Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
světlá palubka se odráží znatelně více,nicméně polarizační sluneční brýle to řeší celkem slušně - pro mě zcela akceptovatelně
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
Ten interiér je za mě fakt krásný, kombinace černá a béžová je hezky udělaná. Jen jsem to ale nikdy neviděl, tak je otázka, zda je to nějaká speciální edice či je to zakázkové či to je takhle z "nějakého" důvodu.
S tou spotřebou, DPF, AWD, automat, no viděl bych kombinovanou kolem 9l a to za předpokladu, že budeš jezdi minimálně z 50% dálky. Dálky bych viděl mezi 8-8,5 l, město nad 10 l. Ale je to jen můj odhad.
Ještě k tomu bufíku, ano je dobrý, auto ohřeje relativně rychle. Nicméně naposledy jsem jel s jednou italskou D5, co chtěl prohlédnout jeden zdejší člen z fóra. Bylo +3C a auto bylo ohřáté i bez bufíku po necelých 5 km, takže za mě hodně slušný výsledek.
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zrovna jsem to chtěl napsat. Světlý interiér je fajn, ale:Luccas píše:Jen taková technická k tomu interiéru: když je světlá i palubka, není v létě problém s odrazem slunce, odlesky apod. Jinak řečeno, je to velký rozdíl oproti klasice v podobě černé?
1. leskne se opravdu více, jak moc, to je jen otázkou vkusu. Sám mám S60, takže porovnávám. Je v tom rozdíl, ale nic fatálního. Velký rozdíl je, když v nějakém horlivém servise to namažou silikonem, pak se to leskne jak psí k*le. A to už je pak poznat. Sklon skla i palubky není takový, že by to nějak zásadně zasahovalo do zorného pole.
2. je náročnější na údržbu = t.j. je také náročnější sehnat pěkný kousek, co už má léta a v tom stavu jej dlouhodobě udržet, zvláště když se v autě vozí spratci. Týká se to hlavně židlí, které (i když jsou kůže) se náročněji udržují.
Jako výhodu vidím zase větší světlost a vzdušnost interiéru, v létě také menší vyhřívání vnitřního prostoru sluncem.
Pro mě osobně = zvláště maje toto porovnání = příště budu lehce preferovat tmavý interiér, ale kdyby bylo velmi pěkné auto světlé, tak proč ne, zase vyhýbat se tomu nebudu.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Vůz: V70 II D5 automat 2004 (facelift)
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Holt je to daň, za tu parádu, ta béžová.. Možná by to chtělo si zkusit projet obě varianty a na základě toho se rozhodnout, zda převažují + nebo -.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
Ještě s tím bufíkem, mě napadá jedna věc, jestli to náhodou není ten případ, kdy chybí jen ovládání topení a ve zkutečnosti tam je. Už protože má vyhřívaná sedadla. Viz případ tohoto borce:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=30615
Ale zase to není Ital původem, tak nevim. Zavolám tam a požádám o ujištění popř. podrobnější průzkum.
Ano četl jsem, že i bez něj se motor poměrně rychle ohřeje, je otázkou, jak moc velký je to přínos čistě pro motor, když tam je.
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Zavolej chlapovi, co auto prodava, at se sehne vepredu pod levou cast narazniku a podiva se, zda je tam vyfuk, pripadne, at ti udela fotku. A mas jasno 

-
Offline
- Příspěvky: 28
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Smiřice
- Vůz: XC90 2,5T AWD, rv. 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Myslis, ze ty rozvody nedelali? Pri jakem najezdu se maji delat? Myslis, ze bych je mel nechat udelat? A na kolik to pripadne vyjde?Kuko28 píše:tak to vypadá, že to klasicky stáhli kvůli rozvodům...
3200Éček v autorizáku nemusí být nic "extra", mohla to být klasická údržba - rozvody, brzdy, tlumiče, AWD... jestli to ale dělal autorizák, tak to budou mít v databázi v historii
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Co si myslíte o téhle S60 147 kw?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16274569?goFrom=list
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.
Co dál ji chybí?
A k těm brzdám píše pouze nové obložení.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Třeba tempomat, rádio s cd, sedačky v el., navigace (i když ta snad ani nechybíTomasssr píše:Moc se v těch stupních výbavách nevyznám, ale jedinýho čeho jsem si všiml, že nemá vyhřívaná sedadla.
Co dál ji chybí?

Ale zase na druhou stranu nevypadá zle, chtělo by to okouknout s někým kdo tomu rozumí a má origo diag.
Apropo ten znak na masce



_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Jablonec n/N
- Vůz: V70II 2.5 TDI D5252T
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle fotky i popisu dole ,se zdá že jsou nové pouze destičky...raolsa píše:Jestli jsou tam rok staré brzdy tak nechápu, že jsou tak orezlé kotouče. Jinak je to socka.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14280
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Já jsem taky dával jenom destičky, ale protože kotouče na tom nebyly tak zle tak jsem je alespoň přejel na soustruhu. Příště dám všechno nový.
Mohl to udělat stejně, když už to měl dole a dával nový ložiska.
Mohl to udělat stejně, když už to měl dole a dával nový ložiska.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Rádio se dá vyměnit (nebo doplnit o MP3), tempomat dodělat. Vyhřívání je trošku větší operace, ale jde to taky.
Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.
S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
Jinak za ty peníze by to mohlo být fajn auto. Je trošku hodně nablýskané a silikonem opečované - otázka - jestli je to trvalá péče stávajícího majitele anebo jen předprodejní ošetření? Při takovém lesku bývám obezřetný.
S tímto rokem a motorem tě tam (z "velkých" závad) může asi potkat jen škrtící klapka Magnetti Maléry. Jinak asi nic, běžná bižu. Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Na kolik se vlastně čipujou tyhle turba bezpečně?ok2ucx píše: Když se to čipne, tak to i trochu jede....
Pavel
-
Offline
- Příspěvky: 40
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Davle
- Vůz: XC90 D5136kw 2010
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jinak já tam tempomat vidím...
Za mne kdyby za to chtěl tak 50k tak proč ne... jinak samo projet a jak je na tom podvozek.. U takhle starejch Volv si myslím že je lepší počítat s další investicí tak 20...30tis. Samo kdyby bylo vše ok tak to potěší, ale byl bych raději skeptický.. (třeba ty zadní kotouče si podle mne říkaj o výměnu jelikož nebrzděj celou svoji plochou,což zas není moc .. tak 900,- ks od ATE, plus destičky 800,- sada a když už bych se v tom vrtal udělal bych rovnou parkovací pakny.. 700,- balení) to jen tak pro představu..
Za mne kdyby za to chtěl tak 50k tak proč ne... jinak samo projet a jak je na tom podvozek.. U takhle starejch Volv si myslím že je lepší počítat s další investicí tak 20...30tis. Samo kdyby bylo vše ok tak to potěší, ale byl bych raději skeptický.. (třeba ty zadní kotouče si podle mne říkaj o výměnu jelikož nebrzděj celou svoji plochou,což zas není moc .. tak 900,- ks od ATE, plus destičky 800,- sada a když už bych se v tom vrtal udělal bych rovnou parkovací pakny.. 700,- balení) to jen tak pro představu..
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Ajo - tempomat tam je. Výbava je taková normální. Ani max. Ani socka. Ale asi bych to nenazval "bohatá". Snad jediné pro srovnání s průměrnou Octávkou, to pak jo 
Stabilizace je v "nedynamické" verzi - jen STC, nikoli DSTC. Nejsou el. zrcátka a spousta jiných kravinek (zase se to nepokazí).
Nemuselo by to být špatné auto, ale s nějakým po nákupním servisem je třeba vždy počítat. Je to auto 14 let staré přeci jen.
P.

Stabilizace je v "nedynamické" verzi - jen STC, nikoli DSTC. Nejsou el. zrcátka a spousta jiných kravinek (zase se to nepokazí).
Nemuselo by to být špatné auto, ale s nějakým po nákupním servisem je třeba vždy počítat. Je to auto 14 let staré přeci jen.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: Honda Accord 97 sedan 1.8 benzin
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
No pravda, že ten rok jsem přehlídnul, né že by mi to nějak vadilo, když mi jde o tento model, ale 01 už je přecejen nějakej ten pátek v provozu za ty peníze... Ale jak píšete, vše asi záleží na stavu.
Dneska se na Sautu objevil tenhle kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16284075?goFrom=list
Dneska se na Sautu objevil tenhle kousek

https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/16284075?goFrom=list
-
Offline
- Příspěvky: 73
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 2,5 T, AWD, automat, LPG
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Haben píše:No holt mas vetsi vyber![]()
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.
_________________
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
Volvo S60, 2,5 T, awd, summum, automat + LPG, 154 kw, MY2004
Škoda Superb, 2.0 TSI, AWD, L&K, 200 KW, MY2019
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 11 roků 3 měsíce
- Bydliště: Trutnov
- Vůz: XC70 2.5T man. (B5254T2) 2007
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
2.5T je myslim uz od r. 2003
_________________
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
XC70 2.5T 2007 ,man ,summum ARD stage2 D5T5
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
je to možné, ale evoluční nástupce 2,4T to jehomy píše:Haben píše:No holt mas vetsi vyber![]()
Ve zkratce, vsechno jsou to 5 valce. V nafte mas auta bez DPF s vykonem 96 kw nebo 120 kw a s DPf 93 kw a 136 kw. U benzinu mas atmosfery 103 a 125 kw a pak uz jen turbobenziny 2 litry se 120 a 132 kw, pak 2,4t se 147 kw, po faceliftu je tento motor 2,5T se 154 kw no a pak jsou vrcholove T5 se 184 a 191 kw. Pro fanousky mas verzi R. No pak je jeste nejaky bi-fuel
moje 2.5T AWD je předface, ale myslím že jich moc v této konfiguraci nevyjelo, je to rok 04, koupené ČR.

-
Offline
- Příspěvky: 54
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 D5 120kW AT 2005
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Podle VIN je v tom 5q AW takže bych se toho nebál.Osobně by mi nejvíce vadilo debilní nastavování sedadel.kuntík píše:Jakož to nezkušen volvař, už sem několikrát klikl na tento kousek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/v70/16013364?goFrom=list
Může se někdo z matadorů k němu vyjádřit? Výbava je nějakej střed? Výhřev sedaček má, bude mít i předehřev či jak to poznat?
Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...) Přečetl sem něco tady o motorech v tom přehled mám. Trochu se bojím toho automatu, může tam být 5 či 6 kvalt? Sem tady někde četl, že ta 6 je nějak háklivější.
-
Offline
- Příspěvky: 2397
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
tento FL má ovládání DSTC na palubáku. Čili na tlačítku to nepoznáš. Podle všeho je tam vypnutí parkovacích senzorů (čili khovnu), a vypnutí hlídání interiéru při zamknutém vozidle (necháš psa uvnitř chcípat atd.) Co tam rozhodně chybí - mrtvý úhel, sklápění zrcadel, sklápění hlavových opěrek vzadu, dětská pojistka...kuntík píše: Koukám, že těch tlačítek na panelu zase tolik není (DSTC, skl. zrcátka...)
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Nikdy jsem se nedopátral, k čemu je vlastně tahle funkce dobrá? [m.j. tohle se ani do V/XC nedávalo, ne? tento krám je snad výsadou Sedanů?] P.mr1 píše:sklápění hlavových opěrek vzadu
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 6088
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Pavle, co jsem pochopil, tak sklapeni zadnich operek ma 2 funkce:
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy
Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne
- zlepsit vyhled vzad pri couvani
- zklidnit otravne cestujici behem jizdy uderenim do hlavy

Jen kluci ve volvu nedomysleli elektricky navrat operek do puvodni polohy - musis manualne

-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-II, S60, S80, XC70/90
Hmm, umm: tak jedině ten druhý důvod je dobrý. Výhled (z S60, kde jsem to jedině viděl) je přes zadní okno tak mizerný, že opěrky už tomu nijak nepomohou
Ale abychom zůstali u tématu:
YV1SW614972633560
- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy
- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...
T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.
Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.
P.

Ale abychom zůstali u tématu:
YV1SW614972633560
- je poslední ročník, kdy se V70 vyráběly na platformě 2 (P2), pak už to byly Fordy

- 125kW motor je nenáročná atmosféra, rozhodně to není raketa, musíš tomu trošku šlápnout do otáček, aby se ten výkon projevil, zkrátka pro nenáročné rodinné ježdění (potúnit to jde na cca. 135kW, poznat je to však jen na nejvyšších otáčkách, nejvíce však při poladění 103kW verze).
- bufík tam není (v benzínech je to takjaktak poměrně výjimka), dodělat to ale jde
- zadní parkováky jsou fabrické (ze zkušenosti = fungují velmi dobře, u předlouhé V70 jsou velkou výhodou...)
- má dešťový senzor (také funguje dobře, za předpokladu dobrých stěračů)
- zbytek je vidět na fotkách...
T.j. výbava tak nějak normál, tmavý interiér se udržuje snáze, i po létech dobře vypadá.
Takže šup do auta, za krk chytit nezávislou osobu, co se ve Volvech vyzná a hajdy nakupovat.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé