Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

světlá palubka se odráží znatelně více,nicméně polarizační sluneční brýle to řeší celkem slušně - pro mě zcela akceptovatelně
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Luccas píše:Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
Zrovna jsem to chtěl napsat. Světlý interiér je fajn, ale:

1. leskne se opravdu více, jak moc, to je jen otázkou vkusu. Sám mám S60, takže porovnávám. Je v tom rozdíl, ale nic fatálního. Velký rozdíl je, když v nějakém horlivém servise to namažou silikonem, pak se to leskne jak psí k*le. A to už je pak poznat. Sklon skla i palubky není takový, že by to nějak zásadně zasahovalo do zorného pole.
2. je náročnější na údržbu = t.j. je také náročnější sehnat pěkný kousek, co už má léta a v tom stavu jej dlouhodobě udržet, zvláště když se v autě vozí spratci. Týká se to hlavně židlí, které (i když jsou kůže) se náročněji udržují.

Jako výhodu vidím zase větší světlost a vzdušnost interiéru, v létě také menší vyhřívání vnitřního prostoru sluncem.

Pro mě osobně = zvláště maje toto porovnání = příště budu lehce preferovat tmavý interiér, ale kdyby bylo velmi pěkné auto světlé, tak proč ne, zase vyhýbat se tomu nebudu.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Luccas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Luccas »

Holt je to daň, za tu parádu, ta béžová.. Možná by to chtělo si zkusit projet obě varianty a na základě toho se rozhodnout, zda převažují + nebo -.

Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:

https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615

Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.

Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Zavolej chlapovi, co auto prodava, at se sehne vepredu pod levou cast narazniku a podiva se, zda je tam vyfuk, pripadne, at ti udela fotku. A mas jasno :D
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Ondra H.
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 28
Registrován: 10 roků 7 měsíců
Bydliště: Smiřice
Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Ondra H. »

Kuko28 píše:tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...

3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
Myslis, ze ty rozvody nedelali? Pri jakem najezdu se maji delat? Myslis, ze bych je mel nechat udelat? A na kolik to pripadne vyjde?

Tomasssr
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tomasssr »


raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

Tomasssr
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tomasssr »

raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.
Co dál ji chybí?
A k těm brzdám píše pouze nové obložení.

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Tomasssr píše:Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.
Co dál ji chybí?
Třeba tempomat, rádio s cd, sedačky v el., navigace (i když ta snad ani nechybí :D ).
Ale zase na druhou stranu nevypadá zle, chtělo by to okouknout s někým kdo tomu rozumí a má origo diag.

Apropo ten znak na masce :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

peter78
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 90
Registrován: 12 roků 8 měsíců
Bydliště: Jablonec n/N
Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od peter78 »

raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
Podle fotky i popisu dole ,se zdá že jsou nové pouze destičky... :%)

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od raolsa »

Já jsem taky dával jenom destičky, ale protože kotouče na tom nebyly tak zle tak jsem je alespoň přejel na soustruhu. Příště dám všechno nový.
Mohl to udělat stejně, když už to měl dole a dával nový ložiska. :fool:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.

Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.

S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

TomB
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

ok2ucx píše: Když se to čipne, tak to i trochu jede....

Pavel
Na kolik se vlastně čipujou tyhle turba bezpečně?

TomB
Offline
Příspěvky: 40
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Davle
Vůz: XC90 D5136kw 2010

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od TomB »

Jinak já tam tempomat vidím...
Za mne kdyby za to chtěl tak 50k tak proč ne... jinak samo projet a jak je na tom podvozek.. U takhle starejch Volv si myslím že je lepší počítat s další investicí tak 20...30tis. Samo kdyby bylo vše ok tak to potěší, ale byl bych raději skeptický.. (třeba ty zadní kotouče si podle mne říkaj o výměnu jelikož nebrzděj celou svoji plochou,což zas není moc .. tak 900,- ks od ATE, plus destičky 800,- sada a když už bych se v tom vrtal udělal bych rovnou parkovací pakny.. 700,- balení) to jen tak pro představu..

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Ajo - tempomat tam je. Výbava je taková normální. Ani max. Ani socka. Ale asi bych to nenazval "bohatá". Snad jediné pro srovnání s průměrnou Octávkou, to pak jo :-)

Stabilizace je v "nedynamické" verzi - jen STC, nikoli DSTC. Nejsou el. zrcátka a spousta jiných kravinek (zase se to nepokazí).

Nemuselo by to být špatné auto, ale s nějakým po nákupním servisem je třeba vždy počítat. Je to auto 14 let staré přeci jen.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Tomasssr
Offline
Příspěvky: 6
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Tomasssr »

No pravda, že ten rok jsem přehlídnul, né že by mi to nějak vadilo, když mi jde o tento model, ale 01 už je přecejen nějakej ten pátek v provozu za ty peníze... Ale jak píšete, vše asi záleží na stavu.
Dneska se na Sautu objevil tenhle kousek :-)
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16284075?goFrom=list

homy
Offline
Příspěvky: 73
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od homy »

Haben píše:No holt mas vetsi vyber :D
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel

moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019

addam
Offline
Příspěvky: 59
Registrován: 11 roků 3 měsíce
Bydliště: Trutnov
Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od addam »

2.5T je myslim uz od r. 2003
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

homy píše:
Haben píše:No holt mas vetsi vyber :D
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel

moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
je to možné, ale evoluční nástupce 2,4T to je :)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

kuntík
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 54
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: S80 D5 120kW AT 2005

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od kuntík »

Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od GDPR_user »

kuntík píše:Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
Podle VIN je v tom 5q AW takže bych se toho nebál.Osobně by mi nejvíce vadilo debilní nastavování sedadel.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od mr1 »

kuntík píše: Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...)
tento FL má ovládání DSTC na palubáku. Čili na tlačítku to nepoznáš. Podle všeho je tam vypnutí parkovacích senzorů (čili khovnu), a vypnutí hlídání interiéru při zamknutém vozidle (necháš psa uvnitř chcípat atd.) Co tam rozhodně chybí - mrtvý úhel, sklápění zrcadel, sklápění hlavových opěrek vzadu, dětská pojistka...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

mr1 píše:sklápění hlavových opěrek vzadu
Nikdy jsem se nedopátral, k čemu je vlastně tahle funkce dobrá? [m.j. tohle se ani do V/XC nedávalo, ne? tento krám je snad výsadou Sedanů?] P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od Haben »

Pavle, co jsem pochopil, tak sklapeni zadnich operek ma 2 funkce:
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy :D

Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne :(
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90

Příspěvek od ok2ucx »

Hmm, umm: tak jedině ten druhý důvod je dobrý. Výhled (z S60, kde jsem to jedině viděl) je přes zadní okno tak mizerný, že opěrky už tomu nijak nepomohou :unknown:

Ale abychom zůstali u tématu:

YV1SW614972633560

- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy :evil:
- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...

T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.

Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé