne omezena. Navic tyhle auta maji male uzitne zatizeni a uz pri mensim nakladu jsou znacne sedle. Predni naprava uz na silnici moc odolnosti nevykazuje ca 100 000km, jestli se bude casteji jezdit polem loukou lesem tak jeste min. Volvo je hlavne o pohodli a konejsivejsi jizde na dlouhe vzdalenosti.
Forester je uplne jina kava uz jen ten jejich symetrickej pohon redukce... ten se tvrdsi prace neboji ale zase na silnici posadku nerozmazluje. Vevnitr to je jak pred 30lety.
Na 15tis km bych volil bud benzin nebo benzin. U volva 2,4i nebo 2,5T. U forestru 2,5 boxer DOHC myslim ze mel 121kw a novejsi 127kw. Jestli by spotreba byla moc vysoka tak je u obou moznost LPG. U volva temer bezproblemu a tam by se to mohlo i vratit. U subaru kontrola vule ventilu po 30 000km coz na motoru boxer kuli mistu taky neni uplne jednoduche k tomu jeste dve teseneni atd. Motory DOHC uz nemaj stelovani na vahadlu ale maj distancni podlozky. Kdyz se jen kontroluje tak je to tak 3-4tis kdyz se i vule nastavuje tak dvakrat vic. Tam asi nema smysl o LPG pri Tvem najezdu uvazovat.
Jestli hledas low cost tak bych se taky kouknul po Citroenu C5 2,0i sice to neni 4x4. Hydropneumaticke odpruzeni dokaze v servisni poloze zvednou auto o pekny kus vys. Ale muze se stim jet jen myslim 40km/h pak to sjede zase dolu. na suche podkladu to bez 4x4 dojede vsude.
EDIT: V70 2,4i nebyla jako AWD. T5 taky ne... jen 2,4T/2,5T a verze XC a R
Naposledy upravil(a) michal_0077 dne 26 črc 2015 16:26, celkem upraveno 1 x.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: hledám ke koupi
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky moc za info! Citroen bohužel vypadává kvůli velikosti. Potřebuju spíš větší auto právě kvůli častému převážení věcí. Co jsem koukal na XC70 tak ta je rozhodně podstatně vyšší než má stará Octa, kterou jsem bral o každý hrbolek. Ale samozřejmě budu rád za zkušenosti. Myslím, že rozhodne nakonec hlavně to, jestli bude XC70 dostupná v rozumné kvalitě za tuhle cenu. Chtěl bych to vyřešit tak do měsíce, a to se toho moc neprotočí. Největší obavu mám z toho, aby mě někde v bazaru nenatáhli na nějakym vraku. Proto bych rád právě někoho kdo tomu rozumí s sebou a klidně to u něj pak i servisoval...
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
K te V70 II awd. Mam ji a je vyssi nez V70. Rekl bych tak uprostred mezi V70 a XC70. A priprav se na hodne maly rejd oproti Octavii
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
C5 ma malej kufr? Pri stehovani bytu ve ktrem ucinkovala V70 a C5 jsem musel potupne uznat ze toho C5 uveze daleko vice, nejvetsi veci se davali do citroenu do volva zbytek. Napechovane volvo tahlo zadek po zemi a C5 porad v puvodni poloze. Nejsem zadnej milovnik citroenu ale proste me to auto napadlo hned jak jsem si precetl tvuj prispevek.
Jinak co jsme meli O1 1,8T tak tam se dala prorazit olejova vana i kdyz se hodne zabrzdilo na nejake pricne vlne, typu zeleznicni prejezd. OII uz je vyssi. V70 2,5T sedi taky hodne nizko. Kdyz jsem jel v kolone aut na ceske svatbe (tzn. vsechno od skodovky, par fordu, par hyudai) tak tam opravovaly silnici a meli tam takove prejezdove rampy. Cela kolona to prejela jen ja jsem musel vzdycky zastavit 3 lidi z auta vyskocili ja to prejel lidi zase naskocili a takhle asi 3x abych nedrel spodkem. Mozna to ale bylo prave kuli vetsimu rozvoru. Kdyz predni kola sjizdela zadni teprv najizdela. Nastesti tam byli i 2 XC90 a ty cest znacce volvo zachranovaly.
Jestli se zda ze volvo moc hanim tak to tak neni. S autem jsem maximalne spokojeny kdybych si ted kupoval zase auto tak chci V70II nic jineho. Jako kriznik/dalnicni expres je to hodne prijemny spolecnik. Uz jsem taky volvo pacient
Jinak co jsme meli O1 1,8T tak tam se dala prorazit olejova vana i kdyz se hodne zabrzdilo na nejake pricne vlne, typu zeleznicni prejezd. OII uz je vyssi. V70 2,5T sedi taky hodne nizko. Kdyz jsem jel v kolone aut na ceske svatbe (tzn. vsechno od skodovky, par fordu, par hyudai) tak tam opravovaly silnici a meli tam takove prejezdove rampy. Cela kolona to prejela jen ja jsem musel vzdycky zastavit 3 lidi z auta vyskocili ja to prejel lidi zase naskocili a takhle asi 3x abych nedrel spodkem. Mozna to ale bylo prave kuli vetsimu rozvoru. Kdyz predni kola sjizdela zadni teprv najizdela. Nastesti tam byli i 2 XC90 a ty cest znacce volvo zachranovaly.
Jestli se zda ze volvo moc hanim tak to tak neni. S autem jsem maximalne spokojeny kdybych si ted kupoval zase auto tak chci V70II nic jineho. Jako kriznik/dalnicni expres je to hodne prijemny spolecnik. Uz jsem taky volvo pacient

_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: hledám ke koupi
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Teď na tu C5 lépe koukám a máš pravdu, nějak mi to asi vyjelo jen sedany 
Nene, ten pocit rozhodně nemám, jsem naopak rád za objektivní zhodnocení. Koupě ojetého auta je opravdu zábava pro silné nátury, takže každá rada drahá.

Nene, ten pocit rozhodně nemám, jsem naopak rád za objektivní zhodnocení. Koupě ojetého auta je opravdu zábava pro silné nátury, takže každá rada drahá.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
mesic je na hledani auta typu V70AWD 2,5T docela malo. Tech aut v CR moc neni a asi se vyplati pohledat v nemecku.
Kazdopadne vzit k tomu nekoho kdo tomu rozumi, z prahy bych se zkusil obratit na mistniho uzivatele Davida Patocku nebo marra. Oba dva myslim ze tyto sluzby nabizeji a odhali vetsinu problemu a vycisli cenu oprav.
co jsem rychle nasel jedna starsi ale na pohled krasna:
http://auto.bazos.cz/inzerat/49611590/Volvo-XC70-kombi-24-T-4x4-rok-2002-serviska147-kw.php
auto je v Praze takze i logisticky pro Tebe nenarocne. Trosku nevyhoda ze ta 2,4T je jen EURO3 a kdovi jak to bude v budoucnu. Na druhou stranu Ti vsichni potvrdi ze 2002 byl snad nespolehlivejsi rocnik. Spotreba tohodle auta bude tak 11-12litru benzinu. Cena montaze LPG 25-35tis nasledna spotreba 13-14l. Cena 90tis je na prvni pohled taky dobra jestli mas rozpocet 150 000tis tak je tam i slusna rezerva na opravy AWD, spojky+setrvacniku, naprav. Jestli motor vrni neni plnej karbonu tak bych se udavaneho najezdu nebal. Otazkou jen jak to za pet let s temer 400 000km budes prodavat dal.
Kazdopadne vzit k tomu nekoho kdo tomu rozumi, z prahy bych se zkusil obratit na mistniho uzivatele Davida Patocku nebo marra. Oba dva myslim ze tyto sluzby nabizeji a odhali vetsinu problemu a vycisli cenu oprav.
co jsem rychle nasel jedna starsi ale na pohled krasna:
http://auto.bazos.cz/inzerat/49611590/Volvo-XC70-kombi-24-T-4x4-rok-2002-serviska147-kw.php
auto je v Praze takze i logisticky pro Tebe nenarocne. Trosku nevyhoda ze ta 2,4T je jen EURO3 a kdovi jak to bude v budoucnu. Na druhou stranu Ti vsichni potvrdi ze 2002 byl snad nespolehlivejsi rocnik. Spotreba tohodle auta bude tak 11-12litru benzinu. Cena montaze LPG 25-35tis nasledna spotreba 13-14l. Cena 90tis je na prvni pohled taky dobra jestli mas rozpocet 150 000tis tak je tam i slusna rezerva na opravy AWD, spojky+setrvacniku, naprav. Jestli motor vrni neni plnej karbonu tak bych se udavaneho najezdu nebal. Otazkou jen jak to za pet let s temer 400 000km budes prodavat dal.
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: hledám ke koupi
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ono u benzinů to s těmi EURO normami nebude snad tak žhavé. Řeší se to hlavně u dieslu, pokud vím. Co se týče dalšího prodeje, tak to mne nijak netíží, zvlášť pokud by auto po tu dobu dobře sloužilo, neberu to jako investici, ale nákup nástroje, který má hold nějakou životnost a cena jde dolů.
Co se týče konkrétního kusu, díky moc za tip. Už jsem to také projížděl a asi to zkusím co nejdříve odchytit, abych se tím autem také nějak projel, což pomůže dalšímu rozhodování. Zkusím se tedy obrátit na pana Patočku, zda by si na mne chvilku našel. Vážím si Tvého času, co jsi mi věnoval!
Co se týče konkrétního kusu, díky moc za tip. Už jsem to také projížděl a asi to zkusím co nejdříve odchytit, abych se tím autem také nějak projel, což pomůže dalšímu rozhodování. Zkusím se tedy obrátit na pana Patočku, zda by si na mne chvilku našel. Vážím si Tvého času, co jsi mi věnoval!
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdar všem, chtěl bych požádat o radu ohledně s80 versus s60.
Přemýšlím nad starší S80 nebo S60. Možná si teď někdo ťukáte na čelo, jestli jsem se 80x60 nezbláznil a není o čem, tak zkusím popsat situaci.
Najezdím okolo 20k ročně, přes týden spousta krátkého popojíždění po městě a o víkendech delší trasy.
Kvůli těm pocmrndům benzín ale i tak si říkám, jestli ta 80ka nebude na těch pocmrndech ve městě příliš trpět.
Dcerka se i do menšího prostoru v S60 vzadu ještě pár let vejde (doufám), kočárek už jsme odstavili a tak potřeba velkého kufru také není tak akutní.
Koukám například na tyto dvě a i zhruba v té cenové relaci do 200k:
S80 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-Lim.-2.4-Kinetic%2CAutomatik%2CAHK%2C8/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/209689831.html
S60 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.4-Aut.-Kinetic-NaviGro%C3%9F-Sitzhzg/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/211443360.html
S60 (malý nájezd?) - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.0T-Summum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/212207713.html
Závodník nejsem, inklinuju spíš k pohodlí, ale zas když je potřeba, tak "ať se to hýbe". Jestli manuál, nebo automat je mi fuk (myslím z hlediska pohodlí, s náklady na automat počítám).
Pro 80ku mi z mého laického pohledu hraje právě to pohodlí/prostor uvnitř.
Pro 60ku to že se v té verzi co se mi líbí (znalci prominou slabej popis, proto ty odkazy ahoře) dá sehnat mladší než 80ka, no a do města je fajn, že je o kus menší.
Prostě nevím, zdali těch pár let rozdílu má smysl řešit a protože jsem v 60ce neseděl, tak také nevím jak je to s tím místem vzadu?
Rád bych aby mi koupené auto sloužilo tak 5 let. A slušně snad jezdí obě, nebo ne?
Poradili byste mi tedy ohledně motorizace a jak je to s tím prostorem?
Ty odkazy jsou jako příklady, nemusím to kupovat obratem. Nechám si poradit a pak v klidu vybrat/počkat na to správné ...
PS - a dík za informaceni nabité (nejen toto) vlákno.
Přemýšlím nad starší S80 nebo S60. Možná si teď někdo ťukáte na čelo, jestli jsem se 80x60 nezbláznil a není o čem, tak zkusím popsat situaci.
Najezdím okolo 20k ročně, přes týden spousta krátkého popojíždění po městě a o víkendech delší trasy.
Kvůli těm pocmrndům benzín ale i tak si říkám, jestli ta 80ka nebude na těch pocmrndech ve městě příliš trpět.
Dcerka se i do menšího prostoru v S60 vzadu ještě pár let vejde (doufám), kočárek už jsme odstavili a tak potřeba velkého kufru také není tak akutní.
Koukám například na tyto dvě a i zhruba v té cenové relaci do 200k:
S80 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S-80-Lim.-2.4-Kinetic%2CAutomatik%2CAHK%2C8/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/209689831.html
S60 - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.4-Aut.-Kinetic-NaviGro%C3%9F-Sitzhzg/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/211443360.html
S60 (malý nájezd?) - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S60-2.0T-Summum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:25100,mdl:28,frn:01-2006,ful:petrol,pwn:110,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/212207713.html
Závodník nejsem, inklinuju spíš k pohodlí, ale zas když je potřeba, tak "ať se to hýbe". Jestli manuál, nebo automat je mi fuk (myslím z hlediska pohodlí, s náklady na automat počítám).
Pro 80ku mi z mého laického pohledu hraje právě to pohodlí/prostor uvnitř.
Pro 60ku to že se v té verzi co se mi líbí (znalci prominou slabej popis, proto ty odkazy ahoře) dá sehnat mladší než 80ka, no a do města je fajn, že je o kus menší.
Prostě nevím, zdali těch pár let rozdílu má smysl řešit a protože jsem v 60ce neseděl, tak také nevím jak je to s tím místem vzadu?
Rád bych aby mi koupené auto sloužilo tak 5 let. A slušně snad jezdí obě, nebo ne?

Poradili byste mi tedy ohledně motorizace a jak je to s tím prostorem?
Ty odkazy jsou jako příklady, nemusím to kupovat obratem. Nechám si poradit a pak v klidu vybrat/počkat na to správné ...

PS - a dík za informaceni nabité (nejen toto) vlákno.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Doporučit jednoznačně buď S60 nebo S80 nelze. Byť velmi podobná tvarem, stejná platforma, charakterem zcela jinak postavená auta.
S80 je pohodlí, obývák, který tě přenese z bodu A do bodu B. Když je tam dobré audio, asi žádné jiné Volvo nehraje lépe. Široký rozchod i rozvor dělají z této káry asi to nejpohodlnější, co lze. Při minimální výšce se naklání jen málo a pokud máš koníky, tak se tím dají švihat i zatáčky.
Já už mám do budoucna vybráno něco jako: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=50866 - P2 2.5T z posledních roků.
S60 na druhé straně je "sportovní" autíčko. Není to sporťák, ale sportem lehce šmrnclé Volvo, taková relativně malá mrška na silnice. Zde přezdívaný gaykchár. Nevím proč.
Na mé druhé Volvo - S60 T5 asi budu vzpomínat ještě dlouho. Taky se s tím jezdí velmi dobře, ale pohodlí není ten první dojem, co tě napadne. Tím nechci říct, že S60 není pohodlná. Ale ty emoce jsem tam trochu jiné. Ideální jako auto pro 2, možná max. 2 malé děti.
Jestli chce někdo "sportovat" s S60, tak tam bych ještě akceptoval manuál, ale S80 si vyložené žádá o automat a nějaký tichý a výkonný benzín.
Tož si vyber, nejlépe se projet oběmi a co tě více osloví, tak je vítěz. Pak už jen kliku při výběru konkrétního vozu.
Pavel
S80 je pohodlí, obývák, který tě přenese z bodu A do bodu B. Když je tam dobré audio, asi žádné jiné Volvo nehraje lépe. Široký rozchod i rozvor dělají z této káry asi to nejpohodlnější, co lze. Při minimální výšce se naklání jen málo a pokud máš koníky, tak se tím dají švihat i zatáčky.
Já už mám do budoucna vybráno něco jako: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=97&t=50866 - P2 2.5T z posledních roků.
S60 na druhé straně je "sportovní" autíčko. Není to sporťák, ale sportem lehce šmrnclé Volvo, taková relativně malá mrška na silnice. Zde přezdívaný gaykchár. Nevím proč.
Na mé druhé Volvo - S60 T5 asi budu vzpomínat ještě dlouho. Taky se s tím jezdí velmi dobře, ale pohodlí není ten první dojem, co tě napadne. Tím nechci říct, že S60 není pohodlná. Ale ty emoce jsem tam trochu jiné. Ideální jako auto pro 2, možná max. 2 malé děti.
Jestli chce někdo "sportovat" s S60, tak tam bych ještě akceptoval manuál, ale S80 si vyložené žádá o automat a nějaký tichý a výkonný benzín.
Tož si vyber, nejlépe se projet oběmi a co tě více osloví, tak je vítěz. Pak už jen kliku při výběru konkrétního vozu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Díky za postřehy a rady. Ta přezdívka pro S60 mi přijde teda dost nelichotivá...
Co se pohodlí a prostoru týče, svých 186 cm do V40 (v podpisu) nandám krásně a tak si myslím, že co se předních míst týče, bude to i v S60 kvalitativní posun kupředu a tudíž pak zbývá pořešit jen ty zadní. Sice má žena svou sesli relativně vepředu, ale přece nebudu dcerku vzadu utiskovat
Asi je tedy čas jít se do nějakého bazaru do 60ky posadit a podle toho uvidím, jestli bude stačit. Pokud dobře čtu a hledám, tak V40 je nejen rozvorem, ale vlastně všude o kousek kratší/užší než S60 o S80 nemluvě.
Ještě bych se zeptal na ty roky (i když je to asi diskutabilní a záleží jak se k tomu předchozí majitel choval).
Protože S80 aby se mi líbila (žeru ten starší typ interiéru, to nové mi přijde okudlané a nehezké) seženu tak do roku 2004-5, zatímco S60 do roku 2008, výjimečně 2009. To jsou 3-4 roky rozdíl stáří auta a to je podle mě dost rozdíl, nemyslíte?
ok2ucx -> Tohle je také zajímavé - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html
Edit - odkaz jsem musel upravit, chlapík podražil a odkaz se změnil. Předtím byla myslím za 135k.
Co se pohodlí a prostoru týče, svých 186 cm do V40 (v podpisu) nandám krásně a tak si myslím, že co se předních míst týče, bude to i v S60 kvalitativní posun kupředu a tudíž pak zbývá pořešit jen ty zadní. Sice má žena svou sesli relativně vepředu, ale přece nebudu dcerku vzadu utiskovat

Ještě bych se zeptal na ty roky (i když je to asi diskutabilní a záleží jak se k tomu předchozí majitel choval).
Protože S80 aby se mi líbila (žeru ten starší typ interiéru, to nové mi přijde okudlané a nehezké) seženu tak do roku 2004-5, zatímco S60 do roku 2008, výjimečně 2009. To jsou 3-4 roky rozdíl stáří auta a to je podle mě dost rozdíl, nemyslíte?
ok2ucx -> Tohle je také zajímavé - https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html
Edit - odkaz jsem musel upravit, chlapík podražil a odkaz se změnil. Předtím byla myslím za 135k.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12940
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
3 roky a 21tkm na jeden olej, pak je tam celkem dlouho zaměstnán jeden člověk, co podepisuje stejnou tužkou servisky... ale to je to nejmenší jim tam cinknout.
Auto vypadá dobře a zda je to summum opravu neumim posoudit, mě by chyběl šíbr
Auto vypadá dobře a zda je to summum opravu neumim posoudit, mě by chyběl šíbr

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak SPX-CAR je Zlínský autorizák. Pohodová parta lidí.
Zavolej si tam.
P.
Zavolej si tam.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Sever Čech
- Vůz: Volvo XC90 2.4D 136 Kw 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zdravím a prosím o názor. Dnes jsem zálohovou platbou rezervoval XC90, rok 2007, D5 AWD, najeto 242.000 km, cena 290 tisíc Kč. Nová převodovka ve 226.000 km. Prodejcem je autorizovaný dealer Volvo, vůz údajně pravidelně servisován jen u tohoto dealera, doloženo servisní knížkou (snad pravou
). Poslední servisní prohlídka v dubnu 2015. Můj dotaz zní, jak dalece se dá věřit slovům autorizovaného prodejce, dají se čekat pochybné „kličky“ i zde, riskuje pověst významněji než klasický bazarista? Volvo jsem viděl, svezl jsem se, jako naprostému laikovi se mi zdálo vše ok. Interiér ok, jen přední kapota má nad mřížkou chladiče vícero narezlých „odprýskanců“, pod mřížkou již i nějakou pokročilejší korozi a samotná mřížka už je také dost oloupaná. Na karoserii pak už asi jen běžné provozní kosmetické nedostatky. Pohled do motoru pro mě jako laika také ok, jen tam byl nějak „ožranej“ tapecírung. Jelikož jsem laik a chci riskovat při nákupu co nejméně, vybíral jsem právě jen u dealera Volvo. I tak mám samozřejmě obavy, abych nenaletěl. Dealer má i poměrně velký autobazar. Díky za případné názory.

-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
I autorizak mize pri vyskytnuti vady ze zaruk vycouvat. Nicmene autorizak ma vetsinou vyssi ceny, protoze pred prodejem opravi to, co nasel. Pokud ti treba odejde turbo po mesici,?tak to nemohou predikovat a asi bude oprava z tve kapsy.
Co se tyce ozraneho tapecu, tak to udelal nejaky hlodavec, je to bezne a nema to na nic vliv. Pokud byl menen automat, tak tady asi budes mit zaruku a hlavne po 60 000 km v bem vymen olej. Opryskana kapota od kaminku s malymi rezavymi fleky muze byt, je to jen takovy povrchovy film. Ze by to ale rezlo, se mi nezda. To jsem jeste u Volva nevidel.
Co se tyce ozraneho tapecu, tak to udelal nejaky hlodavec, je to bezne a nema to na nic vliv. Pokud byl menen automat, tak tady asi budes mit zaruku a hlavne po 60 000 km v bem vymen olej. Opryskana kapota od kaminku s malymi rezavymi fleky muze byt, je to jen takovy povrchovy film. Ze by to ale rezlo, se mi nezda. To jsem jeste u Volva nevidel.
-
Offline
- Příspěvky: 24
- Registrován: 9 roků 10 měsíců
- Bydliště: Sever Čech
- Vůz: Volvo XC90 2.4D 136 Kw 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Děkuji za reakci. Uvedená XC90 není prodávaná z programu Volvo Selekt, tak asi prodejce nijak není nucen opravit problemtaické části. Bylo mi ale řečeno, že v 235 tisích byla pravidelná servisní kontrola iniciovaná od předchozího majitele a že by Volvo servis nepustil vůz z této kontroly ve stavu, který by nevydržel do dalšího servisního intervalu (30.000 km). Zní to všechno hezky, jde ale o to, zda se tomu dá věřit
. Koroze kapoty pod mřížkou chladiče je cca 8 cm široký narezlý pruh.

-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Protože mi to nedalo, zavolal jsem si na tu S80, co ok2ucx postoval z bazoše http://auto.bazos.cz/inzerat/49935579/Volvo-S80-25T-AWD-4x4FACELIFTrv2004.php.
No pech, před týdnem ji střelil Ačkům a ti už ji maj za jiný peníz. Poptal jsem se ho, byl sdílný, říkal že s ní jezdil a je v podstatě v cajku i krásně řadí, ale prý moc papá, že to pod 12l na 100 nedostal (jezdil krátké trasy cca 12km).
Jaký je váš názor na ni, za tu cenu - http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s80/car.html?id=88831416#make=130&model=954&palivo=1&ymin=2004&ymax=2016.
Na Ačkách je uvedená servisní knížka, ale chlapík mi řekl, že ta byla vedena do 170k toho auta.
Pokud má cenu nad tím uvažovat, byl by někdo ochoten se tam se mnou za úplatu podívat a projít to?
Pak mne ještě zaujala https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html, ale je to trochu z ruky a ještě jsem o ní nic nezjišťoval.
No pech, před týdnem ji střelil Ačkům a ti už ji maj za jiný peníz. Poptal jsem se ho, byl sdílný, říkal že s ní jezdil a je v podstatě v cajku i krásně řadí, ale prý moc papá, že to pod 12l na 100 nedostal (jezdil krátké trasy cca 12km).
Jaký je váš názor na ni, za tu cenu - http://www.aaaauto.cz/cz/volvo-s80/car.html?id=88831416#make=130&model=954&palivo=1&ymin=2004&ymax=2016.
Na Ačkách je uvedená servisní knížka, ale chlapík mi řekl, že ta byla vedena do 170k toho auta.
Pokud má cenu nad tím uvažovat, byl by někdo ochoten se tam se mnou za úplatu podívat a projít to?
Pak mne ještě zaujala https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v%C5%AFz/Volvo-S80-2.5T-Momentum/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:25100,mdl:30,frn:01-2005,ful:petrol,dmg:false,fsh:true/pg:vipcar/213183958.html, ale je to trochu z ruky a ještě jsem o ní nic nezjišťoval.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Obě vypadají papírově pěkně. Do Schwerinu to máš kousek, ženu pošleš na prohlídku zámku a pak se odpoledne ještě vykoupete u moře. Prodává to soukromník, snad by to nemusela být žádná vražda.
A palivové náklady? Tady asi LPG + chip a je to superbomba auto. Vybavené, pohodlné, nikoho nebude dráždit, ale tobě udělá parádní službu. Ty S80, ještě v benzínu jsou prostě silně podceňované...
P.
A palivové náklady? Tady asi LPG + chip a je to superbomba auto. Vybavené, pohodlné, nikoho nebude dráždit, ale tobě udělá parádní službu. Ty S80, ještě v benzínu jsou prostě silně podceňované...
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zeptám se blbě:"LPG + chip"? To jako že ještě načipovat, či jak?
Nebo jsi to myslel jako LPG nádrž s jednotkou? O plynu nic nevím (ani cenově, ani funkčně), než co málo jsem si přečetl zde na fóru. Chtěl bych aby mi budoucí kárenson alespoň 5 let sloužil.
Spíš sem si ale říkal, zdali těch 12 litránků neznačí, že je něco špatně, když čtu zde na foru, že stejný motor majitelům baští míň.

Spíš sem si ale říkal, zdali těch 12 litránků neznačí, že je něco špatně, když čtu zde na foru, že stejný motor majitelům baští míň.
_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
Bylo: S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88 | V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ano, ano: do auta picnout nějaké solidní LPG (aby to mělo rozumnou spotřebu). Cenovky vám řeknou seriózní LPGčkaři (zde třeba Jean).
A čipnout tak, aby to mělo rozumný výkon.
Pak nafta zcela postrádá smysl.
Pavel
A čipnout tak, aby to mělo rozumný výkon.
Pak nafta zcela postrádá smysl.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Soukmenovci vyplatilo by se S80 T6 r.v. 01 (nebo spíše 99) nechat předělat na E85????? a nechat to čipnout??? přeci jenom je to starší auto a plyn už je cenově někde jinde.
_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Online
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
To co usetris na e85 das do prevodovky ktoru po cipe asi coskoro zabijes.
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 12 roků
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: Felda pick up 1,6 55 kW
- Bydliště: Liberecko
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmmm tak to si mě moc nepotěšil
no byla by to škoda převodovka je cca 80 tis. km po repasu a řadí opravdu krásně není to ai znát, že to řadí poznáš to jen podle poklesu otáček.

_________________
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
Volvo V 5O D r.v 06 minulost
S80 T6 r.v 01 minulost
850 TDi r.v. 96 minulost
Felda Pick up 1,6 55 kW
-
Online
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Tak zase podle teorii jsi 20-30 tisic pred dalsim repasem, tak pak muzes udelat Performance kit a ten treba snese i chip 

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé