Zamčená V70-baterka i zámek KO.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Ahoj.
Auto dlouho stálo.
Je uzamčené.
Baterka vybitá.
Zámek dveří nefunkční, další zámek není...
Pod auto se nedostanu (terén)
Zkoušel jsem připojit 12V na boční blinkr... NIC (ale měl jsem k dispozici pouze baterku na 12V z aku-nářadí)
Má smysl pokoušet se vytáhnout drátem nebo provázkem čudlík? Popř. jiná možnost? (kapota atd)
Děkuju.
Auto dlouho stálo.
Je uzamčené.
Baterka vybitá.
Zámek dveří nefunkční, další zámek není...
Pod auto se nedostanu (terén)
Zkoušel jsem připojit 12V na boční blinkr... NIC (ale měl jsem k dispozici pouze baterku na 12V z aku-nářadí)
Má smysl pokoušet se vytáhnout drátem nebo provázkem čudlík? Popř. jiná možnost? (kapota atd)
Děkuju.
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Boční blinkr ti je k prdu. Co třeba tažný? Kdyby jsi měl 13ti pólovou zásuvku,tak...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Tažný to mělo, ale je komplet sundaný od minulého majitele...
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Prinajhorsom rozbit sklo a kupit z polska za 14€ 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Na kufru nemas zamek? To se delalo? Je schovanej pod takovym plastikem.
Jedine jeste nejak odemknout kapotu. Jestli je to sedan tak ti muzu nabidnout to maly bocny okynko
Jedine jeste nejak odemknout kapotu. Jestli je to sedan tak ti muzu nabidnout to maly bocny okynko

_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Pod plastovou krytkou kufru je kovová záslepka, kolem ní gumové těsnění.
Je to kombajn...
Ještě mě napadlo zkusit kusem drátu s háčkem otevřít kapotu přes řidičovo okno, ale to už je jak operovat šedej zákal přes prdel
Je to kombajn...
Ještě mě napadlo zkusit kusem drátu s háčkem otevřít kapotu přes řidičovo okno, ale to už je jak operovat šedej zákal přes prdel

_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 2542
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
x 1
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
A co máš se zámkem ve dveřích? Psal jsi že nefunguje...co to dělá nebo nedělá?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Otáčet jím jde, ale s "čudlíkem" to nehne...je to rozpojený...co si pamatuju, tak čudlík se nehýbal při zymykání/odemykání dálkou nikdy...
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 131
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 6
- Vůz: Volvo 940 Polar B200FT 95'
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
ze svařovacího drátu k autogenu si udělej "Z" (na jednom konci pro chycení a možnost natáčení a na druhým očko na kliku)a vsuň ho mezi dveře a sloupek(dveře v pravým horním rohu nejprve odtáhni-stačí 1cm,zasuň tam rukojeť z kombinaček nebo cokoliv plastvýho,co ti nepodrbe lak) a pak už jenom "Z"etkem laboruj,přihejbej dle potřeby až se zahákneš o kliku a popotahuj až se zámek otevře,drátkovat čudlíky moc smysl nemá, jsou tam plastový vložky...
řešil jsem to tak u své ex V70 mk I, za pár minut bylo po problému,
řešil jsem to tak u své ex V70 mk I, za pár minut bylo po problému,
_________________
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
Volvo 940 Polar 1995, B200FT
-
Offline
- Příspěvky: 25
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Hlavně ať tě u toho nikdo nevidízahradník píše:ze svařovacího drátu k autogenu si udělej "Z" (na jednom konci pro chycení a možnost natáčení a na druhým očko na kliku)a vsuň ho mezi dveře a sloupek(dveře v pravým horním rohu nejprve odtáhni-stačí 1cm,zasuň tam rukojeť z kombinaček nebo cokoliv plastvýho,co ti nepodrbe lak) a pak už jenom "Z"etkem laboruj,přihejbej dle potřeby až se zahákneš o kliku a popotahuj až se zámek otevře,drátkovat čudlíky moc smysl nemá, jsou tam plastový vložky...
řešil jsem to tak u své ex V70 mk I, za pár minut bylo po problému,

