Jasan, uvidíme... Předem podotýkám, že kdyby snad měl někdo ve mě nedůvěru, obává se zbytečně. Samozřejmě zde pak vystavím doklad (s vymazanou moji přesnou adresou), abych se vyhnul případným rejpalům, že jsem to sehnal levněji apod. Není mým cílem na tom vydělat...to jen pro ty, kteří třeba přemýšlí, zda objednat...jirkal1 píše:Počítej se mnou a dej vědět. Ještě bych pár dni počkal a třeba se někdo přidá. Zatím děkuju.
Aditiva do nafty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
Aditiva do nafty
-
Offline
- Příspěvky: 5959
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Aditiva do nafty
Premyslim nad jednou veci, kdyz u V70 II facelift 2005 naliju cca 2dc VIF do hrdla nadrze pred tim, nez jedu tankovat, dostanou se vubec ty 2dc do nadrze, nebo zustanou v tankovaci roure a do nadrze se VIF dostane, az zacnu tankovat? Jde mi o to, ze tankovaci roura ma nejaky zahyb, "ucko". Mam doma 5 l kanystr VIFu, tak se mi to nechce pokazde odlevat do sklenky a lit do nadrze, az zastavim u stojanu. Ze bych to tam nalil doma, nez pojedu tankovat a nove tankovana nafta by VIF do nadrze teprve protlacila.
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Aditiva do nafty
rura je samozrejme zahnuta ale tvoj sposob je dostatocne dobry.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Aditiva do nafty
já to na začátku dycky spláchnu naftou z pistole. Pistoli trochu povytáhnu, aby aditivum brala s sebou. Pak to tam teprve peru na plno.Haben píše:Premyslim nad jednou veci, kdyz u V70 II facelift 2005 naliju cca 2dc VIF do hrdla nadrze pred tim, nez jedu tankovat, dostanou se vubec ty 2dc do nadrze, nebo zustanou v tankovaci roure a do nadrze se VIF dostane, az zacnu tankovat? Jde mi o to, ze tankovaci roura ma nejaky zahyb, "ucko". Mam doma 5 l kanystr VIFu, tak se mi to nechce pokazde odlevat do sklenky a lit do nadrze, az zastavim u stojanu. Ze bych to tam nalil doma, nez pojedu tankovat a nove tankovana nafta by VIF do nadrze teprve protlacila.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
Aditiva do nafty
Ahoj Jendaaa, tak jak to vypadá? Bude z toho něco?Jendaaa píše:Ok, tak my jsme domluveni, ještě něco zjistím a dám ještě info...jirkal1 píše:Přesně tak, celoročně zimní.
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Vůz: .
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
Aditiva do nafty
ja daval VIF zimni i letni do sveho drivejsiho C4/1.6Hdi, a najeto cca 270tkm behem 4 let,za celou dobu nebylo treba sahnout na vstriky,ani cokoli jineho s palivove soustavy ani na FAP .
pri prodeji si kupujici zajel na diagnostiku a veskery hodnoty naprosto v norme,az mechanik nevericne cumel.
takze za me VIF jednicka.
edit: nejlepe se leje do nadrze klasicky tlustou injekcni strikackou(0.5dcl),vozil jsem v kufru s hadrem,2-3 strikacky na nadrz a pomer byl akorat
pri prodeji si kupujici zajel na diagnostiku a veskery hodnoty naprosto v norme,az mechanik nevericne cumel.
takze za me VIF jednicka.
edit: nejlepe se leje do nadrze klasicky tlustou injekcni strikackou(0.5dcl),vozil jsem v kufru s hadrem,2-3 strikacky na nadrz a pomer byl akorat
-
Offline
- Příspěvky: 183
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: Volvo XC70, 2.4 D5, 136kW, MY 2008
Aditiva do nafty
Ahoj...abych rekl pravdu, ted jsem zatim jeste mel, tak jsem to neresil, ale uz mi dochazi, takze ted v nejblizsi dobe budu objednavat. Urco se jeste ozvu.
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Vůz: V70 D5 120kW
- Bydliště: Plzeň
Aditiva do nafty
Ahoj,Jendaaa píše:Ahoj...abych rekl pravdu, ted jsem zatim jeste mel, tak jsem to neresil, ale uz mi dochazi, takze ted v nejblizsi dobe budu objednavat. Urco se jeste ozvu.
OK, děkuju za info
_________________
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
je : Volvo V70 D5 120kW (147kW) '02 , Saab 9-5 Aero 169kW '00 , Škoda Octavia 2,0 TDI 110kW '15 , Toyota LC HJ60 74kW '85
bylo : Volvo V40 1,9TD 66kW '97
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Aditiva do nafty
Pánové,
Jednoduchá otázka: má smysl začít dávat aditiva (VIF) do motoru, co má najeto cca 200 tis. km, když doposud přidávána nebyla??
Jde mi o myšlenku, jestli třeba náhlým uvolňováním bordelu po těch 200 tis. Se ten motor nezasviní víc a třeba jinde.
Neboli jestli mu nemůžu spíš přihoršit než přilepšit...
V jedné diskuzi (ne zde) jsem se náhodou dočetl, že to (obzvlášť u CR) udělá spíš paseku.
co myslíte?
Jednoduchá otázka: má smysl začít dávat aditiva (VIF) do motoru, co má najeto cca 200 tis. km, když doposud přidávána nebyla??
Jde mi o myšlenku, jestli třeba náhlým uvolňováním bordelu po těch 200 tis. Se ten motor nezasviní víc a třeba jinde.
Neboli jestli mu nemůžu spíš přihoršit než přilepšit...
V jedné diskuzi (ne zde) jsem se náhodou dočetl, že to (obzvlášť u CR) udělá spíš paseku.
co myslíte?
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5056
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
Aditiva do nafty
Ničeho se neboj a lij to tam VIF není tak agresivní, sám liju od 180tkm a co deset dám i čistič vstřiků
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V50 2.0D 2006
Aditiva do nafty
Nakonec jsem se rozhodl že tam budu lejt Vervu a na aditiva drbu, zase ho nechci moc rozmazlovat , Verva tomu musí stačit. Možná jen v zimě pokud bude nějak krutá a ne jak ta poslední tak mu dopřeju...
_________________
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
Volvo V50 2.0D '06
Ford Escort combi 1.8 '97, 77 kW
Ford Fiesta 1.1 '90, 37 kW ( :-) )[/b]
-
Offline
- Příspěvky: 3000
- Registrován: 11 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Aditiva do nafty
Verva samotna neni spatna,
Kdyz beru ji tak vif nee.
K otazce ze ma auto 200 000,my melo pri koupi 268tis,vif davam az na vyjimku vejs porad a ted je tam 326 a nepozoruju zadny rozdily...
Kdyz beru ji tak vif nee.
K otazce ze ma auto 200 000,my melo pri koupi 268tis,vif davam az na vyjimku vejs porad a ted je tam 326 a nepozoruju zadny rozdily...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 167
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Přerov
- Vůz: nic
- Bydliště: Morava
Aditiva do nafty
Já sice už ropák nejsem, ale předchozí auto bylo CR. Koupil jsem ho se 140 a dalších cca.40 najel. Těch 40 jsem tam podstivě lil VIF a sem tam STP čistič vstřiků. Podle diagnostiky se korekce vstřikovačů celkem držely a po tom STP jsem měl dojem že i zlepšovaly.Nick_Slaughter píše:...V jedné diskuzi (ne zde) jsem se náhodou dočetl, že to (obzvlášť u CR) udělá spíš paseku.
co myslíte?
Tak to snad smysl má. Ale na 100 péro si tím nejsem jist.
Auta jsem se zbavil dřív než nějaké problémy nastaly. Lidi s jen o málo více km tyhle věci řešili jak na běžícím páse a navíc pro mé ježdění je ropa nevhodná. Kupoval jsem ji s nesprávným předpokladem většího nájezdu a více delších cest. To se mi v praxi nepotvrdilo. Věřím že pokud si je koupil někdo s ropa-fredly provozem, tak mu dobře slouží a ještě snad bude dlouho. S mým ježděním jsem motor i sebe trápil hlavně v zimě.
_________________
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
Je:
nic, právě hledám
Bylo:
V50,2.4i,125kW,B5244S4, Summum, bledě modrá (umrlec), prodán na součástky
V50,1.8i,92kW,B4184S11, Momentum, 12/2006, silver blue, LPG (Lovato EF OBD) - 9.8.2014 RIP
-
Offline
- Příspěvky: 204
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Mělník
- Vůz: Volvo V70 II D5 2002 a V40 2,0 1997
Aditiva do nafty
Já mám teď v plánu prolejt palivovou soustavu BG 244.Kamarád mi ho sehnal za dobrou cenu, tak jsem zvědavej.
_________________
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Volvo V70 II D5 2002 120kw a doufám že rychle neumře.
Volvo V40 1997, 2,0 LPG 103 Kw v aftómatu :D .
Volvo 850 Tdi
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé