Nějak nám to tady upadá, tak jsem vytáh trochu poměřit 850.
Jede nejlíp jak kdy jela. Z proběhlých úprav mají vliv na výkon: 19T (tady to ale bude spíš šul nul, ne-li trochu negativní vliv proti K24) atmo vačky, větší škrtící klapka a upravená hlava, jede to pořád na starý mapě (klon z jinýho auta s podobnýma úpravama) a výhledově 850 ještě čeká live remap
Nějak nechápu půlnoční špičku, která na silnici probíhala

proved jsem jen 3 měření,
5,40, 5,58 a 5,6s do tabulky bych prosil 5,6s, ať mám co zlepšovat
Ještě jsem zkusil 100-200 s řazením 3->4 (850 to jinak neumí) 12,09s (nijak sofistikovaný řazení, pokud by se vypočítala optimální rychlost pro přeřazení do optimálních otáček, asi by šlo něco srazit...)
Takže moje kasička do starýho železa zatím zjevně nepatří
Když už jsem v tom byl, tak jsem poměřil i T5 jako referenci, jenže na tý mám pořád ty švindlovací gumy každopádně 3°C byly znát.