_________________
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
Nyní: Subaru OTB 2019, Comfort
Dříve:
Subaru Legacy 2,5 CVT LPG, 2011
Škoda Octavia II, 1,6i, 75kW, r.v.2007
Subaru Legacy 2.0R, 121kW, r.v.2006
Skoda Octavia I 4x4, 66kW, r.v. 2000
Renault Clio 1,9 D, r.v. 2001,
Škoda Favorit, 110 L,
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
pokud má deadlock, zevnitř to kličkou také neotevře
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Jenže to já nevím, zda-li deadlock je nebo ne...dá se to zjistit podle vinka? Umí to někdo?
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 12937
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Má to deadlock, jsi v loji. Kliky ani čudlíky nepomůžou a rozbitý okýnko jedině k tomu, že se dostaneš dovnitř, a pak třeba k baterce v kufru.
Auto vyheverovat, sundat motordekl, na tlustej + startéru připojit baterku, - kamkoliv a odemknout, jinej postup neznám, ale třeba někdo jinej jo.
Auto vyheverovat, sundat motordekl, na tlustej + startéru připojit baterku, - kamkoliv a odemknout, jinej postup neznám, ale třeba někdo jinej jo.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
u devitky se da bez oroblemu zatahnout za lanko od kapoty, u V70 nelze?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Heverovat to je práce k hovnu...není pod tím pevnej podklad ani rovina...
Nejraději bych to zkusil nějak přes kapotu, ale je to u plotu a ten bych musel demontovat, což by se ale dalo...
Nejraději bych to zkusil nějak přes kapotu, ale je to u plotu a ten bych musel demontovat, což by se ale dalo...
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
kapota sa tusim dala otvorit po demontazi lavej smerovky. Ale uz to je davno co som take robil. Postup je niekde vo Vide tusim.
-
Offline
- Příspěvky: 213
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tachov
- Vůz: V850 T5
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Myslim ze pokud nestojis v bazine tak kus prkna a heverovat. Urvanej ma pravdu. Vse ostatni muze to auto poskodit a to je skoda ne? A mas to za chvilku.
_________________
VOLVO 850 T5
VOLVO 850 T5
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Přesně tak to je...zvažoval jsem možnosti o opravdu vychází vyheverování jako nejlepší řešení pro "amatéra".
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
jasný, že heverovat, s bahnem si poradíš. Na to jsou seveřani zvyklí.
https://www.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI
https://www.youtube.com/watch?v=-6CzS0w-iOI
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Přijeď ke mě, já Ti to otevřu
Já dával startováci kabel zespodu auta, na tlustý plus co vede od baterky, musíš oholit izolaci+ kostra. Pro dalkač to stacilo.
Ale když se nedostaneš pod auto?, nahoď fotku káry

Já dával startováci kabel zespodu auta, na tlustý plus co vede od baterky, musíš oholit izolaci+ kostra. Pro dalkač to stacilo.
Ale když se nedostaneš pod auto?, nahoď fotku káry

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4945
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
v tom nejhorsim pripade ti muzu prodat sklo do dveri 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Auto jsem zajistil a vyheveroval. Přístup je k tomu teda šílenej. Mám problém se dostat ke kabelu od starteru, šlo by připojit + k alternátoru, k tomu vede červenej kabel, ale nerad bych něco zkurvil, tak se ptám...
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
-
Offline
- Příspěvky: 1461
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
ano, vpohode mozes aj na hruby od alternatora
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: Nové Strašecí
- Vůz: V70 TDI+A (1999)
Zamčená V70-baterka i zámek KO.
Odemknuto
Napětí baterie 4,4V
Odemkul se pouze kufr, což nevadilo...
Tímto děkuju všem za pomoc, určitě se zase brzy ozvu...čekají mě rozvody, homokineťak atd...

Napětí baterie 4,4V

Odemkul se pouze kufr, což nevadilo...
Tímto děkuju všem za pomoc, určitě se zase brzy ozvu...čekají mě rozvody, homokineťak atd...
_________________
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Volvo V70 v naftě a automatu (1999)
BMW e32 735i+LPG v manuálu (1991)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé