jirkal1 píše:Počítej se mnou a dej vědět. Ještě bych pár dni počkal a třeba se někdo přidá. Zatím děkuju.
Jasan, uvidíme... Předem podotýkám, že kdyby snad měl někdo ve mě nedůvěru, obává se zbytečně. Samozřejmě zde pak vystavím doklad (s vymazanou moji přesnou adresou), abych se vyhnul případným rejpalům, že jsem to sehnal levněji apod. Není mým cílem na tom vydělat...to jen pro ty, kteří třeba přemýšlí, zda objednat...
Premyslim nad jednou veci, kdyz u V70 II facelift 2005 naliju cca 2dc VIF do hrdla nadrze pred tim, nez jedu tankovat, dostanou se vubec ty 2dc do nadrze, nebo zustanou v tankovaci roure a do nadrze se VIF dostane, az zacnu tankovat? Jde mi o to, ze tankovaci roura ma nejaky zahyb, "ucko". Mam doma 5 l kanystr VIFu, tak se mi to nechce pokazde odlevat do sklenky a lit do nadrze, az zastavim u stojanu. Ze bych to tam nalil doma, nez pojedu tankovat a nove tankovana nafta by VIF do nadrze teprve protlacila.
_________________ Chuanita944, B230FB , MY92, M47"GALERIE" Toyota Yaris Hybrid MY23"GALERIE" bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT|V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF|V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Haben píše:Premyslim nad jednou veci, kdyz u V70 II facelift 2005 naliju cca 2dc VIF do hrdla nadrze pred tim, nez jedu tankovat, dostanou se vubec ty 2dc do nadrze, nebo zustanou v tankovaci roure a do nadrze se VIF dostane, az zacnu tankovat? Jde mi o to, ze tankovaci roura ma nejaky zahyb, "ucko". Mam doma 5 l kanystr VIFu, tak se mi to nechce pokazde odlevat do sklenky a lit do nadrze, az zastavim u stojanu. Ze bych to tam nalil doma, nez pojedu tankovat a nove tankovana nafta by VIF do nadrze teprve protlacila.
já to na začátku dycky spláchnu naftou z pistole. Pistoli trochu povytáhnu, aby aditivum brala s sebou. Pak to tam teprve peru na plno.
ja daval VIF zimni i letni do sveho drivejsiho C4/1.6Hdi, a najeto cca 270tkm behem 4 let,za celou dobu nebylo treba sahnout na vstriky,ani cokoli jineho s palivove soustavy ani na FAP .
pri prodeji si kupujici zajel na diagnostiku a veskery hodnoty naprosto v norme,az mechanik nevericne cumel.
takze za me VIF jednicka.
edit: nejlepe se leje do nadrze klasicky tlustou injekcni strikackou(0.5dcl),vozil jsem v kufru s hadrem,2-3 strikacky na nadrz a pomer byl akorat
Ahoj...abych rekl pravdu, ted jsem zatim jeste mel, tak jsem to neresil, ale uz mi dochazi, takze ted v nejblizsi dobe budu objednavat. Urco se jeste ozvu.
Jendaaa píše:Ahoj...abych rekl pravdu, ted jsem zatim jeste mel, tak jsem to neresil, ale uz mi dochazi, takze ted v nejblizsi dobe budu objednavat. Urco se jeste ozvu.
Ahoj,
OK, děkuju za info
_________________ je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
Nakonec jsem se rozhodl že tam budu lejt Vervu a na aditiva drbu, zase ho nechci moc rozmazlovat , Verva tomu musí stačit. Možná jen v zimě pokud bude nějak krutá a ne jak ta poslední tak mu dopřeju...
Verva samotna neni spatna,
Kdyz beru ji tak vif nee.
K otazce ze ma auto 200 000,my melo pri koupi 268tis,vif davam az na vyjimku vejs porad a ted je tam 326 a nepozoruju zadny rozdily...
Nick_Slaughter píše:...V jedné diskuzi (ne zde) jsem se náhodou dočetl, že to (obzvlášť u CR) udělá spíš paseku.
co myslíte?
Já sice už ropák nejsem, ale předchozí auto bylo CR. Koupil jsem ho se 140 a dalších cca.40 najel. Těch 40 jsem tam podstivě lil VIF a sem tam STP čistič vstřiků. Podle diagnostiky se korekce vstřikovačů celkem držely a po tom STP jsem měl dojem že i zlepšovaly.
Tak to snad smysl má. Ale na 100 péro si tím nejsem jist.
Auta jsem se zbavil dřív než nějaké problémy nastaly. Lidi s jen o málo více km tyhle věci řešili jak na běžícím páse a navíc pro mé ježdění je ropa nevhodná. Kupoval jsem ji s nesprávným předpokladem většího nájezdu a více delších cest. To se mi v praxi nepotvrdilo. Věřím že pokud si je koupil někdo s ropa-fredly provozem, tak mu dobře slouží a ještě snad bude dlouho. S mým ježděním jsem motor i sebe trápil hlavně v zimě.
_________________ Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP