Zdravím poslední dobou mám problém se startováním , když je motor studený tak to chytne tak na 3-4 pokus startování, ale když je ohřátý tak můžu točit do nekonečna a nic, pomůže buď startovací sprej nebo roztlačení, trysky mám nové, olej vyměněný, filtry všechny také nové, už si s tím nevím rady, Budu vděčný za každou odpověď Moc díky
EDIT: Jen mě napadlo je tam někde podávací čerpadlo nebo si to nasává přímo vstřikovací ?
Ještě pro upřesnění že to je čerpadlo znalci doporučují:
Projed volvase na delší vyjížďku tak aby byla hlava čerpadla teplá. Pak jí zchlaď studenou vodou např. z pet flašky. No a pokud poté nastartuješ v pohodě,můžeš se přidat do klubu cerpadlovprdeli.cz
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
z-d-e-n-a píše:Ještě pro upřesnění že to je čerpadlo znalci doporučují:
Projed volvase na delší vyjížďku tak aby byla hlava čerpadla teplá. Pak jí zchlaď studenou vodou např. z pet flašky. No a pokud poté nastartuješ v pohodě,můžeš se přidat do klubu cerpadlovprdeli.cz
Tak jsem to projel asi 60Km, a na čerpadlo jsem nalil asi 6 litrů studené vody, a nic zase nešlo nastartovat....
Tak jsem do sáni vstřikl trošku startovacího spreje a chytlo to okamžitě...
A nepadá nafta? Co třeba čejnžnout přepadový hadičky vstřiků (oprava za 100Kč)? Nebo zpětný ventil na naftovém filtru (cca 300,-)? Určitě bych vyzkoušel tyhle levné varianty než shánět jiný čerpadlo nebo repas. Když to nepomůže, aspoň budeš mít jistotu... Jen tak pro zajímavost...co máš za rok výroby a kolik nalítáno?
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
martinopel píše:Pokud se nepletu,tak jsem hned ke tvému prvnímu příspěvku psal,že je vadné čerpadlo.
To si se jo ale jak víš že je to čerpadlo vadné ? stejně tak si říkal že Vol-FCR nebude komunikovat s tím kabelem co jsem si obědnal a ejhle ono to komunikuje ? jak zajímavé...
z-d-e-n-a píše:A nepadá nafta? Co třeba čejnžnout přepadový hadičky vstřiků (oprava za 100Kč)? Nebo zpětný ventil na naftovém filtru (cca 300,-)? Určitě bych vyzkoušel tyhle levné varianty než shánět jiný čerpadlo nebo repas. Když to nepomůže, aspoň budeš mít jistotu... Jen tak pro zajímavost...co máš za rok výroby a kolik nalítáno?
Tak už to sratuje po seřízení časování čerpadla (má to kolem 3,5°) a startuje to okamžitě, prej vadné čerpadlo...........
r.v 98, th 380Tis
nechci ti kazit radost, ale radoval jsem se jak ty do te doby nez mi prave vadne cerpadlo ten predvstrik zase rozhodilo..byla to otazka par dnu od serizeni a byl jsem tam kde pred tim.. preju ti aby to nebyl tvuj problem, ale vzhledem k popisu a najezdu bych sampano zatim nebouchal...
Tjn. Neprojevuje se vyčochtaný čerpadlo např. tak, že se kontrolní rysky napínací kladky (té horní) za běhu motoru(volnoběh) pořád hýbou? Mám na mysli tak v rozsahu 1cm od sebe...
_________________ V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MTStage2 V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA v Jindřichově Hradci...
z-d-e-n-a píše:Tjn. Neprojevuje se vyčochtaný čerpadlo např. tak, že se kontrolní rysky napínací kladky (té horní) za běhu motoru(volnoběh) pořád hýbou? Mám na mysli tak v rozsahu 1cm od sebe...
Mi se teda hýbe ale jen tak 2-3mm, ale kdyby bylo čerpadlo v pr*deli tak se to projeví i na výkonu ne ?
z-d-e-n-a píše:Tjn. Neprojevuje se vyčochtaný čerpadlo např. tak, že se kontrolní rysky napínací kladky (té horní) za běhu motoru(volnoběh) pořád hýbou? Mám na mysli tak v rozsahu 1cm od sebe...
Mi se teda hýbe ale jen tak 2-3mm, ale kdyby bylo čerpadlo v pr*deli tak se to projeví i na výkonu ne ?
a dyž u jsem u toho nevíte co znamená z diag. tento chybový kód ?
EFI-716 Quantity of fuel signal
Popřípadně jak to vopravit/vyměnit ?
díky
z-d-e-n-a píše:Tjn. Neprojevuje se vyčochtaný čerpadlo např. tak, že se kontrolní rysky napínací kladky (té horní) za běhu motoru(volnoběh) pořád hýbou? Mám na mysli tak v rozsahu 1cm od sebe...
Mi se teda hýbe ale jen tak 2-3mm, ale kdyby bylo čerpadlo v pr*deli tak se to projeví i na výkonu ne ?
vsak uvidis, treba to byl fakt jen rozhozenej predvstrik, v mym pripade je zel bohu diagnoza jiz dana, pokud budu chtit v zime jezdit tak repas cerpadla, nadseni vrcholi
wolf píše:vsak uvidis, treba to byl fakt jen rozhozenej predvstrik, v mym pripade je zel bohu diagnoza jiz dana, pokud budu chtit v zime jezdit tak repas cerpadla, nadseni vrcholi
Já mám také pořád problémy se startováním. Minulý rok jsem dával auto k Marrovi, poslal čerpadlo na opravu (asi 5000 co si pamatuju), vyměnil nějaký ventil na čerpadle a auto startuje furt stejně blbě, dokonce v teplym období ještě hůř, než předtím. přitom tlaky ok, baterka ok, předvstřik dělaný také, startér točí jak má... Prostě vždycky potěším sousedy čoudem z nespálené nafty. Když se motor ohřeje, startuje už ok, ale první start je vždycky průser...
Zeb píše:Já mám také pořád problémy se startováním. Minulý rok jsem dával auto k Marrovi, poslal čerpadlo na opravu (asi 5000 co si pamatuju), vyměnil nějaký ventil na čerpadle a auto startuje furt stejně blbě, dokonce v teplym období ještě hůř, než předtím. přitom tlaky ok, baterka ok, předvstřik dělaný také, startér točí jak má... Prostě vždycky potěším sousedy čoudem z nespálené nafty. Když se motor ohřeje, startuje už ok, ale první start je vždycky průser...
A zkoušel si startovat až po zhasnutí/probliknutí kontrolky airbagu?